advertise

کود سه بیست برای چه گیاهانی مناسب نیست

فروش ویژه کودهای گل استایل

کرمانشاه

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۵۹

کود مایع جلبک دریایی وکوزیوم دریپ

کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
با بهترین کیفیت
۹۴۴,۳۰۰ تومان
۹۹۴,۰۰۰ تومان
۵%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

نوردوکس نروژ

نوردوکس نروژ

قارچ کش نوردکس نروژ چیست؟ از ویژگی های قارچ کش _ باکتری کش مس قارچ کش نوردکس نروژ محافظت بیشتری از مس با محصول کمتر و با قیمت عالی می باشد. این تنها قارچ کش _ باکتری کش گرانول ترشونده است که حاوی ۷۵ درصد مس فلزی است و بالاترین درصد مس فعال زیستی موجود امروزه را دارا می باشد. قارچ کش نوردکس نروژ بالاترین آنالیز مس _ روی موجود است. این یک ابزار عالی برای مدیریت شانکر، ملانوز و دلمه روی مرکبات با استفاده از مس فلزی کمتر می باشد. قارچ کش نوردکس نروژ به صورت گرانول های یکنواخت و قابل ترشوندگی (WG) فرموله شده است که اندازه گیری آن آسان است. این گرانول ها به سرعت در آب پراکنده می شوند و در نتیجه یک سوسپانسیون ریز از ذرات میکرونیزه ایجاد می شود.قارچ کش نوردکس نروژ بر اساس استانداردهای تایید شده دقیق و پارامترهای کیفیت بالا توسط Nordox AS در اسلو، نروژ تولید و در سراسر جهان توزیع شده است. با کیفیت سیستم های مدیریت و محیط زیست ISO ۹۰۰۱ ساخته می شود.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • جامد
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مگفوز از شرکت لبوسل آلمان دارای مقادیر زیادی منیزیوم است که نیاز گیاه را کاملا برطرف میکند. این کود علاوه بر منیزیوم دارای نیتروژن و فسفر نیز هست که در رشد گیاه و ریشه تاثیر بسزایی دارند. منیزیوم با علامت شیمیایی Mg از عناصر ثانویه مورد نیاز گیاهان است.
ارسال رایگان
  • کیسه
  • از ۱۰ لیتر  به بالا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
گرگان

کود سه بیست پودری | --۲۷۰

کود سه بیست ایتالیایی

کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ بلونا یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
بهترین کیفیت
۳۷۶,۲۰۰ تومان
۳۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۱۰,۰۰۰ تومان - ۳۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۵۰تا۱۰۰لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۴
قم
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
ارسال فوری
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۹۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
مازندران

قیمت کود هیومیک اسید مایع | --۴۵۸

هیومیک Nutritech Humic Acid ۱۲۳

ترکیبات هیومیک اسید مایع در این کود، ترکیباتی چون عناصر ماکرو و میکرو در مقادیر کم یافت می شود. اسید هیومیک مایع، باعث افزایش تأثیرات کودهای دیگر بر روی گیاه می‌شوند. در کنار این موضوع، باید به این نکته توجه کرد که با خرید هیومیک اسید مایع و قرار دادن آن در برنامه کودی محصولات، می‌توان به مرور زمان استفاده از کودهای شیمیایی را کاهش داد
بهترین کیفیت
۵۲۲,۵۰۰ تومان
۵۵۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۰
مشهد

کود هیومیک اسید پودری | --۴۰۹

کود اسید هیومیک پودری ریکومکس

اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
تخفیف ویژه
۴۵۱,۰۵۰ تومان
۴۶۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
شیراز

قیمت کود سه بیست پودری | --۴۰۱

کود ۲۰-۲۰-۲۰ بلوروستر پودری

کود سه بیست بلوروستر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
بهترین کیفیت
۱,۶۴۹,۰۰۰ تومان
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
یزد

کود سه بیست مایع | --۳۱۳

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰

این کود در کشور آمریکا تولید شده و با بسته بندی کاربردی در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می‌گیرد. در تولید این کود آمریکایی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود و تمامی کودهای برند شوک از جمله کود سه بیست به صورت نانو ساخته شده و به همین دلیل رقیق بودن و درصد خلوص بالا از خصوصیات آن است.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۴۴۶,۲۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود پودری آهن کلاته اورال بلوروستر

کود پودری آهن کلاته اورال بلوروستر

آهن یک عنصر ضروری در رشد گیاهان است و نقش مهمی در ارتباط با تولید کلروفیل و انجام فرایند فتوسنتز ایفا میکند. در صورت کمبود آهن فرایند فتوسنتر در گیاه مختل شده و کلروز (زردی) در برگ ها پدیدار می شود . با توجه به اینکه کاربرد این عنصر برای حصول عملکرد بالا ضروری است آهن کلاته اورال به طور ویژه برای تامین آهن به شکلی کاملا قابل جذب تولید شده است
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۸
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۳۸

کود جلبک دریایی با خلوص بالا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
زیر قیمت بازار
۱,۰۶۹,۲۰۰ تومان
۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
قم
کودی کامل مناسب برای بهبود رشد رویشی درختان میوه، سبزی و صیفی‌جات و مزارع. نیتروژن این محصول به سه فرم اوره، نیترات و آمونیوم بوده و گیاهان قادر خواهند بود فرم نیتروژن موردنیاز خود را به‌راحتی جذب نمایند.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۲۹۹,۲۵۰ تومان
۳۱۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۳۳۵,۰۰۰ تومان - ۳۱۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
قم

کود سه بیست پودری | --۴۵۲

۲۰-۲۰-۲۰ Planta-Germany پودری

استفاده از کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای گیاهان مفید است و می‌تواند به بهبود رشد و عملکرد گیاهان کمک کند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های استفاده صحیح انجام شود تا احتمال ایجاد خسارت به گیاهان و خاک کمتر شود.
ضمانت کیفیت کالا
۳,۹۳۵,۰۴۰ تومان
۴,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴,۰۹۶,۰۰۰ تومان - ۴,۰۲۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
گرگان

کود هیومیک اسید مایع | --۴۲۸

کود هیومیک اسید مایع

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۵۲۷,۲۵۰ تومان
۵۵۵,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵

کود سه بیست برای چه گیاهانی مناسب نیست در پاسخ به این سوال که کود سه بیست برای چه گیاهانی مناسب نیست باید صادقانه بگوییم که این کود برای انواع کاکتوس های گوشتی و گیاهانی که بسیار حساس هستند توصیه نمی شود. بی شک کود سه بیست از بهترین کود های موجود در بازار است. این کود عمومی و متعادل است و می توان از این کود برای تمامی انواع گیاهان استفاده کرد. هیچ ممنوعیتی در صورت معمول برای استفاده از کود سه بیست وجود ندارد. گیاهانی مانند کاکتوس های گوشتی اندکی حساس به کود سه بیست هستند.
با مصرف کود های سه بیست برای کاکتوس های گوشتی بافت تازه و ترد در این گیاهان افزایش می یابد. رشد رویشی در این گیاهان بیشتر می شود، تنه ها باریک می گردند و به همین خاطر کاکتوس بد شکل و بد قیافه می شود. کودی مناسب گیاه کاکتوس است که دارای ازت پایینی باشد. ازت بالا باعث شل شدن، گندیدن، بد شکل شدن و درگیری گیاه کاکتوس با آفات و بیماری ها می شود. گیاه کاکتوس به انواع بیماری هایی مانند پوسیدگی های طوقه و ریشه حساس هستند، با استفاده از کود سه بیست که درصد ازت بالایی دارد، گیاه کاکتوس نسبت به این بیماری حساس تر خواهد شد.شما میتوانید جهت خرید انواع کود اعم از کود میکرو، کود گیاهان آپارتمانی و ... با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره های این مجموعه بهره مند شوید.


کودهای شیمیایی و کود سه بیست برای چه گیاهانی مناسب نیست؟

قبلا گفتیم که کود سه بیست برای تمامی گیاهان استفاده می شود و هیچ ضرری برای هیچ گیاهی ندارد. تمامی کود های تقویت کننده ی گیاهان دستور مصرف مخصوص به خودشان را دارند. این دستور مصرف شامل میزان مورد نیاز کود سه بیست و همچنین روش مصرف آن برای باغ، مزرعه، گلخانه و یا گلدان مورد نظر ما است. همچنین برخی کود های سه بیست موجود در بازار تقلبی بوده و علاوه بر اینکه سودی برای گیاه ندارند باعث آسیب های جدی به محصولات و سیستم خاک می شوند پس در هنگام کود سه بیست حتما به اصل بودن و کیفیت آن دقت کنید.
در روش های مصرف برخی از انواع کود سه بیست ، محلول پاشی نیز توصیه می شود. محلول پاشی کود سه بیست برای گیاهانی که برگ حساس دارند توصیه نمی شود. بخصوص گیاهانی مانند بنفشه آفریقایی که برگ های حساسی دارد ممکن است در اثر استفاده از کود سه بیست روی برگ هایش دچار سوختگی و آسیب شود. در نتیجه برای جلوگیری از مضرات کود سه بیست، این کود را برای گیاهان حساس که برگ های ظریفی دارند محلول پاشی نکنید.برای اطلاعات بیشتر درباره بررسی  ترکیب هیومیک اسید با کود سه بیست می توانید به مقاله مورد نظر مراجعه نمائید.

همچنین برای گیاهانی که درگیر آفات و بیماری ها نیز هستند، نباید از کود سه بیست استفاده کرد. گیاهی که بیمار است تمام توان و انرژی خود را برای درمان و مبارزه با بیماری مصرف می کند. این گیاه رشد، گلدهی و تمامی متابولیسم های خود را متوقف کرده و تمام انرژی و توان خودش را درگیر مبارزه با بیماری و تلاش با زنده ماندن می کند. در این زمان اگر از کود برای گیاهان استفاده گردد، گیاه دچار تنش شده و بخشی از انرژی اش به اجبار به سمت افزایش رشد و باردهی می رود. این موضوع باعث بهم ریختن تمرکز گیاه می گردد و در مواردی باعث می شود که گیاه در برابر آفت یا بیماری به راحتی شکست خورده و مغلوب شود. پس مصرف کود باعث از بین رفتن گیاه می گردد.در پاسخ به این سوال که کود سه بیست برای چه گیاهانی مناسب نیست؟ باید بگوییم برای تمامی گیاهان زمانی که با بیماری و آفات درگیر هستند به هیچ وجه از کود سه بیست استفاده نشود.
شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا کود سه بیست برای کشت های هیدروپونیک نیز استفاده می گردد؟ در کشت هیدروپونیک کود سه بیست برای چه گیاهانی مناسب نیست؟ در جواب با این سوال نیز می توان گفت که کود سه بیست را می توان برای تمامی گیاهان در کشت هیدروپونیک نیز استفاده کرد. فقط باید به یک نکته توجه داشته باشید که برای گیاهچه های بسیار جوان، چون ریشه های بسیار ظریفی دارند و حساس هستند، از کود سه بیست استفاده نکنید. برای کوددهی به این گیاهان چندین هفته صبر کنید تا گیاه قوی شده و ریشه های قدرتمند تری داشته باشند و سپس از کود سه بیست برای گیاه استفاده کنید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مجموعه گل استایل با شماره های این مجموعه تماس بگیرید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.