advertise

کاربرد کود ماکرو

فروش ویژه کودهای گل استایل

گرگان

کود هیومیک اسید مایع | --۳۹۸

کود هیومیک اسید مایع Nutritech Humic Acid ۱۲۳

مصرف کودهای حاوی نیتروژن و پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی و افزایش درآمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد. با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن، منگنز، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود و کود اسید هیومیک مایع تمام این منابع را در اختیار گیاه قرار می‌دهد و همین امر تمام مزایای لازم برای کشاورز، باغدار و مردم را فراهم خواهد کرد.
ضمانت اصالت کالا
۵۰۴,۹۰۰ تومان
۵۱۰,۰۰۰ تومان
۱%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
اصفهان

کود سه بیست مایع | --۳۴۶

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰

کود سه بیست محبوب ترین، پر مصرف ترین و بهترین کود در حوزه کشاورزی است. این کود کامل ترین کود با فرمول ساده ۲۰-۲۰-۲۰ است. کود سه بیست از سه عنصر پر مصرف نیتروژن، فسفر و پتاسیم به میزان بیست درصد موجود دارد. اغلب کود های سه بیست علاوه بر عناصر ماکرو دارای اندکی از عناصر میکرو نیز هستند تا به صورت کامل همه ی عناصر مورد نیاز گیاه را تامین کند.
بهترین کیفیت بازار
۴۳۰,۶۵۰ تومان
۴۳۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
تهران

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۳۰۹

کود مایع جلبک دریایی با خلوص بالا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
تخفیف ویژه
۹۳۱,۰۰۰ تومان
۹۵۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
اصفهان

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۳۵

کود آلی عصاره جلبک دریایی خالص کلپاک ضد تنش و مقاوم کننده

کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
زیر قیمت بازار
۷۶۹,۳۰۰ تومان
۷۸۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۸۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
کرمان
سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
ارسال فوری
۶,۰۹۰,۷۰۰ تومان
۶,۲۱۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۶,۲۸۰,۰۰۰ تومان - ۶,۲۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۶
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود پودری آهن سکوسترن NK سینجنتا، ۱ کیلوگرمی

کود پودری آهن سکوسترن NK سینجنتا، ۱ کیلوگرمی

سکوسترن آهن سینجنتا حاوی ۶ درصد کلات EDDHA-Na Fe در کیلوگرم می‌باشد. آهن نقش مهمی در متابولیسم گیاه و تولید کلروفیل دارد علائم کمبود آهن به صورت زرد شدن برگ‌ها و سبز ماندن رگبرگ‌ها مشاهده می شود کمبود آهن در خاکهای آهکی و بالاتر از پ-هاش ۷/۲ مشاهده می‌گردد. سکوسترن دارای کلات آهنی است که بخاطر داشتن ترکیب متوازن و متعادل ۲ ایزومر ارتو-پارا و اورتو-اورتو کمبود آهن در گیاهان سریعاً و برای بلند مدت درمان می‌کند .سکوسترن باعث درشت و خوش فرم شدن محصولات می‌گردد. سکوسترن از طریق خاک و آبیاری قطره‌ای مصرف می‌گردد.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • از ۱۰لیتر به بالا
  • مایع
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

پابرا پتاس ۱ لیتری

پابرا پتاس ۱ لیتری

موجب جبران سریع علائم کمبود پتاسیم در گیاه می‌شود. موجب استفاده بهینه از آب, افزایش فتوسنتز, انتقال قند ها و نشاسته ها می‌شود. این کود مایع پتاس بالا باعث افزایش عملکرد سایر کودها می‌شود. باعث افزایش غلظت کلروفیل در برگ ها می‌شود.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • ۵ تا ۲۰ لیتر
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود فورنوترینت ازت بالا از شرکت سبز محصول داتیس از کودهای کامل دارای عناصر ماکرو و میکرو با درصد بالای ازت است. نیتروژن با نماد شیمیایی N پر مصرف ترین عنصر غذایی در گیاهان است. نیتروژن فراوان ترین عنصر موجود در کره زمین است اما با این حال کشت و کار غیر اصولی و بیش از حد باعث شده با کمبود آن در سراسر جهان مواجه شویم.
ارسال رایگان
  • ایران
  • گالن
  • از ۱۰۰تا ۲۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۸
اصفهان

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۴۷۵

کود پودری عصاره جلبکی

مقدار کود جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
تخفیف ویژه
۷۸۰,۰۰۰ تومان
از ۷۸۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس، ۵ لیتری

این کود حاوی فسفر، به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

این کود به گیاهان انرژی لازم را فراهم می‌کند و رشد بهینه آنها را تضمین می‌کند.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کرمانشاه

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۴۳

جلبک دریایی با خلوص بالا

مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
با بهترین کیفیت
۵۸۸,۰۰۰ تومان
۶۰۰,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
بندرعباس
نیتروژن موجود در این کود، به گیاهان کمک می‌کند تا رشد سریع‌تری داشته باشند و سبز شوند. همچنین، فسفر برای تقویت رشد ریشه‌ها و افزایش تعداد و اندازه میوه‌ها و گل‌ها حیاتی است. پتاسیم نیز به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل شرایط محیطی سخت‌تر مقاومت کنند و ساختار قوی‌تری برای گیاهان ایجاد کنند.
ارسال فوری
۴۳۶,۵۰۰ تومان
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
قم
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
ارسال فوری
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۹۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
مازندران

کود هیومیک اسید پودری | --۴۶۹

کود هیومیک اسید پودری داتیس

هیومیک اسید پودری مواد آلی مانند بقایای گیاهی در حین عمل تجزیه از خود هیومین، فولیک اسید و هیومیک اسید آزاد می کنند که در بین آن ها هیومیک اسید ماده ی پایدار به حساب می آید. هیومیک اسید پلیمری با زنجیره ی بلند است که ساختار ثابت و معینی ندارد و یکی از پیچیدگی های علم شیمی محسوب می شود. این ماده که اسید ضعیفی می باشد در آب حل می شود اما در موادی که خاصیت اسیدی دارند نامحلول است. هیومیک اسید دارای عناصر مورد نیاز برای رشد و نمو انواع گیاهان است که با توجه به ترکیبات مختلفی که دارد گاها می توان آن را به عنوان یک کود کامل برای تغذیه گیاهان در نظر گرفت.
تحویل فوری
۱۷۶,۴۰۰ تومان
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۱۸۵,۰۰۰ تومان - ۱۶۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲

بررسی کامل کاربرد های کود کامل میکرو

کاربرد عناصر ماکرو در گیاهان متفاوت است. این عناصر هر کدام وظایف خاص خود را دارند. کاربرد هر عنصر موجود در کودهای ماکرو برای گیاهان مختلف متفاوت است. مجموعه گل استایل در این مقاله به بررسی دقیق کاربرد کود ماکرو پرداخته است.در ادامه با ما همراه باشید.همچنین میتوانید برای خرید کود کامل میکرو در تنوعی بالا اعم از کود پتاس بالا، کود فسفر بالاو ... با ما در مجموعه گل استایل تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمائید.


کاربرد کود ماکرو | گل استایل

کاربرد نیترروژن در گیاهان

نیتروژن مهمترین عنصر برای حمایت از رشد گیاه محسوب می شود.این ماده در خاک های سالم یافت می شود و به گیاهان انرژی لازم برای رشد و تولید میوه یا سبزیجات را می دهد. نیتروژن بسیار حیاتی است زیرا جز اصلی کلروفیل است ، ترکیبی که گیاهان از طریق آن از انرژی نور خورشید برای تولید قند از آب و دی اکسید کربن (یعنی فتوسنتز) استفاده می کنند.


کاربرد فسفر در گیاهان

فسفر در فتوسنتز ، تنفس ، ذخیره و انتقال انرژی ، تقسیم سلولی ، بزرگ شدن سلول و چندین فرآیند دیگر در گیاهان نقش دارد. یک گیاه باید فسفر داشته باشد تا چرخه تولید طبیعی خود را کامل کند.
فسفر یک ماده مغذی ضروری است هم به عنوان بخشی از چندین ترکیب اصلی ساختار گیاه و هم به عنوان تجزیه و تحلیل در تبدیل واکنش های بیوشیمیایی متعدد کلیدی در گیاهان. فسفر به ویژه به دلیل نقش آن در جذب و تبدیل انرژی خورشید به ترکیبات گیاهی مفید مورد توجه قرار می گیرد.البته فسفر در کود به دو صورت کود مایع فسفر و کود فسفر آمونیوم وجود دارد.

گل استایل

گل استایل

کاربرد پتاسیم در گیاهان

پتاسیم برای فتوسنتز ، تولید کربوهیدرات و پروتئین مورد نیاز است. این عنصر به مقاومت گیاه در برابر بیماری کمک می کند و به بهبود حرکت مایع در داخل گیاه ، ساقه ها و ریشه ها کمک می کند. بسیاری از واکنش های آنزیمی به پتاسیم احتیاج دارند و به جذب سیلیس و بهبود کیفیت میوه کمک می کند. شکوفه و گل ها اغلب حاوی سطح بالایی از پتاسیم هستند.شما میتوانید کود پتاسیم مناسب گیاه خود را از مجموعه گل استایل خریداری نمائید.




نویسنده: مهندس نیلوفر مسیبی، کارشناس ارشد گیاهپزشکی

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی