advertise

هیومیک اسید چه رنگی است

فروش ویژه کودهای گل استایل

پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود پودری ریکو میک میکس ۴۶۴ اسپانیا کمپلکس میکرو ریزمغذی، نیم کیلوگرمی

کود پودری ریکو میک میکس ۴۶۴ اسپانیا کمپلکس میکرو ریزمغذی، نیم کیلوگرمی

کود ریکومیک میکس ۴۶۴ جاست گرین که عناصر ثانویه و ریز مغذی­ ها در تسهیل بسیاری از فعالیت ­های حیاتی گیاه و در تقویت انتقال قند، استحکام ریشه و ایمنی کلی گیاهان بسیار مهم هستند. در حقیقت، وجود مقادیر کافی از عناصر ثانویه و میکرو به تأثیر بیشتر سایر مواد مغذی کمک می ­کند. بسیاری از ریز مغذی ­ها به عنوان ماده اولیه تولید آنزیم و اجزای ساختمانی برای تولید پروتئین و ترکیبات کامل دیگر نقش دارند.
تخفیف ویژه
  • اسپانیا
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
شهرکرد

کود هیومیک اسید پودری | --۴۳۸

کود اسید هیومیک پودری

مصرف کودهای حاوی نیتروژن و پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی و افزایش درآمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد. با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن، منگنز، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود و کود اسید هیومیک مایع تمام این منابع را در اختیار گیاه قرار می‌دهد و همین امر تمام مزایای لازم برای کشاورز، باغدار و مردم را فراهم خواهد کرد.
تحویل فوری
۱۶۴,۹۰۰ تومان
۱۷۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱۹۰,۰۰۰ تومان - ۱۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
مشهد

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۵۴

کود مایع عصاره جلبکی VOKOZIM-DRIP-INDIA

کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
تحویل استان اصفهان رایگان
۹۴۰,۵۰۰ تومان
۹۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
مشهد

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۳۳

جلبک دریایی اسپانیایی

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان در طول سال استفاده کرد. با این حال، بهترین زمان استفاده از این کود در فصل رشد گیاهان است.
تخفیف ویژه
۵۱۴,۸۰۰ تومان
۵۲۰,۰۰۰ تومان
۱%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فول اف روی منگنز داتیس

کود مایع فول اف روی منگنز داتیس

این کود به گیاهان انرژی لازم را فراهم می‌کند و رشد بهینه آنها را تضمین می‌کند.
فروش ویژه
  • گالن
  • از۲۰تا ۳۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
مازندران
از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۲۸,۶۵۰ تومان
۵۴۵,۰۰۰ تومان
۳%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
کرمانشاه

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۴۶

کود پودری عصاره جلبکی

مقدار کود جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
ارسال فوری
۱,۰۵۹,۳۰۰ تومان
۱,۰۷۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
یزد

کود هیومیک اسید مایع | --۴۰۷

هیومیک اسید مایع

مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
ضمانت اصالت کالا
۵۱۴,۱۰۰ تومان
۵۳۰,۰۰۰ تومان
۳%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
کیفیت تضمینی
یزد

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس

کود مایع فورنوترینت انتی سالت (ضد شوری) داتیس

این کود به گیاهان انرژی لازم را فراهم می‌کند و رشد بهینه آنها را تضمین می‌کند.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
شیراز
اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
ارسال فوری
۴۶۰,۸۰۰ تومان
۴۸۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
آذربایجان

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۹۱

کود محرک رشدجلبک دریایی آلگاریک

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
بهترین قیمت
۷۷۴,۲۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۷۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
۱
شیراز

قیمت کود هیومیک اسید مایع | --۲۳۰

اسید هیومیک RicoMax-spain

مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: مصرف راحت‌تر کود مایع؛ تقویت و ترمیم ساختار خاک؛ گرمابخشی به گیاه و جلوگیری از سرمازدگی آن در فصول سرد؛ اشاره کرد
ارسال فوری
۴۴۱,۶۰۰ تومان
۴۶۰,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا، ۱ کیلوگرمی

محصول مغذی چند منظوره کود آهن و هیومیک اسید غنی شده، کاملا محلول در آب رفع زردی گیاه در خاک های قلیایی و شور و کمک به سبزینگی برگ ها و بهبود فتوسنتز ضمن اسیدی کردن خاک به دلیل وجود هیومیک اسید، جذب آهن را افزایش داده تثبیت ریشه گیاه در خاک افزایش جوانه، شکوفه و بزرگ شدن میوه، افزایش مقاومت گیاه به خشکی تسهیل تعریق و تعرق گیاهی و تقویت سیستم ریشه
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۵ کیلوگرم تا ۲۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع فوکستر سیفو ۵ لیتر

کود مایع فوکستر سیفو ۵ لیتر

استفاده مداوم از این کود به بهبود ساختار و بافت خاک کمک می‌کند و تراکم آن را افزایش می‌دهد.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پابرا رادیکا، ۲۰ لیتری

کود مایع پابرا رادیکا، ۲۰ لیتری

کود پابرا رادیکا از شرکت سبز محصول داتیس از بهترین کودهای ریشه زا موجود در بازار است. یکی از راه های ایجاد گیاه جدید یکسان با گیاه اصلی، استفاده از روش قلمه زنی است. روش های رایج ساخت گیاهان جدید قلمه ریشه، قلمه ساقه و قلمه برگ اغلب با استفاده از هورمون ریشه است. وقتی باغبان ها می خواهند گیاهان را تکثیر کنند، به شدت می‌خواهند احتمال ریشه زایی گیاه را افزایش دهند. همه ما وقتی گیاهی را کشت می‌کنیم، انتظار رشد سریع آن را داریم و این امر بسیار منطقی است.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • مایع
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰

کود هیومیک اسید و رنگ ظاهری آن

در پاسخ به این سوال که هیومیک اسید چه رنگی است؟ باید بگوییم که رنگ هیومیک اسید قهوه ای تیره رو به سیاه است که پس از محلول شدن با آب به رنگ قهوه ای روشن تر تبدیل می شود. رنگ هیومیک اسید عامل شناخت آن در بین کشاورزان است. علاقه ی زیاد کشاورزان به این کود علاوه بر مزایای بسیاری که دارد به دلیل غلظت بالا و رنگ تیره ی آن نیز هست. رنگ تیره ی هیومیک اسید نیز به دلیل مواد آلی زیاد موجود در کود هیومیک اسید است.هیومیک اسید پلنت چویس از بهترین کود های هیومیک اسید آمریکایی موجود در بازار است که با فرمولاسیونی خاص تولید می گردد.برای اطلاعات بیشتر درمورد این کود لینک مورد نظر را کلیک نمایید.


هیومیک اسید چه رنگی است | گل استایل

منبع هیومیک اسید چه رنگی است؟

هیومیک اسید از کود های طبیعی است که طی سالیان سال تحت فشار و گرما قرار گرفتن بقایای گیاهی ساخته شده است. مواد هیومیکی مواد آلی زیادی دارد و از مواد آلی ساخته می شود. هیومیک اسید از نوعی خاکستر معدنی به نام لئوناردیت Leonardite تهیه می شود. تولید این مواد از طریق تجزیه باقیمانده های گیاهی و جانوری در داخل خاک و در شرایط خاص بیولوژیکی انجام می شود. لئوناردیت سازنده ی هیومیک اسید چه رنگی است؟ رنگ اصلی لئوناردیت نیز مانند اسید هیومیک قهوه ای تیره تا سیاه است. لئوناردیت پس از استخراج از معادن به کارخانه های تولید کود منتقل می شود و در آنجا با انجام فرایندی به هیومیک اسید تبدیل می گردد.

اهمیت هیومیک اسید در کشاورزی

شاید توجه به این سوال که هیومیک اسید چه رنگی است؟ اهمیت چندانی نداشته باشد. برای استفاده از هیومیک اسید نباید به رنگ آن توجه کرد، بلکه نکته ی اصلی و مورد توجه خلوص و کیفیت کود است. هیومیک اسید تمامی مواد ضروری و مفیدی همچون گوگرد ، ازت ، فسفر ، کلسیم و ریز مغذی های فلزی را در خود دارد. کود هیومیک با تحریک گیاهان به ریشه زایی ، قدرت دسترسی آن ها به مواد مغذی خاک را بهبود می بخشد.
گسترش شبکه ریشه ها موجب جذب بیشتر مواد آلی و معدنی از خاک توسط گیاه شده و رشد و محصول دهی آن را تسریع می نماید.به دلیل اینکه خاک کشاورزی بیشتر مناطق ایران خشک است و میزان مواد هیومیکی در آن اندک ، بنابراین با کود دهی زمین ها می تواند عناصر لازم مثل کلسیم ، پتاسیم ، فسفر ، نیتروژن و گوگرد بیشتری در اختیار گیاهان قرار داد.امروزه بخش کشاورزی در کشور های پیشرفته پی به اهمیت استفاده از مواد هیومیکی Humic substance برده اند.


بیشترین میزان مصرف آن در قاره اروپا است. با توجه به خشک بوده زمین های کشاورزی در ایران ، اهمیت استفاده از اسیدهیومیک در کشاورزی و باغداری پر رنگ تر شده است.اسید هیومیک یک محرک زیستی است و می‌تواند برای چمن، درختان،درختچه‌ ها، بوته‌ ها، باغچه‌ ها و حتی گیاهان آپارتمانی استفاده شود.هیومیک اسید یک اسید ضعیف آلی با قابلیت ‌های بسیار زیاد است که کمک فراوانی به جذب این عناصر توسط گیاه کرده،
از آب شویی و از دست رفتن آنها جلوگیری می‌کند، به همین علت مصرف کود های شیمیایی در خاک را می‌تواند به نصف کاهش یابد در حالی که نتیجه بهتری برای کشاورز به بار آورد و درعین حال، تا حد زیادی از هزینه سرسام آور خرید کود های شیمیایی و مسمومیت و سفتی خاک بکاهد.مجموعه گل استایل تلاش دارد که مشخصات بهترین هیومیک اسید را تعریف کند تا شما عزیزان بهتر و راحت تر بتوانید آن را تشخیص دهید و مناسب ترینشان را خرید کنید. برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.


مزایای استفاده از اسید هیومیک

●افزایش سبزینگی و نشاط گیاه
●بهبود حجم و عملکرد ریشه‌ ها
●افزایش فعالیت بیولوژیکی خاک
●افزایش مقاومت گیاه به شوری و کم ‌آبی
●تنظیم PH و افزایش حلالیت عناصر خاک
●افزایش فعالیت میکروارگانیسم های مفید خاک

●افزایش کیفیت و کمیت محصولات زراعی و باغی
●تسهیل تعریق و تعرق گیاهی و تقویت سیستم ریشه
●افزایش جذب کودهای شیمیایی در صورت استفاده هم ‌زمان با آنها
●افزایش جوانه‌، شکوفه و بزرگ شدن میوه و افزایش مقاومت گیاه به خشکی
●قابلیت کلات کنندگی عناصر ریزمغذی مانند آهن و درنتیجه افزایش قابلیت جذب آنها توسط گیاه


بسته بندی هیومیک اسید چه رنگی است؟

این سوال که بسته بندی هیومیک اسید چه رنگی است از جمله سوالاتی است که شاید جواب مستقیم و واضحی نداشته باشد. رنگ بسته بندی کود هیومیک اسید بسته به نوع کارخانه ی تولید کننده ی هیومیک اسید متفاوت است. هر کارخانه ای می تواند هر رنگی از بسته بندی که تمایل داشت برای کود هیومیک اسید خود انتخاب و استفاده کند. بنابرین در پاسخ به این سوال که بسته بندی هیومیک اسید چه رنگی است؟ نمی توان هیچ پاسخ واضحی داد.


کود گرانول هیومیک اسید چه رنگی است؟

کود گرانول هیومیک اسید نیز مانند کود پودری و مایع هیومیک اسید دارای رنگی تیره رو به سیاه است. حال ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که محلول تهیه شده از کود گرانول هیومیک اسید چه رنگی است؟ باید بگوییم که کود های گرانول به دلیل اینکه کند رها هستند و به راحتی داخل آب حل نمی شوند، رنگ خاصی ندارند و ممکن است رنگ آنها به رنگ قهوه ای روشن بد رنگی باشد.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.