advertise

نقش کود آهن در گیاه و انواع آن

نمونه مقالات

نمونه مقالات

فروش ویژه کودهای گل استایل

پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود پتاسیم -گوگردی شنزن

کود پتاسیم -گوگردی شنزن

بسته‌بندی کیسه‌ای این کود نگهداری و اعمال آن را بسیار آسان می‌کند.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
مازندران

کود هیومیک اسید مایع | --۳۸۹

اسید هیومیک بارزگان کالا

از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
بهترین کیفیت
۵۳۴,۱۰۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
سراسر کشور

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۶۱

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
زیر قیمت بازار
۱,۰۳۹,۵۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود NPK ۰-۰-۵۰ شنزن

کود NPK ۰-۰-۵۰ شنزن

این کود حاوی پتاسیم، به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
ارسال رایگان
  • الماس سرشت آریا
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
مشهد
کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
با بهترین کیفیت
۱,۲۱۲,۵۰۰ تومان
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۲۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کرمانشاه
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۹۳۱,۰۰۰ تومان
۹۵۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود مایع نوتری تک آمینو پتاس ۱۰۱۰ بازرگان کالا

کود مایع نوتری تک آمینو پتاس ۱۰۱۰ بازرگان کالا

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
ارسال رایگان
  • ایران
  • کارتن
  • از ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۸
قم
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
ارسال فوری
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۹۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
مشهد
ترکیبات هیومیک اسید مایع در این کود، ترکیباتی چون عناصر ماکرو و میکرو در مقادیر کم یافت می شود. اسید هیومیک مایع، باعث افزایش تأثیرات کودهای دیگر بر روی گیاه می‌شوند. در کنار این موضوع، باید به این نکته توجه کرد که با خرید هیومیک اسید مایع و قرار دادن آن در برنامه کودی محصولات، می‌توان به مرور زمان استفاده از کودهای شیمیایی را کاهش داد
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۴۷۴,۲۱۰ تومان
۴۷۹,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۵۵,۰۰۰ تومان - ۴۷۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود اسید هیومیک ریکومکس پودری

کود اسید هیومیک ریکومکس پودری

پتاسیم موجود در این کود به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل تنش‌های زیستی مقاومت بیشتری داشته باشند.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
مازندران
اسید هیومیک پودری یک نوع کود آلی است که از مواد گیاهی تولید می‌شود. این کود با فرآوری اسید هیومیک از لجن، بقایای گیاهی و مواد آلی دیگر تولید می‌شود. اسید هیومیک پودری حاوی اسید هیومیک با وزن مولکولی بالا است که می‌تواند باعث بهبود خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک شود. این کود به عنوان یک ماده آلی مفید، می‌تواند بهبود سلامت گیاهان و افزایش عملکرد آن‌ها کمک کند.
بهترین کیفیت
۵۴۴,۵۰۰ تومان
۵۵۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
شیراز

کود هیومیک اسید پودری | --۲۴۰

کود اسید هیومیک پودری zeiz

کود هیومیک اسید پودری یکی از بهترین کودهای موجود در بازار، برای رشد و نمو گیاهان است
بهترین کیفیت
۵۱۴,۸۰۰ تومان
۵۲۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۵۱۰,۰۰۰ تومان - ۵۲۸,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
تهران
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
زیر قیمت بازار
۹۴۰,۸۰۰ تومان
۹۸۰,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۱۹

کود جلبک دریایی آکادین کانادا

کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۱,۲۰۲,۸۰۰ تومان
۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
شهرکرد

کود هیومیک اسید پودری | --۳۰۱

هیومیک اسید پودری زایز

استفاده از کود هیومیک اسید در خاک، می‌توانید محصولات خود را بهبود بخشیده و بهره‌وری خود را افزایش دهید. این کود برای کشت و کار گیاهانی مانند گندم، جو، سیب زمینی، گیاهان دارویی، صیفی جات و سبزیجات کاربرد دارد. کود هیومیک اسید برای گل‌های آپارتمانی هم کاربرد دارد. با توجه به اینکه هیومیک اسید از مواد طبیعی به دست می‌آید، برای محیط‌زیست بسیار مفید است. همچنین استفاده از کود هیومیک اسید باعث کاهش نیاز به کودهای شیمیایی و در نتیجه کاهش آلودگی‌های زیست خواهد شد. در نتیجه، استفاده از کود هیومیک اسید به عنوان یک کود آلی می‌تواند به بهبود کیفیت محصولات، افزایش بهره‌وری و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی کمک کند
بهترین کیفیت
۵۱۷,۴۴۰ تومان
۵۲۸,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

نقش اصلی آهن برای گیاه برای اینکه یک گیاه رشد مناسب و طبیعی خود را داشته باشد، باید از نور و آب کافی برخوردار بوده و خاک مناسبی داشته باشد، خاک باید تمام عناصر مورد نیاز برای رشد گیاه را در خود داشته باشد. اما متأسفانه در خیلی از مواقع به دلایل مختلفی، اعم از بالا بودن PH خاک، این عناصر نمی توانند توسط گیاه جذب شوند. یکی از این عناصر مهم و حیاتی برای رشد گیاه، آهن است که نقش بسیار مهمی در سبزینگی گیاهان و از جمله گیاهان آپارتمانی دارد و فقر آن می تواند منجر به پژمردگی و مرگ گیاه شود. مهم‌ترین نقش آهن در تولید کلروفیل است که وظیفه‌ی فتوسنتز و را برعهده


آهن به اندازه کافی در خاک وجود دارد، اما مشکل اینجاست که نمی‌تواند توسط گیاه جذب شود. به همین منظور از انواع مختلف کود آهن استفاده می‌شود تا آهن مورد نیاز گیاه را در دسترس آن قرار دهد. اما این کود در انواع مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع کشت و نوع خاک باید از نوع مناسب آن استفاده شود. شناخت انواع کود آهن باعث استفاده مناسب و باروری محصول خواهد شد. اما در صورت استفاده نابجا، نه تنها مفید نبوده، بلکه می تواند آسیب‌های زیادی را متوجه گیاه کند. در این مقاله قصد داریم به طور ویژه به انواع کودهای آهن برای درختان و گیاهان، فواید زمان و نحوه و میزان مصرف آن بپردازیم. استفاده از کود آهن امروزه با توجه به اهمیت برداشت مفید از باغات و مزارع یک ترکیب الزامی است. در بین همه ترکیبات آهن مولکول EDDHA بهترین نوع آهن مصرفی می باشد. بنابراین با توجه به قلیایی بودن خاک های ایران این نوع آهن تا PH ۱۱ هم قابلیت جذب دارد. کود آهن سکوسترن محصولی مناسب و با کیفیت با مولکول EDDHA بوده که قابلیت جذب بالایی حتی در خاک های قلیایی دارند.

کودپودری سکوسترن آهن سینجنتا و و نقش آن در متابولیسم گیاه کود آهن سکوسترن سینجنتا اسپانیا چهل سال حضور مستمر در بازار ایران داشته است و این امر نشان دهنده ی درخواست مصرف کنندگان بدلیل بالا بودن تأثیر و کیفیت آن بوده است. سکوسترن تنها کلات آهنی است که بخاطر داشتن ترکیب موزون و متعادل ۲ ایزومر ارتو –پارا و اورتو–اورتو کمبود آهن در گیاهان را بطور سریع و برای بلند مدت درمان می کند. سکوسترن باعث درشتی و خوش فرم شدن محصولات می گردد. سکوسترون حاوی ۶ درصد آهن به صورت کلات است. سکوسترن ترکیبی ویژه حاوی کلات آهن، است که برای درمان کمبود آهن در درختان میوه، محصولات زراعی، گیاهان زینتی و صیفی جات به کار می رود. سکوسترن در خاک های قلیایی و یا آهکی نیز PH بالاتر از ۷ را به خوبی توسط ریشه گیاهان جذب می شود و با سبز شدن مجدد برگ ها عمل فتوسنتز را میسر می سازد. سکوسترن سبب بهبود فعالیت های زیستی و مشخصات ظاهری گیاه و در نتیجه افزایش سودآوری می شود.

مزایای استفاده از کود آهن سکوسترن سینجنتا اسپانیا
کود آهن سکوسترن سینجنتا صد در صد محلول در آب است و موجب افزایش کلروفیل‌سازی و بهبود فتوسنتز گیاه می شود. حلالیت کامل و سرعت حل شدن بالا به دلیل ساختار کریستالی، از دیگر ویژگی‌های این کود می باشد. کود آهن سکوسترن سینجنتا در تمامی فصول سال و برای کلیه گیاهان زینتی و باغی قابل استفاده است. قابلیت جذب و مصرف هم از طریق خاک (به صورت سرک همراه آب آبیاری، سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی) و هم از طریق برگ (محلول پاشی به نسبت یک در هزار) دارد. مصرف کود آهن سکوسترن سینجنتا باعث افزایش گل دهی و میوه دهی می شود همچنین مقاومت گیاه به سرمازدگی بهاره و زمستانه را افزایش می دهد. کود آهن سکوسترن سینجنتا ریشه زایی در گیاهان و درختان را تسریع می بخشد و آهن مورد نیاز گیاه در طول فصل رشد حتی در خاک های قلیایی و آهکی را تأمین می کند.
طریقه مصرف کود آهن سکوسترن سینجنتا اسپانیا
مزیت مهمی که در سکوسترن آهن وجود دارد این است که می تواند با سایر کودهای خشک و مایع مخلوط کرد. سکوسترن آهن حتی در نامساعدترین خاک ها نیز توسط گیاه جذب می شود. در مورد میزان مصرف و نحوه استفاده از سکوسترن آهن می توان چنین عنوان کرد که در مورد درختان و بوته ها، میزان توصیه شده سکوسترن آهن را در سایه انداز درختان بطور یکنواخت بپاشید سپس بوسیله شن کش آنرا به زیر خاک برده و بطور معمول آبیاری کنید. چون سکوسترن حلالیت بالایی دارد. جهت جلوگیری از شسته شدن سکوسترن از غرقاب کردن باغات و مزارع بعد از مصرف سکوسترن آهن خودداری کنید. در سیستم آبیاری قطره ای میزان سکوسترن لازم را متناسب با نوع کالیبراسیون در مخزن کود حل کرده و در اختیار گیاهان قرار داد. در مورد نباتات زراعی، مقدار سکوسترن لازم را روی خط های کشت با خاک مخلوط کرده و سپس مزرعه را ترجیحاً با روش باران مصنوعی آبیاری کنید. سکوسترن آهن در کلیه درختان میوه از قبیل مرکبات، سیب، گلابی، انگور، نباتات زراعی و گیاهان زینتی قابل مصرف می باشد. میزان مصرف در خاک های سنگین بیش از خاک های سبک می باشد و در خاک های سبک در چند نوبت می بایست مصرف شود. سکوسترن کلاته آهن فاقد هورمون بوده و از این بابت مضر نمی باشد. میزان مصرف سکوسترن آهن بسته به نوع خاک، شدت کمبود آهن و اندازه گیاه متفاوت است. بهترین زمان مصرف سکوسترن آهن در گیاهان دائمی، قبل از شروع فعالیت مجدد گیاهان (اوایل فصل بهار) می باشد. در سبزیجات، زمان مصرف کود سکوسترن از ابتدای کاشت تا اواخر برداشت می باشد. در باغ ها، استفاده از کود سکوسترن حتی پس از میوه چینی و در فصل پاییز توصیه می شود تا درختان آمادگی مقابله با سرما و ادامه رشد در فصل بعدی را داشته باشند.

معرفی و مزایای کود پودری آهن سکوسترن NK سینجنتا
کود آهن سکوسترن NK حاوی ۵/۵ درصد کلات آهن EDDHA-Na Fe و ۶/۴۳% اوره و ۱۵% اکسید پتاسیم است که برای درمان کمبود آهن در درختان میوه، محصولات زراعی، گیاهان زینتی و صیفی جات به کار می رود. سکوسترن NK در خاک های قلیایی و یا آهکی (PH بالاتر از ۷) به خوبی توسط ریشه گیاهان جذب می شود. ترکیب نیتروژن و پتاسیم موجود در سکوسترن به رشد گیاهان کمک کرده و در نتیجه با فراهم آمدن شرایط مطلوبتر برای گیاه، امکان جذب بهتر و سریعتر آهن فراهم می شود. کود سکوسترن NK به صورت گرانوله بوده و به همین دلیل می توان آن را به راحتی بر روی خاک پاشید و یا با خاک، ماسه و انواع کودهای جامد مخلوط کرد. کود سکوسترن NK بدون برجای گذاشتن رسوب به راحتی در آب حل می شود و توسط سیستم های آبیاری نیز می توان آن را در اختیار گیاه قرار داد.
زمان مصرف کود آهن سکوسترن NK سینجنتا
بهترین زمان مصرف سکوسترن NK هم زمان با شروغ فعالیت های زیستی گیاه و در اوایل فصل بهار می باشد. در سبزیجات، زمان مصرف سکوسترن NK از ابتدای کاشت تا اواخر برداشت می باشد. در باغ ها، استفاده از سکوسترن NK حتی پس از میوه چینی و در فصل پائیز توصیه می شود تا درختان آمادگی مقابله با سرما و ادامه رشد در فصل بعدی را داشته باشند.

معرفی و مزایای کود آهن ولگرو ماسو
کود آهن ولگرو ماسو محصولی وارداتی از شرکت ماسو واقع دراسپانیا می باشد، ماسو یک شرکت خانوادگی، مستقل و با ۱۰۰ % سرمایه اسپانیایی است که در سال ۱۹۶۰ تأسیس شد. در سال ۱۹۶۳ واردات و توزیع محصولات شیمیایی (مواد فعال و محصولات فرموله شده) در بازار اسپانیا را آغاز کرد.کود آهن ولگرو ماسو دارای عنصر آهن مورد نیاز گیاه است که با تأمین این عنصر برای گیاه از خسارات ناشی از کمبود آن جلوگیری می کند .
خواص کود آهن ولگرو ماسو
کود آهن ولگرو میکرو گرانول قابل حل در آب بوده و با پایداری در اسیدیته ۷/۵-۳/۵ که به سهولت جذب و قابل استفاده به صورت مصارف خاکی و کشت‌های هیدروپونیک می باشد و همچنین قابلیت مخلوط کردن با کودهای مایع، اسید هیومیک (گروول) یا اسیدهای آمینه را داشته و به خاطر پایداری در۵/۷- ۵/۳= PH قابلیت اختلاط با هر کودی، مواد شیمیایی کشاورزی بدون هیچ محدودیتی را دارد.
نحوه مصرف کود آهن ولگرو ماسو
از آنجایی که کود آهن ولگرو یک محصولی است که در برابر نور غیر فعال می‌شود بایستی در مصارف خاکی به صورت محلول، مخلوط با خاک و سیستم‌های آبیاری قطره‌ای استفاده شود تا به مناطق ریشه نفوذ کند.

معرفی و مزایای کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس
شرکت سبز محصول داتیس در سال ۱۳۸۵ در استان البرز تأسیس گردید . این شرکت کودهای تولیدی اش را با نام برند داتیس در سراسر کشور عرضه می نماید . کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس امکان جذب بیشترین میزان آهن به صورت کلات شده با EDTA در حضور هیومیک و فولویک اسید را تأمین می کند. حضور پتاسیم بر روی جذب آهن اثر تحریک کنندگی داشته و موجب جذب بیشتر آهن می شود. علائم کمبود آهن در مرحله اولیه در برگ‌های جوان بروز می‌کند. این کمبود همراه زردشدگی برگ‌های بالایی رخ می‌دهد، در عین حال، رگبرگ‌ها و آوند‌های برگ همچنان سبز هستند. در مراحل بعدی، اگر کمبود آهن ادامه یابد، کل برگ به رنگ زرد مایل به‌ سفید تغییر رنگ داده و لکه‌های نکروز در لبه‌های برگ نمایان می‌شوند. با ادامه این روند در حاشیه‌های گیاه قطعات نکروز پدیدار می‌شوند. کلروز و نکروز برگ موجب کاهش مقدار کلروفیل، محدود شدن میزان فتوسنتز، به تعویق افتادن رشد و در نتیجه باعث مرگ گیاه می شود. کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس این کمبود را برای گیاهان زراعی و سایر گیاهان برطرف نموده و رشد گیاه را به حالت طبیعی باز می گرداند.
نحوه مصرف کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس
کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس به صورت مایع بوده و می توان به صورت محلول پاشی و هنگام آبیاری از آن استفاده نمود. ویتال پلاس آهن داتیس مناسب برای درختان میوه و مرکبات، پسته، انگور، غلات و برنج، گیاهان غده ای، حبوبات، نخود، لوبیا، صیفی جات می باشد. بهترین زمان استفاده از این کود نیز صبح زود یا بعد از ظهر نزدیک غروب می باشد.

معرفی و مزایای کود مایع آهن پلاس یونی رزرو ال
کود آهن پلاس یونی رزرو ال مایعی است که آهن مورد نیاز را برای گیاه و سایر ریز مغذی ها را برطرف می کند. به دلیل فرمولاسیون خاص برای کاربرد از طریق خاک، محلول‌پاشی و یا با هر سیستم کودآبیاری (آب‌پاشی قطره‌ای و ...) استفاده می‌گردد. این کود هم از طریق برگ و هم ریشه قابل جذب است.
نحوه مصرف کود مایع آهن پلاس یونی رزرو ال
زمان استفاده از کود مایع آهن پلاس یونی رزرو ال در گیاهان زراعی و آپارتمانی متفاوت است. به طور کلی تمام گیاهان زمانی به کود احتیاج دارند که بیدار بوده و در حال رشد و نمو باشند، لذا این کود را نیز باید در فصل رشد هر گیاه به آن داده شود. از آنجائی که فصول بهار و تابستان فصل رشد اغلب گیاهان محسوب می‌ شود لازم است از آغاز فروردین ماه و تا پایان شهریور و یا مهر ماه، ماهانه یکبار گیاهان را توسط این کود تغذیه نمود. اما در خصوص گیاهانی که دائم الرشد هستند از جمله گیاهان آپارتمانی و گلخانه‌ ای که در فصول سرد مثل پاییز و زمستان هم به رشد و نمو ادامه می‌ دهند می‌ بایست در تمام طول سال از کود مایع آهن پلاس یونی رزرو ال استفاده شود. اما توجه کنید که میزان کود مصرفی در دو فصل پایانی سال به دلیل کاهش رشد این گیاهان باید کاهش پیدا کند.

معرفی و مزایای کود آهن فر ۶% ارتو ارتو ۴/۸
کود آهن ۶% فر فرانسوی شرکت اس د پSDP فرانسه با کلات EDDHA یکی از بهترین کودها برای تأمین نیاز گیاهان به آهن حتی در خاک های بسیار نامساعد است که کلات آن در PH های ۳ تا ۱۱ پایدار می باشد. مصرف فر ۴/۸ باعث افزایش میزان کلروفیل گیاه و سبزینگی آن شده، رشد گیاه را تقویت می کند و در نهایت باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصول می شود. به دلیل درشت بودن مولکول های کلاتEDDHA، فر را نمی توان به صورت محلول پاشی استفاده نمود.
نحوه مصرف کود آهن فر ۶% ارتو ارتو ۴/۸
مناسب ترین زمان مصرف کود آهن فر ۶% ارتو ارتو ۴/۸ برای درختان قبل از شروع مجدد گیاه (در اوایل بهار یا اواخر اسفند) و برای گیاهان زراعی در اواسط دوره رشد، در هنگام رشد فعال گیاه خواهد شد. کود آهن فر ۶% در آب صد در صد قابل حل بوده و از طریق سیستم آبیاری قطره ای نیز قابلیت استفاده دارد.


همانطور که در این مقاله مشاهده کردید، تلاش بر این بود تا به ذکر نکاتی پیرامون کود آهن و معرفی انواع کود آهن  بپردازیم تا کمک شایانی به افرادی که قصد خرید آهن را دارند، شده باشد. همچنین این امکان برای شما فراهم شده است تا با مشاوران ما در ارتباط باشید و محصول انتخابی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین قیمت بازار درب محل خود تحویل بگیرید.

پیشنهادات شگفت انگیز

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.