چگونه مطمئن باشم که پس از خرید از سایت گل استایل، کالا به دست من میرسد؟
وجود آدرسی ثابت با شماره تلفن های متعدد مهمتر دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار بخشیده است. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل فرمایید.
آیا برای خرید از گل استایل ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله - اما فقط و فقط با وارد کردن یک شماره موبایل و دریافت کد تایید - اصلا نیازی به پر کردن صفحات متعدد مثل سایر وب سایت ها نیست
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله قطعا - شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته سفارش خود را ثبت کنید.
آیا می توانم با کارت بانکی شخص دیگری خرید کنم؟
بله شما میتوانید با هر کارت عضو شتاب که دارای رمز پویا باشد خرید خود را انجام دهید.
آیا لازم است بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان با گل استایل تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش بقیه کارها از صدور فاکتور تا ارسال بصورت سیستمی انجام خواهد گرفت و در صورت نیاز به تکمیل اطلاعات و یا نحوه ارسال، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، اما می توانید در پنل کاربری بخش پشتیبانی پیام دهید تا به محض شارژ مجدد کالا به شما پیام داده شود.
آیا میتوانم سفارشم را ابطال و یا تغییر دهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت نهایی، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید لذا می بایست از این مرحله به بعد جهت لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری شرکت تماس بگیرید
۰۳۱۳۲۳۰۷۹۶۱
میتوانم سفارشم را تلفنی اعلام نمایم؟
بله قطعا، در سفارشات تلفنی پس از دریافت درخواست خرید شما و اطلاعات واریز وجه کالای شما فاکتور و ارسال خواهد گردید.
آیا جهت انتخاب و خرید کالا از سایت می توان از مشاوره کارشناسان شرکت استفاده کرد؟
بله قطعا و این یکی از امتیازات مجموعه گل استایل می باشد. شما می توانید در ساعات اداری از طریق خطوط ارتباطی ثابت شرکت و در ساعات غیر اداری از طریق تلفن های همراه و خطوط
واتس اپ و همچنین
اینستاگرام و
تلگرام گل استایل با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید. کارشناسان ما نهایت سعی خود را دارند تا بهترین محصول را به شما توصیه و معرفی کنند تا با هزینه کمتر خرید بهتری داشته باشید.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم واردات و یا فروش بالای خارج از انتظار ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال گل استایل تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت عرضه شوند.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهایی با وضعیت "موجود" در انبار موجود و قابل سفارش هستند اما به دلیل فروش تلفنی این اتفاق امکان پذیر میباشد ولی کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و جهت تعویض و یا برگشت پول هماهنگی های لازم را بعمل خواهند آورد.
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
روش های پرداخت جهت رفاه حال شما به همه صورت امکان پذیر می باشد شما می توانید در خریدهای آنلاین به صورت آنلاین و در خریدهای تلفنی با همراه بانک، خودپرداز و یا اینترنت پرداخت خود را انجام دهید. همگی کاربران گل استایل میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و داشتن رمز پویا در گل استایل ، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.
همچنین امکان واریز وجه از طریق بانک بصورت شبا یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در انتهای سایت گل استایل برای همه کاربران جهت خریدهای تلفنی امکان پذیر می باشد فقط می بایست پس از واریز اطلاعات واریزی خود را به همراه درخواست خود به همکاران ما از طریق تلفن های موجود در بخش تماس با ما اعلام و یا بر روی خط
واتس اپ ۰۹۳۰۰۷۶۶۶۱۴ارسال بفرمایید.
با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شتاب هزینه سفارش را پرداخت نمایید.
آیا پرداخت در محل امکان پذیر می باشد؟
این خدمت قبلا انجام می شد اما در حال حاضر خیر
- به دو علت اول اینکه برخی از کاربران عزیز ما در روستاها ساکن هستند و بعد از حضور مامور پست به درب منزل خریدار حضور ندارد و یا ساکنین بی اطلاع هستند و یا مبلغ کافی را جهت تسویه حساب به همراه ندارند و خرید برگشت داده می شود و دلیل بعدی اینکه بعلت استقلال درگاه پرداخت اینترنتی وب سایت امکان پذیر نمی باشد بیشتر سایت هایی این خدمات را می دهند که درگاه پرداختشان بر روی پست بانک تعریف شده باشد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر
سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
در سراسر کشور سفارشها با پست سفارشی، اتوبوس و باربری ارسال می گردد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای ارسال کالا مراجعه کنید
آیا قیمت محصولات در سایت گل استایل ثابت هستند؟
خیر، ما براساس خرید، قیمت گذاری میکنیم و ممکن هست در دو خرید یک محصول، شما با دو قیمت متفاوت روبرو شوید و همچنین در اواخر فصل با کاهش قیمت ها مواجه شوید.
آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
بله قطعا شما میتوانید با خریدهای بالا و کارتنی از تخفیفات ویژه شرکت بهرهمند شوید.
آیا امکان بازدید از مزرعه توسط کارشناسان شما وجود دارد؟
متاسفانه خیر اما مشاوره تلفنی و واتس اپ در خدمت شما هسستیم
آدرس دفتر گل استایل دقیقا کجاست؟
اصفهان، خیابان خواجه عمید، بن بست۱۹، ساختمان گل استایل
شما چرا سم برای فروش ندارید؟
چون فروش سم بصورت آنلاین کاملا ممنوع و غیر قانونی می باشد