advertise

فروش ویژه کودهای گل استایل

تهران
کود سه بیست محبوب ترین، پر مصرف ترین و بهترین کود در حوزه کشاورزی است. این کود کامل ترین کود با فرمول ساده ۲۰-۲۰-۲۰ است. کود سه بیست از سه عنصر پر مصرف نیتروژن، فسفر و پتاسیم به میزان بیست درصد موجود دارد. اغلب کود های سه بیست علاوه بر عناصر ماکرو دارای اندکی از عناصر میکرو نیز هستند تا به صورت کامل همه ی عناصر مورد نیاز گیاه را تامین کند.
بهترین کیفیت بازار
۳۷۳,۴۴۰ تومان
۳۸۹,۰۰۰ تومان
۴%
از ۳۹۲,۰۰۰ تومان - ۳۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۹
اصفهان

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۲۵

کود مایع جلبک دریایی با خلوص بالا

کود مایع جلبک دریایی دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
بهترین قیمت
۵۴۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
مشهد

کود هیومیک اسید مایع | --۳۰۰

جاست گرین اسپانیا

مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: مصرف راحت‌تر کود مایع؛ تقویت و ترمیم ساختار خاک؛ گرمابخشی به گیاه و جلوگیری از سرمازدگی آن در فصول سرد؛ اشاره کرد
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۵۱,۲۰۰ تومان
۴۷۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۵,۰۰۰ تومان - ۴۷۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اصفهان

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۴۳

کود مایع جلبک دریایی شنزن

مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۶۱۴,۴۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۵۶۰,۰۰۰ تومان - ۵۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
کرمانشاه

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۴۳

جلبک دریایی با خلوص بالا

مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
با بهترین کیفیت
۵۸۸,۰۰۰ تومان
۶۰۰,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
اصفهان
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
تحویل استان اصفهان رایگان
۷۶۶,۳۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس، ۵ لیتری

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
تخفیف ویژه
  • ایران
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع آمینو ۳۳ پلاس کل-مگ داتیس، ۵ لیتری

کود مایع آمینو ۳۳ پلاس کل-مگ داتیس، ۵ لیتری

کود آمینو ۳۳ پلاس از برند معتبر داتیس از جمله کودهای دارای درصد آمینو اسید بالاست. این کود علاوه بر آمینواسید دارای تعدادی از عناصر میکرو و عصاره جلبک دریایی نیز میباشد. آمینو اسید ها از انواع کودهای محرک رشد در کشاورزی است که اغلب به صورت محلول پاشی و برگ های گیاهان جذب میشود. همانطور که میدانیم آمینو اسید ها از اجزای سازنده ی پروتئین ها هستند و تنها بیست عدد از آنها در بافت گیاهان و بدن موجودات یافت میشود. گیاهان آمینو اسید را از عناصر اولیه، کربن و اکسیژن به دست می آورند.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • از۲۰لیتر تا ۱۰۰ لیتر
  • مایع
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
مشهد

کود هیومیک اسید مایع | --۲۴۸

کود اسید هیومیک مایع RicoMax-spain

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
بهترین کیفیت
۴۵۵,۴۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
اهواز

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۱۴

کود جلبک دریایی ماسو

کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
ارسال فوری
۵۷۴,۲۰۰ تومان
۵۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
شیراز

قیمت کود سه بیست پودری | --۴۰۱

کود ۲۰-۲۰-۲۰ بلوروستر پودری

کود سه بیست بلوروستر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
بهترین کیفیت
۱,۶۴۹,۰۰۰ تومان
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
قم

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۹۶

کود ارگانیک و جلبک دریایی استیملکس

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
زیر قیمت بازار
۶۴۶,۸۰۰ تومان
۶۶۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۶۴۰,۰۰۰ تومان - ۶۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اصفهان

کود هیومیک اسید پودری | --۲۵۱

کود اسید هیومیک پودری پلنت چویس

اسید هیومیک پودری یک نوع کود آلی است که از مواد گیاهی تولید می‌شود. این کود با فرآوری اسید هیومیک از لجن، بقایای گیاهی و مواد آلی دیگر تولید می‌شود. اسید هیومیک پودری حاوی اسید هیومیک با وزن مولکولی بالا است که می‌تواند باعث بهبود خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک شود. این کود به عنوان یک ماده آلی مفید، می‌تواند بهبود سلامت گیاهان و افزایش عملکرد آن‌ها کمک کند.
ارسال فوری
۴۱۰,۸۵۰ تومان
۴۱۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
کرمانشاه

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۱۰

جلبک دریایی با خلوص بالا زنیت

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
ضمانت اصالت کالا
۱,۰۳۰,۰۰۰ تومان
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
کرمانشاه

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۳۷۳

کود مایع جلبک دریایی با خلوص بالا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
ضمانت اصالت کالا
۶۲۷,۲۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸

اسید هیومیک برای پتوس

پتوس گیاهی آپارتمانی و برگ سبز هست که از گیاهان آپارتمانی رونده محسوب می شود. نگهداری از این گیاه در آپارتمان بسیار آسان است و با رعایت یکسری از نکات می توانید گل پتوس بسیار زیبا و شادابی داشته باشید.انواع کود های مختلفی برای پتوس استفاده می شود.اسید هیومیک برای پتوس از بهترین کود های موجود در بازار است.ما در گل استایل سعی داریم از مزایای اسید هیومیک برای پتوس صحبت کنیم.همچنین می توانید با خواندن مقاله مورد نظر از طرز استفاده اسید هیومیک برای گلهای اپارتمانی نیز مطلع شوید.


اسید هیومیک برای پتوس | گل استایل

روش نگهداری پتوس

در واقع گیاه پتوس نگهداری سختی ندارد و همه ی افراد به راحتی می ‌توانند آن را در آپارتمان، خانه و یا محل کارشان، نگه دارند. این گل با داشتن برگ هایی قلبی شکل زیباییزیبایی زیادی دارد. از اثرات فوق العاده تصفیه کنندگی هوا نیز برخوردار است و در هر مکانی که قرار بگیرد، به سرعت هوا را پاکیزه می‌کند.به یاد داشته باشید که پتوس گیاهی رونده است و قبل از بزرگ شدن ساقه و برگ‌ ها؛ باید مسیر رشد برای آن در نظر بگیرید تا زیبایی محیط را زیاد کند. دقت داشته باشید که این گیاه داخل برگ ‌های خود؛ نوعی ماده سمی تولید می ‌کند که اگر به بدن وارد شود، فعال خواهد شد و مسمومیت ایجاد می ‌کند.
به همین علت اگر فرزندان ‌تان کوچک هستند یا این‌ که حیوانات خانگی دارید؛ باید از این لحاظ مراقبت ‌های لازم را انجام دهید و بیشتر مواظب آن ‌ها باشید.اگر پتوس‌ تان رشد خوبی ندارد؛ حتما به اندازه کافی تغذیه نشده است و باید از یک کود مغذی که تمام املاح ضروری را به آن برساند استفاده کنید. توجه داشته باشید که هر کودی از مواد و ویتامین‌های لازم برخوردار نیست؛ به همین علت توصیه می‌کنیم از اسید هیومیک برای پتوس بهره بگیرید.


خواص اسید هیومیک برای پتوس

از کود هیومیک اسید برای پتوس می توان به صورت آبیاری استفاده کرد. هیومیک اسید معمولا به شکل محلول پاشی استفاده نمی شود چرا که روی برگ ها لکه های تیره رنگ ایجاد می کند.اسید هیومیک برای پتوس به شکل آبیاری استفاده می شود.مقدار یک قاشق چایخوری از کود هیومیک اسید پودری را در یک لیتر آب محلول کرده و هر ماه یکبار به صورت آبیاری استفاده کنید.این مقدار برای هیومیک اسید مایع تقریبا معادل نصف درب نوشابه می باشد.
کود هیومیک اسید را برای هر گیاه به شکل سیراب مصرف کنید.اسید هیومیک برای پتوس از بهترین و مناسب ترین و کم خطر ترین کود های موجود است که می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای تقویت گیاهان باشد. گل استایل بهترین و باکیفیت ترین کود های هیومیک اسید را با کمترین قیمت ها موجود دارد و شما به راحتی می توانید خرید کنید.

خواص اسید هیومیک برای پتوس | گل استایل

کود هیومیک اسید برای پتوس

پتوس در گلدان های کوچک تا بزرگ کاشت می شود. خاک گلدان ها محدود است و نمیتواند خود را باز سازی کرده و عناصر مورد نیاز این گیاه را تامین کند. برای تامین عناصر مورد نیاز پتوس باید از کود های شیمیایی یا ارگانیک استفاده شود.این کود ها می تواند عناصر غذایی مورد نیاز هر گیاه را تامین کرده و در اختیار گیاهان قرار دهد تا از طریق ریشه جذب شود. کود های مختلفی برای پتوس استفاده می شوند و ممکن است سوال شما این باشد که چه کودی برای تقویت پتوس مناسب تر است؟پاسخ ما به شما هیومیک اسید است. اسید هیومیک برای پتوس خواص بسیار زیادی دارد که می تواند این گیاه را به انواع دیگر کود ها بی نیاز کند.

هیومیک اسید | گل استایل

خواص اسید هیومیک برای پتوس

اسید هیومیک برای پتوس خواص زیادی دارد. این کود خاک داخل گلدان را تقویت کرده و با داشتن مواد آلی زیاد می تواند خاک را غنی کند. مواد آلی داخل هیومیک اسید ظرفیت نگهداشت آب را در خاک افزایش می دهد و می تواند خاک را سبک کرده و برای کاشت مناسب کند.اسید هیومیک برای پتوس باعث تنظیم PH خاک می شود و می تواند پی اچ خنثی مورد نیاز برای رشد ریشه را فراهم کند. اسید هیومیک برای پتوس باعث جذب بیشتر و بهتر عناصر از طریق ریشه شده و می تواند گیاه را نسبت به عوامل تنش زای محیطی مانند تنش های دمایی، جا به جایی و آفات و بیماری ها مقاوم کند. پتوس نیز مانند هر گیاه دیگری اگر شرایط لازم برای رشدش مهیا نباشد وتغذیه کافی به آن نرسد؛ ممکن است در معرض خطر نفوذ آفات و حشرات مضر قرار بگیرد. اما افرادی که از هیومیک اسید استفاده کنند در واقع از نفوذ این آفات به خاک و آسیب رساندن آن‌ها به گیاه، جلوگیری می‌کنند.
اسید هیومیک در واقع تأثیر بسیار خوبی در رشد پتوس دارد و حجم ریشه آن را تا چندین برابر افزایش می‌دهد. گیاهی که ریشه های قوی ‌تر و وسیع‌ تری داشته باشد نیز؛ از سلامت و مقاومت بالاتری برخوردار است. این کود با تأثیر داشتن بر عملکرد خاک؛ به جذب مواد غذایی بسیار کمک می‌کند و موجب افزایش نفوذ پذیری سلول‌های ریشه می شود.همچنین اسید هیومیک مقدار زیادی اسید های نوکلئیک و اسید های آمینه، تولید می‌کند که موجب تکثیر سلولی در کل گیاه می ‌شود.برای اطلاعات بیشتر درباره هیومیک اسید برای گیاهان آپارتمانی مناسب است ، می توانید به مقاله مورد نظر مراجعه نمایید..شما میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید و از خدمات گل استایل بهره مند شوید.

محصولات مرتبط


مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.