advertise

کود سه بیست برای پتوس

فروش ویژه کودهای گل استایل

پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

کود فورنوترینت پتاس بالا از شرکت سبز محصول داتیس از جمله کودهای کامل با عناصر میکرو و ماکرو هست. پتاسیم با نماد K از جمله عناصر پر مصرف توسط گیاهان است. این عنصر به صورت طبیعی داخل خاک وجود دارد. اما برداشت های زیاد و کشاورزی غیر اصولی باعث شده که کمبود این عنصر در خاک در موارد بسیاری به وضوح دیده شود
فروش ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • ۲۰۰لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

استفاده مداوم از این کود به بهبود ساختار و بافت خاک کمک می‌کند و تراکم آن را افزایش می‌دهد.
فروش فوق العاده
  • سبز محصول داتیس
  • ۲۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
مازندران
اسید هیومیک پودری یک نوع کود آلی است که از مواد گیاهی تولید می‌شود. این کود با فرآوری اسید هیومیک از لجن، بقایای گیاهی و مواد آلی دیگر تولید می‌شود. اسید هیومیک پودری حاوی اسید هیومیک با وزن مولکولی بالا است که می‌تواند باعث بهبود خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک شود. این کود به عنوان یک ماده آلی مفید، می‌تواند بهبود سلامت گیاهان و افزایش عملکرد آن‌ها کمک کند.
بهترین کیفیت
۵۴۴,۵۰۰ تومان
۵۵۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
تهران

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۴۶۱

کود هیومیک اسید پودری پلنت چویس

استفاده از کود هیومیک اسید در خاک، می‌توانید محصولات خود را بهبود بخشیده و بهره‌وری خود را افزایش دهید. این کود برای کشت و کار گیاهانی مانند گندم، جو، سیب زمینی، گیاهان دارویی، صیفی جات و سبزیجات کاربرد دارد. کود هیومیک اسید برای گل‌های آپارتمانی هم کاربرد دارد. با توجه به اینکه هیومیک اسید از مواد طبیعی به دست می‌آید، برای محیط‌زیست بسیار مفید است. همچنین استفاده از کود هیومیک اسید باعث کاهش نیاز به کودهای شیمیایی و در نتیجه کاهش آلودگی‌های زیست خواهد شد. در نتیجه، استفاده از کود هیومیک اسید به عنوان یک کود آلی می‌تواند به بهبود کیفیت محصولات، افزایش بهره‌وری و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی کمک کند
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۳۵,۶۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۰
قم
کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
ارسال فوری
۷۷۴,۲۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۹۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
تهران
نکات مهم هنگام استفاده از اسید هیومیک مایع توصیه می‌شود این محلول با کودهای با ph کمتر از ۶ استفاده نشود؛ از دسترس کودکان و حیوانات حفظ شود؛ در دمای ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.
تحویل فوری
۴۰۸,۵۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۴۱۵,۰۰۰ تومان - ۴۲۵,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
اصفهان

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۹۷

کود محرک رشد آکادین

کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
تخفیف ویژه
۱,۱۵۲,۰۰۰ تومان
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۴%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود آمینو اسید + پتاسیم شنزن

کود آمینو اسید + پتاسیم شنزن

حاوی ۱۹ درصد پتاسیم ۵ درصد آمینواسید کل ۵ درصد آمینو اسید آزاد
ارسال رایگان
  • ایران
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مایع مگفوز لبوسل آلمان

کود مگفوز از شرکت لبوسل آلمان دارای مقادیر زیادی منیزیوم است که نیاز گیاه را کاملا برطرف میکند. این کود علاوه بر منیزیوم دارای نیتروژن و فسفر نیز هست که در رشد گیاه و ریشه تاثیر بسزایی دارند. منیزیوم با علامت شیمیایی Mg از عناصر ثانویه مورد نیاز گیاهان است. نقش این عنصر در گیاهان شامل دخالت در ساخت روغن های گیاهی، ساخت کلروفیل و سبزینگی گیاهان، تنظیم جذب فسفرو انتقال به دانه گیاه و تولید هیدروکربنها و مواد قندی و رنگ گیری میوه است
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • اسپانیا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
یزد
کود های سه بیست به دو شکل مایع و پودری تولید میشوند که از لحاظ طریقه ی مصرف باهم تفاوت دارند و هر دو محلول در آب هستند. همچنین با توجه به برند و کشور های تولید کننده ی خود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال انواع شکل نیتروژن موجود در برندهای مختلف کود سه بیست با درصد های متفاوتی از هم وجود دارد که روی هر محصول ذکر شده است.
ضمانت اصالت کالا
۴۲۶,۸۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • ایران
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
کرمانشاه

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۸۵

کود پودری عصاره جلبکی

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
زیر قیمت بازار
۷۵۸,۴۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۷۷۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
تخفیف ویژه
  • سیفو 
  • ایتالیا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
پرداخت درب منزل
مشهد

کود پودری هیومیفرست مدل ZGB زرین گستر باستان

کود پودری هیومیفرست مدل ZGB زرین گستر باستان

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
فروش ویژه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۵۰  تا ۱۰۰ کیلوگرم
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
مشهد

قیمت کود سه بیست پودری | --۴۱۲

کود سه بیست آلمانی پودری

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
دارای سریع ترین زمان ارسال
۳,۸۶۴,۰۰۰ تومان
۴,۰۲۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴,۱۸۵,۰۰۰ تومان - ۴,۰۹۶,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱

پتوس از جمله گیاهان آپارتمانی برگ سبز و رونده هست. این گیاه، روش نگهداری نسبتا آسانی دارد و می توان در محیط هایی با نور کم نیز از این گیاه نگهداری کرد.برای داشتن گیاه پتوس شاداب تر و بهتر باید از انواع کود های مختلف برای تقویت این گیاه استفاده کرد. در این مقاله به بررسی کود سه بیست برای پتوس می پردازیم.اگر تمایل به دانستن مطالب مفید در مورد کود سه بیست و تاثیر کود سه بیست برای گیاهان آپارتمانی مانند کاکتوس و سانسوریا دارید با مجموعه گل استایل در ادامه مطلب همراه باشید.


کود سه بیست پتوس | گل استایل

کود سه بیست پتوس

کود سه بیست از جمله کود های بسیار رایج و محبوب در بخش کشاورزی، باغداری و همچنین گیاهان آپارتمانی هست. این کود دارای تمام عناصر مورد نیاز گیاهان مانند نیتروژن، فسفر و پتاسیم است. از کود سه بیست برای تقویت تمامی گل های آپارتمانی مانند پتوس استفاده می شود.کود سه بیست همانطور که از اسمش پیداست کودی متعادل است و فشار زیادی به گیاهان وارد نمی کند و ازین جهت مضرات و عوارض بسیار پایینی دارد.
از سه بیست برای تامین عناصر اصلی و برطرف کردن کمبود ها در گیاهان استفاده می شود. کود سه بیست پتوس از بهترین گزینه ها است. در ادامه به بررسی کمبود عناصر مختلف در پتوس و علائم آن می پردازیم. کود سه بیست آبی رنگ سالیان سال است که در صنعت کشاورزی ایران استفاده شده و از کود های بسیار محبوب و پر مصرف در این صنعت محسوب می شود.برای آشنایی بیشتر با رنگ کود سه بیست مقاله کود سه بیست آبی را مطالعه نمایید.

کمبود نیتروژن در پتوس

کمبود نیتروژن در گیاهان باعث زرد شدن برگ های قدیمی می شود، رشد گیاه با افت شدیدی مواجه می شود و کم کم این زردی برگ ها به برگ های بالاتر هم سرایت پیدا می کند.کمبود نیتروژن در پی عدم تعویض خاک گلدان در مدت زمان طولانی و یا استفاده از خاک نامناسب برای پتوس اتفاق می افتد. کود سه بیست پتوس می تواند نیتروژن مورد نیاز پتوس را با داشتن ۲۰ درصد پتاسیم تامین کند.

کمبود فسفر در پتوس

اگر گیاه دچار کمبود فسفر شود، برگ هایی که جوان هستند کوچکتر می شوند و جوانه انتهایی گیاه بسیار ضعیف می گردد. در نتیجه گیاه اصلا رشد خوبی را سپری نمی کند و کم کم نابود می شود.فسفر باعث رشد ریشه شده و پاجوش زنی و تکثیر گیاهان آپارتمانی از جمله پتوس می شود. کمبود فسفر باعث عدم رشد ریشه ها و ضعیف ماندن گیاه نیز می شود. کود سه بیست پتوس با داشتن ۲۰ درصد فسفر قابل جذب برای گیاهان می تواند فسفر مورد نیاز گیاه را تامین کند و کمبود های آن را برطرف کند.

کمبود پتاسیم در پتوس

اگر پتوس شما دچار کمبود پتاس باشد ، برگ های پایین گیاه زرد می شوند و به آرامی می سوزند تا برگ های فوقانی از گیاه را از بین ببرند. عنصر پتاسیم برای گیاه بسیار مهم است، چرا که کیفیت میوه های درختی و پروتئین موجود در میوه به این عنصر بستگی دارد.پتاسیم با غلیظ کردن شیره ی گیاهی می تواند گیاه را در برابر آفات و بیماری ها و حتی تنش های محیطی نیز مقاوم کند. کود سه بیست پتوس دارای ۲۰ درصد پتاسیم هست که می تواند نیاز های گیاه شما را به این عنصر برطرف کند.


طرز استفاده از کود سه بیست برای پتوس

کود سه بیست برای پتوس معمولا به شکل آبیاری استفاده می شود. در روش آبیاری مقدار توصیه شده ی کود را در آب حل کرده و یک آب در میان به صورت آبیاری و سیراب استفاده کنید.مقدار توصیه شده برای مصرف کود سه بیست معمولا یک قاشق چایخوری در یک لیتر آب است. کود سه بیست را می توان به صورت محلول پاشی نیز استفاده کرد.
عناصر موجود در این کود می تواند از طریق برگ ها نیز به راحتی جذب و توسط گیاه استفاده شود.تیم گل استایل تلاش دارد که بهترین کود سه بیست برای پتوس را از بازار متنوع کود ها تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با مراجعه به بخش کودهای مخصوص گیاهان آپارتمانی می توانید به قسمت کود های کم حجم سه بیست برای گیاهان آپارتمانی مراجعه کنید.


طریقه مصرف کود سه بیست


طریقه مصرف کود سه بیست برای پتوس در بهار و تابستان

بهترین زمان مصرف کود سه بیست در زمان رشد گیاه یعنی بهار و تابستان است. چرا که زمان اصلی رشد گیاهان است و در این دو فصل گیاه شما شروع به زدن جوانه های جدید می‌کند.بنابراین لازم است بر اساس رشد گیاهتان هر دو هفته یکبار محلولی از سه بیست برای پتوس آماده کرده و گیاهتان را با آن تقویت کنید.

طریقه مصرف کود سه بیست برای پتوس در پاییز و زمستان

زمان خواب گل ها و گیاهان در فصل پاییز و زمستان است. به خصوص در فصل سرد زمستان که میزان رشد پتوس نیز بسیار پایین است. بنابراین کود دادن به آن ها کاهش می یابد.پس لازم است فاصله استفاده از کود سه بیست پتوس را زیاد کنید. بهترین مقدار نیز هر یک ماه یکبار است.در این مقاله از گل استایل تلاش داریم طرز استفاده ی کود سه بیست را برای گیاهان مختلف شرح دهیم.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.