advertise

هیومیک اسید پلنت چویس

فروش ویژه کودهای گل استایل

شهرکرد

کود هیومیک اسید مایع | --۲۶۶

هیومیک اسید نوتری تک ۱۲۳

مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۵۴,۴۰۰ تومان
۵۶۰,۰۰۰ تومان
۱%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
مشهد

کود هیومیک اسید پودری | --۴۰۹

کود اسید هیومیک پودری ریکومکس

اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
تخفیف ویژه
۴۵۱,۰۵۰ تومان
۴۶۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
کیفیت تضمینی
اصفهان درچه

نوردوکس نروژ

نوردوکس نروژ

از ویژگی های قارچ کش _ باکتری کش مس قارچ کش نوردکس نروژ محافظت بیشتری از مس با محصول کمتر و با قیمت عالی می باشد. این تنها قارچ کش _ باکتری کش گرانول ترشونده است که حاوی ۷۵ درصد مس فلزی است و بالاترین درصد مس فعال زیستی موجود امروزه را دارا می باشد. قارچ کش نوردکس نروژ بالاترین آنالیز مس _ روی موجود است.
فروش ویژه
  • اسپانیا
  • از ۱ تا۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
شیراز

کود هیومیک اسید پودری | --۲۴۲

کود هیومیک اسید پودری هیومی سان

کود هیومیک اسید (Humic Acid) یک ماده آلی تیره رنگ با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که از ضایعات گیاهی و حیوانی تولید می‌شود. این ماده یکی از اجزای اساسی خاک به شمار می‌رود و باعث بهبود تخلخل خاک، افزایش میزان تهویه، افزایش نفوذپذیری و افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک می‌شود. علاوه بر آن، اسید هیومیک باعث افزایش جذب عناصر غذایی توسط گیاه و بهبود کیفیت و مقاومت گیاه در برابر بیماری‌ها و آفات نیز می‌شود.
ارسال فوری
۶۵۴,۷۵۰ تومان
۶۷۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۶۸۵,۰۰۰ تومان - ۶۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود هیومیک پابرا

کود هیومیک پابرا بسته بندی ۲.۵ کیلوگرمی

کود هیومیک اسید پابرا حاوی ترکیبات هیومیک (هیومیک اسید و فولیک اسید) می‌باشد که از مهمترین اجزای هوموس خاک هستند. هیومیک اسید پودری پابرا در محصولات کشاورزی, باغبانی, آپارتمانی و فضای سبز به تنهایی یا در ترکیب با سایر کودهای پرمصرف (نیتروژن, فسفر, پتاسیم) و کم مصرف (آهن, روی و…) استفاده می‌شود.
تخفیف پاییزه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۸/۸
اصفهان

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۴۶۵

کود جلبک دریایی ALGAESUN زنیت

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
زیر قیمت بازار
۱,۰۸۹,۰۰۰ تومان
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
اصفهان

کود هیومیک اسید پودری | --۲۵۱

کود اسید هیومیک پودری پلنت چویس

اسید هیومیک پودری یک نوع کود آلی است که از مواد گیاهی تولید می‌شود. این کود با فرآوری اسید هیومیک از لجن، بقایای گیاهی و مواد آلی دیگر تولید می‌شود. اسید هیومیک پودری حاوی اسید هیومیک با وزن مولکولی بالا است که می‌تواند باعث بهبود خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک شود. این کود به عنوان یک ماده آلی مفید، می‌تواند بهبود سلامت گیاهان و افزایش عملکرد آن‌ها کمک کند.
ارسال فوری
۴۱۰,۸۵۰ تومان
۴۱۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پابرا گرین

کود مایع پابرا گرین

کود پابرا گرین از شرکت سبز محصول داتیس از بهترین و کامل ترین کودها در بازار است. این کود دارای تمامی عناصر ماکرو و میکرو مورد نیاز گیاهان میباشد و برای انواع گیاهان باغی، زراعی، گلخانه ای، صیفی و سبزی قابل استفاده است. همچنین این کود را میتوان برای گیاهان آپارتمانی نیز استفاده کرد. از مزایای اصلی این کود داشتن آمینو اسید، جلبک دریایی و فولویک اسید علاوه بر عناصر اصلی است. آمینو اسید موجود در این کود گیاه را از تنش های محیطی محافظت کرده و تقویت میکند. کود جلبک دریایی برای مقاوم کردن گیاه در برابر آفات و بیماری خها مفید است و همچنین با داشتن هورمون های مختلف باعث رشد و تقوت گیاهان نیز میشود. کود فولویک اسید جذب عناصر موجود در کود را بالا برده و خاک را اصلاح میکند.
تخفیف پاییزه
  • گالن
  • ۵۰لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
پرداخت درب منزل
شیراز

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

کود داتیس فورنوترینت ذرت به صورت مجموعه ای از عناصر میکرو و ماکرو می باشد که علاوه بر برطرف نمودن کمبود مواد غذایی در گیاه ذرت موجب پیشگیری از بروز کمبود مواد غذایی نیز می گردد. استفاده از این کود خطر مسمومیت و سوزانندگی نداشته و موجب بالابردن سطح کشت و بهبود کیفی محصول نیز می شود.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • از ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
تهران

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۴۱

کود اسید هیومیک پودری

کود هیومیک اسید پودری یکی از بهترین کودهای موجود در بازار، برای رشد و نمو گیاهان است
ضمانت اصالت کالا
۴۰۶,۷۰۰ تومان
۴۱۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
اهواز
کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
زیر قیمت بازار
۵۲۹,۲۰۰ تومان
۵۴۰,۰۰۰ تومان
۲%
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا، بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا، بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی

فواید استفاده از ریکوتک ۱۷-۱۲-۱۲: افزایش کارایی مصرف نیتروژن با استفاده از بازدارنده نیتریفیکاسیون DMPP در دسترس بودن راحت‌تر و طولانی‌تر +NH۴ در خاک افزایش قابلیت دسترسی عناصر ریزمغذی و فسفر به دلیل کاهش pH محیط اطراف ریشه افزایش بازارپسندی و بهبود کیفیت محصولات زراعی
ارسال رایگان
  • ایران
  • از ۲۵ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۵
شیراز
مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: مصرف راحت‌تر کود مایع؛ تقویت و ترمیم ساختار خاک؛ گرمابخشی به گیاه و جلوگیری از سرمازدگی آن در فصول سرد؛ اشاره کرد
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۴۶۸,۲۷۰ تومان
۴۷۳,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
بندرعباس
کود سه بیست بلونا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۳۷۴,۴۰۰ تومان
۳۹۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۳۹۲,۰۰۰ تومان - ۳۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود هیومیکس ۷۰

کود هیومیکس ۷۰ در بسته های ۵ و ۱۰ لیتری

ود هیومیکس ۷۰ دارای هیومیک و فولویک اسید و پتاسیم محلول می باشد. برخی از عناصر موجود در خاک به سختی توسط گیاه جذب می شود. فولویک اسید موجود در این کود حامل بیش از ۷۰ نوع از عناصر معدنی موجود در خاک بوده و توانایی کمپلکس کردن میکرو مغذی ها را دارا می باشد. وجود فولویک اسید سبب افزایش حلالیت مواد نامحلول آبی به میزان ۲۰ برابر می گردد. هیومیک اسید نیز بر روی خصوصیات فیزیکی و بیولوژیکی خاک تاثیر گذاشته و موجب بهبود ساختمان خاک می گردد. این کود مناسب جهت استفاده به صورت محلولپاشی و یا همراه با آب آبیاری می باشد.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • کارتن
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۸/۸

هیومیک اسید پلنت چویس از بهترین کود های هیومیک اسید آمریکایی موجود در بازار است که با فرمولاسیونی خاص تولید می گردد. هیومیک اسید پلنت چویس با داشتن ۶۰ درصد هیومیک اسید تمامی مزایای ذکر شده برای هیومیک اسید را دارد. درصد بالای هیومیک اسید موجود در هیومیک اسید پلنت چویس به راحتی توسط ریشه ی گیاهان جذب می گردد.
این کود ۱۰۰ درصد در آب محلول است و به راحتی در سیستم های آبیاری بدون تهنشینی مصرف می گردد. هیومیک اسید پلنت چویس کودی پودری از شرکت Plants Choice آمریکا است. این کود در بسته بندی های یک کیلویی به بازار عرضه می گردد. هیومیک پلنت چویس آمریکا دارای ۶۰ درصد هیومیک و ۱۲% پتاسیم محلول در آب می باشد که کاملا از معادن لئوناردیت آمریکا استخراج شده و با نام تجاری پلنت چویس ارائه می شود. اینکه چه موقع از هیومیک اسید استفاده کنیم دغدغه اصلی بسیاری از کشاورزان، گلخانه داران و .. می باشد.با کلیک بر وری لینک مورد نظر زمان مصرف اسید هیومیک را برای انواع گیاهان بررسی می کنیم.


مزایا هیومیک اسید پلنت چویس | گل استایل

مزایای هیومیک اسید پلنت چویس

هیومیک اسید کودی طبیعی و بسیار مفید است که هیچ ضرری برای گیاهان ندارد. این کود ارگانیک در شرکت های مختل تولید کننده ی کود در سرتاسر دنیا تولید می گردد. مصرف هیومیک اسید کمک بسیاری به صنعت کشاورزی جهت اصلاح خاک های لم یزرع کرده است و همچنین مصرف کود های شیمیایی را نیز تا میزان زیادی کاهش می دهد. مصرف هیومیک اسید در خاک های خوب و معمولی باعث بهتر شدن و حاصلخیز شدن خاک می شود و بازدهی محصول را تا میزان زیادی بهبود می بخشد.
مصرف هیومیک اسید در گیاهان باعث رشد ریشه و افزایش تناژ و کیفیت محصولات می گردد. مصرف هیومیک اسید در خاک های آهکی و سنگین با بافتی نامناسب باعث اصلاح بافت خاک و افزایش ظرفیت نگهداشت آب در خاک می شود. درصد بالای مواد آلی موجود در کود هیومیک اسید باعث غنی شدن خاک و افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید خاک می شود. هیومیک اسید همچنین می تواند شوری خاک را کاهش داده و املاح مضر داخل خاک را کم کند. مصرف هیومیک اسید برای هیچ گیاهی ممنوعیت ندارد و اگر شرایط گیاه مناسب باشد می توان برای انواع گیاهان باغی، گلخانه ای، صیفی، سبزی و گل و گیاهان آپارتمانی استفاده کرد.

میزان مصرف کود هیومیک اسید پلنت چویس

میزان مصرف کود هیومیک اسید پلنت چویس برای گیاهان باغی و سایر گیاهان متفاوت است و به شکل آبیاری مصرف می گردد. میزان توصیه شده از این کود برای گیاهان باغی ۵/۵ تا ۶ کیلوگرم در هکتار می باشد. این میزان برای سایر گیاهان ۱ تا ۵/۵ کیلوگرم در هکتار می باشد.
برای مصرف کود هیومیک اسید پلنت چویس در مزارع و باغاتی که به شکل غرقابی آبیاری می شوند می توان از بشکه های مدرج و شیر دار استفاده کرد و کود را داخل این بشکه ها حل کنید و در سر آبراه اصلی قرار دهید تا به مرور زمان و کم کم در کل اب آبیاری محلول گردد. مصرف کود هیومیک اسید پلنت چویس در آبیاری های قطره ای راحت تر است. در این روش کل میزان توصیه شده را در مخزن یا استخر آب خالی کنید تا با نوار های تیپ برای گیاهان مصرف شود.برای اطلاع از قیمت کود هیومیک اسید داکوتا با ما در گل استایل تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید

کود هیومیک اسید پلنت چویس | گل استایل

خرید کود هیومیک اسید پلنت چویس

خرید کود هیومیک اسید پلنت چویس در ایران به دلیل تحریم های جهانی اندکی دشوار است چرا که این کود از راه های قانونی وارد کشور نمی شود و به همین دلیل ممکن است استاندارد های موجود در ایران را نداشته باشد. همچنین قیمت این کود به شکل غیر منطقی افزایش یافته و صرفه اقتصادی زیادی ندارد. مجموعه گل استایل تلاش دارد که بهترین و با کیفیت ترین کود هیومیک اسید پلنت چویس را با تضمین اصل بودن کالا به شما عرضه کند.برای اطلاعات بیشتر با تماس حاصل نمایید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.