advertise

کود برای درشت شدن میوه انار

کود برای درشت شدن میوه انار

فروش ویژه کودهای گل استایل

آذربایجان

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۹۱

کود محرک رشدجلبک دریایی آلگاریک

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
بهترین قیمت
۷۷۴,۲۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۷۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
بندرعباس

قیمت کود سه بیست پودری | --۳۸۲

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ بهاورشیمی پودری

کود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
تخفیف ویژه
۱,۶۴۳,۴۰۰ تومان
۱,۶۶۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۴۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود Algae super جلبک شنزن

کود Algae super جلبک شنزن

تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • قوطی
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
بندرعباس

ریک امین اسپانیا پودری | --۵۰۲

کود آمینو اسید اسپانیایی

آمینو اسید برای گیاهان را می‌توان مستقیماً به برگ اعمال کرد. این روش به تغذیه برگی معروف است. کود رقیق شده آمینو اسید را روی شاخ‌وبرگ اسپری کنید و مطمئن شوید که هر دو سطح بالایی و پایینی برگ‌ها به کود آغشته شده‌اند.
بهترین کیفیت بازار
۷۱۴,۴۰۰ تومان
۷۶۰,۰۰۰ تومان
۶%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۶
کرمانشاه

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۹۸

کود جلبک دریایی مایع ولگرو

کود مایع جلبک دریایی دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۴۹۹,۲۰۰ تومان
۵۲۰,۰۰۰ تومان
۴%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۶
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

• آهن ۶% کلات شده با EDDHA • درمان زردی بین رگبرگی در برگ های جوان • پایداری مناسب در خاک های قلیایی و آهکی • کاملا محلول در آب و عدم انسداد قطره چکان ها • به علت فرمول منحصر به فرد این محصول با مواد دیگر در خاک واکنش نشان نمیدهد و در نتیجه خاک رسوب نمیکند و به راحتی در اختیار گیاه قرار میگیرد.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • از ۱۰کیلوگرم تا ۲۰کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
اصفهان

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۳۵

کود آلی عصاره جلبک دریایی خالص کلپاک ضد تنش و مقاوم کننده

کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
زیر قیمت بازار
۷۶۹,۳۰۰ تومان
۷۸۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۸۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
مازندران
اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
ضمانت اصالت کالا
۴۰۸,۵۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
فروش فوری
شیراز

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا

ریکوتک ترکیبی جدید از عناصر نیتروژن، فسفر و پتاسیم به فرم گرانول همراه با تکنولوژی DMPP (۳,۴-Dimethypyrazolphosphate( است که برای مصرف چالکود در کوددهی پایه و سرک طراحی شده است. نیتروژن (N)، فسفر (P) و پتاسیم (K) بیشترین عناصر مورد نیاز در یک برنامه تغذیه گیاهی می‌باشند. نیتریفیکاسیون یک فرآیند دو مرحله‌ای شامل تبدیل آمونیوم (+NH۴) به نیترات (-NO۳) توسط باکتری‌های خاک‌زی است.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • اسپانیا
  • ۵۰کیلو به بالا
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
مازندران

کود سه بیست پودری | --۴۵۱

۲۰-۲۰-۲۰ پودری

استفاده از کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای گیاهان مفید است و می‌تواند به بهبود رشد و عملکرد گیاهان کمک کند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های استفاده صحیح انجام شود تا احتمال ایجاد خسارت به گیاهان و خاک کمتر شود.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۱,۵۷۷,۰۰۰ تومان
۱,۶۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۴۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
شیراز

کود سه بیست مایع | --۲۹۳

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ خارجی

کود سه بیست شوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
تحویل فوری
۴۲۲,۴۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
مشهد
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
ضمانت اصالت کالا
۱,۰۶۹,۲۰۰ تومان
۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان - ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
مازندران
ترکیبات هیومیک اسید مایع در این کود، ترکیباتی چون عناصر ماکرو و میکرو در مقادیر کم یافت می شود. اسید هیومیک مایع، باعث افزایش تأثیرات کودهای دیگر بر روی گیاه می‌شوند. در کنار این موضوع، باید به این نکته توجه کرد که با خرید هیومیک اسید مایع و قرار دادن آن در برنامه کودی محصولات، می‌توان به مرور زمان استفاده از کودهای شیمیایی را کاهش داد
ارسال فوری
۴۵۱,۲۵۰ تومان
۴۷۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۰
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود ۱۰-۵۲-۱۰ سیکو SICO GREEN

کود ۱۰-۵۲-۱۰ سیکو SICO GREEN

کودی کامل با درصد بالای فسفر مناسب برای رشد ریشه‌ها و جذب بهتر سایر عناصر. نیتروژن این محصول به دو فرم اوره و نیترات بوده و گیاهان قادر خواهند بود فرم نیتروژن موردنیاز خود را به‌راحتی جذب نمایند. عناصر میکرو به‌صورت کلاته با EDTA بوده که سبب پایداری این عناصر در خاک می‌گردد. این کود را می‌توان به‌صورت محلول‌پاشی و آبیاری استفاده کرد.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • ایران
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
قم

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۲۷

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
زیر قیمت بازار
۱,۰۰۸,۰۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷

معرفی کود برای درشت شدن میوه انار

حتما برای شما نیز پیش آمده که وقتی از همکاران ما مشاوره میخواهید که برای انار چه کودی استفاده کنید به شما کود های با درصد پتاسیم بالا را پیشنهاد میکنند که خب البته اشتباه نیست، اما این کود به تنهایی نتیجه رضایت بخشی برای شما نخواهد داشت.کود های دارای درصد پتاسیم بالا باعث درشت شدن و افزایش حجم میوه میشوند و تاثیر خوبی دارند، اما انار چون پوسته چرمی و سفتی دارد نمیتواند به سرعت کش آمده و بزرگ شود در نتیجه پوسته ترک خورده و ممکن است از این قسمت ترک خورده بیماری ها و آفات نیز وارد میوه شود و میوه از بین برود. مجموعه گل استایل با شناخت نیاز کاربران از تنوع بی نظیر کود برخوردار می باشد.شما میتوانید برای مشاهده انواع کود در این مجموعه و اطلاع از قیمت های آن ها برروی لینک زیر کلیک نمائید.


برای جلوگیری از ترک خوردن انار چه می توان کرد؟

توصیه ما این است که قبل از استفاده از کودهای پتاس بالا از کودهای کلسیم استفاده کنید. چرا؟ چون تقسیم سلولی را داخل میوه افزایش داده و استحکام پوست میوه زیاد میشود و میوه به راحتی بعد از استفاده پتاسیم درشت میگردد. عامل دیگری که از ترک خوردن پوسته ی انار جلوگیری میکند آبیاری است .
آبیاری باغات انار باید منظم باشد و اصلا به درخت تنش تشنگی ندیم بخصوص در اواخر دوره میوه دهی درخت. زیرا این کار باعث خشک شدن پوسته درخت در اثر کم آبی شده و درخت در آبیاری بعدی با جذب آب زیاد توسط دانه های انار متورم شده و پوسته ترک میخورد.

کود برای درشت شدن میوه انار | گل استایل

بهترین نوع کودهای پتاسیم برای درختان انار طبق تجربه ی ما کودهای سولولفات پتاسیم یا به اصطلاح سولوپتاس هست که حاوی عناصر پتاسیم و گوگرد با درصد بالایی می باشدو تاثیر بسیار خوبی دارد. همچنین از کودهای هیومیک اسید هم میتوان در تغذیه درختان انار کمک گرفت، بخصوص برای باغاتی که خاک آنها سفت و آهکی است. چون هیومیک اسید جذب عناصر را برای درخت راحت کرده و به پوک شدن خاک کمک میکند. توجه داشته باشید که اگر رقم انار شما میوه درشت نیست با کوددهی نمیتوان اندازه میوه را درشت کرد، پس توجه داشته باشید که از ارقام خوب هنگام کاشت استفاده کنید.

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.