advertise

فروش ویژه کودهای گل استایل

شیراز
مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: مصرف راحت‌تر کود مایع؛ تقویت و ترمیم ساختار خاک؛ گرمابخشی به گیاه و جلوگیری از سرمازدگی آن در فصول سرد؛ اشاره کرد
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۴۶۸,۲۷۰ تومان
۴۷۳,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
یزد
مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
ضمانت اصالت کالا
۵۲۳,۲۰۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
مازندران

کود سه بیست پودری | --۴۷۰

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ ایرانی

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
تخفیف ویژه
۱,۶۴۸,۳۵۰ تومان
۱,۶۶۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
اصفهان

کود هیومیک اسید مایع | --۴۲۹

کود مایع نوتری تک هیومیک اسید ۱۲۳ بازرگان کالا

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
تخفیف ویژه
۵۳۲,۰۰۰ تومان
۵۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
اصفهان
کود بلونا ۲۰-۲۰-۲۰، از مواد اولیه با خلوص بالا و تحت تکنولوژی پیشرفته تولید شده است. این کالا کاملاً محلول در آب است و به لطف خلوص بالا، سبب گرفتگی نازل‌ها در سیستم‌های آبیاری و یا محلول‌پاشی نمی‌گردد.
ضمانت اصالت کالا
۳۷۶,۲۰۰ تومان
۳۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - ۳۸۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود ۱۰-۵۲-۱۰ بلونا

کود ۱۰-۵۲-۱۰ بلونا

کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ بلونا به شکل کریستال و کاملا محلول در آب می باشد. بالا بودن میزان فسفر، در سایزمحصولات غده‎‌ای و میزان قند و نشاسته این محصولات موثر است و همچنین موجب رشد و گسترش ریشه‌ها، استقرار بهتر و جذب بهتر عناصر غذایی مورد نیاز گیاهان می‌ شود. این محصول فاقد عناصر سنگین است و به علت حلالیت بالا در سیستم‎‌‌های آبیاری رسوب نمی‌کند و برای خاک‌های شور و قلیایی مناسبی می باشد.
ارسال رایگان
  • الماس سرشت آریا
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
فروش فوری
رشت

پابرا پتاس داتیس

پابرا پتاس داتیس

پتاسیم موجود در این کود به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل تنش‌های زیستی مقاومت بیشتری داشته باشند.
فروش فوق العاده
  • ایران
  • ۲۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
بندرعباس

کود سه بیست مایع | --۳۴۸

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰

نیتروژن موجود در این کود، به گیاهان کمک می‌کند تا رشد سریع‌تری داشته باشند و سبز شوند. همچنین، فسفر برای تقویت رشد ریشه‌ها و افزایش تعداد و اندازه میوه‌ها و گل‌ها حیاتی است. پتاسیم نیز به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل شرایط محیطی سخت‌تر مقاومت کنند و ساختار قوی‌تری برای گیاهان ایجاد کنند.
ارسال فوری
۴۳۷,۰۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
قم
کودهای اسید آمینه فواید بی‌شماری دارند؛ به عنوان مثال آنها می‌توانند رشد ریشه را تقویت کنند، جذب مواد مغذی را افزایش دهند، مقاومت گیاه را در برابر استرس و بیماری‌ها افزایش دهند، فتوسنتز را بهبود بخشند و رشد کلی گیاه را تحریک کنند.
بهترین کیفیت
۷۰۶,۸۸۰ تومان
۷۵۲,۰۰۰ تومان
۶%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۶
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود پتاسیم -گوگردی شنزن

کود پتاسیم -گوگردی شنزن

بسته‌بندی کیسه‌ای این کود نگهداری و اعمال آن را بسیار آسان می‌کند.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
اهواز

کود جلبک دریایی/قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۱۳

کود جلبک دریایی آکادین(Acadian Seawed fertilizer)

کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۱,۱۸۰,۸۰۰ تومان
۱,۲۳۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱,۲۳۰,۰۰۰ تومان - ۱,۲۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
سراسر کشور
مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
بهترین قیمت
۹۳۱,۲۰۰ تومان
۹۷۰,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
سراسر کشور

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۸۶

کود محرک رشدجلبک دریایی آلگاریک

کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
ضمانت اصالت کالا
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۸۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
قم
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
ارسال فوری
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۹۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۰۴

کود ولگرومار ماسو اسپانیا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
با بهترین کیفیت
۶۰۸,۰۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱

کود حیوانی برای گیاهان چه فوایدی دارد؟

فواید کود حیوانی

کود حیوانی یکی از رایج ترین و قدیمی ترین کودهایی است که اکثر کشاورزان برای انواع کشت ها در زمین های خودشان استفاده میکنند. اما چرا اینکار را انجام می دهند و چه فواید یا مضراتی دارد؟
کودهای حیوانی در حقیقت فضولات حیوانات اهلی مختلفی مانند کود گاوی، گوسفندی، مرغی، اسبی و ... هستند که منابع فوق العاده ای از مواد آلی محسوب می شوند و به طور موثری میتوانند به برگرداندن عناصر غذایی به خاک کمک کنند و خاک را اصلاح و تقویت کنند.شما میتوانید بهترین کود حیوانی و الی را با مناسب ترین قیمت از مجموعه گل استایل خریداری نمائید.این مجموعه با برخورداری از تنوعی بی نظیر علاوه بر فروش کود حیوانی، به عرضه کود گیاهان خانگی و آپارتمانی، کود کامل ماکرو و ... میپردازد.شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و خرید کود با ما تماس بگیرید.


فواید کود حیوانی | گل استایل

پوسیدگی کود دامی

اما مهم ترین نکته در تعیین کیفیت کودهای دامی، مقدار پوسیدگی و فرایند کمپوست شدن انهاست که امروزه دغدغه بسیاری از کشاورزان و باغداران شده و تهیه کود دامی مناسب را با مشکل مواجه کرده است. وقتی صحبت از پوسیدگی کود دامی میشود منظور دقیقا چیست؟ آیا کودی که دو تا سه سال بماند پوسیده محسوب میشود؟
باید بگوییم متاسفانه کودهایی که بیش از سه سال مانده باشند هیچ عناصر غذایی ندارند و اساسا برای هیچ گیاهی مفید نیستند. منظور از پوسیدگی کود دامی فرایندیست که در ان کود به خوبی توسط باکتری ها و قارچ ها و انواع میکروارگانیسم ها تجزیه شده و تمامی عناصر موجود در ان به فرم قابل جذب توسط گیاه در بیاید و صرفا گذر زمان باعث این اتفاق نمیشود، بلکه تهیه کمپوست از کودهای حیوانی به مواد پوساننده، هوا دهی مناسب، افزایش دمای زیاد و رطوبت مناسب احتیاج دارد.


تشخیص کود تازه از کود کمپوست شده

حال چگونه کود حیوانی کمپوست شده و پوسیده را از کود حیوانی تازه یا مانده تشخیص بدهیم؟ نکته اول در خرید کود حیوانی این است که کود را از افراد معتبر تهیه کنید و به ظاهر ان توجه کنید، کود دامی پوسیده به فرم نرم و سیاه رنگ و کاملا پودر شده دارد و دارای بذر علف هرز و انواع بیماری های قارچی و باکتریایی یا آفات نیست.
باید بدانید که کودهای حیوانی مثل تیغ دو لبه عمل میکنند و در صورتی که به درستی فرآوری و کمپوست نشده باشند و از کودهای تازه برای درختان خودتان استفاده کنید باعث میشوید خسارت های زیادی به درختانتان وارد شود و سالیان سال درگیر باشید.
خسارت هایی مثل رشد چند برابری علف های هرز، آلودگی زمین به انواع آفات مثل کرم ریشه، آلودگی خاک و ریشه گیاهان به انواع باکتری ها و قارچ های عامل بیماری و ...


همچنین کود حیوانی نپوسیده چون موادی مانند کلرید سدیم دارد بافت و جنس خاک را شور کرده و سالیان سال زمان میبرد این شوری از خاک شسته شده و از بین برود. حال با این توضیحات این سوال پیش میاد که آیا کود حیوانی استفاده بکنید یا خیر؟ باید بدانید که استانداردی برای تعیین و تشخیص کیفیت کودهای حیوانی تعیین نشده و تشخیص کود حیوانی با کیفیت دشوار است. پیشنهاد ما این است که اگر به کیفیت و روش کمپوست کود حیوانی مطمئن هستید از آن استفاده کنید و در غیر این صورت استفاده نکردن ان بهتر است.

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی