advertise

کودجلبک دریایی برای زعفران

فروش ویژه کودهای گل استایل

شیراز

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۷۱

کود مایع جلبک دریایی وکوزیوم دریپ

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان در طول سال استفاده کرد. با این حال، بهترین زمان استفاده از این کود در فصل رشد گیاهان است.
با بهترین کیفیت
۹۲۶,۴۰۰ تومان
۹۶۵,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰
اصفهان

کود هیومیک اسید مایع | --۲۷۵

کود هیومیک اسید مایع RicoMax-spain

مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
تخفیف ویژه
۴۳۶,۸۰۰ تومان
۴۵۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰
مازندران
از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
تخفیف ویژه
۴۰۳,۲۰۰ تومان
۴۲۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - ۴۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
یزد
کود هیومیک اسید (Humic Acid) یک ماده آلی تیره رنگ با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که از ضایعات گیاهی و حیوانی تولید می‌شود. این ماده یکی از اجزای اساسی خاک به شمار می‌رود و باعث بهبود تخلخل خاک، افزایش میزان تهویه، افزایش نفوذپذیری و افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک می‌شود. علاوه بر آن، اسید هیومیک باعث افزایش جذب عناصر غذایی توسط گیاه و بهبود کیفیت و مقاومت گیاه در برابر بیماری‌ها و آفات نیز می‌شود.
بهترین کیفیت
۶۳۶,۴۸۰ تومان
۶۶۳,۰۰۰ تومان
۴%
از ۶۸۵,۰۰۰ تومان - ۶۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
مازندران

کود هیومیک اسید مایع | --۳۸۹

اسید هیومیک بارزگان کالا

از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
بهترین کیفیت
۵۳۴,۱۰۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
پرداخت درب منزل
کرج

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا

این کود با فرمولاسیون متوازن از نیتروژن (۲۰٪)، فسفر (۲۰٪) و پتاسیم (۲۰٪) برای تغذیه مناسب گیاهان در تمام مراحل رشد آنها طراحی شده است.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کیسه
  • ۶۰کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
سراسر کشور

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۵۷

کود هیومیک اسید پودری زایز

اسید هیومیک یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است.
ضمانت اصالت کالا
۵۰۲,۵۵۰ تومان
۵۲۹,۰۰۰ تومان
۵%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
شهرکرد
هیومیک اسید یکی از پرکاربردترین و مفیدترین کودها برای پرورش گیاهان به شمار می‌رود. استفاده از این کود به سبب فوایدی که برای گیاه و خاک دارد، میان کشاورزان و باغداران رواج گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. این کود قهوه‌ای رنگ، در واقع از بقایای جانداران و گیاهان دفن شده در خاک تولید می‌شود. به بیان دیگر جانداران مدفون شده در زیر خاک بر اثر تغییرات شیمیایی و با گذشت میلیون‌ها سال، تبدیل به اسید هیومیک می‌شوند.
تخفیف ویژه
۶۳۱,۷۵۰ تومان
۶۶۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶۸۲,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
قم

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۵۵

جلبک دریایی با خلوص بالا استیملکس

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
تخفیف ویژه
۶۲۷,۰۰۰ تومان
۶۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶۵۰,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
کرمان
کود های سه بیست به دو شکل مایع و پودری تولید میشوند که از لحاظ طریقه ی مصرف باهم تفاوت دارند و هر دو محلول در آب هستند. همچنین با توجه به برند و کشور های تولید کننده ی خود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال انواع شکل نیتروژن موجود در برندهای مختلف کود سه بیست با درصد های متفاوتی از هم وجود دارد که روی هر محصول ذکر شده است.
تخفیف ویژه
۱,۵۹۷,۴۰۰ تومان
۱,۶۳۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۴۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
سراسر کشور

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۶۱

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
زیر قیمت بازار
۱,۰۳۹,۵۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۰۴

کود ولگرومار ماسو اسپانیا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
با بهترین کیفیت
۶۰۸,۰۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
شیراز
این کود در کشور آمریکا تولید شده و با بسته بندی کاربردی در دسترس کشاورزان و باغداران قرار می‌گیرد. در تولید این کود آمریکایی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌شود و تمامی کودهای برند شوک از جمله کود سه بیست به صورت نانو ساخته شده و به همین دلیل رقیق بودن و درصد خلوص بالا از خصوصیات آن است.
ضمانت اصالت کالا
۴۳۲,۰۰۰ تومان
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود پودری آهن سکوسترن NK سینجنتا، ۱ کیلوگرمی

کود پودری آهن سکوسترن NK سینجنتا، ۱ کیلوگرمی

سکوسترن آهن سینجنتا حاوی ۶ درصد کلات EDDHA-Na Fe در کیلوگرم می‌باشد. آهن نقش مهمی در متابولیسم گیاه و تولید کلروفیل دارد علائم کمبود آهن به صورت زرد شدن برگ‌ها و سبز ماندن رگبرگ‌ها مشاهده می شود کمبود آهن در خاکهای آهکی و بالاتر از پ-هاش ۷/۲ مشاهده می‌گردد. سکوسترن دارای کلات آهنی است که بخاطر داشتن ترکیب متوازن و متعادل ۲ ایزومر ارتو-پارا و اورتو-اورتو کمبود آهن در گیاهان سریعاً و برای بلند مدت درمان می‌کند .سکوسترن باعث درشت و خوش فرم شدن محصولات می‌گردد. سکوسترن از طریق خاک و آبیاری قطره‌ای مصرف می‌گردد.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • از ۱۰لیتر به بالا
  • مایع
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس، ۵ لیتری

کود فورنوترینت ازت بالا از شرکت سبز محصول داتیس از کودهای کامل دارای عناصر ماکرو و میکرو با درصد بالای ازت است. نیتروژن با نماد شیمیایی N پر مصرف ترین عنصر غذایی در گیاهان است. نیتروژن فراوان ترین عنصر موجود در کره زمین است اما با این حال کشت و کار غیر اصولی و بیش از حد باعث شده با کمبود آن در سراسر جهان مواجه شویم. نیتروژن از عناصل اصلی کلرفیل گیاهیست و نقش اساسی در فتوسنتز دارد.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کارتن
  • از ۵۰لیتر تا ۱۰۰لیتر
  • مایع
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۱

زعفران یکی از تقویت کننده ترین و گران ترین ادویه‌هایی می‌باشد که خاصیت بسیار زیادی دارد و شرایط کاشت آن نیز بسیار خاص وویژه است. به طور عادی افراد به کشت گیاه زعفران اقدام می‌کنند اما همه ی آن‌ها محصولات با کیفیت وسالمی را برداشت نمی‌کنند و در بیشتر اوقات دچار زیان می‌شوند. به همین علت اگر شما هم میخواهید این گیاه مفید را پرورش بدهید و سود بسیار بالایی نیز به کسب کنید،
خوب است از کودهای استفاده کنیدکه باکیفیت و مفید است مثل کود جلبک دریایی بهره بگیرید و گیاه خود را تقویت کنید.کود جلبک دریایی برای زعفران اگر به شکل اصولی ودرست استفاده شود، فواید زیادی را به‌ همراه خواهد داشت‌.تاجایی که امکان دارد تلاش کنید به‌ شکل درست واصولی و برنامه‌‌ریزی‌ شده از این کود مفید استفاده کنید و گیاه خود را تقویت وتغذیه کنید. عمل کوددهی زعفران با بکارگیری از کود جلبک دریایی اصلا کار دشواری نیست و هر کسی می‌تواند به‌ راحتی این کار را انجام دهد.
به همین دلیل اگر شما هم قصد دارید با طرز استفاده کود، خوبترین وقت برای انجام عمل کوددهی، مقدار استفاده کود و نکات مهم درباره عمل کوددهی زعفران با بکارگیری کود غنی جلبک دریایی اطلاعات بیشتری به دست آورید، پیشنهاد می‌شود تا انتهای مقاله همراه گل استایل باشید.

طرز کوددهی زعفران با بکارگیری از جلبک دریایی

کود جلبک دریایی برای این گیاه را می‌توانید از طریق محلول پاشی و آبیاری مصرف کنید. برای انجام دادن کوددهی زعفران با بهره گیری از روش محلول پاشی کافی است کود مورد نظرتان را با مقدار مناسبی آب ترکیب کنید و بعد آن را به‌ شکل محلول پاشی به بخش های گوناگون گیاه اضافه کنید.تا جایی که امکان دارد تلاش کنید عمل کوددهی زعفران به روش محلول پاشی را در روزهای بارانی انجام ندهید چون در روزهای بارانی کود شسته می‌شود و اثرگذاریش مناسب نخواهد بود.
قبل از عمل کوددهی نیز بهتر است کار آبیاری را انجام دهید تا عناصر مغذی بهتر و به آسانی جذب زمین شوند و ریشه گیاه هم بهتر تقویت شود.اگر از کود جلبک دریایی برای زعفران به روش آبیاری استفاده کردید، باید آن را با آب بدون کلر ترکیب کنید تا محلولی با غلظت مناسب بدست بیاید. سپس کود آماده‌ شده را به‌ شکل مستقیم به خاک اضافه کنید تا جذب ریشه گیاه شود و به‌ مرور زمان اثرش را به‌ باقی بگذارد. روش تولید و تهیه کود جلبک دریایی بسیار آسان میباشد و هر کسی می‌تواند به‌ آسودگی آن را برای خود درست وتهیه کند.برای آشناسس بیشتر بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید.


بهترین زمان برای عمل کوددهی زعفران

به‌ طور عادی زمان مشخص و دقیقی برای عمل کوددهی زعفران با بکارگیری از کود جلبک دریایی وجود ندارد اما خوب است این کار را در اواخر فصل زمستان یا همان ابتدای فصل بهار انجام دهید تا گیاهان تان نشاط وشادابی بیشتری داشته باشند. عمل کوددهی گیاه زعفران را در شهریور ماه تا آبان‌ ماه نیز میتوانید انجام دهید و نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آورید.

مقدار ومیزان استفاده کود جلبک دریایی برای زعفران

کود جلبک دریایی برای گیاه زعفران را نباید زیادتر از اندازه استفاده کنید چون سبب میشود نتیجه های نامناسبی بدست آید و گیاهان سلامتشان را از دست بدهند. از این رو توجه داشته باشید؛ در هر هکتار از زمین زعفران‌تان حتما از ۱۰۰ الی ۱۵۰ کیلوگرم کود جلبک دریایی استفاده کنید و سپس عمل کوددهی را انجام دهید. توجه داشته باشید اگر مقدار استفاده کود جلبک دریایی از این میزان بیشتر یا کمتر باشد، گیاهان‌تان آسیب می‌بیند و از بین می‌روند.


نکات مهم برای عمل کوددهی گیاه زعفران

عمل کوددهی گیاه زعفران را در روزهایی که آفتابی است انجام دهید تا این کود خوبتر جذب گیاه شود و اثراتش از بین نرود.تا جایی که امکان دارد تلاش کنید عمل کوددهی از طریق محلول پاشی را بعد از انجام آبیاری انجام بدهید تا روزنه‌های برگ‌ها باز شوند و کود بهتر و راحت تر جذب گیاه شود.اگر هنگامی که خواستید کود جلبک دریایی را با دیگر سموم ترکیب کنید، بدون دانش این کار را انجام ندهید و حتما با کارشناسان کشاورزی مشورت کنید وراهنمایی بخوابد.
قبل از استفاده کود جلبک دریایی برای زعفران بهتر است حتماً آزمایش خاک را انجام بدهید تا با کمبودهایی که در خاک است بهتر آشنا شوید و بتوانید آن‌ها را آسانتر تامین نمایید.با توجه به دستور العمل‌هایی که بر روی جلد کود جلبک دریایی توضیح داده شده عمل کوددهی را انجام دهید تا زیانی به گیاهان‌تان وارد نشود.
اگر خاک زمین مورد نظرتان ساختار مناسبی ندارد باید پیش از انجام کشت گیاه، آن را شخم بزنید و عمل کوددهی را هم انجام دهید تا بستر خوب و مناسبی برای رشد گیاه فراهم بشود و هیچ گاه اختلالی برای رشد آن وجود نداشته باشد.کود جلبک دریایی ساختار طبیعی وارگانیک دارد و هیچ گونه ضرری به پوست یا سلامت انسان وارد نمی‌کند اما خوب است هنگام انجام عمل کوددهی، از دستکش و ماسک استفاده کنید. کود ارگانیک دارای انواع گوناگونی است اما به طور عادی بهترین نوع کود جلبک دریایی موجود در بازار ایران که می‌توانید با خیال راحت آن را مصرف کنید، عصاره یا نوع مایع میباشد.


فواید کود جلبک دریایی برای گیاه زعفران

• با استفاده از این کود مفید از ایجاد شدن مشکلات برگی میتوانید جلوگیری کنید و فرصت ندهید زیانی به سلامت گیاه وارد شود.کود جلبک دریایی مقاومت گیاه زعفران را در مقابل آفات و بیماری‌ها تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.
• با کمک این کود طبیعی و ارگانیک می‌توانید پی اچ خاک را متعادل کنید و خاک حاصلخیزتری داشته باشید.اگر خاک زمین مورد نظرتان شور است، به‌ آسانی با بکارگیری از کود جلبک دریایی شوری آن را میتوانید اصلاح کنید.کود ارگانیک وطبیعی جلبک دریایی فرصت نمی‌دهد گیاه زعفران درگیر سرمازدگی شود و یا این‌ که در برابر گرمای شدید تابستان از بین برود.

• استفاده به‌ اندازه وبه موقع از این کود گل‌دهی زعفران را میتوانید بیشتر کنید و تعداد کلاله های آن را نیز بیشترکنید.کود جلبک دریایی حجم پیاز زعفران را میتواند افزایش دهد و فعالیت آنزیم‌های موجود در خاک را هم چندین برابربیشتر کند.
• اگر کود جلبک دریایی به شکل مرتب مصرف کنید، می‌توانید حجم ریشه گیاه را بیشتر کنید و املاح مغذی را هم به خوبی برایش فراهم نمایید.


درنتیجه

کود جلبک دریایی برای زعفران یک کود عالی میباشد و فواید فوق العاده‌ای دارد ولی اگر آن را به شکل نامناسب مصرف کنید، موجب میشود نتیجه مناسبی بدست نیاید و به سلامت گیاه‌تان هم ضرر وارد شود. به همین خاطر خوب است مطالبی که ذکر شده در این مقاله را نادیده نگیرید و با توجه به آن‌ها و نکات مهم، عمل کوددهی را انجام دهید. در صورتی که تجربه کوددهی زعفران با بهره گیری از جلبک دریایی را هم ندارید، خوب است از افراد ماهر کمک ومشاوره بگیرید.

ارزان ترین محصولات

پریسا رجبی
کارشناس ارشد بیماری شناسی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.