advertise

طریقه مصرف کود سه بیست

فروش ویژه کودهای گل استایل

اصفهان

کود سه بیست مایع | --۳۴۶

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰

کود سه بیست محبوب ترین، پر مصرف ترین و بهترین کود در حوزه کشاورزی است. این کود کامل ترین کود با فرمول ساده ۲۰-۲۰-۲۰ است. کود سه بیست از سه عنصر پر مصرف نیتروژن، فسفر و پتاسیم به میزان بیست درصد موجود دارد. اغلب کود های سه بیست علاوه بر عناصر ماکرو دارای اندکی از عناصر میکرو نیز هستند تا به صورت کامل همه ی عناصر مورد نیاز گیاه را تامین کند.
بهترین کیفیت بازار
۴۳۰,۶۵۰ تومان
۴۳۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
تهران
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
زیر قیمت بازار
۹۴۰,۸۰۰ تومان
۹۸۰,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس

کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • از۱۰ تا ۵۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مگفوز از شرکت لبوسل آلمان دارای مقادیر زیادی منیزیوم است که نیاز گیاه را کاملا برطرف میکند. این کود علاوه بر منیزیوم دارای نیتروژن و فسفر نیز هست که در رشد گیاه و ریشه تاثیر بسزایی دارند. منیزیوم با علامت شیمیایی Mg از عناصر ثانویه مورد نیاز گیاهان است. نقش این عنصر در گیاهان شامل دخالت در ساخت روغن های گیاهی، ساخت کلروفیل و سبزینگی گیاهان، تنظیم جذب فسفرو انتقال به دانه گیاه و تولید هیدروکربنها و مواد قندی و رنگ گیری میوه است. از علائم کمبود منیزیوم در گیاهان میتوان به زردی برگ ها اشاره کرد که در ابتدا برگ های مسن و سپس برگ های جوان دچار این عارضه خواهند شد. علائم کمبود آن تا حدودی شبیه به کمبود آهن است و برگ ها زرد شده اما رگبرگ سبز میماند و تنها تفاوت این است که کمبود منیزیوم از برگ های قدیمی آغاز میشود اما کمبود آهن از برگ های جدید آغاز میگردد. برای درختان میوه بهتر است دو نوبت در سال در اوایل فصل رشد این کود روی درختان اسپری شود.
تخفیف ویژه
  • آلمان
  • کیسه
  • از۱۰لیتر تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۵
گرگان

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۵۰

اسید هیومیک پودری نوبل

هیومیک اسید پودری مواد آلی مانند بقایای گیاهی در حین عمل تجزیه از خود هیومین، فولیک اسید و هیومیک اسید آزاد می کنند که در بین آن ها هیومیک اسید ماده ی پایدار به حساب می آید. هیومیک اسید پلیمری با زنجیره ی بلند است که ساختار ثابت و معینی ندارد و یکی از پیچیدگی های علم شیمی محسوب می شود. این ماده که اسید ضعیفی می باشد در آب حل می شود اما در موادی که خاصیت اسیدی دارند نامحلول است. هیومیک اسید دارای عناصر مورد نیاز برای رشد و نمو انواع گیاهان است که با توجه به ترکیبات مختلفی که دارد گاها می توان آن را به عنوان یک کود کامل برای تغذیه گیاهان در نظر گرفت.
ضمانت اصالت کالا
۲۱۱,۴۶۰ تومان
۲۱۸,۰۰۰ تومان
۳%
از ۲۱۵,۰۰۰ تومان - ۲۲۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
اصفهان

کود سه بیست پودری | --۴۴۱

کود سه بیست آلمانی

استفاده از کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای گیاهان مفید است و می‌تواند به بهبود رشد و عملکرد گیاهان کمک کند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های استفاده صحیح انجام شود تا احتمال ایجاد خسارت به گیاهان و خاک کمتر شود.
تخفیف ویژه
۳,۹۷۶,۰۳۰ تومان
۴,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴,۰۹۸,۰۰۰ تومان - ۴,۰۵۸,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
شیراز
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
زیر قیمت بازار
۹۷۰,۲۰۰ تومان
۹۹۰,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
قم
سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۴۰,۵۵۰ تومان
۴۴۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
اصفهان

کود سه بیست پودری | --۴۳۲

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ پودری

سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
تخفیف ویژه
۶,۰۱۴,۰۰۰ تومان
۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۶,۲۸۰,۰۰۰ تومان - ۶,۲۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
سراسر کشور

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۶۱

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
زیر قیمت بازار
۱,۰۳۹,۵۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
سراسر کشور

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۸۶

کود محرک رشدجلبک دریایی آلگاریک

کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
ضمانت اصالت کالا
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۸۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع ریکومیک کلسیم بور

کود مایع ریکومیک کلسیم بور

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • بطری
  • از ۲۰ تا ۵۰ لیتر
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
سراسر کشور
ود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
بهترین کیفیت
۴۵۰,۸۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
سراسر کشور

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۰۵

کود مایع جلبک دریایی وکوزیوم دریپ

مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
تحویل استان اصفهان رایگان
۹۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
آذربایجان
مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
ارسال فوری
۹۷۰,۲۰۰ تومان
۹۹۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵

کود سه بیست را چگونه استفاده کنیم

طریقه استفاده کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ دغدغه بسیاری از مردم فعال در حوزه ی کشاورزی و گل و گیاه است. مقدار مصرف کود سه بیست به صورت معمول روی بسته بندی کود ها به تفکیک هر گیاه نوشته شده است. روش استفاده از کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ مایع و روش استفاده کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ پودری به یکدیگر تقریبا شبیه است. اما باید توجه داشته باشید که محلول پاشی کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ و طریقه مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ به صورت آبیاری متفاوت است. در این مقاله از گل استایل تلاش داریم طرز استفاده ی کود سه بیست را برای گیاهان مختلف و به شکل های آبیاری و غبار پاشی با کود سه بیست شرح دهیم.


طریقه استفاده کود 20 20 20 | گل استایل

کود سه بیست پودری را چگونه استفاده کنیم؟

این سوال که چگونه از کود سه بیست استفاده کنیم می تواند سوال بسیاری از کشاورزان، باغداران و یا حتی افرادی که از گل و گیاه آپارتمانی نگهداری می کنند است. این سوال می تواند ذهن را درگیر کرده و ما را از خرید سه بیست منصرف کند.
مقدار مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر گیاه متفاوت است. مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ همچنین می تواند برای روش های مختلف آبیاری و کاشت یک گیاه نیز متفاوت باشد. برای مثال مصرف این کود در کاشت گلخانه ای گوجه با آبیاری قطره ای و کاشت گوجه در مزرعه و گلدان متفاوت است. طریقه مصرف کود سه بیست پودری دشوار نیست.
طرز استفاده ی این کود به شکل کاملا محلول در آب است. کود را به میزان معینی در آب حل می کنند و به شکل آبیاری و محلول پاشی برای گیاهان استفاده می کنند. طریقه استفاده از کود سه بیست برای گلهای اپارتمانی به صورت جداگانه شرح دهیم، با ما همراه باشید.

کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت

مقدار مصرف کود ۲۰۲۰ برای درختان مختلف، متفاوت است. میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت مرکبات با درختان میوه هسته دار یا دانه دار و درختان زینتی فرق دارد. نیاز این درختان در زمان های مختلف به این عناصر متفاوت است و در فصل رشد گیاهان مصرف این کود زیاد و در فصل خواب گیاهان این مقدار کمتر است.
میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت سیب ممکن است با میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت بادام تفاوت زیادی نداشته باشد اما با میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت مرکبات متفاوت است. مقدار مصرف کود ۲۰۲۰ برای درختان معمولا روی بسته بندی هر محصول نوشته شده است.
نحوه مصرف کود ۲۰-۲۰-۲۰ برای هر درخت یا برای مساحت یک هکتار نوشته می شود. اگر برای هر درخت نوشته شده بود باید تعداد درختان موجود در باغ را بشمارید و در مقدار توصیه شده ضرب کنید تا مقدار مصرف برای کل باغ مشخص شود. اگر مقدار نوشته شده روی بسته بندی برای یک هکتار بود، این مقدار را در آبیاری غرقابی در بشکه ای شیر دار و مدرج بریزید و شیر آب را باز کنید تا به تدریج در کل آب آبیاری حل شود.


میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت مرکبات | گل استایل

پرفروشترین کود های سه بیست

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.