advertise

کود سه بیست برای شمعدانی

فروش ویژه کودهای گل استایل

کرمانشاه
کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
بهترین قیمت
۶۰۸,۰۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
یزد
کود هیومیک اسید (Humic Acid) یک ماده آلی تیره رنگ با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که از ضایعات گیاهی و حیوانی تولید می‌شود. این ماده یکی از اجزای اساسی خاک به شمار می‌رود و باعث بهبود تخلخل خاک، افزایش میزان تهویه، افزایش نفوذپذیری و افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک می‌شود. علاوه بر آن، اسید هیومیک باعث افزایش جذب عناصر غذایی توسط گیاه و بهبود کیفیت و مقاومت گیاه در برابر بیماری‌ها و آفات نیز می‌شود.
بهترین کیفیت
۶۳۶,۴۸۰ تومان
۶۶۳,۰۰۰ تومان
۴%
از ۶۸۵,۰۰۰ تومان - ۶۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود بهبود دهنده شوری خاک کاهش دهنده سطوح P.S.I و S.A.R دارای قابلیت اختلاط بسیار بالا می‌باشد. این کود فاقد عناصر سنگین می‌باشد. مناسب استفاده در گلخانه‌ها و ... که دارای شوری بالا هستند. کاتیون کلسیم موجود در آن دارای قدرت هیدراتاسیون کمتر است و می‌تواند سدیم را از خاک حذف کند.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
شیراز

کود سه بیست مایع | --۲۹۳

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ خارجی

کود سه بیست شوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
تحویل فوری
۴۲۲,۴۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
شیراز

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۷۱

کود مایع جلبک دریایی وکوزیوم دریپ

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان در طول سال استفاده کرد. با این حال، بهترین زمان استفاده از این کود در فصل رشد گیاهان است.
با بهترین کیفیت
۹۲۶,۴۰۰ تومان
۹۶۵,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فوکستر سیفو

کود مایع فوکستر سیفو

در ساعات خنک روز مصرف گردد. افزایش فرآیند جوانه‌زنی، ریشه‌دهی و رشد ایجاد مقاومت در برابر فشار مکانیکی و تنش‌های دمایی نیتروژن آمونیاکی برای مراحل نخستین رشد بذرها قابل جذب است.
تخفیف پاییزه
  • فوکستر سیفو
  • ایتالیا
  • ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
گرگان

کود سه بیست پودری | --۴۱۱

بهاورشیمی بهسول

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ضمانت کیفیت کالا
۱,۶۳۲,۰۰۰ تومان
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
کرمانشاه
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۹۳۱,۰۰۰ تومان
۹۵۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
قم
این کود در کشور آمریکا تولید شده و با بسته بندی کاربردی در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می‌گیرد. در تولید این کود آمریکایی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود و تمامی کودهای برند شوک از جمله کود سه بیست به صورت نانو ساخته شده و به همین دلیل رقیق بودن و درصد خلوص بالا از خصوصیات آن است.
تحویل فوری
۴۳۶,۸۰۰ تومان
۴۵۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا،

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا،

بسته‌بندی کیسه‌ای این کود نگهداری و اعمال آن را بسیار آسان می‌کند.
تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
پرداخت درب منزل
کرج

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا

این کود با فرمولاسیون متوازن از نیتروژن (۲۰٪)، فسفر (۲۰٪) و پتاسیم (۲۰٪) برای تغذیه مناسب گیاهان در تمام مراحل رشد آنها طراحی شده است.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کیسه
  • ۶۰کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود پودری نیترات کلسیم باواریا

کود پودری نیترات کلسیم باواریا

فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا،

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا،

تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
شیراز

کود هیومیک اسید مایع | --۳۵۴

هیومیک اسید مایع جاست گرین

از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
بهترین کیفیت بازار
۴۴۱,۶۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۵,۰۰۰ تومان - ۴۷۵,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۸
مشهد
کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
بهترین قیمت
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
از ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان - ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

کودسه بیست برای گلدهی شمعدانی

شمعدانی گیاهی زیبا و گلدار است که از قدیم الایام مورد توجه و علاقه ی ایرانیان بوده و سرحالی و گلدهی آن اهمیت زیادی دارد. کوددهی اصولی باعث می شود گیاه شمعدانی قدرت بیشتری داشته باشد و زودتر گلدهی انجام دهد؛ برای بهبود رشد گیاه نیاز است تا هر ماه نسبت به کوددهی اصولی اقدام کرد چرا که اگر در انجام این کار زیاده روی انجام دهید،رویش گل ها کاهش پیدا کرده و به جای افزایش گلدهی، رشد شاخ و برگ ها افزایش پیدا خواهد کرد؛در ادامه این مقاله به طور مفصل در مورد کوددهی مناسب گلدهی شمعدانی صحبت می کنیم و کود سه بیست برای شمعدانی را بررسی می کنیم ،
تا در انجام بهترین عمل از سوی شما و کسب نتیجه عالی و تولید گل های زیبا و ظاهر جذاب شمعدانی تان کمک کرده باشیم. این سوال که چگونه از کود سه بیست استفاده کنیم می تواند سوال بسیاری از کشاورزان، باغداران و یا حتی افرادی که از گل و گیاه آپارتمانی نگهداری می کنند است.در مقاله طریقه مصرف کود سه بیست توضیحات کامل جهت راهنمایی شرح داده شده است. برای مشاوره و خرید انواع کود سه بیست با مشاورین ما در گل استایل تماس حاصل فرمایید.


مزایای کود سه بیست برای شمعدانی

اگر در خانه از گل شمعدانی نگهداری می کنید؛ شاید به دنبال راهی برای تقویت آن هستید. سوالات متعددی در خصوص علت گل ندادن شمعدانی پرسیده میشه که میخواهیم در این مطلب به بررسی آنها بپردازیم و به شما بگوییم که چه کار کنید تا شمعدانی هایی پر گل داشته باشید،
در حالت کلی این گیاه برای گلدهی به نور زیاد نیاز دارد ولی از تغذیه هم نباید غافل شد، اگر گیاه شما در فصل گلدهی خودش باشد باید گیاه را به محیط پر نور منتقل کنید و گیاه را کود دهی کنید. کود هایی که برای این گیاه مناسب باشند باید ویژگی های زیر را داشته باشند. کود سه بیست برای شمعدانی بهترین گزینه است که تمامی شرایط زیر را دارا است.


۱- کود سه بیست برای شمعدانی کودی کامل است.
۲- کود سه بیست برای شمعدانی عناصر ماکرو و میکرو مورد نیاز گیاه را موجود دارد.
۳- این کود دارای ۲۰ درصد پتاسیم است که باعث گلدهی می شود.
۴- این کود دارای ۲۰ درصد نیتروژن است که باعث افزایش برگدهی و فتوسنتز می شود.
۵- این کود دارای ۲۰ درصد فسفر است که باعث افزایش جوانه زایی و ریشه دهی می گردد.

۶- کود سه بیست برای شمعدانی کودی متعادل است و می توان به صورت آبیاری استفاده کرد.
۷- کود سه بیست برای شمعدانی محلول در آب بوده و به راحتی در آب حل می شود.
۸- کود یه بیست برای شمعدانی معمولا به صورت آبیاری استفاده می شود و به دلیل کرکی بودن برگ های شمعدانی، جذب از طریق برگ ها پایین است.
۹- اگر شرایط محیطی برای گیاه مناسب نباشد ( شرایطی مانند نور کافی، تنش های دمایی سرما یا گرما، جابه جایی و ... ) کوددهی تاثیر چندانی نخواهد داشت.
۱۰- رعایت میزان توصیه شده برای هر کود لازم است و باید به همان مقدار کود مصرف کرد.

روش مصرف کود سه بیست برای شمعدانی

ابتدا پیش از پرداختن به موضوع روش مصرف کود سه بیست برای شمعدانی ، اجازه دهید در مورد تعداد دفعاتی که بایستی شمعدانی از کود بهره مند گردد را برایتان شرح دهیم زیرا موضوع بسیار مهمی می باشدو در صورتی که در این تعداد زیاده روی یا کاستی صورت گیرد، بر روی گیاه اثر منفی بر جای خواهد گذاشت. اینکه چند بار شمعدانی را کوددهی کنید به عوامل مختلفی وابسته استاما این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه زمان بگذرد و شمعدانی ها رشد کنند، نیاز به کود بیشتری نسبت به دفعات قبلی پیدا خواهند کرد؛
شمعدانی هایی که قبلا رشد نموده اند باید هر چهار هفته یا ماهی یک بار از کود بهره مند گردند. با اینکه کوددهی مکرر ضروری می باشداما در صورت دادن کود زیاد بایستی کوددهی را متوقف کنید و مدتی را به موجودات زنده موجود در خاک اجازه دهید کار خود را انجام دهند. روش مصرف کود سه بیست برای شمعدانی معمولا به شکل آبیاری است. در این روش یک قاشق چایخوری از کود را در یک لیتر آب حل کنید و به صورت آبیاری استفاده کنید.


نور مناسب برای گلدهی شمعدانی

تابش مستقیم و ملایم نور خورشید برای رشد شمعدانی بسیار تاثیر گذار است، بنابراین گیاه خود را پشت پنجره های جنوبی به طور کامل از نور خورشید بهره مند گردانید زیرا قرار دادن در منطقه سایه وار گلدهی شمعدانی را متوقف خواهد کرد. تابستان ها تابش مستقیم آفتاب در مناطقی که تابش نور آفتاب شدید است می تواند آسیب بسیاری به این گیاه بزند.
باعث زرد شدن و ریز شدن برگ ها شده و پس از مدتی برگ ها حالت سوختگی می گیرد و ممکن است کل بوته خشک شود. همچنی در فصل زمستان و یخ بندان باید شمعدانی را در پوشش پلاستیکی قرار دهید تا از خطر سرما زدگی در امان بماند.

اگر از گل شمعدانی خود به خوبی مراقبت کرده باشید؛ شاهد گلدهی و برگ دهی بسیار زیاد این گیاه خواهید بود. شمعدانی به دلیل داشتن گل های بسیار زیبا و زیاد خود محبوب و دوست داشتنی است، همچنین برگ های فراوان نیاز غذایی بالایی نسبت به سایر گل ها دارد.
در رابطه با تامین نیاز غذایی این گیاه باید بدانید کود سه بیست برای شمعدانی تمامی نیازهای غذایی این گل را شناسایی و آن ها را در یک محصول گردآوری کرده است. با انتخاب این کود از سلامت و کیفیت گل خود اطمینان داشته باشید. زیرا این کود تمام نیازهای گیاه شما را برآورده خواهدکرد. گل استایل بهترین کود های مورد نیاز برای شمعدانی را مهیا کرده و با مناسب ترین قیمت انواع کود خانگی و آپارتمانی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.