advertise

فروش ویژه کودهای گل استایل

مشهد
کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
بهترین قیمت
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
از ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان - ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کرمانشاه

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۱۰

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
ضمانت اصالت کالا
۱,۰۳۰,۰۰۰ تومان
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
مشهد
کود هیومیک اسید در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به کشت و نیاز خود، اقدام به خرید آن‌ها نمود. از انواع این کود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: اسید هیومیک پرک اسید هیومیک پودری اسید هیومیک مایع اسید هیومیک گرانول
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۶۴۵,۰۵۰ تومان
۶۶۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۶۹۰,۰۰۰ تومان - ۶۷۲,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۵
مشهد
کود هیومیک اسید مایع یکی از بهترین کودهای موجود در بازار، برای رشد و نمو گیاهان است
بهترین کیفیت بازار
۴۲۴,۷۱۰ تومان
۴۲۹,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۱۵,۰۰۰ تومان - ۴۲۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
تهران
نکات مهم هنگام استفاده از اسید هیومیک مایع توصیه می‌شود این محلول با کودهای با ph کمتر از ۶ استفاده نشود؛ از دسترس کودکان و حیوانات حفظ شود؛ در دمای ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.
تحویل فوری
۴۰۸,۵۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۱۵,۰۰۰ تومان - ۴۲۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
اصفهان

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۳۹۰

کود اسید هیومیک پودری

کود هیومیک اسید (Humic Acid) یک ماده آلی تیره رنگ با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که از ضایعات گیاهی و حیوانی تولید می‌شود. این ماده یکی از اجزای اساسی خاک به شمار می‌رود و باعث بهبود تخلخل خاک، افزایش میزان تهویه، افزایش نفوذپذیری و افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک می‌شود. علاوه بر آن، اسید هیومیک باعث افزایش جذب عناصر غذایی توسط گیاه و بهبود کیفیت و مقاومت گیاه در برابر بیماری‌ها و آفات نیز می‌شود.
تحویل فوری
۱۶۱,۲۸۰ تومان
۱۶۸,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱۸۰,۰۰۰ تومان - ۱۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع وکوزیم دریپ هند

کود مایع وکوزیم دریپ هند

کودهای جلبک دریایی همانگونه که از نامشان پیداست از انواع جلبک های دریایی تهیه میشوند. بیشتر محصولات تولیدی بر پایه جلبک‌های دریایی، از جلبک‌های قهوه ای (Phaeophyta)، با حدود ۲۰۰۰ گونه و به طور خاص از گونه Ascophyllum nodosum استخراج می‌شوند. این کودها دارای طیف گسترده ای از مواد غذایی هستند و ارگانیک اند. کود جلبک دریایی به طور کلی در بهبود خصوصیات فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی بستر کشت داشته و نتایجی مثل افزایش ظرفیت تبادل کاتیونی خاک، افزایش توانایی حفظ آب و کنترل بهتر pH نقش دارند. این کود باعث افزایش جوانه زنی در گیاهانف ریشه زایی قلمه ها، افزایش جذب مواد غذایی، افزایش مقاومت به تنش ها و بیماری ها، تقویت گیاهان و افزایش رشد رویشی و بهبود و تقویت خاک دارند. جلبک دریایی سرشار از هورمون‌های مهمی مانند اکسین‌ها، سیتوکینین‌ها، بتائین‌ها و جیبرلین‌ها است که برای سلامت گیاهان ضروری هستند، اگرچه این هورمون‌ها فقط در نسبت‌های بسیار کمی مورد نیاز گیاهان هستند، اما با این وجود اهمیت آن‌ها در بهبود رشد کمی و کیفی گیاهان انکارناپذیر است.
تخفیف پاییزه
  • شرکت Biostadt
  • هند
  • کیسه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
سراسر کشور
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
با بهترین کیفیت
۱,۰۰۹,۴۰۰ تومان
۱,۰۳۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۰۴

کود ولگرومار ماسو اسپانیا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
با بهترین کیفیت
۶۰۸,۰۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
تهران
ترکیبات کود کشاورزی هیومیک اسید نیتروژن؛ فسفر؛ گوگرد؛ کلسیم؛ منیزیم؛ ازت؛ مس؛ روی؛ پتاسیم.
بهترین کیفیت
۵۲۴,۳۰۰ تومان
۵۳۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۱۰,۰۰۰ تومان - ۵۲۸,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
آذربایجان
مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
ارسال فوری
۹۷۰,۲۰۰ تومان
۹۹۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
مازندران
اسید هیومیک پودری یک نوع کود آلی است که از مواد گیاهی تولید می‌شود. این کود با فرآوری اسید هیومیک از لجن، بقایای گیاهی و مواد آلی دیگر تولید می‌شود. اسید هیومیک پودری حاوی اسید هیومیک با وزن مولکولی بالا است که می‌تواند باعث بهبود خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک شود. این کود به عنوان یک ماده آلی مفید، می‌تواند بهبود سلامت گیاهان و افزایش عملکرد آن‌ها کمک کند.
بهترین کیفیت
۵۴۴,۵۰۰ تومان
۵۵۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس، ۵ لیتری

این کود با فرمولاسیون متوازن از نیتروژن (۲۰٪)، فسفر (۲۰٪) و پتاسیم (۲۰٪) برای تغذیه مناسب گیاهان در تمام مراحل رشد آنها طراحی شده است.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • از ۱۰لیتر به بالا
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
اصفهان
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
تحویل استان اصفهان رایگان
۷۶۶,۳۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
مشهد

کود سه بیست مایع | --۳۴۹

کود سه بیست برند SHOCK

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ارسال فوری
۴۳۱,۲۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸

هیومیک اسید مایع

اسید هیومیک مایع چیست؟

هیومیک اسید ها را می توان به ۳ نوع اسید هیومیک مایع، هیومیک اسید پودری و هیومیک اسید گرانوله طبقه بندی کرد. انواع هیومیک اسید ها علاوه بر تفاوت در شکل، از نظر نوع مواد، درصد خلوص و روش استفاده هم دارای تفاوت هایی می باشند. همچنین هیومیک اسید مایع و پودری را به علت محلول بودن در آب فعال می نماند و نوع گرانوله غیرفعال محسوب می شود. طی فرایند پوسیده شدن (هوموسی شدن) بقایای گیاهی و حیوانی در خاک، سه نوع ماده از آن ها آزاد می شود:
هیومیک اسید، فولیک اسید و در نهایت هیومین. هیومیک اسید ها مولکول های بزرگ و درشت با زنجیره ی طولانی اند که دارای ساختار بسیار متنوعی هستند. این ماده ی طبیعی تیره رنگ قابلیت انحلال در آب را دارد و در اسید حل نمی شود. هیومیک اسید برای اولین بار در کشور آلمان تولید شد و به علت خواص آن بر روی محیط زیست امروزه یکی از پرطرفدار ترین کود های حال حاضر به شمار می آید. برای خرید کود هیومیک اسید مایع با بهترین قیمت به مجموعه گل استایل مراجعه فرمائید.این مجموعه با برخورداری از تنوعی منحصر به فرد به فروش سایر کود های هیومیک اسید، هیومیک اسید پودری، هیومیک اسید گرانول و ... می پردازد.


هیومیک اسید مایع

هیومیک اسید مایع ترکیبی از هیومیک اسید و فولیک اسید هستند که از حل شدن نوع پودری آن در آب یا سایر حلال ها بدست می آیند. دارای رنگ قهوه ای بسیار تیره، غلظت بالا و درصد خلوص ۱۰ الی ۱۵ درصد است که به علت مایع بودن سرعت جذب بسیار بالایی دارد و عملکرد گیاه را به طور چشمگیری افزایش می دهد. هیومیک اسید مایع ایده آل ترین نوع کود برای تغذیه خاک های بسیار فقیر است.

عناصر موجود در هیومیک اسید مایع

عناصر زیادی در کود اسید هیومیک مایع وجود دارد. عناصر پرمصرفی همچون نیتروژن، فسفر، پتاسیم، منیزیم و کلسیم وعناصر کم مصرف مثل آهن، مس، روی و ... که نیاز های زیستی گیاه را به خوبی رفع می کند. هیومیک اسید مایع برای دامنه وسیعی از انواع گیاهان قابل استفاده می باشد مخصوصا گیاهانی که حساس به شوری می باشند مانند : گیاهان زینتی، گوجه فرنگی، زردآلو و ...


هیومیک اسید مایع | گل استایل

چه مقدار هیومیک اسید مایع برای گیاه خود استفاده کنیم؟

طبیعتا میزان مصرف کود مایع هیومیک اسید نیز مانند سایر کود های شیمیایی و آلی برای انواع گیاهان در خاک های مختلف و انواع سیستم های آبیاری متفاوت است. به طور کلی اگر گیاهان را به سه دسته ی (درختان میوه، گیاهان زراعی، و گل های زینتی و گیاهان آپارتمانی) تقسیم کنیم میزان مصرف هیومیک اسید مایع به روش غرقاب به شرح زیر خواهد بود:
۱) برای درختان میوه: در طول دوره رشد ۲ الی ۳ مرتبه به میزان ۲۰ الی ۳۰ لیتر در هر هکتار
۲) گیاهان زراعی : قبل از کشت یا در طول دوره رشد ۴ الی ۶ مرتبه به میزان ۴ الی ۱۲ لیتر در هر هکتار
۳) گل های زینتی و آپارتمانی : در طول دوره رشد و قبل از فصل گلدهی. میزان آن وابسته به نوع گیاه متفاوت است. برای گیاهان کوچک همراه با آبیاری یک قاشق چای خوری در یک لیتر آب و گیاهان بزرگ یک قاشق غذاخوری در یک لیتر آب.
* توجه داشته باشید که این مقدار ها برای تمامی کود ها صادق نیست. برای مصرف کود مایع هیومیک اسید به مقادیر درج شده روی لیبل بسته بندی توجه کنید و طبق همان دستور مصرف کنید. سایر مدل های کود گیاهان خانگی و آپارتمانی را نیز می توانید از این مجموعه تهیه فرمایید.

مزیت های استفاده هیومیک اسید مایع

اسید هیومیک مایع با سرعت جذب بالایی که دارد عمل فتوسنتز را بهبود می بخشد و عملکرد گیاه را به میزان معناداری بالا می برد. همچنین با اثر بر ریشه موجب افزایش جذب سایر عناصر مورد نیاز گیاه از بستر خود می شود. گیاه با جذب بیشتر عناصر و فتوسنتز بهتر تولید محصولاتی از جمله پروتئین ها و ویتامین های خود را افزایش می دهد که در سلامت خود گیاه و محصول نهایی آن نقش بسزایی دارند. علاوه بر آن جذب آب توسط ریشه نیز زیاد می شود و این عمل باعث تنفس بهتر گیاه خواهد بود.
همچنین استفاده از هیومیک اسید مایع، میزان مصرف کود های شیمیایی را به مقدار بسیار قابل توجهی کاهش می دهد. اسید هیومیک مایع برخلاف کود های شیمیایی که دارای مضراتی هستند، تماما برای خاک و گیاه مفید بوده و تاثیرات زیست محیطی شگفت انگیزی دارند. سرعت جذب هیومیک اسید ها بالا بوده و بعد از استفاده تاثیرات آن ها خیلی زود نمایان می شود. این کود ها علاوه بر تنظیم کردن متابولسیم در گیاهان، مواد سمی و عناصر ضرری چون سدیم را در خاک کاهش داده و باعث حفظ ساختمان خاک و جلوگیری از فرسایش آن می شود. به طور کلی بر روی خصوصیات فیزیکی و شیمیایی و حتی بیولوژیکی خاک تاثیرات بسیار زیادی دارد به طور مثال:


• اسید هیومیک مایع ، با تنظیم قدرت هیدروژنی خاک (pH) شرایط را برای رشد بهتر گیاه مهیا می کند.
• حاصلخیزی خاک را در دراز مدت افزایش می دهد.
• با افزایش فعالیت میکروارگانسیم های خاکزی مفید، تولید مواد مغذی برای گیاهان بیشتر می شود.
• قدرت زهکشی خاک بهبود یافته همچنین و ظرفیت نگه داشت آب در خاک بالا میرود.
• اسید هیومیک مایع با اثر بر سیستم ایمنی گیاهان، مقاومت در مقابل انواع بیماری و آفات بسیار زیاد شده و گیاه سالم تر خواهد بود.
• سلامت گیاه و افزایش عملکرد آن باعث افزایش مرغوبیت و کیفیت محصولات تولیدی آن ها خواهد شد.
• گیاهان زینتی نیز با مصرف اسید هیومیک مایع شاداب تر و زیباتر می شوند و در مقابل تنش های خشکی و بی آبی مقاومت بیشتری از خود نشان خواهند داد.
• باعث بهبود و افزایش نگهداری حاصلخیزی خاک باغات و مزارع می شود.
• باعث حفظ و افزایش سلامت گیاه و افزایش بازدهی تولید محصول می شود.
• باعث افزودن مواد آلی به خاک ‌هایی با کمبود مواد آلی می شود.
• باعث افزایش قدرت ریشه‌ دهی گیاهان و درختان. می گردد.
• باعث کمک به بهبود جذب مواد مغذی توسط گیاهان می شود.
• باعث افزایش تولید کلروفیل و سبزدانه در برگ درختان می شود. هیومکس باعث بهبود جوانه زنی بذرمی گردد. 
• باعث تحریک فعالیت مفید میکروبی درون خاکمی شود.
• استفاده از هیومکس در آبیاری، در کنترل برخی از بیماری های ریشه نقش مؤثری دارد.
• باعث تحریک آنزیم های گیاهی می شود.
• باعث افزایش فعالیت های آنتی اکسیدانی می شود.
• باعث ارگانیک شدن و در نتیجه سالم و بی خطر شدن محیط زیست، حیوانات، گیاهان و انسان می گردد.

مزیت های کاربرد هیومیک اسید مایع | گل استایل

هیومیک اسید مایع را برای چه گیاهانی می توان استفاده کرد؟

این کود محرک را برای طیف گسترده ای از انواع و اقسام گیاهان و درختان می توان استفاده کرد. گیاهان زراعی مانند گندم و ...، گیاهان آپارتمانی مثل سانسوریا و غیره و همچنین انواع درختان میوه و درختچه های زینتی. هیومیک اسید مایع برای تمامی گیاهان مفید بوده و عملکرد آن هارا به خوبی افزایش می دهد.


هیومیک اسید مایع، بهترین انتخاب برای کشت هیدروپونیک

آب کشت یا هیدروپونیک به روشی از پرورش گیاهان گفته می شود که در آن از آب به جای خاک به عنوان بستر استفاده می شود. سیستم هیدروپونیک هزینه تولید و نگهداری زیادی دارد و برای گیاهانی که ارزش بالاتری دارند مثل گل های رز از این روش استفاده می شود.
در این روش ریشه گیاه در مخزنی حاوی محلول غذایی قرار میگیرد. این محلول از ترکیب آب و مواد غذایی مورد نیاز گیاهان تشکیل شده تمام خاصیت های یک بستر رشد را برای گیاه فراهم می کند. در هیدروپونیک بهترین گزینه از انواع هیومیک اسید، نوع مایع آن می باشد.
برای مثال گل رز محیط کمی اسیدی را بیشتر میپسندد و اسید هیومیک مایع این خاصیت را به محلول غذایی اضافه میکند.

نتایج چند پژوهش از محققین در مورد اسید هیومیک مایع

۱) استفاده از اسید هیومیک مایع در اواسط شهریور تا قبل از گلدهی برای گیاه زعفران : افزایش تعداد گل، وزن تر گل، وزن خشک کلاله
۲) بررسی اثر محلول پاشی هیومیک اسید مایع بر گیاه گلرنگ : افزایش ارتفاع بوته، وزن طبق، تعداد و وزن دانه و میزان روغن آن
۳) استفاده از اسید هیومیک مایع در خاک شور و سدیمی : کاهش میزان شوری و عنصر سدیم
۴) بکارگیری هیومیک اسید مایع در کاشت گیاهان دارویی: افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی و کربوهیدرات ها
استفاده از کود های هیومیک اسید مانند هیومکس مزایای بسیار زیادی برای انواع محصولات کشاورزی، باغداری و گلخانه ها دارد. در صورت زیاد بودن قیمت کود هیومیک اسید مایع می توان از دیگر برند ها و شرکت های تولید کننده ی این محصول استفاده کرد. ما در گل استایل انواع مختلفی از کود هیومیک اسید با برند های مختلف موجود داریم که با تماس با مشاورین ما میتوان با بهترین قیمت این کود را تهیه و استفاده کنید.

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.