advertise

بهترین کود برای رشد گیاهان آپارتمانی

بهترین کود برای رشد گیاهان آپارتمانی

فروش ویژه کودهای گل استایل

شهرکرد

کود هیومیک اسید پودری | --۴۳۹

اسید هیومیک هیومی سان

هیومیک اسید یکی از پرکاربردترین و مفیدترین کودها برای پرورش گیاهان به شمار می‌رود. استفاده از این کود به سبب فوایدی که برای گیاه و خاک دارد، میان کشاورزان و باغداران رواج گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. این کود قهوه‌ای رنگ، در واقع از بقایای جانداران و گیاهان دفن شده در خاک تولید می‌شود. به بیان دیگر جانداران مدفون شده در زیر خاک بر اثر تغییرات شیمیایی و با گذشت میلیون‌ها سال، تبدیل به اسید هیومیک می‌شوند.
بهترین کیفیت
۶۵۶,۶۰۰ تومان
۶۷۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۶۸۲,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا،

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا،

تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
یزد

کود سه بیست مایع | --۳۳۸

کود ۲۰-۲۰-۲۰ SHOCK

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ارسال فوری
۴۳۶,۵۰۰ تومان
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
مازندران

کود هیومیک اسید مایع | --۳۸۹

اسید هیومیک بارزگان کالا

از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
بهترین کیفیت
۵۳۴,۱۰۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۲%
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

• آهن ۶% کلات شده با EDDHA • درمان زردی بین رگبرگی در برگ های جوان • پایداری مناسب در خاک های قلیایی و آهکی • کاملا محلول در آب و عدم انسداد قطره چکان ها • به علت فرمول منحصر به فرد این محصول با مواد دیگر در خاک واکنش نشان نمیدهد و در نتیجه خاک رسوب نمیکند و به راحتی در اختیار گیاه قرار میگیرد.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • از ۱۰کیلوگرم تا ۲۰کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

محصول مغذی چند منظوره کود آهن و هیومیک اسید غنی شده، کاملا محلول در آب رفع زردی گیاه در خاک های قلیایی و شور و کمک به سبزینگی برگ ها و بهبود فتوسنتز ضمن اسیدی کردن خاک به دلیل وجود هیومیک اسید، جذب آهن را افزایش داده تثبیت ریشه گیاه در خاک افزایش جوانه، شکوفه و بزرگ شدن میوه، افزایش مقاومت گیاه به خشکی تسهیل تعریق و تعرق گیاهی و تقویت سیستم ریشه
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۵ کیلوگرم تا ۲۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
شیراز
کود هیومیک اسید در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به کشت و نیاز خود، اقدام به خرید آن‌ها نمود. از انواع این کود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: اسید هیومیک پرک اسید هیومیک پودری اسید هیومیک مایع اسید هیومیک گرانول
تحویل فوری
۴۵۱,۰۵۰ تومان
۴۶۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
اصفهان
نکات مهم هنگام استفاده از اسید هیومیک مایع توصیه می‌شود این محلول با کودهای با ph کمتر از ۶ استفاده نشود؛ از دسترس کودکان و حیوانات حفظ شود؛ در دمای ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.
تحویل فوری
۴۳۷,۰۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۲۴
اصفهان
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
زیر قیمت بازار
۷۴۵,۷۵۰ تومان
۷۸۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
تهران
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
زیر قیمت بازار
۹۴۰,۸۰۰ تومان
۹۸۰,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود هیومیک پاور پلاس داتیس

کود هیومیک پاور پلاس داتیس

کود هیومیک پاورپلاس داتیس ۱۰ لیتری، از جمله مناسبترین کود های شیمیایی برای انواع گیاهان زراعی و آپارتمانی است. این کود شیمیایی غنی شده از پتاسیم، هیومیک اسید، فولویک اسید، اکسید پتاسیم می باشد. کود هیومیک پاورپلاس داتیس ۱۰ لیتری بهترین مکمل تغذیه ای برای گیاهان بوده و عامل مناسبی برای افزایش رشد، گل دهی و میوه دهی گیاهان می باشد
ارسال رایگان
  • گالن
  • از ۳۰لیتر به بالا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۸/۸
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا، ۱ کیلوگرمی

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا، ۱ کیلوگرمی

آهن ولگرو ویژگی‌ها و توصیه‌ها میکرو گرانول قابل حل در آب. پایدار در اسیدیته ۷/۵-۳/۵ که به سهولت جذب می‌گردد. قابل استفاده به صورت مصارف خاکی و کشت‌های هیدروپونیک. قابل استفاده به صورت مخلوط با کودهای مایع، اسید هیومیک (گروول) یا اسیدهای آمینه.
ارسال رایگان
  • از ۱۰ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
سراسر کشور
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
با بهترین کیفیت
۱,۰۰۹,۴۰۰ تومان
۱,۰۳۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
مشهد

کود هیومیک اسید پودری | --۴۰۹

کود اسید هیومیک پودری ریکومکس

اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
تخفیف ویژه
۴۵۱,۰۵۰ تومان
۴۶۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
سراسر کشور

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۶۱

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
زیر قیمت بازار
۱,۰۳۹,۵۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴

گیاهان آپارتمانی و کود مورد نیاز آن ها

گیاهان آپارتمانی بسته به فیزولوژی گیاهی و مقدار رشد و شرایط محیطی که احتیاج دارند، نوع کودی که برای تقویت آنها استفاده می شود متفاوت است.
هر گیاهی کود بخصوص خود را دارد و نیاز گیاهان متفاوت می‌باشد و نمی‌توان یک نوع کود برای همه‌ی گیاهان انتخاب کرد اما نیاز برخی از گیاهان مانند یکدیگر می‌باشد.
یک سری از گیاهان خاص وجود دارند که مواد معدنی مورد نیاز آن‌ها متفاوت بوده .به صورت کلی به غیر از گیاهان خاص و حساس می توان گیان آپارتمانی را به سه دسته کلی گیاهان آپارتمانی برگ سبز، گیاهان گلدار و کاکتوس ها تقسیم بندی کرد.با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.همچنین شما میتوانید برای خرید کود گیاهان خانگی و آپارتمانی با بهترین قیمت به مجموعه گل استایل مراجعه فرمائید.

کود گیاهان آپارتمانی | گل استایل

گیاهان آپارتمانی برگی

منظور از گیاهان آپارتمانی برگی گیاهانیست که دارای برگ بوده و میوه یا گل تولید نمی کنند و برای داشتن برگ های زیبا و رشد برگی محبوب هستند. گیاهانی مثل پتوس، آگلونما، پاندانوس، برگ انجیری، فیکوس و… و بسیاری از گیاهانی که فقط رویش برگی دارند و برگ‌های آن‌ها جنبه زیبایی و زینتی دارد.

کود مناسب برای این دسته از گیاهان چیست؟

برای این گیاهان برگی می‌توان از کودهایی با نسبت مساوی نیتروژن، فسفر، پتاسیم استفاده کرد و یا اگر نتیجه بهتری می‌خواهید می‌توانید از کودهایی با نیتروژن بالاتر استفاده کنید که مقدار نیتروژن آن‌ها کمی بیشتر از مقدار پتاسیم و فسفر می‌باشد. کودهایNPK به نسبت مساوی مانند کودهای ۱۰_۱۰_۱۰ یا ۲۰_۲۰_۲۰ می‌باشند و یا می‌توانید از کودهایی چون ۲۰_۲۰_۳۰ و ۲۸-۱۴-۱۴ که مقدار نیتروژن آن‌ها بیشتر است استفاده کنید. عدد اول نشان دهنده درصد نیتروژن، عدد دوم نشان دهنده درصد فسفر و عدد سوم نشان دهنده درصد پتاسیم است. عنصر نیتروژن در تولید برگ و رشد رویشی گیاهان تأثیر فراوانی دارد. همچنین کودهای مایع کامل دارای تمامی عناصر و کود جلبک نیز برای این گیاهان مناسب است.


بهترین کود برای گیاهان آپارتمانی | گل استایل

گیاهان گل‌دار

به گیاهانی گفته می شود که در آپارتمان نگهداری می شود و به دلیل داشتن گلهای زیبا محبوب است. گیاهانی همچون آنتوریوم، بنفشه آفریقایی، شمعدانی و بسیاری از گیاهان دیگر که گلدهی ؛آنها برای ما هم است و نقش زیادی در زیبایی و جذابیت آن ها دارد. برای این گیاهان باید از ترکیب کودهایی با فسفر و پتاسیم بیشتری استفاده کنیم که نسبت آن‌ها به نیتروژن بیشتر باشد که اصطلاحاً به آن‌ها کودهای پتاس بالا نیز میگویند.
کودهای NPK با درصد پتاسیم بالا مانند ۳۶-۱۲-۱۲، ۴۳-۳-۱۲، ۴۴-۱۱-۶ برای این مدل گیاهان استفاده می گردد. اگر از کودهای مایع یا پودری استفاده می‌کنید به علت شیمیایی بودن این کودها حتماً به مقدار توصیه شده از آن را در آب حل کنید و دو هفته یک‌بار بسته به میزان مورد نیاز گیاه به صورت آبیاری یا محلول پاشی استفاده کنید. توجه داشته باشید کوددهی بیشتر در فصل رشد گیاهان استفاده شود.


کاکتوس‌ها و ساکولنت ها

کود مناسب برای کاکتوس‌ها و ساکولنت ها و هر گیاهی که آب درون بافتی بالایی دارد باید دارای درصد کمی ازت باشد. برای کاکتوس‌ها می‌توانید از کودهای ۱۰-۱۰-۱۰ و یا کودهای ازت پایین و پتاس بالا استفاده کنید.


کود طبیعی برای گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی مانند تمامی گیاهان مواد مورد نیاز و عناصر مصرفی خودشان را از طریق خاک جذب می کنند. خاک داخل گلدان قابلیت بازسازی کمی دارد و بعد از مدتی مواد مغذی ندارد و برای گیاه مناسب نیست. در این شرایط می توان با اضافه کردن انواع کودهای شیمیایی، طبیعی یا ارگانیک خاک را اصلاح و تقویت کرد. امروزه بر هیچکس پوشیده نیست که تولید زباله برای محیط زیست خطرناک است و در بلند مدت به نسل بشر آسیب می زند. بسیاری از زباله های موجود در منازل به راحتی تجزیه میشوند و میتوان از انها برای تقویت خاک استفاده کرد.
در این روش نوعی کود طبیعی تولید می شود که به راحتی با مخلوط کردن با خاک گلدان ها قادر به تقویت انواع گیاهان آپارتمانی است و عناصر غذایی زیادی دارد. برای تهیه کود طبیعی نمیتوان از انواع زباله به صورت مستقیم داخل خاک استفاده کرد و باید در مکانی جداگانه و مناسب این مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و پوسانیده شود و بعد از تهیه کمپوست از انها استفاده گردد. برای این کار سطلی تهیه کنید و تعدادی سوراخ دورتادور آن ایجاد کنید. داخل سطل را با بقایای گیاهی، برگ ، پوسته تخم مرغ، مو، پوسته ی انواع میوه ها، خاک و تفاله چای یا قهوه پر کنید. مخلوط ایجاد شده را مرتبا بهم بزنید و برای بهتر پوساندن انها میتوانید از کرم های خاکی نیز کمک بگیرید. مخلوط ایجاد شده بعد از چندین ماه قابل استفاده است.


خرید کود برای رشد گیاهان آپارتمانی

مجموعه گل استایل با برخورداری از سال ها تجربه به عرضه انواع کود های خانگی اعم از هیومیک اسید، npk خانگی و ... پرداخته است.این مجموعه همچنین به عرضه انواع کود گیاهان خانگی و آپارتمانی پرداخته است.ما به شما این اطمینان را می دهیم که کلیه محصولات ما با بهترین و بالاترین کیفیت می باشد و شما می توانید با خیال آسوده و با اطمینان خاطر خرید خود را به صورت عمده ای و یا خرده ای انجام دهیدشما میتوانید جهت اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.