advertise

کود سه بیست برای کاکتوس

فروش ویژه کودهای گل استایل

اصفهان

کود سه بیست مایع | --۳۸۰

کود سه بیست مایع

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ارسال فوری
۴۳۶,۸۰۰ تومان
۴۵۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
بندرعباس
سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
ارسال فوری
۴۳۶,۵۰۰ تومان
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
فروش فوری
مشهد

انرژیل سیفو

انرژیل سیفو

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • بطری
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
قم

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۲۷

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
زیر قیمت بازار
۱,۰۰۸,۰۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود NPK ۱۲-۱۲-۳۶+CTE شنزن

کود NPK ۱۲-۱۲-۳۶+CTE شنزن

این کود با فرمولاسیون متوازن از نیتروژن (۲۰٪)، فسفر (۲۰٪) و پتاسیم (۲۰٪) برای تغذیه مناسب گیاهان در تمام مراحل رشد آنها طراحی شده است.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • الماس سرشت آریا
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
یزد

کود هیومیک اسید پودری | --۴۳۰

کود هیومیک اسید پودری

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
بهترین کیفیت بازار
۴۴۵,۹۰۰ تومان
۴۵۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
سراسر کشور

قیمت کود سه بیست پودری | --۳۸۱

کود ۲۰-۲۰-۲۰ برند BLUEROOSTER

نیتروژن موجود در این کود، به گیاهان کمک می‌کند تا رشد سریع‌تری داشته باشند و سبز شوند. همچنین، فسفر برای تقویت رشد ریشه‌ها و افزایش تعداد و اندازه میوه‌ها و گل‌ها حیاتی است. پتاسیم نیز به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل شرایط محیطی سخت‌تر مقاومت کنند و ساختار قوی‌تری برای گیاهان ایجاد کنند.
ارسال فوری
۱,۵۷۱,۴۰۰ تومان
۱,۶۲۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
مازندران
ود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۱۲,۸۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۸
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل

از گل‌های آپارتمانی تا درختان میوه، این کود برای انواع گیاهان مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
مشهد

کود سه بیست مایع | --۳۴۰

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ آمریکایی

کود سه بیست شوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
بهترین کیفیت
۴۱۳,۲۵۰ تومان
۴۳۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
شیراز

کود هیومیک اسید پودری | --۳۵۶

هیومیک اسید پودری نوبل

کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
تحویل فوری
۲۰۹,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۲۰۰,۰۰۰ تومان - ۲۲۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۸
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود آهن ۶% گرومور

کود آهن ۶% گرومور

تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

بهترین محصول برای رشد ذرت و بهترین عملکرد را به شما می دهد.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود فورنوترینت ازت بالا از شرکت سبز محصول داتیس از کودهای کامل دارای عناصر ماکرو و میکرو با درصد بالای ازت است. نیتروژن با نماد شیمیایی N پر مصرف ترین عنصر غذایی در گیاهان است. نیتروژن فراوان ترین عنصر موجود در کره زمین است اما با این حال کشت و کار غیر اصولی و بیش از حد باعث شده با کمبود آن در سراسر جهان مواجه شویم.
ارسال رایگان
  • ایران
  • گالن
  • از ۱۰۰تا ۲۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۸
گرگان
استفاده از کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای گیاهان مفید است و می‌تواند به بهبود رشد و عملکرد گیاهان کمک کند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های استفاده صحیح انجام شود تا احتمال ایجاد خسارت به گیاهان و خاک کمتر شود.
تحویل فوری
۳۶۱,۰۰۰ تومان
۳۸۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۱۰,۰۰۰ تومان - ۳۹۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای کاکتوس

کاکتوس از گیاهان آپارتمانی محبوب و بی آزار است که کم و بیش در منازل اکثر ما پیدا می شود. این گیاه مقاوم طرفداران بسیاری دارد و نگهداری آن در باغچه و گلدان بسیار راحت است. گیاه کاکتوس از گیاهان کند رشدی است که نیاز آبی کمتری در مقایسه با گیاهان آپارتمانی دارد و به همین دلیل کود معمول گیاهان آپارتمانی برای این گیاهان قابل استفاده نیست و باید کود مخصوص کاکتوس برای آنها استفاده گردد. در ادامه ویژگی های این گیاه و کودی که برای آن استفاده می شود را توضیح می دهیم.شما می توانید برای جلوگیری از لاغر شدن کاکاتوس خود مقاله مورد نظر را مطالعه نمائید.


کود کاکتوس

کاکتوس ها نیز مانند تمامی گیاهان به مواد مغذی برای رشد و نمو احتیاج دارند و این مواد را از خاک و از طریق ریشه ها جذب می کنند. یک کود مناسب می تواند رشد سالم ، گل دهی و رنگ خوبی را به کاکتوس شما بدهد و ظاهر آن را زیباتر از قبل کند. کاکتوس به یک گیاه مقاوم در برابر عوامل محیطی شناخته شده است و می تواند تا مدت زمان طولانی تری نسبت به گیاهان دیگر در مقابل شرایط بد و نامناسب و خشکی مقاومت کند. البته این مورد به این معنا نیست که نباید هیچ گونه مراقبت مخصوصی از آن انجام دهید.
یکی از این مراقبت ها کود دادن به گیاه و تامین عناصر مورد نیاز آن است. هرچند فرقی ندارد که گیاه شما بیرون از خانه یا داخل آن باشد ، می توانید با کود دادن به این گیاه ، سلامت و شادابی بیشتر را در آن تضمین کنید. کود دادن به این گیاه باعث افزایش رشد و سرعت بیشتر آن می شود و همچنین می تواند بسیاری از نیازهای آن را رفع کند. گیاه کاکتوسی که برای تقویت و تامین نیاز هایش از کود مخصوص کاکتوس استفاده کرده در مقایسه با کاکتوس هایی که هیچ کودی دریافت نکرده یا کود نامناسب برای تقویت آنها استفاده شده است، بسیار شاداب تر، پر آب تر و رشد بهتری دارند. این کاکتوس ها سریعا جوانه زده و تکثیر می شوند و همچنین گلدهی و میوه دهی منظم انجام می دهند. برای خرید بهترین مارک کود سه بیست  لینک مورد نظر را کلیک نمائید.

کود سه بیست کود کاملی است که تمامی عناصر مورد نیاز گیاهان را دارد و می تواند به خوبی نیاز انواع گیاهان از جمله کاکتوس را تامین کند. کاکتوس نیاز زیادی به کوددهی ندارد و چون آبیاری آن نیز دیر به دیر انجام می شود نیز نمی توان به میزان زیاد از عناصر غذایی استفاده کرد. بنابرین کوددهی باید در فواصل زمانی یک آب در میان استفاده شود. کاکتوس به کود هایی که درصد ازت زیادی دارند احتیاج ندارد، چرا که این کود ها باعث رشد علفی و در بعضی موارد ترک خوردن تنه ی کاکتوس می شود. کود هایی که دارای جلبک دریایی هستند نیز به دلیل داشتن مواد هورمونی همین مشکل را برای کاکتوس ها ایجاد می کنند.


طرز مصرف کود سه بیست برای کاکتوس

کود سه بیست برای کاکتوس همانطور که گفتیم دیر به دیر انجام می شود. این کود باید به صورت آبیاری برای این گیاه استفاده شود چرا که کاکتوس ها از برگ جذب عناصر ندارند و نمی توانند به راحتی جذب عناصر انجام دهند. آبیاری کاکتوس ها با کود های مختلف و دارای ازت پایین می تواند در فواصل یک آب در میان یا ماهی یکبار انجام شود، اما اگر از کود سه بیست برای کاکتوس استفاده می کنید، این کود را باید در فواصل طولانی تر استفاده کرد چرا که درصد عناصر موجود در آن از جمله ازت زیاد است.


آیا کود سه بیست برای کاکتوس مناسب و خوب است؟

بهترین کود برای تقویت ساکولنت ها و کاکتوس ها کود های کامل دارای درصد ازت و جلبک کم است. این کود ها می توانند به خوبی گیاه کاکتوس را تقویت کرده و نیاز های آن را برطرف کنند. در هنگام خرید کود مخصوص کاکتوس به درصد عناصر آن توجه داشته باشید. کود مخصوص کاکتوس نباید دارای ازت بیشتر از ۱۲ درصد باشد. درصد جلبک و هیومیک اسید نیز در این کود ها باید کم باشد. کود NPK از جمله ۱۲-۱۲-۳۶، ۵-۵-۴۵ و ۱۰-۶-۴۰ و ۱۰-۵۲-۱۰ با برند های مختلف می توانند برای کاکتوس مناسب باشند. شرکت گل استایل تمامی این کود ها را در بسته بندی های مختلف موجود داشته و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. این کود ها در فرم های فیزیکی مختلف مانند سه بیست پودری و یا سه بیست مایع در  سایت گل استایل موجود هستند. برای انتخاب بهترین کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای کاکتوس و تهیه دیگر کود های مناسب برای کاکتوس و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.