advertise

کود سه بیست آبی

فروش ویژه کودهای گل استایل

فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود فورنوترینت ۱۰ ۱۰ ۱۰

کود فورنوترینت ۱۰ ۱۰ ۱۰ در بسته بندی۵ لیتری

کود کامل فورنوترینت ۱۰-۱۰-۱۰ جهت برطرف نمودن بسیاری از کمبودهای گیاهی طراحی شده است و می‌تواند موجب بهبود رشد و توسعه محصول گردد. نسبت ۱:۱:۱ بین عناصر NPK در کود کامل فورنوترینت ۱۰-۱۰-۱۰ بهترین بالانس را بین عناصر غذایی مورد نیاز گیاه به وجود می‌آورد و موجب می‌گردد تا مناسب جهت استفاده در تمام مراحل رشدی گیاه شود.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۸/۸
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس

کود فورنوترینت ازت بالا از شرکت سبز محصول داتیس از کودهای کامل دارای عناصر ماکرو و میکرو با درصد بالای ازت است. نیتروژن با نماد شیمیایی N پر مصرف ترین عنصر غذایی در گیاهان است. نیتروژن فراوان ترین عنصر موجود در کره زمین است اما با این حال کشت و کار غیر اصولی و بیش از حد باعث شده با کمبود آن در سراسر جهان مواجه شویم.
ارسال رایگان
  • ایران
  • گالن
  • از ۱۰۰تا ۲۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۸
کیفیت تضمینی
شیراز

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس، ۵ لیتری

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • از۴۰ لیتر به بالا
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
یزد
کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
تخفیف ویژه
۱۶۴,۹۰۰ تومان
۱۷۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱۸۵,۰۰۰ تومان - ۱۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
شیراز

کود سه بیست مایع | --۲۹۳

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ خارجی

کود سه بیست شوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
تحویل فوری
۴۲۲,۴۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع آمینواسید ایزابلا ترکیه، ۱ لیتری

کود مایع آمینواسید ایزابلا ترکیه، ۱ لیتری

ایزابلا کود حاوی اسید آمینه با منشا طبیعی می باشد. اسیدهای آمینه مولکول های آلی کوچکی هستند که از به هم پیوستن آنها پروتئین تشکیل می شوند.در حدود ۲۰ نوع اسیدآمینه مهم در هر یک از فرآیندهای سنتز پروتئین ها در سلول درگیر هستند. مطالعات ثابت کرده است که اسیدآمینه ها می توانند بطور مستقیم تاثیر بسیار زیاد و مهمی در فعالیت های حیاتی و ساختارهای گیاهی داشته باشند.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ترکیه
  • بطری
  • مایع
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
قم
کودی کامل مناسب برای بهبود رشد رویشی درختان میوه، سبزی و صیفی‌جات و مزارع. نیتروژن این محصول به سه فرم اوره، نیترات و آمونیوم بوده و گیاهان قادر خواهند بود فرم نیتروژن موردنیاز خود را به‌راحتی جذب نمایند.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۲۹۹,۲۵۰ تومان
۳۱۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۳۳۵,۰۰۰ تومان - ۳۱۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
تهران
کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
ضمانت اصالت کالا
۱۷۳,۲۵۰ تومان
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱۸۰,۰۰۰ تومان - ۱۶۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۸
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع جلبک دریایی کلپاک

کود مایع جلبک دریایی کلپاک

افزایش اندازه دانه، رنگ و مقدار قند انگور افزایش عملکرد سبزیجات و غلات افزایش عملکرد و طولانی شدن عمر مفید گوجه فرنگی کاهش تنش در زمان انتقال نشاء به مزرعه افزایش رشد درختان میوه تازه کشت شده تولید شرکت Kelp Products ltd آفریقای جنوبی
تخفیف پاییزه
  • آفریقای جنوبی
  • بطری
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۴
شیراز

قیمت کود سه بیست پودری | --۴۰۱

کود ۲۰-۲۰-۲۰ بلوروستر پودری

کود سه بیست بلوروستر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
بهترین کیفیت
۱,۶۴۹,۰۰۰ تومان
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
اصفهان

کود هیومیک اسید مایع | --۲۷۵

کود هیومیک اسید مایع RicoMax-spain

مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
تخفیف ویژه
۴۳۶,۸۰۰ تومان
۴۵۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰
قم

قیمت کود سه بیست مایع | --۳۷۹

کود سه بیست برند SHOCK

کود های سه بیست به دو شکل مایع و پودری تولید میشوند که از لحاظ طریقه ی مصرف باهم تفاوت دارند و هر دو محلول در آب هستند. همچنین با توجه به برند و کشور های تولید کننده ی خود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال انواع شکل نیتروژن موجود در برندهای مختلف کود سه بیست با درصد های متفاوتی از هم وجود دارد که روی هر محصول ذکر شده است.
بهترین کیفیت بازار
۴۱۲,۸۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
مشهد

قیمت کود سه بیست پودری | --۴۱۲

کود سه بیست آلمانی پودری

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
دارای سریع ترین زمان ارسال
۳,۸۶۴,۰۰۰ تومان
۴,۰۲۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴,۱۸۵,۰۰۰ تومان - ۴,۰۹۶,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
سراسر کشور

قیمت کود هیومیک اسید مایع | --۴۴۸

اسید هیومیک بارزگان کالا

هیومیک اسید مایع یکی از پرکاربردترین و مفیدترین کودهای مایع برای پرورش گیاهان به شمار می‌رود. استفاده از این کود به سبب فوایدی که برای گیاه و خاک دارد، میان کشاورزان و باغداران رواج گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. این کود قهوه‌ای رنگ، در واقع از بقایای جانداران و گیاهان دفن شده در خاک تولید می‌شود. به بیان دیگر جانداران مدفون شده در زیر خاک بر اثر تغییرات شیمیایی و با گذشت میلیون‌ها سال، تبدیل به اسید هیومیک می‌شوند. به طور کلی هیومیک اسید انواع و فرم‌ها مختلفی دارد.
تخفیف ویژه
۵۲۹,۲۰۰ تومان
۵۴۰,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
بندرعباس

کود سه بیست پودری | --۴۲۲

کود سه بیست BLUEROOSTER

سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
ضمانت کیفیت کالا
۱,۵۷۱,۴۰۰ تومان
۱,۶۲۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵

کود سه بیست چه رنگی است؟

برای برخی از افراد این سوال پیش می آید که کود سه بیست چه رنگی است. این محصولات در رنگ های مختلف تولید می شوند، بنابراین مشاهده رنگ آن ها روش خوبی برای شناختن تقلبی یا اصل بودن آن ها نیست و به دنبال رنگ خاصی از آن ها نباشید.به طور مثال رنگ کود سه بیست پودری بیشتر آبی، صورتی و سفید است.
اما رنگ های دیگر نشانه تقلبی بودن آن ها نیست و خواص کود سه بیست به رنگ آن بستگی ندارد. کود سه بیست مایع نیز در اکثر اوقات سبز و بی رنگ است.در این مقاله از گل استایل تلاش داریم طرز استفاده ی کود سه بیست را برای گیاهان مختلف و به شکل های آبیاری و غبار پاشی با کود سه بیست شرح دهیم.برای مشاهده بر روی لینک مورد نظر کلیلک نمایید.


تاریخچه ی کود سه بیست ابی رنگ

کود سه بیست آبی رنگ سالیان سال است که در صنعت کشاورزی ایران استفاده شده و از کود های بسیار محبوب و پر مصرف در این صنعت محسوب می شود. مارک کریستالون از کود هایی است که در سالیان قبل برای اولین بار ها به ایران وارد شد. کود سه بیست مارک کریستالون در آن سال ها آبی رنگ بود و به همین دلیل کود سه بیست آبی رنگ در ذهن کشاورزان قدیمی ثبت شده و به نام کود کریستالون آبی معروف شد. از آن روز ها کود کریستالون آبی برای تمامی محصولات زراعی و باغی استفاده می شود و هنوز پس از گذشت سال ها نامی محبوب و آشنا است.

کود سه بیست ابی رنگ

کود سه بیست آبی از معمول ترین و اولین رنگی است که از سه بیست تولید شد. رنگ آبی در کود سه بیست بیشتر از بقیه رنگ ها در کارخانه های تولید کود استفاده می شود.این رنگ ها خاصیتی برای گیاه ندارند و رنگ های شیمیایی هستند که برای بازار پسند شدن کود ها استفاده می شوند. بنابرین رنگ کود دلیلی برای بهتر شدن غلظت و خاصیت کود نیست.برخی بر این باورند که کود سه بیست ابی کارایی بیشتری نسبت به بقیه رنگ ها دارد، باید بگویم که این باور کاملا غلط است و رنگ کود هیچ ارتباطی به کیفیت آن ندارد.

کود سه بیست آبی رنگ با صورتی رنگ چه تفاوتی دارد؟

کود سه بیست آبی و کود سه بیست صورتی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. این دو کود هر دو سه بیست هستند و به غیر از تفاوت رنگ اگر از یک کارخانه و یک شرکت باشند هیچ تفاوت کیفیتی با هم ندارند. همانطور که گفتیم رنگ کود سه بیست ربطی به کیفیت محصول ندارد و تنها به دلیل بازارپسند شدن محصول استفاده می گردد. اما معمولا رنگ صورتی برای کود سه بیست استفاده نمیگردد و برای انواع کود های پتاس بالا مانند ۱۲-۱۲-۳۶ استفاده می شود.

کود سه بیست آبی رنگ | گل استایل

چگونه نوع کود را از طریق رنگ آن تشخیص دهیم؟

هیچ راهی برای تشخیص نوع کود از طریق رنگ آن وجود ندارد. اگر کودی دارید که پوسته ندارد و نمیتوانید تشخیص دهید که این کود چه فرمولاسیونی دارد باید به شما بگویم که تشخیص آن غیر ممکن است.برخی از شکل ظاهری کود یا بویی که دارد تشخیص می دهند که چه کودی است.
اما صرف در نظر گرفتن رنگ کود نمیتوان نوع آن را تشخیص داد.ما در مجموعه گل استایل سبد کاملی از تمامی کود های سه بیست موجود در ایران را موجود کردیم. گل استایل کامل ترین و با کیفیت ترین کود های سه بیست اسپانیایی و ایتالیایی را موجود دارد که با کمترین قیمت به شما عرضه می شود.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.