advertise

کود جلبک دریایی برای یونجه

فروش ویژه کودهای گل استایل

شیراز
کود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
ضمانت کیفیت کالا
۶,۰۳۲,۵۰۰ تومان
۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان - ۶,۲۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۶
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود آسید آمینه ریک امین اسپانیا

کود آسید آمینه ریک امین اسپانیا

ریک آمین یک کود مایع محلول حاوی ۴۰٪ اسید آمینه و نیتروژن است. ریک آمین علاوه بر افزایش مقاومت در برابر برخی بیماری ها، موجب افزایش توان مقابله با انواع تنش در گیاهان هم می شود. کلا اسیدهای آمینه ها در متابولیسم مختلف گیاهان مانند تحریک فتوسنتز و کنترل باز و بسته شدن روزنه ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. از طرفی اسید آمینه ها بخشی از سنتز پروتئین، فعال کننده هورمون های گیاهی و مواد اولیه و ضروری رشد هستند. آنها همچنین یک منبع انرژی هستند که گیاهان می توانند در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.
فروش فوق العاده
  • اسپانیا
  • جعبه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
تهران
ترکیبات کود کشاورزی هیومیک اسید نیتروژن؛ فسفر؛ گوگرد؛ کلسیم؛ منیزیم؛ ازت؛ مس؛ روی؛ پتاسیم.
بهترین کیفیت
۵۲۴,۳۰۰ تومان
۵۳۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۱۰,۰۰۰ تومان - ۵۲۸,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
اصفهان

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۸۳

کود جلبک دریایی آکادین کانادا

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
ارسال فوری
۱,۱۷۶,۰۰۰ تومان
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل

از گل‌های آپارتمانی تا درختان میوه، این کود برای انواع گیاهان مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
سراسر کشور

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۶۱

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
زیر قیمت بازار
۱,۰۳۹,۵۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
قم

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۲۸

کود عصاره جلبک دریایی ZENITH

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
ضمانت اصالت کالا
۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
کیفیت تضمینی
شیراز

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • گالن
  • از ۵۰لیتر تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود جلبک خالص آلگاریک ریکو اسپانیا

کود جلبک خالص آلگاریک ریکو اسپانیا

کود آلگاریک (AlgaRic Seaweed WSP) امکان بکارگیری بهینه از مواد غذایی که در خاک موجود است را فراهم میکند و موجب افزایش چشمگیر در کیفیت و کمیت محصول هم از نظر اندازه و هم تعداد میوه می‌شود.
فروش ویژه
  • جاست گرین اسپانیا
  • جعبه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۴
مشهد

کود هیومیک اسید مایع | --۲۴۸

کود اسید هیومیک مایع RicoMax-spain

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
بهترین کیفیت
۴۵۵,۴۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
پرداخت درب منزل
مشهد

کود پودری هیومیفرست مدل ZGB زرین گستر باستان

کود پودری هیومیفرست مدل ZGB زرین گستر باستان

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
فروش ویژه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۵۰  تا ۱۰۰ کیلوگرم
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
مشهد

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۴۷

کود پودری عصاره جلبکی

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
بهترین قیمت
۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
مشهد

کود هیومیک اسید مایع | --۳۸۸

کود اسید هیومیک مایع

نکات مهم هنگام استفاده از اسید هیومیک مایع توصیه می‌شود این محلول با کودهای با ph کمتر از ۶ استفاده نشود؛ از دسترس کودکان و حیوانات حفظ شود؛ در دمای ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.
ارسال فوری
۵۱۳,۰۰۰ تومان
۵۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
بندرعباس
کودی کامل مناسب برای بهبود رشد رویشی درختان میوه، سبزی و صیفی‌جات و مزارع. نیتروژن این محصول به سه فرم اوره، نیترات و آمونیوم بوده و گیاهان قادر خواهند بود فرم نیتروژن موردنیاز خود را به‌راحتی جذب نمایند.
ضمانت کیفیت کالا
۵,۹۰۴,۰۰۰ تومان
۶,۱۵۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۶,۳۰۵,۰۰۰ تومان - ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۶
مشهد
کود هیومیک اسید مایع یکی از بهترین کودهای موجود در بازار، برای رشد و نمو گیاهان است
بهترین کیفیت بازار
۴۲۴,۷۱۰ تومان
۴۲۹,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۱۵,۰۰۰ تومان - ۴۲۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸

گیاه یونجه یکی از مهم‌ ترین گیاهانی میباشد که شرایط کشتش راحت است و امروزه خیلی از افراد زیادی اقدام به کشت و پرورشش می‌کنند. به‌ طور عادی یونجه فواید زیادی دارد و آن را به‌ عنوان غذای حیوانات اهلی مصرف می‌کنند. طریق مصرف کود جلبک دریایی در کاشت یونجه تأثیرات بسیار عالی دارد چون این کود طبیعی و ارگانیک کمک می‌کند کیفیت گیاه تا حد بالایی افزایش یابد.توجه داشته باشید؛
مصرف نامناسب و زیاد از حد کودهای شیمیایی در زمان طولانی سبب می‌شود گیاه از بین برود و دیگر محصولات خوب وبا کیفیتی نداشته باشید. پس خوب است به‌ جای مصرف کردن کودهای مضر شیمیایی، از کودهای طبیعی وارگانیک مثل کود جلبک دریایی استفاده کنیدو با کمکش گیاهان خود را تقویت وغنی کنید.کود ارگانیک وطبیعی جلبک دریایی جزو مفیدترین وعالی‌ترین انتخاب‌هایی میباشد که هر کشاورزی می‌تواند داشته باشد چون این کود به طور خیلی زیادی رشد گیاه یونجه را بیشترمیکند و سلامت آن را هم ضمانت می‌کند.در ادامه مطلب همراه گل استایل باشید.

روش‌های استفاده از کود جلبک دریایی برای یونجه

روش آبیاری

در این روش شما باید مقادیرمناسبی کود جلبک دریایی را در آب حل کرده و بعد به روش آبیاری آن را به گیاه‌تان اضافه کنید در این روش املاح و موادی که مفید است به‌ سرعت جذب ریشه گیاهان می‌شوند و خیلی سریع اثرش را بر روی بخش های گوناگون دیگر گیاه به‌ جای می‌گذارند.
برای استفاده کردن از این روش توجه داشته باشید که غلظت کودتان به مقداذ کافی باشد چون بی‌توجهی به این امر باعث سوختن ریشه گیاه میشود.این سوال مطرح شده است که کودجلبک دریایی برای چه گیاهانی مناسب است؟ تا رشد بهتری داشته باشند،برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک مورد نظر کلیلک نمائید.

روش چال کود

مصرف کود جلبک دریایی در کاشت یونجه را به روش چال کود میتوانید انجام دهید. برای این کار باید کنار بذور یونجه چاله‌ای اندازه ایجاد کرده که عمقش حدود ۱۵ الی ۲۵ سانتی‌متر باشد.وبعداز آن کود پودری جلبک دریایی را درونش بریزید و با بهره گیری از خاک، روی آن را پوشش دهید.
به‌ طور عادی افراد زیادی راه چال کود برای تغذیه کردن یونجه مصرف نمی‌کنند چون این روش نسبت‌ به روش‌های دیگر، به‌ توجه بیشتری لازم دارد و اگر هنگام عمل کردن آن مواظب نباشید، ممکن است به ریشه گیاه صدمه وارد شود. بعد از چال کردن کود نیز خوب است مقادیری آب به محل مورد نظرتان اضافه کنید تا نتیجه درستری به دست آید.


روش بذر مال

در روش بذر مال باید پیش از کار کشت کردن ، کود جلبک دریایی را با مقادیر مناسبی آب تصفیه‌ شده ترکیب کنید و همه بذور گیاه یونجه را درونش بریزید. بعد از اینکه ۲۴ ساعت گذشت به راحتی میتوانید شروع به کشت آن کنید و تاثیرات خیلی عالیش رامشاهده کنید.

روش محلول پاشی

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید آن را به کار گیرید روش محلول پاشی میباشد. در این روش باید کود جلبک دریایی را با آب ترکیب کنید تا یک‌دست ورقیق شود. سپس آن را با بکارگیری از سم‌پاش به‌ روش محلول پاشی به گیاهان‌تان اضافه کنید تا سریعا جذبش شود و اثرش را باقی بگذارد.


بهترین زمان کوددادن یونجه با بکارگیری از کود جلبک دریایی

همان طوری که گفتیم؛ کود جلبک دریایی یک کود ارگانیک وطبیعی میباشد که به‌ طور عادی آسیب یا زیانی برای گیاهان ندارد اما باید توجه کنید که از آن در وقت های مناسب و به‌ شکل برنامه‌ریزی‌ شده مصرف کنید تا نتیجه اش مطلوب‌تر به دست آید. پس خوب است کود جلبک دریایی را پیش از انجام کاشت بذر استفاده کنید تا خاک غنی‌تر وحاصلخیزتر داشته باشید و شرایط مناسب ولازمی نیز برای رشد گیاه فراهم بشود. بعد از کاشت یونجه هم خوب است در دوره‌های گوناگون به‌ شمل مجدد عمل کوددادن را تکرار کنید تا کیفیت گیاه بیشترشود.به طور عادی عصاره جلبک دریایی برای کاکتوس بسیار خوب است و فواید فوق‌ العاده‌ای و عالی دارد،کوددادن به کاکتوس نکات مهم و اصول دارد که در مقاله مربوطه اطلاعات کافی ذکر شده است.


نکات مهم برای کوددادن گیاه یونجه با بکارگیری از کود جلبک دریایی

بکارگیری کود جلبک دریایی در کشت کردن یونجه بسیار ضروری است و باید از این کود به شکل مناسب و برنامه‌ریزی شده استفاده کنید تا نتیجه بهتری بدست آوردید.
برای کار کوددادن به روش آبیاری، باید در هر هکتار ۲ الی ۳ کیلوگرم کود جلبک دریایی مصرف کنید.
هنگامی که خواستید کود جلبک دریایی را هم‌زمان با کودهای دیگر استفاده کنید، باید با افراد باتجربه و کارشناسان کشاورزی مشورت کنیدوازآن ها راهنمایی بخواهید.
اگر که خاک زمین مورد نظرتان شور باشد، حتما قبل از کاشت بذر دوره مصرف از کود جلبک دریایی را کامل کنید تا شوری خاک به‌ طور کامل برطرف شود و مشکلی برای گیاه نداشته باشد.
هنگام ترکیب کردن کود جلبک دریایی با آب، از کافی بودن غلظتش مطمئن باشید.
تلاش کنید در دوره رشد گیاه، باید کار کوددادن را انجام بدهید چون در این وقت، گیاه به املاح و مواد ضروری بیشتر برای رشد احتیاج دارد و اگر گیاه به درستی تغذیه نشود، ممکن است دچار ضرروآسیب شود و دیگر رشدش مناسب نباشد.
تا جایی که امکان دارد کار کوددادن را به روزهای بارانی نیاندازید چون در این شرایط کود موجود بر روی گیاه یا خاک ممکن است شسته شود و فواید خود را هم از دست بدهد.
درزمان کودادن یونجه، حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید.


فواید وخواص کود جلبک دریایی برای یونجه

✔ تغذیه‌ کننده گیاه
✔ اصلاح ساختار خاک
✔ افزایش مقاومت گیاه در برابر گرما، سرما، خشکی، حشرات، کم‌آبی، آفات و بیماری‌ها
✔ دارای منبع پایدار از بین بردن علف‌های هرز
✔ افزایش کیفیت گیاه
✔ افزایش تعداد باکتری‌های مفید
✔ حفظ نیتروژن موجود در خاک
✔ افزایش ظرفیت ذخیره آب در خاک
✔ افزایش ماندگاری گیاه

✔ از بین بردن باکتری‌های مضر
✔ از بین برنده‌ تمام ناخالصی‌های موجود در خاک
✔ برطرف‌ کننده شوری خاک
✔ جلوگیری از پوسیدگی
✔ ریشه نداشتن عوارض شیمیایی
✔ تنظیم PH خاک
✔ افزایش جوانه‌زنی بیشتر
✔ سازگار با محیط‌ زیست
✔ افزایش شادابی برگ‌ها
✔ افزایش حجم ریشه


اگر خواستار آن هستیدکه دچار زیان نشوید و تلاشتان نیز به هدر نرود، مصرف کود جلبک دریایی در کاشت یونجه را فراموش نکنید و دروقت های مناسب با توجه به مواردی که در مقاله ذکر شد باید کار کوددادن را انجام دهید. همان طور که فهمیدید؛ کود جلبک دریایی برای یونجه فواید بی شماری دارد و کمک می‌کند میکروارگانیسم‌هایی که در خاک موجود است به شکل درستی فعال شوند و کیفیت خاک نیز بیشترشود. برای خرید کود جلبک دریایی و هیومیک اسید با همکاران ما در گل استایل در ارتباط باشید

ارزان ترین محصولات

پریسا رجبی
کارشناس ارشد بیماری شناسی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.