advertise

زمان مصرف هیومیک اسید برای پسته

فروش ویژه کودهای گل استایل

فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

نوتری تک بردومیکس ۵ لیتری

نوتری تک بردومیکس ۵ لیتری

بردوفیکس نوتری تک، قارچ کش و باکتری کش حفاظتی و تماسی است که برای کنترل و درمان شانکر باکتریایی درختان میوه هسته ‌دار، بیماری لکه غربالی درختان میوه، پیچیدگی برگ هلو، گموز درختان میوه، پوسیدگی فیتوفترایی طوقه درختان هسته ‌دار و دانه ‌دار، شانکر سیتوسپورایی درختان میوه، شانکر باکتریایی لیموترش، آتشک درختان میوه دانه ‌دار، لکه‌ آجری بادام، آنتراکنوز گردو و … مورد استفاده قرار میگیرد. میزان مصرف بین ۵ تا ۱۰ لیتر در هزار لیتر آب توصیه می شود. سم بردوفیکس در تمام فصول سال قابل استفاده است.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • گالن
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پابرا رادیکا، ۲۰ لیتری

کود مایع پابرا رادیکا، ۲۰ لیتری

کود پابرا رادیکا از شرکت سبز محصول داتیس از بهترین کودهای ریشه زا موجود در بازار است. یکی از راه های ایجاد گیاه جدید یکسان با گیاه اصلی، استفاده از روش قلمه زنی است. روش های رایج ساخت گیاهان جدید قلمه ریشه، قلمه ساقه و قلمه برگ اغلب با استفاده از هورمون ریشه است. وقتی باغبان ها می خواهند گیاهان را تکثیر کنند، به شدت می‌خواهند احتمال ریشه زایی گیاه را افزایش دهند. همه ما وقتی گیاهی را کشت می‌کنیم، انتظار رشد سریع آن را داریم و این امر بسیار منطقی است.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • مایع
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
فروش فوری
شیراز

نوردوکس نروژ

نوردوکس نروژ

نوردوکس یک سم قارچ کش- باکتری کش قوی و غلیظ است که جهت مقابله با بسیاری از بیماریهای گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این سم با نام های دیگری از جمله قارچ کش مسی نوردکس ، کوپکس و پرنوکس در بازار موجود است و دارای بالاترین مس فعال زیستی است که حفاظت طولانی مدتی برای گیاهان حتی در مناطقی با بارندگی زیاد فراهم میکند.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
پرداخت درب منزل
رشت

کود مایع پابرا گرین داتیس

کود مایع پابرا گرین داتیس

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • ۲۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
قم
کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
بهترین قیمت
۶۲۰,۸۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۶۵۰,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۱۹

کود جلبک دریایی آکادین کانادا

کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۱,۲۰۲,۸۰۰ تومان
۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود کلسیم نیترات شنزن

کود کلسیم نیترات شنزن

این کود حاوی نیترات کلسیم به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
یزد
اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۶۰,۳۵۰ تومان
۴۶۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع آمینواسید ایزابلا ترکیه، ۱ لیتری

کود مایع آمینواسید ایزابلا ترکیه، ۱ لیتری

ایزابلا کود حاوی اسید آمینه با منشا طبیعی می باشد. اسیدهای آمینه مولکول های آلی کوچکی هستند که از به هم پیوستن آنها پروتئین تشکیل می شوند.در حدود ۲۰ نوع اسیدآمینه مهم در هر یک از فرآیندهای سنتز پروتئین ها در سلول درگیر هستند. مطالعات ثابت کرده است که اسیدآمینه ها می توانند بطور مستقیم تاثیر بسیار زیاد و مهمی در فعالیت های حیاتی و ساختارهای گیاهی داشته باشند.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ترکیه
  • بطری
  • مایع
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
گرگان
مصرف کودهای حاوی نیتروژن و پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی و افزایش درآمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد. با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن، منگنز، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود و کود اسید هیومیک مایع تمام این منابع را در اختیار گیاه قرار می‌دهد و همین امر تمام مزایای لازم برای کشاورز، باغدار و مردم را فراهم خواهد کرد.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۱۸,۴۲۰ تومان
۵۲۹,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
بندرعباس

کود سه بیست مایع | --۳۴۸

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰

نیتروژن موجود در این کود، به گیاهان کمک می‌کند تا رشد سریع‌تری داشته باشند و سبز شوند. همچنین، فسفر برای تقویت رشد ریشه‌ها و افزایش تعداد و اندازه میوه‌ها و گل‌ها حیاتی است. پتاسیم نیز به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل شرایط محیطی سخت‌تر مقاومت کنند و ساختار قوی‌تری برای گیاهان ایجاد کنند.
ارسال فوری
۴۳۷,۰۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
اصفهان
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
ارسال فوری
۹۴۴,۳۰۰ تومان
۹۹۴,۰۰۰ تومان
۵%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
فروش فوری
شیراز

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

از گل‌های آپارتمانی تا درختان میوه، این کود برای انواع گیاهان مناسب است.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • از۲۰ تا ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
شیراز
کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ سیکو گرین یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
ارسال فوری
۳۲۰,۱۰۰ تومان
۳۳۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۳۵۰,۰۰۰ تومان - ۳۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۵
قم
این کود در کشور آمریکا تولید شده و با بسته بندی کاربردی در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می‌گیرد. در تولید این کود آمریکایی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود و تمامی کودهای برند شوک از جمله کود سه بیست به صورت نانو ساخته شده و به همین دلیل رقیق بودن و درصد خلوص بالا از خصوصیات آن است.
تحویل فوری
۴۲۲,۴۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

بهترین زمان مصرف هیومیک اسید برای پسته

پسته از محصولات اقتصادی بسیار مهم است. پسته یکی از پر مصرف و پر کشت ترین آجیل و خشکبار ما ایرانیان بوده و هست. این محصول از نظر مصرف داخلی و از دید صادرات اهمیت بسیار ویژه ای دارد و افزایش کیفیت و کمیت محصول در درختان پسته امری مهم و تخصصی است.امروزه استفاده از کود اسید هیومیک به عنوان یک کود کشاورزی آلی ، بی خطر و بسیار غنی شده در کشاورزی مدرن و به خصوص در کشور های پیشرفته رواج یافته است. کود هیومیک اسید ارگانیک است و ضرر چندانی برای محیط زیست ندارد.
در کشور ما بیشترین میزان مصرف کود اسید هیومیک در بخش پسته کاری و در استان کرمان می باشد زیرا پسته یک محصول با ارزش در ایران بوده و کشاورزان در این بخش ، به تاثیرات چشمگیر مصرف هیومیک اسید بر افزایش و رشد و محصول دهی پسته پی برده اند.زمان مصرف هیومیک اسید برای پسته نیز مهم است و چون آبیاری های پسته محدود است تقریبا با همه ی کود ها هیومیک اسید نیز مصرف می گردد.یکی از مشکلاتی که در امر پرورش پسته با کیفیت وجود دارد، عاملی به نام نمک داخل آب و خاک است. میزان نا متناسب شوری خاک تحت کاشت گیاه پسته، می‌تواند به یک مشکل بزرگ برای باغداران تبدیل شود.
از آنجایی که باغ ‌های پسته به صورت معمول در مناطق خشک و نیمه‌ خشک کشور ما قرار گرفته ‌است، وجود نمک بالای خاک و آسیب دیدن گیاه پسته از این بابت به وفور مشاهده می ‌شود.این موضوع حتی به اقتصاد صنعت کشاورزی و باغداری ما نیز آسیب می ‌رساند. استان کرمان یکی از بیشترین تولید کنندگان درخت پسته است، که می توان بوسیله ماده طبیعی به نام اسید هیومیک، مشکل خاک‌ های پر نمک خود را به بهترین شکل ممکن حل کند. در واقع اضافه کردن اسید هیومیک به خاکی که برای احداث باغات پسته استفاده می شود، یک استراتژی جهانی برای تولید محصول بدون نقص از زمین ‌های نا مناسب با EC بالا می ‌باشد.پودر هیومیک اسید مزایای بسیاری برای انواع گیاهان اعم از انواع گیاهان زراعی، باغی؛ صیفی و گلخانه ای دارد. با گل استایل که مرجع فروش انواع کود با بهترین قیمت می باشد، در ادامه همراه باشید تا به بررسی کامل کود پودری هیومیک اسید بپردازیم.


گل استایل

زمان مصرف هیومیک اسید برای پسته

پسته از جمله گیاهان بسیار مقاوم است و به همین دلیل هم در خاک هایی که نامناسب باشند و درصد آهک یا EC زیادی داشته باشند کاشته می شود. به همین منظور برای استفاده از کود باید از کود هایی استفاه کنید که قابلیت جذب در آن خاک را داشته باشند.کود هایی مانند آهن در خاک هایی که EC بالایی داند و آهکی هستند جذب نمی شود. مصرف کود هیومیک اسید می تواند این خاک ها را اصلاح کرده و جذب عناصر را توسط ریشه بالا ببرد.
زمان مصرف هیومیک اسید برای پسته در شروع فصل و قبل از شکوفه دهی به صورت آبیاری است و پس از ریزش شکوفه ها وتشکیل میوه نیز به صورت مرتب با هر نوبت آبیاری با کود های دیگر می توان استفاده کرد. فقط توجه داشته باشید که هیومیک اسید بافت قلیایی دارد و با انواع کود های اسیدی مخلوط نمی شود.در صورتی که در سیستم های تحت فشار کود های ماکرو محلول نیز از طریق تانک کود در سیستم تزریق میگردد باید توجه نمود که اسید هیومیک با سولو پتاس بصورت همزمان مصرف نگردد زیرا مخلوط این دو کود ماده ای ژل مانند ایجاد می کند.

تاثیر زمان مصرف هیومیک اسید برای پسته

در سال ۱۳۹۴ نتایج تحقیقی منتشر شد که در مورد نقش مصرف کود اسید هیومیک در خصوصیات کیفی و کمی یک رقم معروف پسته ایران به نام پسته عباسعلی منتشر شد.این آزمایش فاکتوریل و کاملا تصادفی با ۵ تکرار رندوم انجام شد. این تحقیق در سطح وسیعی انجام و به صورت قطعات هزار متری شیار کود استفاده شده است زمان مصرف هیومیک اسید برای پسته نیز در نمونه های مختلف یکسان بوده و تغییری نداشته است.
برای آگاهی از تاثیر اسید هیومیک بر میزان رشد پسته، معیار هایی نظیرطول شاخه درخت پسته ، تعداد برگ و اندازه سطح برگ و قطر تنه مورد بررسی قرار گرفت. در شهریور ماه این بررسی ها مجددا انجام شد و تعداد جوانه های ریخته شده هم شمارش شد.در زمان برداشت میوه پسته مقدار محصول تر و خوشه ها و مقدار میوه خشک ، مقدار پسته های پوک ، پسته بسته و خندان و ترک خورده در نمونه های تغذیه شده با هیومیک اسید و نمونه شاهد که در آن هیومیک اسید استفاده نشده بود بررسی شد. در نمونه ها در مقایسه با نمونه ای که از اسید هیومیک استفاده نشده بود ، مشاهده شد که در حدود ۴۶ درصد جوانه های بیشتر روی درخت باقیمانده است.

تاثیر زمان مصرف هیومیک اسید برای پسته | گل استایل

همچنین میزان خندانی محصول پسته نیز افزایش یافته است. میزان پسته های پوک تولید شده در نمونه ای که از اسید هیومیک استفاده نشده بود بسیار بیشتر از نمونه‌ی استفاده شده از هیومیک اسید بود. تعداد ترک های نامنظم هم در پسته های شاهد که از اسید هیومیک برای رشد آن استفاده نشده بود ، از نمونه های تقویت شده با کود هیومیک در حدود ۴۰ درصد بیشتر بود.
نمونه تغذیه شده با اسید هیومیک همچنین سطح برگ های درخت پسته را نیز افزایش داده که این امر نشان دهنده فتوسنتز بهتر گیاه می باشد. زمانی که اسید هیومیک اسید مصرف می گردد می توان میزان مصرف کود های دارای نیتروژن را تا ۳۰ درصد کم کرد چرا که پیوند بین اسید هیومیک و نیتروژن با روشی از شستشوی بیش از اندازه نیتروژن نیز جلوگیری می کند در صورتی که به مشاوره خرید کود گیاهان خانگی و آپارتمانی نیاز داشتید با ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.