advertise

کود سه بیست برای درختان

فروش ویژه کودهای گل استایل

کرمانشاه

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۴۶

کود پودری عصاره جلبکی

مقدار کود جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
ارسال فوری
۱,۰۵۹,۳۰۰ تومان
۱,۰۷۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع آمینواسید ایزابلا ترکیه

کود مایع آمینواسید ایزابلا ترکیه

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • کارتن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

هیومیک اسید پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

هیومیک اسید پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

بهبود ساختار و اصلاح بافت خاک با تیره کردن خاک جذب انرژی خورشید را افزایش می دهد. افزایش ریشه زایی گیاهان کمک به دسترسی بیشتر گیاهان به مواد آلی و عناصر غذایی موجود در خاک کمک به مقاومت گیاهان و درختان را در برابر تنش های محیطی مانند شوری خاک و خشکی افزایش عملکرد و کمیت و کیفیت محصولات
فروش ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
مازندران
از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
تخفیف ویژه
۴۰۳,۲۰۰ تومان
۴۲۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - ۴۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
سراسر کشور

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۸۶

کود محرک رشدجلبک دریایی آلگاریک

کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
ضمانت اصالت کالا
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۸۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس

از گل‌های آپارتمانی تا درختان میوه، این کود برای انواع گیاهان مناسب است.
ارسال رایگان
  • سبز محصول داتیس
  • ایران
  • ۲۰۰ لیتر 
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
سراسر کشور
اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
ضمانت اصالت کالا
۹۷۷,۰۶۰ تومان
۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲%
از ۹۹۰,۰۰۰ تومان - ۹۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود هیومیک پابرا

کود هیومیک پابرا بسته بندی ۲.۵ کیلوگرمی

کود هیومیک اسید پابرا حاوی ترکیبات هیومیک (هیومیک اسید و فولیک اسید) می‌باشد که از مهمترین اجزای هوموس خاک هستند. هیومیک اسید پودری پابرا در محصولات کشاورزی, باغبانی, آپارتمانی و فضای سبز به تنهایی یا در ترکیب با سایر کودهای پرمصرف (نیتروژن, فسفر, پتاسیم) و کم مصرف (آهن, روی و…) استفاده می‌شود.
تخفیف پاییزه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۸/۸
کرمانشاه
کود مایع جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
زیر قیمت بازار
۵۶۸,۴۰۰ تومان
۵۸۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۶۰,۰۰۰ تومان - ۵۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
گرگان

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۵۰

اسید هیومیک پودری نوبل

هیومیک اسید پودری مواد آلی مانند بقایای گیاهی در حین عمل تجزیه از خود هیومین، فولیک اسید و هیومیک اسید آزاد می کنند که در بین آن ها هیومیک اسید ماده ی پایدار به حساب می آید. هیومیک اسید پلیمری با زنجیره ی بلند است که ساختار ثابت و معینی ندارد و یکی از پیچیدگی های علم شیمی محسوب می شود. این ماده که اسید ضعیفی می باشد در آب حل می شود اما در موادی که خاصیت اسیدی دارند نامحلول است. هیومیک اسید دارای عناصر مورد نیاز برای رشد و نمو انواع گیاهان است که با توجه به ترکیبات مختلفی که دارد گاها می توان آن را به عنوان یک کود کامل برای تغذیه گیاهان در نظر گرفت.
ضمانت اصالت کالا
۲۱۱,۴۶۰ تومان
۲۱۸,۰۰۰ تومان
۳%
از ۲۱۵,۰۰۰ تومان - ۲۲۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا، بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی Ricotec ۱۲-۱۲-۱۷ - FSZ

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا، بسته بندی ۱۰ کیلوگرمی Ricotec ۱۲-۱۲-۱۷ - FSZ

کود ریکوتک mg+TE + ۱۲-۱۲-۱۷ محصولی از کشور اسپانیا بوده و یک کود کامل آهسته رهش میباشد که شامل ۱۲% نیتروژن، ۱۲% فسفات، ۱۷% پتاس، ۸% گوگرد، ۲% منیزیم همراه با درصدی از عناصر میکرو مثل آهن، روی و… است.
فروش ویژه
  • ایران
  • از ۱۰ کیلوگرم تا۱۰۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۹
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود CalMagzeiz / کل مگ زایز

کود CalMagzeiz / کل مگ زایز

CalMagzeiz که یک کود حاوی کلسیم و منیزیم می باشد به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا کمبودهای کلسیم و منیزیم به سرعت برطرف کرده و بیماری های فیزیولوژیک ناشی از کمبود این عناصر به ویژه کلسیم را رفع کنند. این محصول شرکت زایز باعث بهبود عملکرد و کیفیت محصولات شده و به سفتی و رسیدن میوه ها کمک می کند. CalMagzeiz گزینه ای عالی برای رفع کمبود عناصر کلسیم و منیزیم در تمام محصولات است.
ارسال رایگان
  • انگلستان
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱
سراسر کشور

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۱۹

کود پودری عصاره جلبکی

کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۱,۱۴۰,۰۰۰ تومان
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
شیراز
کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ سیکو گرین یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
ارسال فوری
۳۲۰,۱۰۰ تومان
۳۳۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۳۵۰,۰۰۰ تومان - ۳۲۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۸
فروش فوری
رشت

پابرا پتاس داتیس

پابرا پتاس داتیس

پتاسیم موجود در این کود به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل تنش‌های زیستی مقاومت بیشتری داشته باشند.
فروش فوق العاده
  • ایران
  • ۲۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲

درختان میوه و زینتی از مهم ترین گیاهان در صنعت کشاورزی هستند که باردهی و میوه دهی در آنها بسیار ضروری است. هر باغداری تمایل دارد که درختان داخل باغ رشد عالی داشته باشند و محصول خوبی بدهند. درختی که سالم باشد هم به خوبی رشد میکند و هم سالم و سرحال و سرسبز است.درختان مثمر علاوه بر رشد خوب باید باردهی مناسبی هم داشته باشند. مصرف کود مخصوص رشد سریع درخت می تواند باغداران را در این امر یاری کند تا بتوانند تمامی نیاز های درختان خودشان را برطرف کنند و شاهد رشد و سلامت درخت باشند.
کود سه بیست برای درختان
مخصوصا برای باغات تازه تاسیس شده کاربرد خوب و موثری دارند و رشد و باردهی این درختان را سرعت می بخشند و رشد زایشی و رویشی را بهبود می دهند. طریقه استفاده کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ دغدغه بسیاری از مردم فعال در حوزه ی کشاورزی و گل و گیاه است.در این مقاله از گل استایل تلاش داریم طرز استفاده ی کود سه بیست را برای گیاهان مختلف را شرح دهیم،برای ادامه مطلب لینک مورد نظر را کلیک نمایید.


کود ۲۰۲۰ برای درختان میوه

رشد هر درخت به عوامل مختلفی بستگی دارد:


۱- اولین فاکتور نور مناسب است.گیاهانی که به اندازه کافی نور دریافت نمی کنند رشد مناسبی هم نخواهند داشت.از کاشت درختان با نیاز نوری زیاد در زیر سایه ی دیگر درختان اکیدا خودداری کنید و فاصله استاندارد را در بین درختان رعایت کنید تا این مشکل به وجود نیاید.


۲- آبیاری مناسب و مرتب نیز در رشد سریع درختان تاثیر دارد. درختان برای رشد کافی به آب کافی نیاز دارند.در اوایل کاشت نهال نیاز آبی درختان بیشتر است ولی هرچه سن گیاه بالا تر می رود رشد ریشه ها عمیق تر می شود و آب مورد نیاز درختان از عمق بیشتری تامین می گردد و فواصل آبیاری بیشتر می شود.


۳- خاک مناسب نیز از عامل موثر در رشد درختان است. منظور از خاک در درجه اول بافت خاک و در درجه دوم عناصر موجود در آن است. درختانی که در خاک های بسیار سفت و یا برعکس بسیار سبک کاشت می شوند، رشد مناسبی نخواهند داشت. این عدم رشد می تواند به دلیل عدم رشد صحیح و مناسب ریشه ها در داخل خاک باشد. عدم وجود مواد غذایی کافی در خاک نیز از عوامل بسیار مهم محدود کننده رشد درختان است.
هر گیاهی به ۱۷ عنصر غذایی برای رشد و باردهی احتیاج دارد. اگر این عناصر تامین نشود و یا به اندازه کافی موجود نباشد گیاه را با مشکلات مختلفی روبرو می کند.خاک های اکثر مناطق ایران به دلیل استفاده و بهروری اشتباه از خاک، دچار فقر عناصر شده اند. این فقر عناصر طی هزاران سال به مرور زمان برطرف می گردد.در این شرایط استفاده از کود های ارگانیک و شیمیایی برای جبران کمبود های خاک و کمک به اصلاح خاک پیشنهاد می گردد.

عناصر موجود در کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای درختان میوه

همانطور که گفتیم، درختان به عناصر غذایی برای رشد و تقویت گیاهان احتیاج دارند. این عناصر را می توان از طریق کود ۲۰۲۰ برای درختان میوه در اختیار آن قرار داد. این امر کمک شایانی به درخت برای رشد و باردهی بهتر و بیشتر خواهد کرد. آزمون خاک برای تشخیص کمبود گیاهان و استفاده بهتر از کود های مخصوص درختان توصیه می شود. هر کود باید در زمان مناسب و مرحله رشدی مناسب استفاده شود.
درخت مانند یک کارخانه عناصر موجود در کود را جذب کرده و در مکان های متفاوت استفاده و ذخیره می کند. از عناصر مورد نیاز درختان می توان به انواع عناصر ماکرو اولیه، ثانویه و عناصر میکرو اشاره کرد. عناصر NPK از عناصر اصلی و پر مصرف ترین عناصر موجود در کود سه بیست برای درختان هستند. این مجموعه با برخورداری از تنوعی منحصر به فرد به فروش انواع کود های ماکرو و کود سه بیست خارجی، از جمله کود سه بیست ایتالیایی و همچین کود سه بیست اسپانیایی با بهترین قیمت و کیفیت و... می پردازد.

کود سه بیست برای درختان | گل استایل


نیتروژن اصلی ترین و پر مصرف ترین عنصر برای همه ی گیاهان است. عنصر نیتروژن باعث افزایش رشد رویشی، برگدهی و افزایش طول ساقه در درختان می شود. این عنصر اصلی ترین عامل در کود سه بیست برای درختان است.از قدیم الایام تا اکنون کود اوره استفاده می شده و به عنوان پر مصرف ترین و محبوب ترین کود در عرصه کشاورزی شناخته می شود.
نکته ای که باید باغداران عزیز در نظر داشته باشند این است که اگر چه نیتروژن به عنوان موثر ترین عنصر برای رشد سریع درختان شناخته شده است اما اگر در زمان مناسب استفاده نشود، نتیجه عکس خواهد داشت.به عنوان مثال استفاده از این کود در دوره ی رشد زایشی وبه وجود آمدن شکوفه یا میوه ، باعث می گردد که درخت همواره به رشد رویشی ادامه داده و تشکیل شکوفه ها به تاخیر بیافتد.در این صورت باردهی و رشد زایشی درختان افت کرده و خسارت زیادی به محصول وارد می گردد.بهترین منبع تامین کننده نیتروژن مورد نیاز ، کود سه بیست برای درختان است.


فسفر دومین عنصر پر مصرف برای گیاهان است. وجود عنصر فسفر نیز برای تهیه کود سه بیست برای درختان ضروری است. این عنصر در تامین انرژی برای درختان کاربرد دارد، باعث گل انگیزی و رشد ریشه و افزایش پاجوش دهی در درختان می شود. به همین منظور استفاده از این کود در مراحل اولیه رشدی و ریشه دهی برای نهال های جوان کاربرد بسیاری دارد.


سومین عنصر و مهم ترین عنصر برای افزایش باردهی و میوه دهی، پتاسیم می باشد. این عنصر در مرحله رشد زایشی استفاده می شود و کود اصلی برای درختان میوه و گلدار محسوب می شود.پتاسیم گلدهی را افزایش داده و باعث افزایش کیفیت و کمیت میوه ها می گردد. طعم و رنگ میوه ها را بهتر کرده و اندازه آنها را نیز افزایش می دهد.پتاسیم را برای درختان میوه در طول سال باید چندین نوبت استفاده کرد.


خرید کود ۲۰۲۰ برای درختان میوه

برای خرید کود سه بیست برای درختان میوه باید به کیفیت و قیمت کود سه بیست توجه کنید.استفاده از کود های بی کیفیت برای درختان باعث آسیب زدن به آنها و عدم رشد و باردهی درختان می شود. کود سه بیست برای درختان میوه معمولا در فصل رشد یعنی در بهار و تابستان استفاده می شود. شرکت گل استایل بهترین کود سه بیست برای درختان میوه را فراهم کرده است. این کود برای اکثر گیاهان به غیر از درختان میوه نیز قابل استفاده می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.