advertise

کود جلبک دریایی برای انگور

فروش ویژه کودهای گل استایل

اصفهان

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۲۰

کود پودری عصاره جلبکی

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۱,۱۷۶,۰۰۰ تومان
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
قم

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۵۵

جلبک دریایی با خلوص بالا استیملکس

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
تخفیف ویژه
۶۲۷,۰۰۰ تومان
۶۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶۵۰,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود فورنوترینت ازت بالا از شرکت سبز محصول داتیس از کودهای کامل دارای عناصر ماکرو و میکرو با درصد بالای ازت است. نیتروژن با نماد شیمیایی N پر مصرف ترین عنصر غذایی در گیاهان است. نیتروژن فراوان ترین عنصر موجود در کره زمین است اما با این حال کشت و کار غیر اصولی و بیش از حد باعث شده با کمبود آن در سراسر جهان مواجه شویم. نیتروژن از عناصل اصلی کلرفیل گیاهیست و نقش اساسی در فتوسنتز دارد.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • از۵۰تا۱۰۰ لیتر
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
شیراز

کود سه بیست مایع | --۲۹۳

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ خارجی

کود سه بیست شوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
تحویل فوری
۴۲۲,۴۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اهواز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۲۱

AlgaRic WSP Growth Gegulator ۱Kg Fertilizer

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
بهترین قیمت
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۷۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۴
شهرکرد
هیومیک اسید یکی از پرکاربردترین و مفیدترین کودها برای پرورش گیاهان به شمار می‌رود. استفاده از این کود به سبب فوایدی که برای گیاه و خاک دارد، میان کشاورزان و باغداران رواج گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. این کود قهوه‌ای رنگ، در واقع از بقایای جانداران و گیاهان دفن شده در خاک تولید می‌شود. به بیان دیگر جانداران مدفون شده در زیر خاک بر اثر تغییرات شیمیایی و با گذشت میلیون‌ها سال، تبدیل به اسید هیومیک می‌شوند.
بهترین کیفیت
۶۴۸,۰۰۰ تومان
۶۷۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۶۹۰,۰۰۰ تومان - ۶۷۲,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس

استفاده مداوم از این کود به بهبود ساختار و بافت خاک کمک می‌کند و تراکم آن را افزایش می‌دهد.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • گالن
  • از۵۰تا ۱۰۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس، ۵ لیتری

این کود با فرمولاسیون متوازن از نیتروژن (۲۰٪)، فسفر (۲۰٪) و پتاسیم (۲۰٪) برای تغذیه مناسب گیاهان در تمام مراحل رشد آنها طراحی شده است.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • از ۱۰لیتر به بالا
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
سراسر کشور
کود های سه بیست به دو شکل مایع و پودری تولید میشوند که از لحاظ طریقه ی مصرف باهم تفاوت دارند و هر دو محلول در آب هستند. همچنین با توجه به برند و کشور های تولید کننده ی خود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال انواع شکل نیتروژن موجود در برندهای مختلف کود سه بیست با درصد های متفاوتی از هم وجود دارد که روی هر محصول ذکر شده است.
ضمانت اصالت کالا
۴۲۱,۴۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
مشهد

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۵۴

کود مایع عصاره جلبکی VOKOZIM-DRIP-INDIA

کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
تحویل استان اصفهان رایگان
۹۴۰,۵۰۰ تومان
۹۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
پرداخت درب منزل
شیراز

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل

ترکیب مشخصی از عناصر ازت، فسفرو درصد بالایی از پتاسیم قابل مصرف در کلیه محصولات کشاورزی بهبود کیفیت و کمیت محصول محصول کشور ایران
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
تهران

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۴۱

کود اسید هیومیک پودری

کود هیومیک اسید پودری یکی از بهترین کودهای موجود در بازار، برای رشد و نمو گیاهان است
ضمانت اصالت کالا
۴۰۶,۷۰۰ تومان
۴۱۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
تهران

کود سه بیست مایع | --۳۶۷

سه بیست آمریکایی

این کود در کشور آمریکا تولید شده و با بسته بندی کاربردی در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می‌گیرد. در تولید این کود آمریکایی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود و تمامی کودهای برند شوک از جمله کود سه بیست به صورت نانو ساخته شده و به همین دلیل رقیق بودن و درصد خلوص بالا از خصوصیات آن است.
ضمانت اصالت کالا
۴۲۱,۴۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۶
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود ۵۲-۰-۰ بلونا

کود ۵۲-۰-۰ بلونا

کود ۵۲ ۰ ۰ بلونا دارای درصد بالایی از پتاسیم و مقداری گوگرد می باشد که نیاز گیاه به پتاسیم و گوگرد را رفع می کند. این دو عنصر از عناصر پرمصرف بوده و در دوره زایشی گیاه و رسیدگی محصول موثر است.
ارسال رایگان
  • الماس سرشت آریا 
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲

انگور یکی ازپر طرفدارترین و خوشمزه ترین میوه‌هایی است که افراد زیادی در همه جای کشور اقدام میکنند تا آن را کشت کنند.در واقع برای برداشت محصولات با کیفیت‌تر کشاورزان باید از کودهای مختلف و آلی استفاده کنند. یکی از کودهایی که فایده خیلی زیادی برای درختان انگور دارد، کود جلبک دریایی است. کود جلبک دریایی برای انگور خیلی خوب ومفید میباشد و تاثیرات مطلوبی را میتواند از خود به‌ جای بگذارد.
کود جلبک دریایی از مواد طبیعی و ارگانیک درست می‌شود و مقداری از مواد غذایی مهم را برای مرحله های مختلف رشد درخت انگور رادر اختیار گیاه قرار می‌دهد. این کود کاملاً طبیعی و ارگانیک است و اصلا آسیبی به گیاه نمیرساند. زندگی جلبک دریایی در دریاها ودریاچه‌هااست و آن را در ۳ نوع؛ قرمز، قهوه‌ای و سبز میتوان پیدا کرد. جلبک قرمز در عمق اقیانوس‌ها بیشتر و جلبک سبز در عمق‌های کم پیدا میشود. واینکه از جلبک‌های قهوه‌ای که بیشتر برای درست کردن کود استفاده میشوند، در محدوده محیط ‌زیست درعمق کم و عمق زیاد می‌توان پیدا کرد.برای انتخاب و خرید هیومیک اسید با بهترین قیمت و کیفیت از بین انواع مختلف آن می توانید از فروشگاه مجموعه گل استایل تهیه نمائید.


نحوه تولید کود مایع جلبک دریایی | گل استایل

نحوه تولید کود مایع جلبک دریایی

تولید کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان گوناگون، اول از همه گونه‌های گوناگون جلبک دریایی را شست وشو می‌دهید بعد آن‌ها را خشک و آسیاب می‌کنند. بعد از این‌ که جلبک های دریایی را آسیاب کردند مورد فرآوریشان قرار می‌دهند و در پایان هم کود مایع جلبک دریایی به دست می‌آید.از این کود در محلول پاشی و یا استفاده های خاکی به‌ آسانی میتوانید بهره بگیرید‌.
و اینکه خوب است بدانید جهت ساختن کود جلبک دریایی، حلال‌های اسید یا سوزاننده بهره نمیبرند و محصول به‌ شکل کاملاً طبیعی وارگانیک ساخته میشود.پس می‌توانید با خیال آسوده ازفواید این کود مفید بهره بگیرید.بهترین شکل استفاده از کود جلبک دریایی برای درختان انگور عموما بیشتر باغداران از کودهای متفاوتی به شکل خاکی استفاده میکنند اما خوب است بدانید که بهترین شکل بهره استفاده از کود جلبک دریایی برای درختان انگور، روش محلول پاشی میباشد
چون این روش کارایی بسیار زیادی نسبت‌ به مصرف خاکی دارد. وقتی که کود به‌ شکل ذرات مفید ریز بر روی قسمت‌های متفاوت درختان اسپری می‌شود، سرعت جذب شدن مواد غذایی توسط درختان افزایش میابد. محلول پاشی بر روی برگ ها از حمله کردن آفات گوناگون به گیاه تا حد بسیاری جلوگیری می‌کند و محصولات به دست آمده را اجازه نمیدهد از بین بروند.

مناسب ترین زمان استفاده کود جلبک دریایی برای انگور

عموما مناسب‌ ترین زمان استفاده کود جلبک دریایی برای انگور، حدود ۱۰ روز قبل‌ از اینکه میوه هارا برداشت کنند. در این زمان محصولاتی که برداشت‌ شدند ماندگاری خیلی بیشتری دارند. و اینکه در صورتی‌ که ۱ الی ۲ روز قبل‌ از اینکه برداشت کنید کود جلبک دریایی را برای گل‌های شاخه بریده مصرف شود، با این کارمی‌توانید ماندگاری گل‌ها را بسیار بیشتر کنید.
 مراحل رشد و نمو درخت انگورشامل:

اول خواب زمستانه وبعد تورم جوانه است سپس جوانه ها کرک دار میشوند و جوانه میزنند بعد از آن اولین برگ ها پیدا میشوند
سپس پیدایش ۲ الی ۳ برگ
و بعدپیدایش ۵ الی ۶ برگ
بزرگ شدن گل آذین
رشد کامل گل آذین
شروع گل‌دهی
اوایل گل‌دهی
گل‌دهی کامل
اواخر گل‌دهی
تشکیل میوه‌ها
مرحله حبه کوچک
شروع تماس حبه‌ها با هم‌دیگر
آغاز رسیدن حبه ها و تغییر رنگ آن‌ها
و در اخر میوها رسیده میشوند.


مزایای کود جلبک دریایی برای انگور

کود جلبک دریایی کود خیلی مفیدی است زیرا تمام مواد مورد نیاز برای رشد را در اختیار گیاه قرار می‌دهد. این کود اصلا آسیبی به محیط‌ زیست نمی‌رساند چون آن را از طبیعت به دست می‌آورند مصرف این کود در بهبود خصوصیات بیولوژیکی، فیزیکی و شیمیایی درخت میتواند نقش خیلی مهمی داشته باشد. کود آلی جلبک دریایی از عناصر با ارزش و کمیابی مثل روی، منیزیم، فسفر،آهن، مس، نیتروژن،پتاسیم برخوردار است و رشد و نمو درخت انگور را میتواند تا حد زیادی بیشتر کند جلبک دریایی عموما شامل بیش از ۷۰ نوع ماده معدنی و آنزیم‌ است.
با مصرف کود جلبک دریایی می‌توانید توانایی حفظ آب را تا حد بسیاری افزایش دهید. این کود کاملا طبیعی وارگانیک است، پس سبب سوزاندن گیاه نمی‌شود و به ریشه گیاه ضرری وارد نمی‌کند. مصرف کود جلبک دریایی در زمان کاشت درخت انگور ، سبب ریشه‌دهی ، افزایش جوانه زنی و گل‌دهی میشود. کود جلبک دریایی جذب مواد غذایی از خاک را بیشتر میکند و بازدهی محصول را هم تا حد زیادی بالا می‌برد. این کود با بیشتر آفت کش‌ها،قارچ‌کش ها،کودهای مختلف، حشره کش‌ها سازگار است و به راحتی آن را با دیگر مواد ارگانیک، میتوانید ترکیب کنید.
در واقع با مصرف این کود طبیعی مقاومت گیاه را در برابر سرما،یخ زدگی،شرایط پرتنش، بیماری‌ها آفات و دیگر عوامل آسیب‌زا بیشتر کنید. کود جلبک دریایی برای انگور مثل یک محافظ بسیار خوبی در برابر کم آبی و شوری خاک است و شما می‌توانید خاک را تا مدت زیادی مرطوب نگه دارید و شوری خاک را هم رفع کنید.


نکات برای کوددهی درخت انگور

توجه کنید کود دادن یا تغذیه درختان باید با در نظر گرفتن یک‌ تعداد نکات مهم و به شکل اصولی صورت بگیرد. چون این امر در کم کردن کیفیت محصول تاثیر مستقیمی دارد. اگر از راه محلول پاشی برای مصرف کود جلبک دریایی بهره گرفتید، حتما از آب بدون کلر و تصفیه شده برای درست کردن محلول بهره بگیرید چون با این کار نتیجه عالی تری به دست می‌آید و کود نیز اثر دهی بهتری خواهد داشت.
تا حد امکان سعی کنید از کودهای طبیعی مثل کود جلبک دریایی برای درختان انگور استفاده کنید چون این کودها رشد مناسب گیاه فراهم می‌کنند و اگر به صورت درست استفاده نشود، هیچ‌ عوارضی ندارد.تلاش کنید قبل‌ از کاشتن نهال حتما خاک مورد نظرتان را تغذیه کنید وتا نهالتان کمبودی نداشته باشد. توجه داشته باشیدهیچ وقت به‌ شکل مستقیم کود را به ریشه‌های درخت انگور نریزید چون باعث میشود آسیب جدی به آن‌ها وارد شود.

نکات برای کوددهی درخت انگور | گل استایل

مقدار مصرف از کود باید با در نظر گرفتن عوامل مختلفی انجام بشود قبل از اقدام به کوددادن خوب است از فقیر یاغنی بودن خاک اطمینان داشته باشید خوب است از کودهای شیمیایی خیلی مصرف نکنند چون این کودها می‌توانند باعث آسیب‌ رساندن به ریشه گیاه شوند. توجه داشته باشید بهترین وقت برای تغذیه و کوددادن درختان انگور برای مصرف کود جلبک دریایی، در وقت خواب درختان است.
اگر از راه چال کردن کود برای تغذیه کردن درختان انگور استفاده کنید، دقت داشته باشید که بعد از کوددادن آبیاری زیاد نباشد چون باعث میشود خاک شسته شود و اثر کود نیز خیلی کم میشود. از کود جلبک دریایی برای درخت انگور نباید زیاد استفاده کنید. خوب است یک برنامه دقیق طراحی کنید و با توجه به آن کار کوددادن را انجام دهید.


افرادی که از کود جلبک دریایی برای انگور استفاده میکنند، باعث ضمانت ریشه درخت، سلامت خاک، برگ‌ها و محصول میشوند. چون این کود طبیعی با فوایدزیادی که دارد؛اثرات زیادی از خود بر گیاه به جای می‌گذارد. البته اگر خواهان این هستید که جلبک دریایی نتیجه عالی بدهد، خوب است به شکل درست و در وقت مناسب از آن استفاده کنید. تیم گل استایل با ارائه بهترین خدمات در زمینه فروش محصولات با کیفیت و مشاوره گیاه پزشکی در خدمت شما کشاورزان و دوست داران گل و گیاه می باشد .خرید اصلاح کننده خاک، برای بهبود خاک و اصلاح آن گزینه مناسبی است، برای تهیه با مشاورین گل استایل تماس حاصل نمائید.

ارزان ترین محصولات

مهندس پریسا رجبی
کارشناس ارشد بیماری شناسی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.