advertise

زمان مصرف کود ۲۰-۲۰-۲۰

فروش ویژه کودهای گل استایل

کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

هیومیک اسید پودری نوبل، ۱ کیلوگرمی

هیومیک اسید پودری نوبل، ۱ کیلوگرمی

از گل‌های آپارتمانی تا درختان میوه، این کود برای انواع گیاهان مناسب است.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • از ۱۰ کیلوگرم تا ۱۰۰کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
مشهد

کود هیومیک اسید مایع | --۳۸۸

کود اسید هیومیک مایع

نکات مهم هنگام استفاده از اسید هیومیک مایع توصیه می‌شود این محلول با کودهای با ph کمتر از ۶ استفاده نشود؛ از دسترس کودکان و حیوانات حفظ شود؛ در دمای ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.
ارسال فوری
۵۱۳,۰۰۰ تومان
۵۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
سراسر کشور
مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
بهترین قیمت
۹۳۱,۲۰۰ تومان
۹۷۰,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
فروش فوری
شیراز

نوردوکس نروژ

نوردوکس نروژ

نوردوکس یک سم قارچ کش- باکتری کش قوی و غلیظ است که جهت مقابله با بسیاری از بیماریهای گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این سم با نام های دیگری از جمله قارچ کش مسی نوردکس ، کوپکس و پرنوکس در بازار موجود است و دارای بالاترین مس فعال زیستی است که حفاظت طولانی مدتی برای گیاهان حتی در مناطقی با بارندگی زیاد فراهم میکند.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
بندرعباس
نیتروژن موجود در این کود، به گیاهان کمک می‌کند تا رشد سریع‌تری داشته باشند و سبز شوند. همچنین، فسفر برای تقویت رشد ریشه‌ها و افزایش تعداد و اندازه میوه‌ها و گل‌ها حیاتی است. پتاسیم نیز به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل شرایط محیطی سخت‌تر مقاومت کنند و ساختار قوی‌تری برای گیاهان ایجاد کنند.
ارسال فوری
۴۳۶,۵۰۰ تومان
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
تهران
کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
ضمانت اصالت کالا
۱۷۳,۲۵۰ تومان
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱۸۰,۰۰۰ تومان - ۱۶۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۸
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود ۳۶-۱۲-۱۲ سیکو SICO GREEN

کود ۳۶-۱۲-۱۲ سیکو SICO GREEN

کودی کامل با درصد بالای پتاسیم مناسب برای سایز گرفتن و رنگ‌گیری میوه‌ها. نیتروژن این محصول به سه فرم اوره، نیترات و آمونیوم بوده و گیاهان قادر خواهند بود فرم نیتروژن مورد نیاز خود را به‌راحتی جذب نمایند. عناصر میکرو به صورت کلاته با EDTA بوده که سبب پایداری این عناصر در خاک می‌گردد. این کود را می‌توان به‌صورت محلول‌پاشی و آبیاری استفاده کرد.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
اصفهان
کود مایع جلبک دریایی دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
تحویل استان اصفهان رایگان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
از ۷۰۰,۰۰۰ تومان - ۷۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
یزد

کود سه بیست مایع | --۳۳۸

کود ۲۰-۲۰-۲۰ SHOCK

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ارسال فوری
۴۳۶,۵۰۰ تومان
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
قم

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۳۹۵

کود مایع جلبک دریایی با خلوص بالا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
بهترین قیمت
۹۴۰,۵۰۰ تومان
۹۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
فروش فوری
شیراز

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

از گل‌های آپارتمانی تا درختان میوه، این کود برای انواع گیاهان مناسب است.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • از۲۰ تا ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
مازندران

کود سه بیست پودری | --۴۷۰

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ ایرانی

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
تخفیف ویژه
۱,۶۴۸,۳۵۰ تومان
۱,۶۶۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
اصفهان
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان در طول سال استفاده کرد. با این حال، بهترین زمان استفاده از این کود در فصل رشد گیاهان است.
ارسال فوری
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
شیراز

کود هیومیک اسید مایع | --۵۰۱

کود مایع نوتری تک هیومیک اسید ۱۲۳ بازرگان کالا

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۵۳۶,۵۸۰ تومان
۵۴۲,۰۰۰ تومان
۱%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۶
بندرعباس
سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
ارسال فوری
۴۳۶,۵۰۰ تومان
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱

بهترین زمان برای کود ۲۰ ۲۰ ۲۰

زمان مصرف کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عوامل مختلفی بستگی دارد. سه بیست کود متعادلی است که می توان آن را در زمان های مختلفی برای گیاهان استفاده کرد. عواملی مانند نوع گیاه، شرایط آب و هوایی، دمای هوا، سن گیاه، نوع خاک و عناصر موجود در آن می توانند زمان مصرف کود را تعیین کنند. در این مقاله سعی داریم عوامل مختلف دخیل در بهترین زمان برای کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ را توضیح دهیم و توصیه متخصصین را برای زمان کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ به شما ارائه دهیم.در مقاله مورد نظر از گل استایل تلاش داریم طرز استفاده ی کود سه بیست را برای گیاهان مختلف و به شکل های آبیاری و غبار پاشی با کود سه بیست شرح دهیم.


زمان استفاده از کود ۲۰ ۲۰ ۲۰

زمان استفاده از کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ در درجه اول به نوع گیاهی که می خواهیم برای آن کود استفاده کنیم بستگی دارد. زمان کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای گیاهان زراعی، باغی، گلخانه ای و آپارتمانی متفاوت است.

زمان استفاده از کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی گیاهانی همیشه سبز هستند که در اکثر مواقع از انها در فضای آپارتمان نگهداری می شود. این گیاهان چون همیشه در طول سال در حال رشد هستند، نیاز انها به عناصر غذایی نیز همیشگی است. نیاز گیاهان آپارتمانی به عناصر غذایی نسبت به گیاهانی که در زمین کاشت شده است بیشتر است چرا که خاک گلدان محدود است و نمیتواند به سرعت عناصر مصرف شده توسط گیاهان را تامین کند و آنها را جایگزین عناصر مصرف شده کند.
بنابر این زمان کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای گیاهان آپارتمانی همیشگی است و هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید در تمامی فصول سال از کود سه بیست استفاده کنید و محدودیتی در این مورد ندارید. زمان مصرف کود ۲۰-۲۰-۲۰ بهتر است هنگام صبح باشد چرا که در این زمان جذب گیاه بیشتر است و می تواند بهتر کود را استفاده کند. همچنین برای گیاهان آپارتمانی می توان هر دو هفته یکبار بسته به دفعات آبیاری گیاهان از کود سه بیست استفاده کرد.برای اطلاعات بیشتر بهترین کود برای رشد گیاهان آپارتمانی مقاله مورد نظر را مطالعه نمائید.


زمان استفاده از کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای درختان

درختان مختلف به دو دسته ی درختان خزان کننده و درختان همیشه سبز تقسیم می شوند. درختانی که همیشه سبز هستند در زمستان و تابستان برگ دارند و به رشد و نمو خود ادامه می دهند اما درختان خزان کننده مانند درختان میوه در هنگام پاییز به خواب می رود و جریان شیره ی گیاهی در این درختان بسیار کند می شود. زمان استفاده از کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای درختان همیشه سبز بیشتر در فصل رشد یعنی بهار و تابستان انجام می شود چرا که در این زمان ها درخت به عناصر موجود در کود احتیاج دارد. در زمان هایی مانند پاییز که رشد و نمو درختان کاهش می یابد مصرف کود نیز کم می شود.
در زمستان در مناطق معتدل نیز می توان کود مصرف کرد اما در مکان هایی که هوا در زمستان سرد می شود برای این درختان کود مصرف نمی شود زیرا که جذب این عناصر به کندی انجام می گیرد. زمان استفاده از کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای درختان خزان کننده در فصول بهار و تابستان است. در این فصول درختان اقدام به رشد و باردهی می کنند و نیاز غذایی زیادی دارند. در فصل پایین و زمستان و زمان خواب درختان نیازی به کود و کوددهی ندارند اما قبل از بیدار شدن می توان کود سه بیست گرانول را به صورت چالکود استفاده کرد.


بهترین زمان برای کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای مزارع

گیاهان زراعی و صیفی به عناصر مختلفی برای رشد و باردهی نیاز دارند که تمامی این عناصر در کود سه بیست موجود می باشد. کود سه بیست چون تمامی عناصر را به طور متعادلی موجود دارد، در تمام فصل رشد برای گیاهان زراعی استفاده می شود. بهترین زمان برای کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ می توان در اوایل کاشت برای رشد ریشه ، در اواسط فصل کاشت برای رشد رویشی و در اواخر فصل رشد برای افزایش باردهی و تناژ محصول استفاده کرد.


با توجه به مطالب گفته شده باید متوجه شده باشید که نوع گیاه در زمان کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ بسیار اهمیت دارد. شرایط محیطی مانند گرما و سرما نیز در تعیین زمان مصرف کود ۲۰-۲۰-۲۰ دخالت دارد و می تواند آن را تنظیم کند. برای افزایش تاثیر کود در زمان مصرف کود ۲۰-۲۰-۲۰ می توانید از کود های هیومیک اسید یا فولویک اسید استفاده کنید. این کود ها جذب عناصر موجود در کود سه بیست را افزایش می دهند و این فرایند را توسط ریشه راحت تر می کنند.برای خرید کود گیاهان خانگی و آپارتمانی با بهترین قیمت با مشاورین مجموعه گل استایل تماس حاصل فرمائید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.