advertise

هیومیک اسید برای زاموفیلیا

فروش ویژه کودهای گل استایل

مازندران

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۴۵۹

کود اسید هیومیک پودری zeiz

هیومیک اسید پودری مواد آلی مانند بقایای گیاهی در حین عمل تجزیه از خود هیومین، فولیک اسید و هیومیک اسید آزاد می کنند که در بین آن ها هیومیک اسید ماده ی پایدار به حساب می آید. هیومیک اسید پلیمری با زنجیره ی بلند است که ساختار ثابت و معینی ندارد و یکی از پیچیدگی های علم شیمی محسوب می شود. این ماده که اسید ضعیفی می باشد در آب حل می شود اما در موادی که خاصیت اسیدی دارند نامحلول است. هیومیک اسید دارای عناصر مورد نیاز برای رشد و نمو انواع گیاهان است که با توجه به ترکیبات مختلفی که دارد گاها می توان آن را به عنوان یک کود کامل برای تغذیه گیاهان در نظر گرفت.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۵۱۹,۷۵۰ تومان
۵۲۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۰
مازندران

کود هیومیک اسید مایع | --۳۸۹

اسید هیومیک بارزگان کالا

از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
بهترین کیفیت
۵۳۴,۱۰۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۲%
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۵۰تا۱۰۰لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۴
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود روغن نوتری تک ۵ جدید

مایع بسته بندی ۵ لیتر

فروش عمده
روغن ولک نوتری تک برای کنترل آفات، ترکیب با سموم حشره کش در مبارزه زمستانه موثر است. این ترکیب برای تامین نیاز سرمایی درختان خصوصا برای باغات پسته مفید مفید است. برای نتیجه گیری بهتر روی تمام قسمت‌های درختان محلول‌پاشی کنید.
تخفیف پاییزه
  • کارتن
  •  از ۵۰ لیتر به بالا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۷
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مگفوز از شرکت لبوسل آلمان دارای مقادیر زیادی منیزیوم است که نیاز گیاه را کاملا برطرف میکند. این کود علاوه بر منیزیوم دارای نیتروژن و فسفر نیز هست که در رشد گیاه و ریشه تاثیر بسزایی دارند. منیزیوم با علامت شیمیایی Mg از عناصر ثانویه مورد نیاز گیاهان است. نقش این عنصر در گیاهان شامل دخالت در ساخت روغن های گیاهی، ساخت کلروفیل و سبزینگی گیاهان، تنظیم جذب فسفرو انتقال به دانه گیاه و تولید هیدروکربنها و مواد قندی و رنگ گیری میوه است. از علائم کمبود منیزیوم در گیاهان میتوان به زردی برگ ها اشاره کرد که در ابتدا برگ های مسن و سپس برگ های جوان دچار این عارضه خواهند شد. علائم کمبود آن تا حدودی شبیه به کمبود آهن است و برگ ها زرد شده اما رگبرگ سبز میماند و تنها تفاوت این است که کمبود منیزیوم از برگ های قدیمی آغاز میشود اما کمبود آهن از برگ های جدید آغاز میگردد. برای درختان میوه بهتر است دو نوبت در سال در اوایل فصل رشد این کود روی درختان اسپری شود.
فروش فوق العاده
  • لبوسل
  • آلمان
  • بطری
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
شیراز

کود هیومیک اسید مایع | --۳۳۳

کود هیومیک اسید مایع ریکومکس

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۵۱,۲۰۰ تومان
۴۷۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پابرا رادیکا،

کود مایع پابرا رادیکا،

کود مایع پابرا رادیکا کودی مؤثر و کارآمد به منظور افزایش و توسعه سیستم ریشه برای تمام محصولات کشاورزی می‌باشد. این کود به دلیل اسیدیته و همراه داشتن هورمون ویژه ریشه‌زایی و میزان بالای میکروالمنت‌های کلات شده و عنصر فسفر، یک ترکیب ویژه و منحصر به فرد در زمینه کودهای ریشه‌زا به حساب می‌آید. این کود را می‌توان به صورت محلول‌پاشی، آبیاری قطره‌ای و به همراه آبیاری استفاده کرد. لازم به ذکر است بهترین توصیه مصرف به صورت آبیاری قطره‌ای و همراه با آب آبیاری می‌باشد.
فروش ویژه
  • گالن
  • از ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اهواز

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا

این کود به گیاهان انرژی لازم را فراهم می‌کند و رشد بهینه آنها را تضمین می‌کند.
فروش فوق العاده
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
آذربایجان
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
تخفیف ویژه
۹۶۰,۳۰۰ تومان
۹۹۰,۰۰۰ تومان
۳%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
سراسر کشور

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۴۴

جلبک دریایی با خلوص بالا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
بهترین قیمت
۹۰۲,۵۰۰ تومان
۹۵۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
گرگان

کود هیومیک اسید مایع | --۲۹۹

اسید هیومیک مایع

ترکیبات هیومیک اسید مایع در این کود، ترکیباتی چون عناصر ماکرو و میکرو در مقادیر کم یافت می شود. اسید هیومیک مایع، باعث افزایش تأثیرات کودهای دیگر بر روی گیاه می‌شوند. در کنار این موضوع، باید به این نکته توجه کرد که با خرید هیومیک اسید مایع و قرار دادن آن در برنامه کودی محصولات، می‌توان به مرور زمان استفاده از کودهای شیمیایی را کاهش داد
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۰۶,۷۰۰ تومان
۴۱۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۱۵,۰۰۰ تومان - ۴۲۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع آمینواسید ایزابلا ترکیه

کود مایع آمینواسید ایزابلا ترکیه

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • کارتن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
سراسر کشور

کود سه بیست پودری | --۲۷۹

کود ۲۰-۲۰-۲۰ SICO GREEN

کود های سه بیست به دو شکل مایع و پودری تولید میشوند که از لحاظ طریقه ی مصرف باهم تفاوت دارند و هر دو محلول در آب هستند. همچنین با توجه به برند و کشور های تولید کننده ی خود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال انواع شکل نیتروژن موجود در برندهای مختلف کود سه بیست با درصد های متفاوتی از هم وجود دارد که روی هر محصول ذکر شده است.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۳۰۵,۵۵۰ تومان
۳۱۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۳۴۰,۰۰۰ تومان - ۳۱۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
گرگان

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۴۶۰

هیومیک اسید پودری zeiz

مصرف کودهای حاوی نیتروژن و پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی و افزایش درآمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد. با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن، منگنز، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود و کود اسید هیومیک مایع تمام این منابع را در اختیار گیاه قرار می‌دهد و همین امر تمام مزایای لازم برای کشاورز، باغدار و مردم را فراهم خواهد کرد.
تخفیف ویژه
۵۰۴,۰۰۰ تومان
۵۲۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۵۱۰,۰۰۰ تومان - ۵۲۸,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۰
کیفیت تضمینی
شیراز

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • گالن
  • از ۵۰لیتر تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲

کود هیومیک اسید برای زاموفیلیا

زاموفیلیا گیاهی است که منشا اصلی آن آفریقایی شرقی و از خانواده ی گیاهان آراسه می باشد. این خانواده ی بزرگ شامل گیاهان مختلفی از جمله فیلودندرون، اسپاتی فیلوم و آگلونما است که همه ی این گیاهان از سالیان طولانی در منازل ایرانیان بوده و محبوبیت زیادی دارد.
نام دیگر زاموفیلیا ، زامیفولیا نیز هست و از لحاظ علمی زامیفولیا درست تر است. اما با توجه به استفاده ی عموم مردم از نام زاموفیلیا، بیشتر به این نام شناخته می شود. زاموفیلیا از گیاهان محبوب آپارتمانی است که در سراسر نقاط دنیا از این گیاه در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند.
از زیبایی های دل نواز این گیاه زیبا می توان به داشتن برگ هایی زیبا، سبز و براق اشاره کرد که همه این مجموعه در کنار هم باعث شده است تا این گیاه به عنوان یکی از اولویت ها در انتخاب افراد برای دکوراسیون داخلی آپارتمان خود شناخته شود و در سبد خرید بسیاری از افراد باشد. زاموفیلیا نیاز های فراوانی دارد که از جمله آنها می توان به نور، خاک و عناصر غذایی اشاره کرد. برای تامین عناصر غذایی کود اسید هیومیک که از جمله کود های ارگانیک و محرک رشد میباشد، برای زاموفیلیا بسیار پیشنهاد شده و تاثیر فوق العاده ای دارد. در ادامه با ما در گل استایل همراه باشید تا به بررسی هیومیک اسید برای زاموفیلیا بپردازیم.


گل استایل

نور مورد نیاز گیاه زاموفیلیا

گیاه زاموفیلیا به نور زیادی احتیاج ندارد، ای حرف به این منظور نیست که زاموفیلیا را می توان بدون هیچ نوری نگه داشت. بعضی از فروشندگان به زاموفیلیا، گیاه کمدی نیز می گویند.
این کلمه به این معنا نیست که می توان از این گیاه داخل کمدی که هیچ نوری ندارد نگهداری کرد و باید گفت که این یک گفته ی اشتباه است. در حقیقت زاموفیلیا را می توان در نور کم نگهداری کرد، اما رشد و شادابی این گیاه در مناطقی با نور متوسط رو به زیاد بیشتر است.
برگ های زاموفیلیا اگر در معرض تابش مستقیم آفتاب بخصوص در مناطقی که آفتاب مستقیم و تند است قرار گیرد دچار سوزندگی می شود. بنابرین از نور غیر مستقیم استفاده کنید. در مناطقی که نور کم است می توان از نور فلوئورسنت برای تامین نور مورد نیاز گیاه استفاده کرد.

خاک مورد نیاز گیاه زاموفیلیا

خاک مورد نیاز زاموفیلیا خاکی است که زهکشی بسیار خوبی داشته باشد و به راحتی بتواند آب را از خود عبور دهد. خاک های شنی مانند خاک کاکتوس می تواند برای گیاه زاموفیلیا مناسب باشد.
مشکلی که خاک کاکتوس دارد این است که عناصر غذایی ندارد و هیچ آبی در خود ذخیره نمی کند پس به تنهایی نمی تواند برای گیاه مفید باشد. خاک کاکتوس را می توان با خاک های دیگر مانند کوکوپیت یا کمپوست مخلوط و استفاده کرد.

خاک مورد نیاز گیاه زاموفیلیا | گل استایل

مصرف اسید هیومیک برای زاموفیلیا

برای نگهداری از این گیاه به انواع کود های کامل نیاز است چرا که رشد این گیاه به کندی انجام می گیرد، در صورتی که تمایل به این کار دارید می توانید در فصل تابستان در هر ماه، یکبار کود مایع به این گیاه دهید. بهترین زمان برای کود دهی به گیاه زمانی است که گیاه تشنه است و اقدام به آبیاری آن می کنید. این کار مانع گیاهسوزی و آسیب به ریشه های گیاه زاموفیلیا می شود.
هیومیک اسید برای زاموفیلیا از بهترین کود های موجود است. این کود طبیعی بوده و مصرف آن هیچ ضرری برای گیاهان ندارد. هیومیک اسید نوعی کود ارگانیک است که مواد آلی زیادی دارد. این کود باعث افزایش ریشه دهی و پاجوش در گیاهان می شود.
پاجوش زاموفیلیا از زیبا ترین پاجوش ها در گیاهان است. اسید هیومیک برای زاموفیلیا همچنین باعث رشد بهتر ساقه ها، زخیم شدن آنها و بلند شدن آنها می شود. اسید هیومیک برای زاموفیلیا برگ ها را پهن کرده، درشت کرده و تعدادشان را نیز زیاد می کند. مصرف اسید هیومیک برای زاموفیلیا، گیاه را نسبت به انواع کود های شیمیایی دیگر بی نیاز می کند و یا میزان مصرف آنها را به حداقل می رساند.


علائم کمبود اسید هیومیک برای زاموفیلیا | گل استایل

علائم کمبود اسید هیومیک برای زاموفیلیا

اسید هیومیک برای زاموفیلیا از عناصر ضروری محسوب نمی شود اما با توجه به توانایی اسید هیومیک در بالا بردن جذب عناصر در خاک باعث تامین عناصر ضروری می گردد. همچنین اسید هیومیک برای زاموفیلیا می تواند PH خاک را تنظیم کرده و جذب عناصری که در PH های بالاتر و پایین تر انجام نمی شود را ممکن می کند.
از روش هایی که ذکر شد، مصرف اسید هیومیک برای زاموفیلیا می تواند تا میزان زیادی علائم کمببود عناصر را در این گیاه برطرف کند. برای تامین اسید هیومیک برای زاموفیلیا میتوانید به قسمت محصولات رفته و کود مورد نیاز خود را سفارش دهید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.