advertise

کود سه بیست مایع بهتر است یا پودری

فروش ویژه کودهای گل استایل

اصفهان
کود هیومیک اسید در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به کشت و نیاز خود، اقدام به خرید آن‌ها نمود. از انواع این کود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: اسید هیومیک پرک اسید هیومیک پودری اسید هیومیک مایع اسید هیومیک گرانول
تخفیف ویژه
۴۴۵,۹۰۰ تومان
۴۵۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۵۵,۰۰۰ تومان - ۴۷۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
مازندران
از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
تخفیف ویژه
۴۰۳,۲۰۰ تومان
۴۲۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - ۴۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
فروش فوری
شیراز

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

از گل‌های آپارتمانی تا درختان میوه، این کود برای انواع گیاهان مناسب است.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • از۲۰ تا ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
شهرکرد
مصرف کودهای حاوی نیتروژن و پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی و افزایش درآمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد. با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن، منگنز، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود و کود اسید هیومیک مایع تمام این منابع را در اختیار گیاه قرار می‌دهد و همین امر تمام مزایای لازم برای کشاورز، باغدار و مردم را فراهم خواهد کرد.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۳۹,۵۵۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۱%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۶
شهرکرد

کود هیومیک اسید پودری | --۳۹۹

کود هیومیک اسید پودری PABERARADIKA

هیومیک اسید پودری مواد آلی مانند بقایای گیاهی در حین عمل تجزیه از خود هیومین، فولیک اسید و هیومیک اسید آزاد می کنند که در بین آن ها هیومیک اسید ماده ی پایدار به حساب می آید. هیومیک اسید پلیمری با زنجیره ی بلند است که ساختار ثابت و معینی ندارد و یکی از پیچیدگی های علم شیمی محسوب می شود. این ماده که اسید ضعیفی می باشد در آب حل می شود اما در موادی که خاصیت اسیدی دارند نامحلول است. هیومیک اسید دارای عناصر مورد نیاز برای رشد و نمو انواع گیاهان است که با توجه به ترکیبات مختلفی که دارد گاها می توان آن را به عنوان یک کود کامل برای تغذیه گیاهان در نظر گرفت.
ضمانت اصالت کالا
۴۶۰,۷۵۰ تومان
۴۸۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

بهترین محصول برای رشد ذرت و بهترین عملکرد را به شما می دهد.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
تخفیف ویژه
  • سیفو 
  • ایتالیا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود پودری ریکو میک میکس ۴۶۴ اسپانیا کمپلکس میکرو ریزمغذی

کود پودری ریکو میک میکس ۴۶۴ اسپانیا کمپلکس میکرو ریزمغذی

یک کود اقتصادی میکس کامل از عناصر ریزمغذی کلات شده از شرکت ریکواسپانیا با کیفیت بسیار بالا و میزان مصرف کم
تخفیف پاییزه
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس

این کود حاوی فسفر، به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • ایران
  • از ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
اصفهان
کود بلونا ۲۰-۲۰-۲۰، از مواد اولیه با خلوص بالا و تحت تکنولوژی پیشرفته تولید شده است. این کالا کاملاً محلول در آب است و به لطف خلوص بالا، سبب گرفتگی نازل‌ها در سیستم‌های آبیاری و یا محلول‌پاشی نمی‌گردد.
ضمانت اصالت کالا
۳۷۶,۲۰۰ تومان
۳۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - ۳۸۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود هیومیک اسید پودری پابرا رادیکا

کود هیومیک اسید پودری پابرا رادیکا

ارسال رایگان
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۴
اصفهان

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۲۰

جلبک دریایی با خلوص بالا

مقدار کود جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
تحویل استان اصفهان رایگان
۱,۲۱۷,۷۰۰ تومان
۱,۲۳۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۲۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مگفوز از شرکت لبوسل آلمان دارای مقادیر زیادی منیزیوم است که نیاز گیاه را کاملا برطرف میکند. این کود علاوه بر منیزیوم دارای نیتروژن و فسفر نیز هست که در رشد گیاه و ریشه تاثیر بسزایی دارند. منیزیوم با علامت شیمیایی Mg از عناصر ثانویه مورد نیاز گیاهان است. نقش این عنصر در گیاهان شامل دخالت در ساخت روغن های گیاهی، ساخت کلروفیل و سبزینگی گیاهان، تنظیم جذب فسفرو انتقال به دانه گیاه و تولید هیدروکربنها و مواد قندی و رنگ گیری میوه است. از علائم کمبود منیزیوم در گیاهان میتوان به زردی برگ ها اشاره کرد که در ابتدا برگ های مسن و سپس برگ های جوان دچار این عارضه خواهند شد. علائم کمبود آن تا حدودی شبیه به کمبود آهن است و برگ ها زرد شده اما رگبرگ سبز میماند و تنها تفاوت این است که کمبود منیزیوم از برگ های قدیمی آغاز میشود اما کمبود آهن از برگ های جدید آغاز میگردد. برای درختان میوه بهتر است دو نوبت در سال در اوایل فصل رشد این کود روی درختان اسپری شود.
تخفیف ویژه
  • آلمان
  • کیسه
  • از۱۰لیتر تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۵
شیراز

کود هیومیک اسید پودری | --۳۵۶

هیومیک اسید پودری نوبل

کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
تحویل فوری
۲۰۹,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۲۰۰,۰۰۰ تومان - ۲۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع جلبک دریایی کلپاک

کود مایع جلبک دریایی کلپاک

افزایش اندازه دانه، رنگ و مقدار قند انگور افزایش عملکرد سبزیجات و غلات افزایش عملکرد و طولانی شدن عمر مفید گوجه فرنگی کاهش تنش در زمان انتقال نشاء به مزرعه افزایش رشد درختان میوه تازه کشت شده تولید شرکت Kelp Products ltd آفریقای جنوبی
تخفیف پاییزه
  • آفریقای جنوبی
  • بطری
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۴

پاسخ به این سوال که کود سه بیست مایع بهتر است یا پودری دغدغه بسیاری از علاقمندان به گل و گیاهان خانگی، باغداران و حتی کشاورزان است. ممکن است تا به حال جواب واضح و درستی برای پاسخ به این سوال نیافته باشید. کودهای مایع و پودری از نظر ظاهری و طریقه مصرف متفاوت اند ولی هدف از استفاده هر دو آنها یکسان است. کود سه بیست نیز از لحاظ ماهیت و کاربرد در دو فرم مایع و پودری یکسان است.
حال این سوال پیش می آید کود سه بیست مایع بهتر است یا پودری؟ باید بدانید که تمامی کود ها به دو صورت مایع و پودری موجود نیستند ولی برخی کود ها مانند سه بیست به هر دو شکل وجود دارند .هرچند که فرم مایع کود سه بیست کمتر رایج است و به مقدار زیادی از آن استفاده نمی شود ولی بالعکس کود سه بیست پودری بسیار پر مصرف و رایج است.
برخی از شرکت های تولید کننده ی کود سه بیست تنها به تولید کود سه بیست به یکی از دو فرم مایع و پودری اکتفا کرده و ه دو فرم را تولید نمی کند. بنابرین طبیعی است که در انتخاب کود سه بیست ابتدا به شرکت تولید کننده و برند محصول توجه کنید و بعد به فرم فیزیکی آن. در حقیقت توجه به فرم فیزیکی یعنی درگیر پاسخگویی به این سوال کود سه بیست مایع بهتر است یا پودری در درجه بعدی اهمیت قرار می گیرد و در درجه اول باید به کیفیت و طریقه مصرف کود سه بیست توجه کرد.


قیمت کود سه بیست مایع بهتر است یا پودری؟

به صورت معمول قیمت کود سه بیست پودری بسیار مناسب تر از قیمت کود سه بیست مایع است. کود سه بیست پودری به منظور مصارف زیاد و در مزارع و باغات به صورت آبیاری استفاده می شود و کود سه بیست مایع معمولا در مصارف خانگی و همچنین محلول پاشی برای مزارع مصرف می گردد. کودهای پودری صرفه اقتصادی بیشتری دارند.
برای اطلاعات بیشتر درباره ترکیب هیومیک اسید با کود سه بیست نیز از ترکیبات فوق العاده ای است که بازدهی بسیار خوبی برای انواع محصولات کشاورزی دارد ،مقاله مورد نظر مطالعه فرمائید.

کود سه بیست پودری چه مزایا و معایبی دارد ؟

کودهای سه بیست پودری که برای تامین نیازهای غذایی گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند می بایست ویژگی هایی داشته باشند تا برای استفاده بهتر و راحتتر گیاه باشند این کود ها باید محلول در آب بوده تا گیاه با سرعت بیشتری آنها را جذب کند. کودهای پودری (کود های گرانولی ) به تنهایی و بدلیل اینکه این کود ها در کارخانه تولید می شوند و دارای مواد شیمیایی هستند و بدلیل وجود مواد نفتی قابلیت جذب ندارند و حتما باید در آب حل شده و سپس مورد استفاده قرار گیرند. قابلیت صد درصدی حلالیت کود سه بیست در آب از ویژگی های کودی با کیفیت است. در صورتی که کود سه بیست تهنشینی داشته باشد، کیفیت پایینی داشته و قابل مصرف نمی باشد.

کود سه بیست مایع چه مزایا و معایبی دارد ؟

کود مایع بدلیل اینکه میزان مصرف آب قابل کنترل و اندازه گیری است کنترل شده تر بوده و باعث بوجود آمدن خسارت به خاک و گیاه نمی شود .کود های محلول بدلیل اینکه می توان آن ها را رقیق کرد می توان برای گیاهان متفاوت که نیاز به درصد های مختلف دارند نیز استفاده کرد. همچنین گیاه در دوره های مختلف رشد خود به میزان مواد مصرفی متفاوتی نیاز دارد که میتوان آنها را با کمک سه بیست مایع کنترل نمود .جذب کود مایع برای گیاه راحتتر میباشد و سرعت جذب آن نیز بیشتر میباشد ،این ویژگی بدلیل اینکه سریعتر جذب گیاه می شود کشاورز می داند که در چه زمانی از چه کودی استفاده نماید .


زمان نگهداری کود سه بیست مایع بهتر است یا پودری؟

کودهای پودری را می توان مدت طولانی تر نگه داری کرد زیرا معمولا دارای تاریخ انقضای بیشتری هستند. کود های پودری چون رطوبت زیادی ندارند به راحتی خراب نمی شوند و در صورتی که در جایی خشک و خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری شوند، پس از گذشت تاریخ انقضایشان نیز برای گیاهان موثر هستند. کود های مایع تاریخ انقضای کوتاه تری دارند و پس از گذشت تاریخ انقضایشان معمولا تعنشین شده یا به دو فاز تبدیل می شوند و یا اینکه به مایعی سفت و غیر قابل استفاده تبدیل می گردند.

برای چالکود، کود سه بیست مایع بهتر است یا پودری؟

از کود های پودری سه بیست می تواند برای چالکود انواع درختان نیز استفاده کرد که کود های مایع این قابلیت را ندارند. برای انواع درختان کود های پودری بدلیل اینکه دیرتر جذب خاک می شوند برای خاک ماندگارترند .ولی کود های مایع به سرعت داخل خاک اکسید می شوند و پس از مدتی تبخیر می گردند و برای چالکود مناسب نمی باشند. برای خرید کود سه بیست آمریکایی ، گرانول و... با کارشناسان فروش مجموعه گل استایل تماس حاصل نمائید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.