advertise

کود سه بیست برای بابا آدم

فروش ویژه کودهای گل استایل

اصفهان

کود سه بیست مایع | --۳۸۰

کود سه بیست مایع

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ارسال فوری
۴۳۶,۸۰۰ تومان
۴۵۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۴
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مگفوز از شرکت لبوسل آلمان دارای مقادیر زیادی منیزیوم است که نیاز گیاه را کاملا برطرف میکند. این کود علاوه بر منیزیوم دارای نیتروژن و فسفر نیز هست که در رشد گیاه و ریشه تاثیر بسزایی دارند. منیزیوم با علامت شیمیایی Mg از عناصر ثانویه مورد نیاز گیاهان است. نقش این عنصر در گیاهان شامل دخالت در ساخت روغن های گیاهی، ساخت کلروفیل و سبزینگی گیاهان، تنظیم جذب فسفرو انتقال به دانه گیاه و تولید هیدروکربنها و مواد قندی و رنگ گیری میوه است. از علائم کمبود منیزیوم در گیاهان میتوان به زردی برگ ها اشاره کرد که در ابتدا برگ های مسن و سپس برگ های جوان دچار این عارضه خواهند شد. علائم کمبود آن تا حدودی شبیه به کمبود آهن است و برگ ها زرد شده اما رگبرگ سبز میماند و تنها تفاوت این است که کمبود منیزیوم از برگ های قدیمی آغاز میشود اما کمبود آهن از برگ های جدید آغاز میگردد. برای درختان میوه بهتر است دو نوبت در سال در اوایل فصل رشد این کود روی درختان اسپری شود.
فروش فوق العاده
  • لبوسل
  • آلمان
  • بطری
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود نوتری تک آمینوپتاس۵ ۱۰ ۱۰

کود نوتری تک آمینوپتاس۵ ۱۰ ۱۰ ۱ لیتری

وتری تک آمینوپتاس ۱۰۱۰ کودی است که از هیدرولیز منابع غنی گیاهی تهیه شده و می‌توان آن را به صورت محلول‌پاشی استفاده کرد. این کود حاوی ۱۰ درصد اسید آمینه آزاد و ۱۰ درصد پتاسیم می‌باشد. مصرف این کود به همراه سایر کود‌های دیگر، قابلیت جذب سایر کودها را افزایش داده و به علت دارا بودن پتاسیم در بهبود کیفیت محصولات نقش به‌سزایی دارد. این ترکیب حاوی مخلوطی از اسیدهای آمینه آزاد مهم گیاهی می‌باشد که به دلیل ترکیبات فعال و مؤثر، عملکرد‌های متنوعی داشته و در مراحل مختلف رشد گیاه قابلیت استفاده دارد. در این کود، فرایندهای شیمیایی طوری صورت می‌گیرد تا بیشترین اسید آمینه آزاد در ترکیب حفظ شود و از مواد حفاظت‌ کننده برای پایداری بیشتر اسید آمینه استفاده شده است.
فروش ویژه
  • ایران
  • کارتن
  • ۲۰ لیتر به بالا
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۸/۸
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود ۳۶-۱۲-۱۲ سیکو SICO GREEN

کود ۳۶-۱۲-۱۲ سیکو SICO GREEN

کودی کامل با درصد بالای پتاسیم مناسب برای سایز گرفتن و رنگ‌گیری میوه‌ها. نیتروژن این محصول به سه فرم اوره، نیترات و آمونیوم بوده و گیاهان قادر خواهند بود فرم نیتروژن مورد نیاز خود را به‌راحتی جذب نمایند. عناصر میکرو به صورت کلاته با EDTA بوده که سبب پایداری این عناصر در خاک می‌گردد. این کود را می‌توان به‌صورت محلول‌پاشی و آبیاری استفاده کرد.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
سراسر کشور

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۵۷

کود هیومیک اسید پودری زایز

اسید هیومیک یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است.
ضمانت اصالت کالا
۵۰۲,۵۵۰ تومان
۵۲۹,۰۰۰ تومان
۵%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود آسید آمینه ریک امین اسپانیا

کود آسید آمینه ریک امین اسپانیا

ریک آمین یک کود مایع محلول حاوی ۴۰٪ اسید آمینه و نیتروژن است. ریک آمین علاوه بر افزایش مقاومت در برابر برخی بیماری ها، موجب افزایش توان مقابله با انواع تنش در گیاهان هم می شود. کلا اسیدهای آمینه ها در متابولیسم مختلف گیاهان مانند تحریک فتوسنتز و کنترل باز و بسته شدن روزنه ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. از طرفی اسید آمینه ها بخشی از سنتز پروتئین، فعال کننده هورمون های گیاهی و مواد اولیه و ضروری رشد هستند. آنها همچنین یک منبع انرژی هستند که گیاهان می توانند در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.
فروش فوق العاده
  • اسپانیا
  • جعبه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
تخفیف ویژه
  • سیفو 
  • ایتالیا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود هیومیک پابرا

کود هیومیک پابرا بسته بندی ۲.۵ کیلوگرمی

کود هیومیک اسید پابرا حاوی ترکیبات هیومیک (هیومیک اسید و فولیک اسید) می‌باشد که از مهمترین اجزای هوموس خاک هستند. هیومیک اسید پودری پابرا در محصولات کشاورزی, باغبانی, آپارتمانی و فضای سبز به تنهایی یا در ترکیب با سایر کودهای پرمصرف (نیتروژن, فسفر, پتاسیم) و کم مصرف (آهن, روی و…) استفاده می‌شود.
تخفیف پاییزه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۸/۸
کرمانشاه

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۶۳

کود عصاره جلبک دریایی آلگاریک ریکو

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
تخفیف ویژه
۷۷۴,۲۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۷۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
قم
این کود در کشور آمریکا تولید شده و با بسته بندی کاربردی در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می‌گیرد. در تولید این کود آمریکایی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود و تمامی کودهای برند شوک از جمله کود سه بیست به صورت نانو ساخته شده و به همین دلیل رقیق بودن و درصد خلوص بالا از خصوصیات آن است.
تحویل فوری
۴۲۲,۴۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کرمانشاه

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۵۹

کود مایع جلبک دریایی وکوزیوم دریپ

کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
با بهترین کیفیت
۹۴۴,۳۰۰ تومان
۹۹۴,۰۰۰ تومان
۵%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
شیراز
کود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
ضمانت کیفیت کالا
۶,۰۳۲,۵۰۰ تومان
۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان - ۶,۲۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۶
یزد
کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
تخفیف ویژه
۱۶۴,۹۰۰ تومان
۱۷۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱۸۵,۰۰۰ تومان - ۱۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
بندرعباس

قیمت کود سه بیست پودری | --۲۶۸

کود سه بیست برندسیکو پودری

کود سه بیست سیکو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۳۴۳,۰۰۰ تومان
۳۵۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۳۴۰,۰۰۰ تومان - ۳۱۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰

بابا آدم گیاهی لاکچری و زیباست که این روز ها داخل هر گل فروشی دل هر آدمی را می برد. این گل لاکچری، گران قیمت و زیبا از گیاهان آپارتمانی و پهن برگ است که شرایط نگهداری خاص و ویژه ای دارد.
بابا آدم در انگلیسی با نام Kris plant و Alocasia شناخته می شود و نام علمی این گیاه Alocasia spp است. بابا آدم بومی قسمت های جنوب و جنوب شرقی آسیا می باشد. لازم به ذکر است در کشور ما گیاه بابا آدم را با نام های فیل گوش، گوش فیلی یا آلوکازیا نیز می شناسند.
کسانی که از این گیاه در منازل خود نگهداری می کنند همیشه نگران خراب شدن این گل گران قیمت هستند و به همین دلیل با وسواس خاصی اقدام به کوددهی برای این گیاه می کنند. کود سه بیست برای بابا ادم از بهترین و متعادل ترین کودهایی است که با خیال راحت می توان مصرف کرد.
کود سه بیست برای بابا ادم
زیانی ندارد و با رعایت دستور مصرف این کود بدون نگرانی می توانید گیاهتان را تقویت کنید. سوزندگی ناشی از کود های سنگین نگرانی بسیاری از صاحبان گل بابا آدم است که در این مقاله با معرفی کود سه بیست برای بابا ادم این نگرانی را برای شما برطرف می کنیم.برای اطلاعات بیشتر  درباره طریقه استفاده کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ دغدغه بسیاری از مردم فعال در حوزه ی کشاورزی و گل و گیاه است با ما همراه باشید.


کود سه بیست برای بابا آدم |  گل استایل

آیا کود سه بیست برای بابا ادم مفید است؟

جوابه به این سوال قطعا مثبت است. کود سه بیست برای بابا ادم بسیار مفید و کاربردی است. این کود دارای عناصر فسفر، نیتروژن و پتاسیم است که به رشد گیاه و شاداب ماندن آن کمک می کند. کود سه بیست برای بابا ادم باعث افزایش رشد رویشی می شود. کود سه بیست برای بابا ادم باعث می شود بابا آدم برگ های پهن تر و بزرگ تری داشته باشد و سریع تر برگ تولید کند.
کود سه بیست به رشد ریشه ی بابا آدم نیز کمک می کند و در نتیجه گیاهی که ریشه ی قوی تری داشته باشد ساقه و بوته ی قوی تری نیز می تواند تولید کند. پتاسیم موجود در کود سه بیست نیز باعث غلیظ شدن شیره ی گیاهی و مقاوم کردن گیاه نسبت به انواع آفات و سرمازدگی می شود. پتاسیم موجود در کود سه بیست برای بابا ادم می تواند گیاه را نسبت به رایج ترین آفت آن یعنی کنه ها نیز مقاوم تر کند.

میزان مصرف کود سه بیست برای بابا ادم چقدر است؟

میزان مصرف کود سه بیست برای بابا ادم بستگی به میزان رشد گیاه و شرایط محیطی آن دارد. مصرف کود سه بیست برای بابا ادم در فصول بهار و تابستان که رشد و متابولیسم گیاهی بیشتر است بالاتر می باشد و بالعکس در فصول پاییز و زمستان که رشد و نمو کاهش می یابد مصرف این کود نیز کم می شود. در فصل زمستان بهتر است مصرف کود متوقف شود تا گیاه استراحت کند و آماده ی فصل جدید گردد. برای مصرف کود سه بیست برای بابا آدم به میزان توصیه شده روی بسته بندی های کود توجه کنید و بر طبق همان دستور آن را مصرف کنید.
میزان مصرف کود سه بیست معمولا یک قاشق چایخوری در یک لیتر آب است. میزان آن باید به اندازه ای باشد که پس از مصرف آب از زیر گلدان خارج شود. به این روش آبیاری سیراب می گویند. گلدان های گیاه بابا آدم معمولا بزرگ است و برای سیراب کردن آن آب زیادی مصرف می شود. کود سه بیست را باید در تمامی آب مصرفی برای آبیاری این گیاه مصرف کنید. کود سه بیست به شکل محلول پاشی نیز مصرف می شود.
دقت داشته باشید که تمامی کود های سه بیست قابلیت محلول پاشی ندارند و برای مصرف این کود باید به دستور مصرف آن توجه داشته باشید. محلول پاشی کود سه بیست برای بابا ادم موثر است چرا که این گل زیبا برگ های پهن و بزرگی دارد و به راحتی می تواند عناصر موجود در کود را جذب کند. برای تهیه ی بهترین و باکیفیت ترین انواع کود سه بیست ایرانی و یا بهترین مدل های کود سه بیست خارجی با مشاورین ما در گل استایل تماس حاصل فرمایید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.