advertise

کود جلبک دریایی برای گندم

کود جلبک دریایی برای گندم

فروش ویژه کودهای گل استایل

مشهد
کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
بهترین قیمت
۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
مشهد

کود هیومیک اسید مایع | --۳۸۸

کود اسید هیومیک مایع

نکات مهم هنگام استفاده از اسید هیومیک مایع توصیه می‌شود این محلول با کودهای با ph کمتر از ۶ استفاده نشود؛ از دسترس کودکان و حیوانات حفظ شود؛ در دمای ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.
ارسال فوری
۵۱۳,۰۰۰ تومان
۵۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
تهران

کود سه بیست پودری | --۳۲۹

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ با خلوص بالا

کود بلونا ۲۰-۲۰-۲۰، از مواد اولیه با خلوص بالا و تحت تکنولوژی پیشرفته تولید شده است. این کالا کاملاً محلول در آب است و به لطف خلوص بالا، سبب گرفتگی نازل‌ها در سیستم‌های آبیاری و یا محلول‌پاشی نمی‌گردد.
ارسال فوری
۳۷۸,۳۰۰ تومان
۳۹۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - ۳۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
اصفهان

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۸۳

کود جلبک دریایی آکادین کانادا

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
ارسال فوری
۱,۱۷۶,۰۰۰ تومان
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
تهران
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
بهترین قیمت
۶۱۴,۴۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس

کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • از۱۰ تا ۵۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
اصفهان

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۳۹۰

کود اسید هیومیک پودری

کود هیومیک اسید (Humic Acid) یک ماده آلی تیره رنگ با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که از ضایعات گیاهی و حیوانی تولید می‌شود. این ماده یکی از اجزای اساسی خاک به شمار می‌رود و باعث بهبود تخلخل خاک، افزایش میزان تهویه، افزایش نفوذپذیری و افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک می‌شود. علاوه بر آن، اسید هیومیک باعث افزایش جذب عناصر غذایی توسط گیاه و بهبود کیفیت و مقاومت گیاه در برابر بیماری‌ها و آفات نیز می‌شود.
تحویل فوری
۱۶۱,۲۸۰ تومان
۱۶۸,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱۸۰,۰۰۰ تومان - ۱۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
مشهد

کود سه بیست پودری | --۴۴۲

کود سه بیست آلمانی

کود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
بهترین کیفیت بازار
۳,۹۶۷,۳۰۰ تومان
۴,۰۹۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴,۱۸۵,۰۰۰ تومان - ۴,۰۹۶,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود پودری آهن سکوسترن NK سینجنتا، ۱ کیلوگرمی

کود پودری آهن سکوسترن NK سینجنتا، ۱ کیلوگرمی

سکوسترن آهن سینجنتا حاوی ۶ درصد کلات EDDHA-Na Fe در کیلوگرم می‌باشد. آهن نقش مهمی در متابولیسم گیاه و تولید کلروفیل دارد علائم کمبود آهن به صورت زرد شدن برگ‌ها و سبز ماندن رگبرگ‌ها مشاهده می شود کمبود آهن در خاکهای آهکی و بالاتر از پ-هاش ۷/۲ مشاهده می‌گردد. سکوسترن دارای کلات آهنی است که بخاطر داشتن ترکیب متوازن و متعادل ۲ ایزومر ارتو-پارا و اورتو-اورتو کمبود آهن در گیاهان سریعاً و برای بلند مدت درمان می‌کند .سکوسترن باعث درشت و خوش فرم شدن محصولات می‌گردد. سکوسترن از طریق خاک و آبیاری قطره‌ای مصرف می‌گردد.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • از ۱۰لیتر به بالا
  • مایع
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
گرگان

کود سه بیست پودری | --۴۱۱

بهاورشیمی بهسول

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ضمانت کیفیت کالا
۱,۶۳۲,۰۰۰ تومان
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
اهواز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۲۹

کود جلبک دریایی با خلوص بالا

کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
ارسال فوری
۶۱۴,۴۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۶۵۰,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
شیراز

کود هیومیک اسید مایع | --۳۵۴

هیومیک اسید مایع جاست گرین

از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
بهترین کیفیت بازار
۴۴۱,۶۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۵,۰۰۰ تومان - ۴۷۵,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۸
شهرکرد

کود هیومیک اسید مایع | --۲۶۶

هیومیک اسید نوتری تک ۱۲۳

مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۵۴,۴۰۰ تومان
۵۶۰,۰۰۰ تومان
۱%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
اصفهان

کود سه بیست پودری | --۳۳۲

کود سه بیست پودری

کودی کامل مناسب برای بهبود رشد رویشی درختان میوه، سبزی و صیفی‌جات و مزارع. نیتروژن این محصول به سه فرم اوره، نیترات و آمونیوم بوده و گیاهان قادر خواهند بود فرم نیتروژن موردنیاز خود را به‌راحتی جذب نمایند.
ضمانت اصالت کالا
۳,۹۸۴,۷۵۰ تومان
۴,۰۲۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴,۰۹۸,۰۰۰ تومان - ۴,۰۵۸,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
شهرکرد
مصرف کودهای حاوی نیتروژن و پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی و افزایش درآمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد. با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن، منگنز، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود و کود اسید هیومیک مایع تمام این منابع را در اختیار گیاه قرار می‌دهد و همین امر تمام مزایای لازم برای کشاورز، باغدار و مردم را فراهم خواهد کرد.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۳۹,۵۵۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۱%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۹

کود جلبک دریایی و فواید آن

با افزایش جمعیت کره زمین، میزان تقاضا برای تامین نیاز غذایی این جمعیت زیاد نیز افزایش یافت و انسان ها را وادار به استفاده از کودهای شیمیایی برای افزایش تناژ محصولات و تامین این نیاز کرد. کودهای شیمیایی تولیدات غذایی را تا ۵۰ درصد افزایش داد که سهم عنصر نیتروژن در این میان از بقیه عناصر بیشتر است.
به همین دلیل مصرف کودهای نیتروژن مانند اوره به موازات افزایش تولید غذا افزایش یافته است. این بدان مفهوم است که تولید ماده خشک در مقیاس جهانی با مصرف نیتروژن همبستگی مثبت دارد. امروزه استفاده از کودهای شیمیایی به عنوان سریع ترین راه برای جبران کمبود عناصر غذایی خاک گسترش یافته است که این امر موجب بروز مشکلات زیست محیطی متعدد و افت کیفیت محصولات کشاورزی گردیده است.با گل استایل در ادامه همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.

کود جلبک دریایی برای گندم | گل استایل

مزایا کود جلبک دریایی برای گندم

کشاورزی پایدار با هدف کاهش مصرف کودهای شیمیایی یک راه حل مطلوب جهت غلبه بر این مشکلات است. استفاده از جلبک ها به عنوان کود به قرن نوزده بر میگردد که برای اولین بار توسط ساحل نشینان مورد استفاده قرار گرفت. یکی از مزیت های مصرف کوهای جلبکی کاهش اختلالات فیزیولوژیکی ناشی از کمبود عناصر معدنی است که برای نمونه میتوان به افزایش تولید دانه و افزایش مقاومت نسبت به سرما و حشرات اشاره کرد.
از دیگر خواص جلبک ها علاوه بر دارا بودن ازت و سطوح بالایی از عناصر معدنی، دارای هورمون های تنظیم کننده رشد است. وجود ترکیبات هورمونی چون اکسین، جیبرلین و سیتوکینین در عصاره جلبک های قهوه ای به اثبات رسیده است و به همین دلیل کاربرد عصاره جلبک دریایی به عنوان کود سبب افزایش رشد و تولید در گیاهان میگردد. ثابت شده است که عصاره جلبک دریایی زمانی که به خاک اضافه می شود و یا زمانی که به صورت محلول پاشی در بسیاری از گیاهان مانند غلات، گندم، جو، حبوبات، صیفیجات، سبزیجات و درختان میوه و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
گندم مهمترین محصول زراعی کشور بوده که تحت شرایط تنش بخش قابل توجهی از عملکرد آن کاهش می یابد و از قدیم الایام کود اوره یا نیتروژن از عمده کودهای مورد استفاده برای گندم بوده است.شما میتوانید برای خرید کود جلبک دریایی با بهترین قیمت به مجموعه گل استایل مراجعه فرمائید.

بذرهای گندمی که در محلول حاوی جلبک دریایی خیسانده می شوند درمدت زمان کمتری شروع به جوانه زنی می کنند، توده ریشه ای بزرگتری دارند و علاوه بر تولید گیاهچه های قوی میزان بیشتری از آن ها به رشد خود ادامه خواهند داد. جلبک در افزایش پنجه زنی گیاه تاثیر زیادی داشته و در مراحل اولیه رشد گیاهچه استفاده میشود. همچنین برای افزایش رشد رویشی به جای کودهای شیمیایی میتوان ارز کود جلبک استفاده کرد.
کود جلبک را میتوان مخلوط با کود اوره استفاده کرد . ترکیب این دو کود باهم تاثیر بیشتری در رشد بوته ها داشته و تاثیر هرکدام از کودها را افزایش میدهد. جلبک دریایی همچنین در مرحله تشکیل سنبله و وزن گیری دانه نیز استفاده میگردد و به صورت چشم گیری باعث وزن گیری خوشه ها و افزایش تناژ محصول میگردد.


نویسنده: مهندس نیلوفر مسیبی، کارشناس ارشد گیاهپزشکی

مزایا کود جلبک دریایی برای گندم | گل استایل

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.