advertise

هیومیک اسید پودری بهتر است یا مایع

فروش ویژه کودهای گل استایل

اصفهان

کود هیومیک اسید مایع | --۴۲۹

کود مایع نوتری تک هیومیک اسید ۱۲۳ بازرگان کالا

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
تخفیف ویژه
۵۳۲,۰۰۰ تومان
۵۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
گرگان

کود سه بیست پودری | --۴۱۱

بهاورشیمی بهسول

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ضمانت کیفیت کالا
۱,۶۳۲,۰۰۰ تومان
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس

کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • از۱۰ تا ۵۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
سراسر کشور
اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
ضمانت اصالت کالا
۹۷۷,۰۶۰ تومان
۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲%
از ۹۹۰,۰۰۰ تومان - ۹۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
اصفهان

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۲۰

کود پودری عصاره جلبکی

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۱,۱۷۶,۰۰۰ تومان
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
قم
کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
ارسال فوری
۷۷۴,۲۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۹۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
سراسر کشور
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
با بهترین کیفیت
۱,۰۰۹,۴۰۰ تومان
۱,۰۳۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
تهران

کود سه بیست پودری | --۳۲۹

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ با خلوص بالا

کود بلونا ۲۰-۲۰-۲۰، از مواد اولیه با خلوص بالا و تحت تکنولوژی پیشرفته تولید شده است. این کالا کاملاً محلول در آب است و به لطف خلوص بالا، سبب گرفتگی نازل‌ها در سیستم‌های آبیاری و یا محلول‌پاشی نمی‌گردد.
ارسال فوری
۳۷۸,۳۰۰ تومان
۳۹۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - ۳۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا،

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا،

بسته‌بندی کیسه‌ای این کود نگهداری و اعمال آن را بسیار آسان می‌کند.
فروش ویژه
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس

از گل‌های آپارتمانی تا درختان میوه، این کود برای انواع گیاهان مناسب است.
ارسال رایگان
  • سبز محصول داتیس
  • ایران
  • ۲۰۰ لیتر 
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
اصفهان

کود سه بیست پودری | --۴۴۱

کود سه بیست آلمانی

استفاده از کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای گیاهان مفید است و می‌تواند به بهبود رشد و عملکرد گیاهان کمک کند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های استفاده صحیح انجام شود تا احتمال ایجاد خسارت به گیاهان و خاک کمتر شود.
تخفیف ویژه
۳,۹۷۶,۰۳۰ تومان
۴,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴,۰۹۸,۰۰۰ تومان - ۴,۰۵۸,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود فورنوترینت ازت بالا از شرکت سبز محصول داتیس از کودهای کامل دارای عناصر ماکرو و میکرو با درصد بالای ازت است. نیتروژن با نماد شیمیایی N پر مصرف ترین عنصر غذایی در گیاهان است. نیتروژن فراوان ترین عنصر موجود در کره زمین است اما با این حال کشت و کار غیر اصولی و بیش از حد باعث شده با کمبود آن در سراسر جهان مواجه شویم. نیتروژن از عناصل اصلی کلرفیل گیاهیست و نقش اساسی در فتوسنتز دارد.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • از۵۰تا۱۰۰ لیتر
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کیفیت تضمینی
مشهد

کود مایع فوکستر سیفو

کود مایع فوکستر سیفو

این کود به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل تنش‌های زیستی مقاومت بیشتری داشته باشند.
فروش ویژه
  • گالن
  • از ۲۰ لیتر به بالا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود ۳۰-۵-۱۵بلونا

کود ۳۰-۵-۱۵بلونا

کود ۳۰ ۵ ۱۵ بلونا به شکل کریستال و کاملا محلول در آب است. این محصول حاوی مقدار پتاس و ازت بالا بوده و در تنش‎های آبی به گیاه کمک خواهد کرد و بعلاوه عنصر پتاسیم موجود در این محصول در رنگ گیری و افزایش سایز میوه ها بسیار تاثیر دارد. این کود سبب افزایش سایز محصول، افزایش مقاومت گیاه به آفات و بیماری ها و رفع کمبود عنصر پتاسیم می شود.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
یزد
مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
ضمانت اصالت کالا
۵۲۳,۲۰۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷

یکی از سوالانی که همیشه ذهن مصرف کنندگان کود را مشغول می کند این است که هیومیک اسید پودری بهتر است یا مایع؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که هیومیک اسید مایع و پودری در صورتی که فرمولاسیون یکسان، درصد خلوص و درصد عناصر یکسان داشته باشند هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. هر دو کود در این صورت کیفیت یکسانی دارند و تنها فرم فیزیکی متفاوت خواهند داشت. حال این سوال که تاثیر هیومیک اسید پودری بهتر است یا مایع خود به خود پاسخ داده می شود. کیفیت کود هیومیک اسید مایع و پودری تقریبا یکسان است.شما میتوانید برای خرید کود هیومیک اسید داکوتا را از گل استایل تهیه نمائید.


مزایای هیومیک اسید پودری بهتر است یا مایع؟

در انتخاب و گزینش بین اسید هیومیک پودری و مایع باید موارد گوناگونی را بررسی کرد، از جمله‌ی این موارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


حلالیت پذیری: در هیومیک اسید مایع سرعت حلالیت داخل آب بسیار بیشتر، راحتتر و آسانتر صورت می‌گیرد و مصرف‌کنندگان اعم از کشاورزان و باغداران با چالش و سختی ‌های خاصی رو به رو نیستند؛ اما در نوع پودی، حل کردن آن اندکی دشوارتر است. و باید به این نکته توجه کنید که تا وقتی هیومیک اسید به صورت کاملا محلول نشده و تهنشینی ندارد، به هیچ عنوان خاصیت و کارایی لازم و مناسب را نخواهد داشت؛ پس باید عمل حل شدن آن بصورت کامل انجام شود.برای اطلاعات بیشتر در پاسخ این سوال که هیومیک اسید برای چه گیاهانی مضر است می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه نمائید.


درجه خالص بودن: به طور معمول در اسید هیومیک ‌های پودری ما با درصد هیومیک اسید بیشتری مواجه هستیم و در نوع مایع آن معمولا از سایر عناصر و کود ‌ها نیز استفاده شده است؛ که با این وجود حل کردن آن، امری بسیار مشکل است و نمیتوانیم این عمل را بصورت کامل انجام دهیم.


مقدار مشخص استفاده از هیومیک اسید: در نوع مایع هیومیک اسید مقدار دقیق و مشخص در روی آن ذکر شده است؛ اما در نوع پودری آن جدا کردن این مقدار دقیق، کار را تاحدودی دشوار میکند؛ و با توجه به نکته ‌ای که در بالا ذکر شد، استفاده‌ی زیادتر از هیومیک اسید با توجه به دارا بودن سایر کود‌ها و مواد مغذی در آن می‌تواند به محصولات و گیاهان آسیب وارد کند. نکته‌ای که در انتهای این بخش می‌شود آن را گوشزد کرد، استفاده‌ ی بیشتر از حد مجاز از هیومیک اسید به هیچ عنوان بر خلاف تصور عموم، میزان بازدهی آن را بیشتر نمی کند و صرفا برای شما هزینه‌ های اضافی ایجاد می کند. در نتیجه، استفاده از هیومیک اسید بر طبق میزان توصیه شده باعث می شود حداکثر میزان بازدهی از هیومیک اسید حاصل شود.

آیا در سیستم آبیاری قطره ای با نوار تیپ هیومیک اسید پودری بهتر است یا مایع؟

بعضی از کسانی که در حوزه کشاورزی فعالیت دارند در پاسخ به سوال که آیا در سیستم آبیاری قطره ای با نوار تیپ هیومیک اسید پودری بهتر است یا مایع؟ هیومیک اسید مایع را پیشنهاد می دهند. کود هیومیک اسید چون درصد مواد آلی زیادی دارد در نتیجه بافت غلیظی خواهد داشت. این غلظت ممکن است کسانی که از آبیاری نواری استفاده می کنند را تحت تاثیر قرار داده و ترس آنان را نسبت به اینکه این کود تهنشین کند زیاد کند.
تهنشین شدن کود داخل لوله های نوار تیپ باعث گرفتگی لوله ها شده و این گرفتگی ممکن است به تجهیزات آبیاری آسیب بزند و هزینه های زیادی برای ما داشته باشد. هزینه ی تعویض نوار تیپ ها، کشاورزان را مشتاق به استفاده از کود هیومیک اسید مایع به جای پودری می کند. هیومیک اسید مایع چون خود به خود محلول در آب است، به شکل بهتر و کامل تری داخل آب حل می شود. این حل شدن دائمی می باشد و تهنشینی زیادی نخواهد داشت. در نتیجه استفاده از کود هیومیک اسید مایع بهتر است.
در صورتی که تصمیم به استفاده از کود هیومیک اسید پودری برای آبیاری قطره ای دارید، بهتر است ابتدا کود هیومیک اسید پودری را به صورت کامل داخل سطل آب حل کنید و پس از حل شدن کامل به مخزن آب اضافه کنید. بهتر است که از مخزن های همزن دار استفاده کنید. هیومیک اسید های بی کیفیت که درصد خلوص پایینی دارند ممکن است کامل در آب حل نشوند و تهنشینی آنها در نوار تیپ ها مشکلات زیادی ایجاد می کند. توجه داشته باشید به هنگام خرید کود هیومیک اسید به کیفیت این کود و قابلیت حل شدن آن در آب توجه کنید.با گل استایل که مرجع فروش کود با بهترین قیمت می باشد.شما می توانید برای خرید با مجموعه گل استایل تماس فرمائید

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.