advertise

جلبک دریایی برای گوجه فرنگی

فروش ویژه کودهای گل استایل

فروش فوری
مشهد

انرژیل سیفو

انرژیل سیفو

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • بطری
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود هیومیک پاور پلاس داتیس

کود هیومیک پاور پلاس داتیس

کود هیومیک پاورپلاس داتیس ۱۰ لیتری، از جمله مناسبترین کود های شیمیایی برای انواع گیاهان زراعی و آپارتمانی است. این کود شیمیایی غنی شده از پتاسیم، هیومیک اسید، فولویک اسید، اکسید پتاسیم می باشد. کود هیومیک پاورپلاس داتیس ۱۰ لیتری بهترین مکمل تغذیه ای برای گیاهان بوده و عامل مناسبی برای افزایش رشد، گل دهی و میوه دهی گیاهان می باشد
ارسال رایگان
  • گالن
  • از ۳۰لیتر به بالا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۸/۸
تهران
کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ شوک یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۴۲۷,۲۰۰ تومان
۴۴۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
یزد
کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
تخفیف ویژه
۱۶۴,۹۰۰ تومان
۱۷۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱۸۵,۰۰۰ تومان - ۱۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
گرگان

کود هیومیک اسید مایع | --۲۹۹

اسید هیومیک مایع

ترکیبات هیومیک اسید مایع در این کود، ترکیباتی چون عناصر ماکرو و میکرو در مقادیر کم یافت می شود. اسید هیومیک مایع، باعث افزایش تأثیرات کودهای دیگر بر روی گیاه می‌شوند. در کنار این موضوع، باید به این نکته توجه کرد که با خرید هیومیک اسید مایع و قرار دادن آن در برنامه کودی محصولات، می‌توان به مرور زمان استفاده از کودهای شیمیایی را کاهش داد
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۰۶,۷۰۰ تومان
۴۱۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۱۵,۰۰۰ تومان - ۴۲۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تهران
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
بهترین قیمت
۶۱۴,۴۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

بسته‌بندی کیسه‌ای این کود نگهداری و اعمال آن را بسیار آسان می‌کند.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس، ۵ لیتری

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
قم

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۳۹۳

کود مایع جلبک دریایی با خلوص بالا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان در طول سال استفاده کرد. با این حال، بهترین زمان استفاده از این کود در فصل رشد گیاهان است.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
اصفهان
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان در طول سال استفاده کرد. با این حال، بهترین زمان استفاده از این کود در فصل رشد گیاهان است.
ارسال فوری
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود ۵۲-۰-۰ بلونا

کود ۵۲-۰-۰ بلونا

کود ۵۲ ۰ ۰ بلونا دارای درصد بالایی از پتاسیم و مقداری گوگرد می باشد که نیاز گیاه به پتاسیم و گوگرد را رفع می کند. این دو عنصر از عناصر پرمصرف بوده و در دوره زایشی گیاه و رسیدگی محصول موثر است.
ارسال رایگان
  • الماس سرشت آریا 
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲
مازندران
ود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۱۲,۸۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۵
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا

کود بهبود دهنده شوری خاک کاهش دهنده سطوح P.S.I و S.A.R دارای قابلیت اختلاط بسیار بالا می‌باشد. این کود فاقد عناصر سنگین می‌باشد. مناسب استفاده در گلخانه‌ها و ... که دارای شوری بالا هستند. کاتیون کلسیم موجود در آن دارای قدرت هیدراتاسیون کمتر است و می‌تواند سدیم را از خاک حذف کند.
تخفیف پاییزه
  • اسپانیا
  • از۲۰ تا۳۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مگفوز از شرکت لبوسل آلمان دارای مقادیر زیادی منیزیوم است که نیاز گیاه را کاملا برطرف میکند. این کود علاوه بر منیزیوم دارای نیتروژن و فسفر نیز هست که در رشد گیاه و ریشه تاثیر بسزایی دارند. منیزیوم با علامت شیمیایی Mg از عناصر ثانویه مورد نیاز گیاهان است. نقش این عنصر در گیاهان شامل دخالت در ساخت روغن های گیاهی، ساخت کلروفیل و سبزینگی گیاهان، تنظیم جذب فسفرو انتقال به دانه گیاه و تولید هیدروکربنها و مواد قندی و رنگ گیری میوه است. از علائم کمبود منیزیوم در گیاهان میتوان به زردی برگ ها اشاره کرد که در ابتدا برگ های مسن و سپس برگ های جوان دچار این عارضه خواهند شد. علائم کمبود آن تا حدودی شبیه به کمبود آهن است و برگ ها زرد شده اما رگبرگ سبز میماند و تنها تفاوت این است که کمبود منیزیوم از برگ های قدیمی آغاز میشود اما کمبود آهن از برگ های جدید آغاز میگردد. برای درختان میوه بهتر است دو نوبت در سال در اوایل فصل رشد این کود روی درختان اسپری شود.
تخفیف ویژه
  • آلمان
  • کیسه
  • از۱۰لیتر تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود فورنوترینت ازت بالا از شرکت سبز محصول داتیس از کودهای کامل دارای عناصر ماکرو و میکرو با درصد بالای ازت است. نیتروژن با نماد شیمیایی N پر مصرف ترین عنصر غذایی در گیاهان است. نیتروژن فراوان ترین عنصر موجود در کره زمین است اما با این حال کشت و کار غیر اصولی و بیش از حد باعث شده با کمبود آن در سراسر جهان مواجه شویم. نیتروژن از عناصل اصلی کلرفیل گیاهیست و نقش اساسی در فتوسنتز دارد.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • از۵۰تا۱۰۰ لیتر
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

فواید بسیار زیاد و مزایای بی شماری جلبک دریایی برای محصولات گوناگون کشاورزی و باغی باعث شده به عنوان یکی از کودهای طبیعی و ارگانیک برای کشت گوجه فرنگی باشدکه آن رابرای مزارع وباغات مصرف کنند.
بکارگیری از عصاره جلبک دریایی به صورت موثر، کشاورزان را در تولید گوجه فرنگی با کیفیت و بازار پسند کمک میدهد زیرا عناصر ارزشمندی در ساختار این ماده تقویتی وجود دارد، که منجر به حاصلخیزی زمین های کشاورزی شود و هم اینکه نیازهای محصول را تامین میکند. کود جلبک دریایی شامل عناصر مهم وبا ارزشی در تعیین رنگ گیری گوجه فرنگی وانداره ی آن مثل:
پتاسیم،فسفر، ازت و عناصر ریز مغذی موثر در بهبود کیفیت وطعم گوجه فرنگی میباشد و همین عامل ها باعث شده کشاورزان است مصرف جلبک دریایی برای گوجه فرنگی را در دستور کارشان قرار دهند. بخش کوچکی از خواص جلبک دریایی برای گوجه فرنگی در بخش مقدمه نام برده شد اما برای اینکه اطلاعات کافی پیرامون این موضوع کسب کنید، نگاه شما را به مطالعه ادامه این مقاله از سایت گل استایل جلب می نمایم.

معرفی جلبک دریایی

جلبک ها گروهی از موجودات تک سلولی میباشند که در دریاهایا اقیانوس ها با جذب کردن انرژی خورشید و تولید کردن مواد پر ارزش، به زندگی خود ادامه میدهند. اندازه انواع مختلف جلبک های دریایی از چند میکرو متر شروع میشود و تا ۵۰ متر درحال تغییر است.
گفتنی میباشد که تعداد این موجودات به اندازه ای است که در ساختن عصاره جلبک دریایی هیچ وقت با کمبود وکاهش این موجودات روبرو نخواهیم بود یعنی اینکه با یک منبع تمام نشدنی برای رشد گیاهان و محصولاتنان طرف هستیم. جلبک های دریایی قابلیت ذخیره کردن بالایی از مواد گوناگون را دارند؛
به عنوان نمونه مقدار ذخیره روغن و چربی مفید در این موجودات، از دانه های روغنی بیشتر میباشد. خوب است بدانید بیشتر کودهای جلبک دریایی از گونه قهوه ای رنگش به نام کلپ ساخته میشوند. این موجودات از طول بیشتر از ۵۰ سانتی متر بهره مند بوده و ماده بدست آمده از ساخت آن عناصر مهم و ضروری مثل پتاسیم،اهن، نیتروژن، منیزیم، منگنز، فسفر و …را شامل میشود. برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی کودجلبک دریایی چیست در سایت گل استایل مراجعه کنید.


خواص کود جلبک دریایی برای گوجه فرنگی

بعد از سال ها مصرف کودهای شیمیایی، کاربرد مواد گیاهی و کودهای ارگانیک وطبیعی مثل جلبک دریایی در صنعت کشاورزی مخصوصا در کشت گوجه فرنگی پر رنگ تر شده است و به عنوان انتخاب اول واصلی کشاورزان به حساب می آید. با توجه به دستاوردهای موفقیت آمیز انسان در تولید کردن جلبک دریایی، مصرف این کود علاوه بر کشاورزی و باغبانی، در صنایع داروسازی،پوست، تغذیه و ..‌.نیز افزایش پیداکرده است.
ویژگی و اهمیت عصاره جلبک دریایی در کشت کردن گوجه فرنگی در مراحل اصلی ومهم از تقویت نشاء گوجه فرنگی و بذرمال گرفته تا مرحله های درشت شدن و رنگ گیری آن میتواند به رشد گیاه کمک کند. اضافه کردن جلبک دریایی به شکل محلول پاشی به گیاه گوجه فرنگی، تاثیرات خیلی زیادی در بیشترشدن محصول و بهبود پیدا کردن اثر جذب مواد غذایی توسط گیاه، مقابله بهتر بوته های گوجه فرنگی با آفات و عامل های بیماری زا، سبب سرعت روند رشد گوجه فرنگی، تولیدشدن در مقیاس وسیع این گیاه، بیشتر شدن سرعت جوانه زنی محصول و بالا رفتن مقاومت در برابر سرمای زود به هنگام پاییزه دارد.
طی نتیجه های بدست آمده استفاده عصاره جلبک دریایی برای گوجه فرنگی، مقدار گلدهی، میزان برداشت محصول با کیفیت گوجه فرنگی و فروش و سود اقتصادی این محصول افزایش چشمگیری داشته و از سوی دیگر با استفاده جلبک دریایی برای گوجه فرنگی، وقت رسیدن گوجه فرنگی کاهش پیدا میکند و گوجه های قرمز وگوشتی و مشتری پسندی بدست می آید.


فواید و مزایای جلبک دریایی برای گوجه فرنگی

۱_شامل بیشتراز ۷۰ نوع هورمون های گوناگون برای بیشترشدن رشد گوجه فرنگی مثل اکسین، جیبرلین ،سیتوکینین ۲_بیشترشدن سیستم ایمنی و دفاعی بوته های گوجه فرنگی
۳_افزایش سبزینگی بوته های گوجه فرنگی و عملکرد کلروفیل گیاه در انجام عمل فتوسنتز
۴_بهبود پیدا کردن رشد ریشه نشاء گوجه فرنگی

۵_سرعت بخشیدن به رشد و جوانه زنی گوجه فرنگی
۶_با استفاده از جلبک دریایی برای گوجه فرنگی دو هفته قبل از برداشت محصول، عمر مفید این محصول را میتوان بیشترکرد ۷_بالا بردن توان گیاه در برابر عوامل استرس زای محیطی مثل: سرمازدگی، گرما، بوته میری،حمله آفات، و …
۸_تامین کردن همه ی عناصر ریز مغذی برای گوجه فرنگی به صورت کاملا قابل جذب و بهبود جذب عناصر غذایی توسط ریشه از خاک

۹_آلژینات یکی از اجزای عصاره جلبک دریایی میباشد که با ایجاد واکنش با فلزهای مضر داخل خاک و ساختن زنجیره پلی مری بلند، موجب افزایش قابلیت خاک در حفظ رطوبت اصلاح ساختار خاک، بهبود ویژگی های فیزیکی می گردد
۱۰_عصاره جلبک دریایی برای گوجه فرنگی با تامین کردن پروتئین بالا و مقادیری از کربوهیدرات، نقش خیلی مهمی در بیشترشدن کیفیت این محصول دارد.
۱۱_ مصرف عصاره جلبک دریایی برای گوجه فرنگی، از اثرهای منفی است و از ایجاد شوک در منتقل کردن نشاء در این گیاه جلوگیری میکند.


کارکرد کود جلبک دریایی در بذر مال گوجه فرنگی

خیساندن بذر های گوجه فرنگی در محلول حاوی عصاره جلبک دریایی، باعث میشود بذرها دارای عملکرد بهتر وعالی تری باشند و با سرعت بیشتر جوانه بزنند. هم چنین گیاهان بدست آمده از بذر ، دارای بنیان قوی تر و ریشه های حجیم تر وبزرگتری میباشند.


خرید کود جلبک دریایی برای گوجه فرنگی

عصاره جلبک دریایی برای گوجه فرنگی در وزن های گوناگون بسته بندی شده و در دسترس کشاورزان وباغدارن عزیز قرار میگیرد. به علت مصرف فراوان از این کود و بیشترشدن جمعیت استفاده کننده محصولات،
به منظور پاسخ به نیاز جامعه، شرکت های مختلفی اقدام به تولید و واردات بهترین و باکیفیت ترین کود جلبک دریایی برای گوجه فرنگی میکنند که از بین آنها میتوان به شرکت گل استایل اشاره کرد. برای دریافت کردن موثر ترین محرک کودی برای بیشترشدن کمی و کیفیت گوجه فرنگی می توانید از بالای همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

گوجه فرنگی محصولی میباشد که کیفیت و کمیت آن برای جمعیت استفاده کننده بسیار مهم است از این رو مصرف کودهای ارگانیک وطبیعی مثل عصاره جلبک دریایی، شما را در تولید کردن محصولات بازار پسند یاری خواهد کرد.یکی از خوب ترین کودهای طبیعی و ارگانیک که برای دیفن باخیا  میتوان قرار داد کود جلبک دریایی میباشد،جهت خرید بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید.

ارزان ترین محصولات

پریسا رجبی
کارشناس ارشد بیماری شناسی گیاهی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.