advertise

کود مرغی مایع پابراپاورجیک

نمونه مقالات

نمونه مقالات

فروش ویژه کودهای گل استایل

کیفیت تضمینی
یزد

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس

این کود به گیاهان انرژی لازم را فراهم می‌کند و رشد بهینه آنها را تضمین می‌کند.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
فروش فوری
شهرکرد

هیومیک اسید پودری نوبل

هیومیک اسید پودری نوبل

فروش ویژه
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
اصفهان

کود هیومیک اسید مایع | --۴۲۹

کود مایع نوتری تک هیومیک اسید ۱۲۳ بازرگان کالا

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
تخفیف ویژه
۵۳۲,۰۰۰ تومان
۵۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس، ۵ لیتری

این کود حاوی فسفر، به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
شهرکرد

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۷۷

اسید هیومیک HUMISUNPLUS- ZENITH

کود هیومیک اسید (Humic Acid) یک ماده آلی تیره رنگ با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که از ضایعات گیاهی و حیوانی تولید می‌شود. این ماده یکی از اجزای اساسی خاک به شمار می‌رود و باعث بهبود تخلخل خاک، افزایش میزان تهویه، افزایش نفوذپذیری و افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک می‌شود. علاوه بر آن، اسید هیومیک باعث افزایش جذب عناصر غذایی توسط گیاه و بهبود کیفیت و مقاومت گیاه در برابر بیماری‌ها و آفات نیز می‌شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۹۵۵,۴۵۰ تومان
۹۸۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۹۷۵,۰۰۰ تومان - ۹۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰
قم
سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۴۰,۵۵۰ تومان
۴۴۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
سراسر کشور
مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
بهترین قیمت
۹۳۱,۲۰۰ تومان
۹۷۰,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۳۷

کود مایع جلبک دریایی وکوزیوم دریپ

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
ارسال فوری
۹۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
بندرعباس

قیمت کود سه بیست پودری | --۳۸۲

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ بهاورشیمی پودری

کود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
تخفیف ویژه
۱,۶۴۳,۴۰۰ تومان
۱,۶۶۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۴۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
یزد
کود هیومیک اسید (Humic Acid) یک ماده آلی تیره رنگ با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که از ضایعات گیاهی و حیوانی تولید می‌شود. این ماده یکی از اجزای اساسی خاک به شمار می‌رود و باعث بهبود تخلخل خاک، افزایش میزان تهویه، افزایش نفوذپذیری و افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک می‌شود. علاوه بر آن، اسید هیومیک باعث افزایش جذب عناصر غذایی توسط گیاه و بهبود کیفیت و مقاومت گیاه در برابر بیماری‌ها و آفات نیز می‌شود.
بهترین کیفیت
۶۳۶,۴۸۰ تومان
۶۶۳,۰۰۰ تومان
۴%
از ۶۸۵,۰۰۰ تومان - ۶۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
مشهد

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۴۰۰

هیومیک اسید پودری HUMISUNPLUS- ZENITH

ترکیبات کود کشاورزی هیومیک اسید نیتروژن؛ فسفر؛ گوگرد؛ کلسیم؛ منیزیم؛ ازت؛ مس؛ روی؛ پتاسیم.
ارسال فوری
۹۲۶,۲۵۰ تومان
۹۷۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۹۸۷,۰۰۰ تومان - ۹۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
سراسر کشور

کود سه بیست مایع | --۳۰۴

کود سه بیست مایع

کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ شوک یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
ارسال فوری
۴۳۵,۶۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
یزد
اسید هیومیک یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است.
ضمانت اصالت کالا
۵۰۹,۶۰۰ تومان
۵۲۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
مشهد

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۳۳

جلبک دریایی اسپانیایی

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان در طول سال استفاده کرد. با این حال، بهترین زمان استفاده از این کود در فصل رشد گیاهان است.
تخفیف ویژه
۵۱۴,۸۰۰ تومان
۵۲۰,۰۰۰ تومان
۱%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
کرمانشاه

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۴۶

کود پودری عصاره جلبکی

مقدار کود جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
ارسال فوری
۱,۰۵۹,۳۰۰ تومان
۱,۰۷۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵

اهمیت و ارزش استفاده از کود مرغی پابراپاورجیک
کود مرغی پابراپاورجیک مصارف مختلفی از جمله برای گیاهان آپارتمانی و مصارف گلخانه‌ای دارد. کود مرغی پابراپاورجیک یک منبع بسیار غنی از مواد آلی و عناصر غذایی مانند کلسیم، منیزیم، ازت، روی، فسفر، پتاسیم، آهن است. کود مرغی پابراپاورجیک موجب اصلاح فعالیت بیولوژیکی ، کشت و کار و خواص شیمیائی خاک می شود. کود مرغی  ترکیب شیمیایی بسیار متفاوت نسبت به سایر کود های حیوانی دارد. این بدان علت است که در کود مرغی مقادیر نسبتاً زیاد اسیداوریک وجود دارد. میزان اسیداوریک موجود در کود مرغی نسبت به کودهای دا


شرایط نگهداری کود مرغی
فضولات جوجه ها پس از تولید می بایست جمع آوری شود تا از هدر رفت مواد آلی و عناصر آن جلوگیری شود. پس از جمع آوری می بایست کود فرآوری گردد زیرا کود تازه علاوه بر بو نامطبوع، با رهاسازی گاز آمونیاک می تواند باعث مسمومیت و از بین رفتن گیاه و ایجاد عوامل بیماری زا برای حیوانات و انسان ها گردد. بدین منظور با فرآوری کود در فضای خارج از مرغداری و انباشت لایه ای کود، با انجام عملیات های هوازی و غیرهوازی می توان عوامل بیماری زا را از بین برده و کودی مرغوب تولید نمود. نگهداری توده کود مرغی در فضای باز و در معرض باد و باران موجب هدر رفتن ازت آن به شکل گاز آمونیاک می شود و بوی تند کود مرغی حاصل تصعید گاز آمونیاک می باشد و در نتیجه ارزش غذایی کود مرغی از نظر ازت کاهش می یابد. برای کاهش خروج گاز آمونیاک و بوی تند کود مرغی و کاستن تلفات روان آب فسفر و عناصر غذایی کم مصرف ، کود مرغی را با مصرف سولفات آلومینیوم اصلاح می کنند. برای حفظ ازت کود مرغی و کاهش بوی گاز آمونیاک و تلفات ازت مصرف کود سوپر فسفات تریپل به مقدار ۵۰ کیلوگرم به ازای هر تن کود مرغی استفاده می شود. فسفات با آمونیوم کود مرغی ترکیب شده و از هدر روی ازت مرغی جلوگیری می کند. کمپوست کردن کود مرغی با گوگرد نه تنها آلودگی زیست محیطی مربوط به کود مرغی را کاهش می دهد بلکه موجب افزایش تأثیر زراعی آن نیز می شود. کود مرغی اگر به درستی نگهداری و به مزرعه منتقل و مصرف شود کود بسیار با ارزشی می باشد.
زمان و نحوه استفاده از کود مرغی
تعیین مقدار مصرف کود مرغی بهترین روش در تعیین مقدار مصرف کود مرغی در هر هکتار انجام آزمون تجزیه کود مرغی می باشد. در این آزمون مقدار عناصر غذایی موجود در کود مرغی و خواص شیمیائی آن مخصوصاً PH مشخص می شود. مقدار مصرف آن با توجه به آزمون تجزیه کود مرغی و آزمون خاک زراعی تعیین می شود.

کود مایع مرغی پابراپاورجیک

کود مایع مرغی پابراپاورجیک جزء کودهای کامل کشاورزی محسوب می شود و حاوی اسیدآمینه، هیومیک اسید و ریزمغذی های مورد نیاز گیاهان است. کود مرغی پابراپاورجیک مایع براساس روش های پیشرفته تهیه شده و اثرات مثبت زیادی بر روی گیاه دارد. استفاده از کود مایع مرغی پابراپاورجیک جذب عناصر پرمصرفی چون فسفر و پتاسیم را افزایش می دهد. گیاه را نسبت به تنش های محیطی مقاوم می کند. فعالیت هورمون ها و آنزیم ها گیاهی را بهبود می بخشد. رشد ریشه را تحریک کرده و عمل جوانه زنی گیاه را تسریع می کند. استفاده از این کود مرغی پابراپاورجیک برای گوجه فرنگی سبب تولید محصول باکیفیت شده و راندمان تولید را نیز افزایش خواهد داد. اگر به پرورش ذرت مشغول هستید و می خواهید با کوددهی ذرت محصولی با دانه های درشت و خوش طعم برداشت کنید از کود مایع مرغی پابراپاورجیک برای ذرت استفاده کنید. استفاده از کود مایع مرغی پابراپاورجیک برای درختان میوه جهت تأمین مواد مغذی و تولید محصول ایده آل توصیه می شود. حتماً در کوددهی برنج از کود مایع مرغی پابراپاورجیک استفاده کنید، چرا که نیاز گیاه به عناصر ضروری پتاسیم، نیتروژن فسفر را برطرف کرده و بازده تولید را بالا می برد. 

کود مرغی پابراپاورجیک برای خیار
تنظیم برنامه کوددهی خیار در تولید محصول ایده آل بسیار مهم است. مصرف کود مرغی پابراپاورجیک برای خیار گزینه ی خوبی است، چراکه مواد مغذی خاک به سرعت توسط بوته خیار جذب شده و  کود مرغی پابراپاورجیک نیاز گیاه به عناصر غذایی ضروری را رفع می کند. استفاده از آن برای خیار گلخانه ای نیتروژن و پتاسیم مورد نیاز گیاه را تأمین کرده و محصولات سبز و خوشرنگی تولید خواهد شد. فایده استفاده از کود مرغی پابراپاورجیک برای خیار این است که از ابتلاء بوته ی خیار به آفات و بیماری ها جلوگیری می کند.
کود مرغی پابراپاورجیک برای گوجه فرنگی
گوجه فرنگی از جمله گیاهانی است که برای رشد حداکثری و عملکرد مناسب نیاز به کوددهی دارد. کود مرغی پابراپاورجیک برای گوجه فرنگی یک منبع ارزشمند مواد مغذی محسوب می شود، چرا که با تأمین نیتروژن مورد نیاز گوجه فرنگی کیفیت محصول را بالا می برد. همچنین با مصرف صحیح آن، کمبود پتاسیم و فسفر بوته گوجه فرنگی نیز رفع خواهد شد.  کود مرغی پابراپاورجیک برای گوجه فرنگی را می توانید از شروع کاشت بذر تا آخرین مرحله ی رشد گیاه استفاده کنید.کودمرغی پابراپاورجیک برای انار
همواره برای کشاورزان انتخاب بهترین کود برای درخت انار از بین کود های موجود امری مشکل سازبوده است. کود مرغی پابراپاورجیک برای درختان انار به دلیل ارگانیک بودن نسبت به سایر کودهای شیمیایی اثرات مخرب کمتری دارد.کود مرغی پابراپاورجیک با تأمین نیتروژن مورد نیاز گیاه رشد برگ های درخت انار را افزایش داده و سبب حفظ رنگ سبز آن می شود. بعلاوه پتاسیم موجود در کود مرغی پابراپاورجیک برای انار گلدهی را تقویت کرده و رسیدگی و رشد میوه را تسریع می کند. . بهتر است کود مایع مرغی پابراپاورجیک برای انار حدود ۸۰-۵۰ لیتر در هکتار باشد. کود مایع مرغی پابراپاورجیک بیشتر از طریق آبیاری بصورت غرقابی استفاده می شود.

یکی از ویژگی های کود مایع مرغی پابراپاورجیک این است که می توان از طریق اضافه کردن به سیستم آبیاری و همچنین مخلوط کردن با خاک از آن استفاده کرد.  کود مایع مرغی پابرا پاورجیک  در گالن‌های ۱۰ و ۲۰ لیتری به بازار عرضه می‌شود. کود مایع مرغی پابرا پاورجیک فاقد اثرات سوء کودهای آلی سنتی مانند افزایش شوری خاک، انتقال بذر علف‌های هرز و عوامل بیماری‌زای گیاهی بوده و می‌تواند جایگزین مناسبی برای آنها باشد. هیومیک اسید و فولویک اسید همراه با کود مایع مرغی پابرا پاورجیک بر اثربخشی این کود در محیط خاک مانند اصلاح بافت خاک، آزادسازی عناصر غذایی بلوکه شده خاک و جذب آسان‌تر آنها، افزایش ضریب نگهداری آب در خاک، جلوگیری از آبشویی عناصر غذایی و ... می‌افزاید.

گل استایل

امروزه مصرف بیش از حد کودهای شیمیایی توازن مواد غذایی خاک های کشاورزی را برهم زده است. استفاده از کود مرغی مایع پابرا پاورجیک  به عنوان بهترین منبع کود آلی می تواند بهترین جایگزین کودهای شیمیایی باشد. کود مرغی مایع پابرا پاورجیک از نظر مواد مغذی غنی بوده و مصرف آن تولید محصول با کیفیت را تضمین می کند. ریزمغذی های  کود مرغی مایع پابرا پاورجیک به سرعت جذب شده بعلاوه کود مرغی مایع پابرا پاورجیک با محیط زیست نیز سازگار بوده و به راحتی در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می گیرد. چنانچه در ارتباط با انتخاب کود مرغی مایع پابرا پاورجیک و نحوه استفاده از

پیشنهادات شگفت انگیز

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.