advertise

هیومیک اسید برای زاموفیلیا

فروش ویژه کودهای گل استایل

پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

نوردوکس نروژ

نوردوکس نروژ

قارچ کش نوردکس نروژ چیست؟ از ویژگی های قارچ کش _ باکتری کش مس قارچ کش نوردکس نروژ محافظت بیشتری از مس با محصول کمتر و با قیمت عالی می باشد. این تنها قارچ کش _ باکتری کش گرانول ترشونده است که حاوی ۷۵ درصد مس فلزی است و بالاترین درصد مس فعال زیستی موجود امروزه را دارا می باشد. قارچ کش نوردکس نروژ بالاترین آنالیز مس _ روی موجود است. این یک ابزار عالی برای مدیریت شانکر، ملانوز و دلمه روی مرکبات با استفاده از مس فلزی کمتر می باشد. قارچ کش نوردکس نروژ به صورت گرانول های یکنواخت و قابل ترشوندگی (WG) فرموله شده است که اندازه گیری آن آسان است. این گرانول ها به سرعت در آب پراکنده می شوند و در نتیجه یک سوسپانسیون ریز از ذرات میکرونیزه ایجاد می شود.قارچ کش نوردکس نروژ بر اساس استانداردهای تایید شده دقیق و پارامترهای کیفیت بالا توسط Nordox AS در اسلو، نروژ تولید و در سراسر جهان توزیع شده است. با کیفیت سیستم های مدیریت و محیط زیست ISO ۹۰۰۱ ساخته می شود.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • جامد
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود پتاسیم -گوگردی شنزن

کود پتاسیم -گوگردی شنزن

بسته‌بندی کیسه‌ای این کود نگهداری و اعمال آن را بسیار آسان می‌کند.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود ۵۲-۰-۰ بلونا

کود ۵۲-۰-۰ بلونا

کود ۵۲ ۰ ۰ بلونا دارای درصد بالایی از پتاسیم و مقداری گوگرد می باشد که نیاز گیاه به پتاسیم و گوگرد را رفع می کند. این دو عنصر از عناصر پرمصرف بوده و در دوره زایشی گیاه و رسیدگی محصول موثر است.
ارسال رایگان
  • الماس سرشت آریا 
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
یزد

کود هیومیک اسید مایع | --۴۰۷

هیومیک اسید مایع

مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
ضمانت اصالت کالا
۵۱۴,۱۰۰ تومان
۵۳۰,۰۰۰ تومان
۳%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
پرداخت درب منزل
شیراز

نوتری تک بردومیکس ۵ لیتری

نوتری تک بردومیکس ۵ لیتری

بردوفیکس نوتری تک، قارچ کش و باکتری کش حفاظتی و تماسی است که برای کنترل و درمان شانکر باکتریایی درختان میوه هسته ‌دار، بیماری لکه غربالی درختان میوه، پیچیدگی برگ هلو، گموز درختان میوه، پوسیدگی فیتوفترایی طوقه درختان هسته ‌دار و دانه ‌دار، شانکر سیتوسپورایی درختان میوه، شانکر باکتریایی لیموترش، آتشک درختان میوه دانه ‌دار، لکه‌ آجری بادام، آنتراکنوز گردو و … مورد استفاده قرار میگیرد. میزان مصرف بین ۵ تا ۱۰ لیتر در هزار لیتر آب توصیه می شود. سم بردوفیکس در تمام فصول سال قابل استفاده است.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • ۱۰۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
یزد

قیمت کود سه بیست مایع | --۳۴۷

کود ۲۰-۲۰-۲۰ Pan American

کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ شوک یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
ضمانت اصالت کالا
۴۲۱,۹۵۰ تومان
۴۳۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
مشهد

قیمت کود هیومیک اسید مایع | --۴۶۸

هیومیک نوتری تک ۱۲۳

مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: مصرف راحت‌تر کود مایع؛ تقویت و ترمیم ساختار خاک؛ گرمابخشی به گیاه و جلوگیری از سرمازدگی آن در فصول سرد؛ اشاره کرد
بهترین کیفیت بازار
۵۱۷,۷۵۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
سراسر کشور

کود هیومیک اسید مایع | --۵۳۹

هیومیک اسید بازرگان کالا

کود هیومیک اسید مایع یکی از بهترین کودهای موجود در بازار، برای رشد و نمو گیاهان است
ارسال فوری
۵۱۷,۷۵۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۲۴
قم

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۲۴

جلبک دریایی اسپانیایی

کود مایع جلبک دریایی دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
ضمانت اصالت کالا
۵۵۶,۸۰۰ تومان
۵۸۰,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

• آهن ۶% کلات شده با EDDHA • درمان زردی بین رگبرگی در برگ های جوان • پایداری مناسب در خاک های قلیایی و آهکی • کاملا محلول در آب و عدم انسداد قطره چکان ها • به علت فرمول منحصر به فرد این محصول با مواد دیگر در خاک واکنش نشان نمیدهد و در نتیجه خاک رسوب نمیکند و به راحتی در اختیار گیاه قرار میگیرد.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • از ۱۰کیلوگرم تا ۲۰کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان درچه

نوردوکس نروژ

نوردوکس نروژ

از ویژگی های قارچ کش _ باکتری کش مس قارچ کش نوردکس نروژ محافظت بیشتری از مس با محصول کمتر و با قیمت عالی می باشد. این تنها قارچ کش _ باکتری کش گرانول ترشونده است که حاوی ۷۵ درصد مس فلزی است و بالاترین درصد مس فعال زیستی موجود امروزه را دارا می باشد. قارچ کش نوردکس نروژ بالاترین آنالیز مس _ روی موجود است.
فروش ویژه
  • اسپانیا
  • از ۱ تا۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
شهرکرد
مصرف کودهای حاوی نیتروژن و پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی و افزایش درآمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد. با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن، منگنز، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود و کود اسید هیومیک مایع تمام این منابع را در اختیار گیاه قرار می‌دهد و همین امر تمام مزایای لازم برای کشاورز، باغدار و مردم را فراهم خواهد کرد.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۳۹,۵۵۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۱%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۹
اصفهان
این کود در کشور آمریکا تولید شده و با بسته بندی کاربردی در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می‌گیرد. در تولید این کود آمریکایی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود و تمامی کودهای برند شوک از جمله کود سه بیست به صورت نانو ساخته شده و به همین دلیل رقیق بودن و درصد خلوص بالا از خصوصیات آن است.
ارسال فوری
۴۱۷,۱۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۹
مشهد
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۵۶۸,۴۰۰ تومان
۵۸۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۶۰,۰۰۰ تومان - ۵۹۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
گرگان

قیمت کود سه بیست پودری | --۳۱۴

کود پودری بهاورشیمی

کود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
بهترین کیفیت بازار
۱,۵۹۷,۴۰۰ تومان
۱,۶۳۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۴۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

کود هیومیک اسید برای زاموفیلیا

زاموفیلیا گیاهی است که منشا اصلی آن آفریقایی شرقی و از خانواده ی گیاهان آراسه می باشد. این خانواده ی بزرگ شامل گیاهان مختلفی از جمله فیلودندرون، اسپاتی فیلوم و آگلونما است که همه ی این گیاهان از سالیان طولانی در منازل ایرانیان بوده و محبوبیت زیادی دارد.
نام دیگر زاموفیلیا ، زامیفولیا نیز هست و از لحاظ علمی زامیفولیا درست تر است. اما با توجه به استفاده ی عموم مردم از نام زاموفیلیا، بیشتر به این نام شناخته می شود. زاموفیلیا از گیاهان محبوب آپارتمانی است که در سراسر نقاط دنیا از این گیاه در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند.
از زیبایی های دل نواز این گیاه زیبا می توان به داشتن برگ هایی زیبا، سبز و براق اشاره کرد که همه این مجموعه در کنار هم باعث شده است تا این گیاه به عنوان یکی از اولویت ها در انتخاب افراد برای دکوراسیون داخلی آپارتمان خود شناخته شود و در سبد خرید بسیاری از افراد باشد. زاموفیلیا نیاز های فراوانی دارد که از جمله آنها می توان به نور، خاک و عناصر غذایی اشاره کرد. برای تامین عناصر غذایی کود اسید هیومیک که از جمله کود های ارگانیک و محرک رشد میباشد، برای زاموفیلیا بسیار پیشنهاد شده و تاثیر فوق العاده ای دارد. در ادامه با ما در گل استایل همراه باشید تا به بررسی هیومیک اسید برای زاموفیلیا بپردازیم.


گل استایل

نور مورد نیاز گیاه زاموفیلیا

گیاه زاموفیلیا به نور زیادی احتیاج ندارد، ای حرف به این منظور نیست که زاموفیلیا را می توان بدون هیچ نوری نگه داشت. بعضی از فروشندگان به زاموفیلیا، گیاه کمدی نیز می گویند.
این کلمه به این معنا نیست که می توان از این گیاه داخل کمدی که هیچ نوری ندارد نگهداری کرد و باید گفت که این یک گفته ی اشتباه است. در حقیقت زاموفیلیا را می توان در نور کم نگهداری کرد، اما رشد و شادابی این گیاه در مناطقی با نور متوسط رو به زیاد بیشتر است.
برگ های زاموفیلیا اگر در معرض تابش مستقیم آفتاب بخصوص در مناطقی که آفتاب مستقیم و تند است قرار گیرد دچار سوزندگی می شود. بنابرین از نور غیر مستقیم استفاده کنید. در مناطقی که نور کم است می توان از نور فلوئورسنت برای تامین نور مورد نیاز گیاه استفاده کرد.

خاک مورد نیاز گیاه زاموفیلیا

خاک مورد نیاز زاموفیلیا خاکی است که زهکشی بسیار خوبی داشته باشد و به راحتی بتواند آب را از خود عبور دهد. خاک های شنی مانند خاک کاکتوس می تواند برای گیاه زاموفیلیا مناسب باشد.
مشکلی که خاک کاکتوس دارد این است که عناصر غذایی ندارد و هیچ آبی در خود ذخیره نمی کند پس به تنهایی نمی تواند برای گیاه مفید باشد. خاک کاکتوس را می توان با خاک های دیگر مانند کوکوپیت یا کمپوست مخلوط و استفاده کرد.

خاک مورد نیاز گیاه زاموفیلیا | گل استایل

مصرف اسید هیومیک برای زاموفیلیا

برای نگهداری از این گیاه به انواع کود های کامل نیاز است چرا که رشد این گیاه به کندی انجام می گیرد، در صورتی که تمایل به این کار دارید می توانید در فصل تابستان در هر ماه، یکبار کود مایع به این گیاه دهید. بهترین زمان برای کود دهی به گیاه زمانی است که گیاه تشنه است و اقدام به آبیاری آن می کنید. این کار مانع گیاهسوزی و آسیب به ریشه های گیاه زاموفیلیا می شود.
هیومیک اسید برای زاموفیلیا از بهترین کود های موجود است. این کود طبیعی بوده و مصرف آن هیچ ضرری برای گیاهان ندارد. هیومیک اسید نوعی کود ارگانیک است که مواد آلی زیادی دارد. این کود باعث افزایش ریشه دهی و پاجوش در گیاهان می شود.
پاجوش زاموفیلیا از زیبا ترین پاجوش ها در گیاهان است. اسید هیومیک برای زاموفیلیا همچنین باعث رشد بهتر ساقه ها، زخیم شدن آنها و بلند شدن آنها می شود. اسید هیومیک برای زاموفیلیا برگ ها را پهن کرده، درشت کرده و تعدادشان را نیز زیاد می کند. مصرف اسید هیومیک برای زاموفیلیا، گیاه را نسبت به انواع کود های شیمیایی دیگر بی نیاز می کند و یا میزان مصرف آنها را به حداقل می رساند.


علائم کمبود اسید هیومیک برای زاموفیلیا | گل استایل

علائم کمبود اسید هیومیک برای زاموفیلیا

اسید هیومیک برای زاموفیلیا از عناصر ضروری محسوب نمی شود اما با توجه به توانایی اسید هیومیک در بالا بردن جذب عناصر در خاک باعث تامین عناصر ضروری می گردد. همچنین اسید هیومیک برای زاموفیلیا می تواند PH خاک را تنظیم کرده و جذب عناصری که در PH های بالاتر و پایین تر انجام نمی شود را ممکن می کند.
از روش هایی که ذکر شد، مصرف اسید هیومیک برای زاموفیلیا می تواند تا میزان زیادی علائم کمببود عناصر را در این گیاه برطرف کند. برای تامین اسید هیومیک برای زاموفیلیا میتوانید به قسمت محصولات رفته و کود مورد نیاز خود را سفارش دهید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.