advertise

فروش ویژه کودهای گل استایل

مشهد

کود سه بیست پودری | --۴۹۴

کود پودری بهاورشیمی

استفاده از کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای گیاهان مفید است و می‌تواند به بهبود رشد و عملکرد گیاهان کمک کند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های استفاده صحیح انجام شود تا احتمال ایجاد خسارت به گیاهان و خاک کمتر شود.
تخفیف ویژه
۱,۵۳۹,۰۰۰ تومان
۱,۶۲۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۶
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

هیومیک اسید پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

هیومیک اسید پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

بهبود ساختار و اصلاح بافت خاک با تیره کردن خاک جذب انرژی خورشید را افزایش می دهد. افزایش ریشه زایی گیاهان کمک به دسترسی بیشتر گیاهان به مواد آلی و عناصر غذایی موجود در خاک کمک به مقاومت گیاهان و درختان را در برابر تنش های محیطی مانند شوری خاک و خشکی افزایش عملکرد و کمیت و کیفیت محصولات
فروش ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
مشهد

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۵۴

کود مایع عصاره جلبکی VOKOZIM-DRIP-INDIA

کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
تحویل استان اصفهان رایگان
۹۴۰,۵۰۰ تومان
۹۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع وکوزیم دریپ هند

کود مایع وکوزیم دریپ هند

کودهای جلبک دریایی همانگونه که از نامشان پیداست از انواع جلبک های دریایی تهیه میشوند. بیشتر محصولات تولیدی بر پایه جلبک‌های دریایی، از جلبک‌های قهوه ای (Phaeophyta)، با حدود ۲۰۰۰ گونه و به طور خاص از گونه Ascophyllum nodosum استخراج می‌شوند. این کودها دارای طیف گسترده ای از مواد غذایی هستند و ارگانیک اند. کود جلبک دریایی به طور کلی در بهبود خصوصیات فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی بستر کشت داشته و نتایجی مثل افزایش ظرفیت تبادل کاتیونی خاک، افزایش توانایی حفظ آب و کنترل بهتر pH نقش دارند. این کود باعث افزایش جوانه زنی در گیاهانف ریشه زایی قلمه ها، افزایش جذب مواد غذایی، افزایش مقاومت به تنش ها و بیماری ها، تقویت گیاهان و افزایش رشد رویشی و بهبود و تقویت خاک دارند. جلبک دریایی سرشار از هورمون‌های مهمی مانند اکسین‌ها، سیتوکینین‌ها، بتائین‌ها و جیبرلین‌ها است که برای سلامت گیاهان ضروری هستند، اگرچه این هورمون‌ها فقط در نسبت‌های بسیار کمی مورد نیاز گیاهان هستند، اما با این وجود اهمیت آن‌ها در بهبود رشد کمی و کیفی گیاهان انکارناپذیر است.
تخفیف پاییزه
  • شرکت Biostadt
  • هند
  • کیسه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
تخفیف ویژه
  • سیفو 
  • ایتالیا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
شیراز

کود سه بیست مایع | --۳۳۹

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ آمریکایی

نیتروژن موجود در این کود، به گیاهان کمک می‌کند تا رشد سریع‌تری داشته باشند و سبز شوند. همچنین، فسفر برای تقویت رشد ریشه‌ها و افزایش تعداد و اندازه میوه‌ها و گل‌ها حیاتی است. پتاسیم نیز به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل شرایط محیطی سخت‌تر مقاومت کنند و ساختار قوی‌تری برای گیاهان ایجاد کنند.
تخفیف ویژه
۴۲۷,۲۰۰ تومان
۴۴۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
مشهد

قیمت کود سه بیست پودری | --۳۷۰

کود Bavaria ۲۰-۲۰-۲۰ - Planta-Germany

استفاده از کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای گیاهان مفید است و می‌تواند به بهبود رشد و عملکرد گیاهان کمک کند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های استفاده صحیح انجام شود تا احتمال ایجاد خسارت به گیاهان و خاک کمتر شود.
ضمانت اصالت کالا
۳,۹۷۶,۰۳۰ تومان
۴,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴,۰۹۸,۰۰۰ تومان - ۴,۰۵۸,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۹
کرمان
سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
ارسال فوری
۶,۰۹۰,۷۰۰ تومان
۶,۲۱۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۶,۲۸۰,۰۰۰ تومان - ۶,۲۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۶
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۳۷

کود مایع جلبک دریایی وکوزیوم دریپ

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
ارسال فوری
۹۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
مازندران

قیمت کود هیومیک اسید مایع | --۴۵۸

هیومیک Nutritech Humic Acid ۱۲۳

ترکیبات هیومیک اسید مایع در این کود، ترکیباتی چون عناصر ماکرو و میکرو در مقادیر کم یافت می شود. اسید هیومیک مایع، باعث افزایش تأثیرات کودهای دیگر بر روی گیاه می‌شوند. در کنار این موضوع، باید به این نکته توجه کرد که با خرید هیومیک اسید مایع و قرار دادن آن در برنامه کودی محصولات، می‌توان به مرور زمان استفاده از کودهای شیمیایی را کاهش داد
بهترین کیفیت
۵۲۲,۵۰۰ تومان
۵۵۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۰
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا،

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا،

بسته‌بندی کیسه‌ای این کود نگهداری و اعمال آن را بسیار آسان می‌کند.
فروش ویژه
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

نوتری تک بردومیکس ۵ لیتری

نوتری تک بردومیکس ۵ لیتری

بردوفیکس نوتری تک، قارچ کش و باکتری کش حفاظتی و تماسی است که برای کنترل و درمان شانکر باکتریایی درختان میوه هسته ‌دار، بیماری لکه غربالی درختان میوه، پیچیدگی برگ هلو، گموز درختان میوه، پوسیدگی فیتوفترایی طوقه درختان هسته ‌دار و دانه ‌دار، شانکر سیتوسپورایی درختان میوه، شانکر باکتریایی لیموترش، آتشک درختان میوه دانه ‌دار، لکه‌ آجری بادام، آنتراکنوز گردو و … مورد استفاده قرار میگیرد. میزان مصرف بین ۵ تا ۱۰ لیتر در هزار لیتر آب توصیه می شود. سم بردوفیکس در تمام فصول سال قابل استفاده است.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • گالن
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
شیراز

قیمت کود سه بیست پودری | --۴۰۱

کود ۲۰-۲۰-۲۰ بلوروستر پودری

کود سه بیست بلوروستر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
بهترین کیفیت
۱,۶۴۹,۰۰۰ تومان
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
سراسر کشور

کود جلبک دریایی/قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۱۶

کود آلی عصاره جلبک دریایی خالص کلپاک ضد تنش و مقاوم کننده

کود مایع جلبک دریایی دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
تحویل استان اصفهان رایگان
۷۶۰,۰۰۰ تومان
۸۰۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
تهران
سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
دارای سریع ترین زمان ارسال
۳۸۳,۱۵۰ تومان
۳۹۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۳۹۲,۰۰۰ تومان - ۳۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

کود آهن برای سانسوریا

دادن کود اهن به سانسوریا

سانسوریا از گیاهان محبوب آپارتمانی که ظاهر خیلی زیبایی داشته و در اکثر خانه ها پیدا میشود. این گیاه زیبا به اغلب آفات و بیماری ها مقاوم است و در نور کم رشد خوبی خواهد داشت. سانسوریا گیاه کند رشدی است و به همین دلیل کوددهی خوب تاثیر بسزایی در عملکرد این گل دارد.
برای کوددهی اصولی این گیاه ادامه مطلب را مطالعه کنید. همچنین شما می توانید برای خرید کود گیاهان خانگی و آپارتمانی و همچنین سایر کود ها به مجموعه گل استایل مراجعه فرمائید.این مجموعه با برخورداری از تنوعی بی نظیر آماده خدمترسانی به شما عزیزان می باشد.


کود آهن برای سانسوریا | گل استایل

سانسوریا و کود آهن

آهن در کنار عناصر درشت مغذی (پتاسیم، فسفر و نیتروژن)، از حیاتی ترین عناصر غذایی مورد نیاز گیاه آپارتمانی سانسوریا به شمار می رود اما با توجه به آنکه مقدار آن در کود های کامل ناچیز است (به خاطر آنکه از اثر بخشی عناصر دیگر در فرمول کاسته نشود)، بهتر است از کود آهن برای سانسوریا نیز به صورت جداگانه در کنار دیگر کود ها استفاده شود. آهن از جمله پر مصرف ترین کود میکرو مورد نیاز انواع گیاهان از جمله سانسوریا است.

علائم کمبود آهن در سانسوریا

اگر می‌خواهید بدانید که گیاه شما دچار کمبود آهن شده است یا خیر، به جوان‌ترین برگ گیاه نگاهی بیاندازید. زیرا در این هنگام، جوانترین برگ و یا جوانه، بیشترین تغییر را نشان خواهد داد.
در زمان کمبود و یا فقدان عنصر آهن برگ ‌ها شروع به زرد شدن می‌کنند اما رگه ‌های سبز آن‌ها باقی می‌ مانند. از دیگر نشانه‌هایی که ممکن است تا به حال با آن مواجه شده باشید، ایجاد لکه‌ های قهوه‌ای بر روی رگه‌ ها یا حاشیه‌ی برگ ‌های گیاهان است.که در نتیجه‌ی این لکه ‌ها برگ ‌ها خشک می‌شوند و رشد شاخه و برگ‌ ها نیز کند می‌شوند.
برای برطرف کردن نیاز سانسوریا به آهن از کود های کلات آهن به صورت آبیاری ماهی یکبار برای گیاهتون استفاده کنید و توجه داشته باشید که کود آهن برای گیاهان ابلق مناسب نمی باشد و با زیاد کردن سبزینگی گیاه از میزان ابلق بودن گیاه کم میکند.


نویسنده: مهندس نیلوفر مسیبی، کارشناس ارشد گیاهپزشکی

کود آهن برای سانسوریا | گل استایل

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.