advertise

هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است

فروش ویژه کودهای گل استایل

کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

محصول مغذی چند منظوره کود آهن و هیومیک اسید غنی شده، کاملا محلول در آب رفع زردی گیاه در خاک های قلیایی و شور و کمک به سبزینگی برگ ها و بهبود فتوسنتز ضمن اسیدی کردن خاک به دلیل وجود هیومیک اسید، جذب آهن را افزایش داده تثبیت ریشه گیاه در خاک افزایش جوانه، شکوفه و بزرگ شدن میوه، افزایش مقاومت گیاه به خشکی تسهیل تعریق و تعرق گیاهی و تقویت سیستم ریشه
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۵ کیلوگرم تا ۲۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
اهواز
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
زیر قیمت بازار
۹۶۰,۳۰۰ تومان
۹۷۰,۰۰۰ تومان
۱%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
یزد

قیمت کود سه بیست مایع | --۳۴۷

کود ۲۰-۲۰-۲۰ Pan American

کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ شوک یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
ضمانت اصالت کالا
۴۲۱,۹۵۰ تومان
۴۳۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
قم

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۲۷

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
زیر قیمت بازار
۱,۰۰۸,۰۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
مشهد
مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
تخفیف ویژه
۹۱۶,۷۵۰ تومان
۹۶۵,۰۰۰ تومان
۵%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود سی فول سیلیکات پتاسیم داتیس

کود سی فول سیلیکات پتاسیم داتیس

پتاسیم موجود در این کود به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل تنش‌های زیستی مقاومت بیشتری داشته باشند.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • ۵۰ لیتر
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
اصفهان
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
ارسال فوری
۹۴۴,۳۰۰ تومان
۹۹۴,۰۰۰ تومان
۵%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع ریکومیک کلسیم بور

کود مایع ریکومیک کلسیم بور

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • بطری
  • از ۲۰ تا ۵۰ لیتر
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

این کود حاوی پتاسیم ، به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
فروش ویژه
  • ایران
  • گالن
  • ۱۰ لیتر تا ۵۰ لیتر 
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع عصاره جلبکی ولگرو مار اسپانیا

کود مایع عصاره جلبکی ولگرو مار اسپانیا

کودهای جلبک دریایی همانگونه که از نامشان پیداست از انواع جلبک های دریایی تهیه میشوند. بیشتر محصولات تولیدی بر پایه جلبک‌های دریایی، از جلبک‌های قهوه ای (Phaeophyta)، با حدود ۲۰۰۰ گونه و به طور خاص از گونه Ascophyllum nodosum استخراج می‌شوند. این کودها دارای طیف گسترده ای از مواد غذایی هستند و ارگانیک اند. کود جلبک دریایی به طور کلی در بهبود خصوصیات فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی بستر کشت داشته و نتایجی مثل افزایش ظرفیت تبادل کاتیونی خاک، افزایش توانایی حفظ آب و کنترل بهتر pH نقش دارند. این کود باعث افزایش جوانه زنی در گیاهانف ریشه زایی قلمه ها، افزایش جذب مواد غذایی، افزایش مقاومت به تنش ها و بیماری ها، تقویت گیاهان و افزایش رشد رویشی و بهبود و تقویت خاک دارند. جلبک دریایی سرشار از هورمون‌های مهمی مانند اکسین‌ها، سیتوکینین‌ها، بتائین‌ها و جیبرلین‌ها است که برای سلامت گیاهان ضروری هستند، اگرچه این هورمون‌ها فقط در نسبت‌های بسیار کمی مورد نیاز گیاهان هستند، اما با این وجود اهمیت آن‌ها در بهبود رشد کمی و کیفی گیاهان انکارناپذیر است.
ارسال رایگان
  • ماسو
  • اسپانیا
  • بطری
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۴
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود NPK ۱۲-۲-۴۳ +CTE شنزن

کود NPK ۱۲-۲-۴۳ +CTE شنزن

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
گرگان

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۵۰

اسید هیومیک پودری نوبل

هیومیک اسید پودری مواد آلی مانند بقایای گیاهی در حین عمل تجزیه از خود هیومین، فولیک اسید و هیومیک اسید آزاد می کنند که در بین آن ها هیومیک اسید ماده ی پایدار به حساب می آید. هیومیک اسید پلیمری با زنجیره ی بلند است که ساختار ثابت و معینی ندارد و یکی از پیچیدگی های علم شیمی محسوب می شود. این ماده که اسید ضعیفی می باشد در آب حل می شود اما در موادی که خاصیت اسیدی دارند نامحلول است. هیومیک اسید دارای عناصر مورد نیاز برای رشد و نمو انواع گیاهان است که با توجه به ترکیبات مختلفی که دارد گاها می توان آن را به عنوان یک کود کامل برای تغذیه گیاهان در نظر گرفت.
ضمانت اصالت کالا
۲۱۱,۴۶۰ تومان
۲۱۸,۰۰۰ تومان
۳%
از ۲۱۵,۰۰۰ تومان - ۲۲۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
مشهد

قیمت کود سه بیست پودری | --۳۷۰

کود Bavaria ۲۰-۲۰-۲۰ - Planta-Germany

استفاده از کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای گیاهان مفید است و می‌تواند به بهبود رشد و عملکرد گیاهان کمک کند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های استفاده صحیح انجام شود تا احتمال ایجاد خسارت به گیاهان و خاک کمتر شود.
ضمانت اصالت کالا
۳,۹۷۶,۰۳۰ تومان
۴,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴,۰۹۸,۰۰۰ تومان - ۴,۰۵۸,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۶
یزد

کود هیومیک اسید پودری | --۴۳۰

کود هیومیک اسید پودری

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
بهترین کیفیت بازار
۴۴۵,۹۰۰ تومان
۴۵۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
گرگان

کود سه بیست پودری | --۲۷۰

کود سه بیست ایتالیایی

کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ بلونا یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
بهترین کیفیت
۳۷۶,۲۰۰ تومان
۳۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۱۰,۰۰۰ تومان - ۳۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰

هیومیک اسید از دسته ی کود های ارگانیک و محرک رشد است که در مقایسه با کود های شیمیایی بی شک می توان گفت که این ماده ارزشمند، هیچ گونه ضرری ندارد و می تواند با قابلیت های بسیار خود، به بهبود محصولات تان کمک کند. هیومیک اسید کودی عمومی می باشد که برای تمامی گیاهان استفاده می گردد و برای هیچ گیاهی ضرر و زیانی را به همراه ندارد. مصرف عمده ی هیومیک اسید برای مزرارع و باغاتی است که خاک آنها نامناسب می باشد.
در پاسخ به این سوال که هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است باید بگوییم که هیومیک اسید هیچ ضرری برای گیاهان ندارد و از این کود می توان برای تمامی گیاهان استفاده کرد. هیومیک اسید برای مزارع در تمامی طول سال استفاده می شود. از مضرات اسید هیومیک گاهی گفته می شود که این کود برای گیاهان حساس نباید استفاده شود. این گفته اشتباه است چرا که کود هیومیک اسید هیچ زیانی برای گیاهان حساس ندارد. اگر شک دارید که از هیومیک اسید برای گیاهان حساس خود استفاده کنید یا خیر می توانید کود را با دوز مصرف بسیار کمتری مصرف کنید.


مضرات اسید هیومیک چیست؟

سوال اینجاست آیا این کود محبوب معایبی هم دارد؟ این کود برخلاف کودهای شیمیایی هیچگونه زیان زیست محیطی ای نداشته و فقط باید در میزان مصرف آن احتیاط کرد که گیاه دچار مسمومیت موادغذایی و سوختگی نشود. تمامی کود های تقویت کننده ی گیاهان دستور مصرف مخصوص به خودشان را دارند.
این دستور مصرف شامل میزان مورد نیاز هیومیک اسید و همچنین روش مصرف آن برای باغ، مزرعه، گلخانه و یا گلدان مورد نظر ما است. همچنین برخی هیومیک اسید های موجود در بازار تقلبی بوده و علاوه بر اینکه سودی برای گیاه ندارند باعث آسیب های جدی به محصولات و سیستم خاک می شوند پس در هنگام خرید هیومیک اسید حتما به اصل بودن و کیفیت آن دقت کنید.شما می توانید برای خرید کود سه بیست اسپانیایی با بهترین قیمت به مجموعه گل استایل مراجعه فرمائید.این مجموعه با برخورداری از تنوعی منحصر به فرد به فروش سایر کود های ماکرو اعم از کود ازت بالا، کود سه بیست ایرانی، کود سه بیست ایتالیایی و ... می پردازد.

محلول پاشی هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است

در روش های مصرف برخی از انواع هیومیک اسید ها، محلول پاشی نیز توصیه می شود. محلول پاشی کود هیومیک اسید برای گیاهانی که برگ حساس دارند توصیه نمی شود. بخصوص گیاهانی مانند بنفشه آفریقایی که برگ های حساسی دارد ممکن است در اثر استفاده از کود هیومیک اسید روی برگ هایش دچار سوختگی و آسیب شود. در نتیجه برای جلوگیری از مضرات اسید هیومیک این کود را برای گیاهان حساس که برگ های ظریفی دارند محلول پاشی نکنید.


استفاده از هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است؟

نکته‌ی اصلی و بسیار مهم در بحث مضرات اسید هیومیک این است که، باید عوامل و موارد متعددی را مورد توجه و مشاهده قرار دهیم که در درجه‌ی اول به اساسی‌ترین مورد آن یعنی ( مواد تشکیل دهنده ) پرداختیم. اما دیگر فاکتور‌هایی که باید آنها را با دقت مورد بررسی قرار دهیم، شامل موارد زیر می‌شوند:


*انتخاب بهترین شرکت تولید کننده کود هیومیک که می‌تواند تضمین کیفیت و اصل بودن کالا باشد
*انتخاب مناسب با توجه به زمان و نحوه استفاده از بین انواع مختلف هیومیک اسید ( گرانول، مایع، پودری )

*مقدار مصرف دقیق بر طبق توصیه روی بسته بندی کود هیومیک اسید
*زمان مصرف هیومیک اسید
*نحوه و چگونگی مصرف هیومیک اسید


نحوه و چگونگی مصرف هیومیک اسید

دستور مصرف و میزان کود توسط شرکت تولید کننده بر اساس آزمایشات علمی اندازه گیری شده است و بهترین میزان برای جوابدهی مناسب کود همان مقدار توصیه شده است. بنابرین مصرف بیش از حد توصیه شده ممکن است در دسته ی مضرات اسید هیومیک قرار گیرد.
ما در مقاله‌ی (( فواید هیومیک اسید چیست)) علاوه بر راهنمایی شما عزیزان به انتخاب بهترین مارک هیومیک اسید، راه ‌های شناخت هیومیک اسید اصل از تقلبی را هم به طور کاملا ساده و کاربردی به شما عزیزان آموزش داده‌ ایم. شرکت گل استایل تلاش دارد که بهترین کود ها را با بالاترین کیفیت به شما عرضه کند. ما در مجموعه ی گل استایل تلاش داریم تا محصولاتی اصل با اطمینان از تقلبی نبودن محصول برای شما تهیه کنیم و با کمترین قیمت در اختیار شما بگذاریم.باری خرید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمائید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.