advertise

میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته

فروش ویژه کودهای گل استایل

اصفهان
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
زیر قیمت بازار
۷۴۵,۷۵۰ تومان
۷۸۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
یزد
اسید هیومیک یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است.
ضمانت اصالت کالا
۵۰۹,۶۰۰ تومان
۵۲۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱
کیفیت تضمینی
یزد

فول اف روی منگنز داتیس

فول اف روی منگنز داتیس

این کود به گیاهان انرژی لازم را فراهم می‌کند و رشد بهینه آنها را تضمین می‌کند.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • گالن
  • ۲۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود جلبک خالص آلگاریک ریکو اسپانیا

کود جلبک خالص آلگاریک ریکو اسپانیا

کود آلگاریک (AlgaRic Seaweed WSP) امکان بکارگیری بهینه از مواد غذایی که در خاک موجود است را فراهم میکند و موجب افزایش چشمگیر در کیفیت و کمیت محصول هم از نظر اندازه و هم تعداد میوه می‌شود.
فروش ویژه
  • جاست گرین اسپانیا
  • جعبه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۴
مازندران

کود هیومیک اسید پودری | --۲۸۲

کود هیومیک اسید پودری زایز

هیومیک اسید یکی از پرکاربردترین و مفیدترین کودها برای پرورش گیاهان به شمار می‌رود. استفاده از این کود به سبب فوایدی که برای گیاه و خاک دارد، میان کشاورزان و باغداران رواج گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. این کود قهوه‌ای رنگ، در واقع از بقایای جانداران و گیاهان دفن شده در خاک تولید می‌شود. به بیان دیگر جانداران مدفون شده در زیر خاک بر اثر تغییرات شیمیایی و با گذشت میلیون‌ها سال، تبدیل به اسید هیومیک می‌شوند.
بهترین کیفیت
۱,۰۳۷,۹۰۰ تومان
۱,۰۷۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۷۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود هیومیک پابرا

کود هیومیک پابرا بسته بندی ۲.۵ کیلوگرمی

کود هیومیک اسید پابرا حاوی ترکیبات هیومیک (هیومیک اسید و فولیک اسید) می‌باشد که از مهمترین اجزای هوموس خاک هستند. هیومیک اسید پودری پابرا در محصولات کشاورزی, باغبانی, آپارتمانی و فضای سبز به تنهایی یا در ترکیب با سایر کودهای پرمصرف (نیتروژن, فسفر, پتاسیم) و کم مصرف (آهن, روی و…) استفاده می‌شود.
تخفیف پاییزه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۸/۸
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع آمینو ۳۳ پلاس کل-مگ داتیس، ۵ لیتری

کود مایع آمینو ۳۳ پلاس کل-مگ داتیس، ۵ لیتری

کود آمینو ۳۳ پلاس از برند معتبر داتیس از جمله کودهای دارای درصد آمینو اسید بالاست. این کود علاوه بر آمینواسید دارای تعدادی از عناصر میکرو و عصاره جلبک دریایی نیز میباشد. آمینو اسید ها از انواع کودهای محرک رشد در کشاورزی است که اغلب به صورت محلول پاشی و برگ های گیاهان جذب میشود. همانطور که میدانیم آمینو اسید ها از اجزای سازنده ی پروتئین ها هستند و تنها بیست عدد از آنها در بافت گیاهان و بدن موجودات یافت میشود. گیاهان آمینو اسید را از عناصر اولیه، کربن و اکسیژن به دست می آورند.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • از۲۰لیتر تا ۱۰۰ لیتر
  • مایع
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • ایران
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
شیراز

کود هیومیک اسید مایع | --۵۰۱

کود مایع نوتری تک هیومیک اسید ۱۲۳ بازرگان کالا

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۵۳۶,۵۸۰ تومان
۵۴۲,۰۰۰ تومان
۱%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۶
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع جلبک دریایی کلپاک

کود مایع جلبک دریایی کلپاک

افزایش اندازه دانه، رنگ و مقدار قند انگور افزایش عملکرد سبزیجات و غلات افزایش عملکرد و طولانی شدن عمر مفید گوجه فرنگی کاهش تنش در زمان انتقال نشاء به مزرعه افزایش رشد درختان میوه تازه کشت شده تولید شرکت Kelp Products ltd آفریقای جنوبی
تخفیف پاییزه
  • آفریقای جنوبی
  • بطری
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۴
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۱۹

کود جلبک دریایی آکادین کانادا

کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۱,۲۰۲,۸۰۰ تومان
۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
مازندران

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۴۵۹

کود اسید هیومیک پودری zeiz

هیومیک اسید پودری مواد آلی مانند بقایای گیاهی در حین عمل تجزیه از خود هیومین، فولیک اسید و هیومیک اسید آزاد می کنند که در بین آن ها هیومیک اسید ماده ی پایدار به حساب می آید. هیومیک اسید پلیمری با زنجیره ی بلند است که ساختار ثابت و معینی ندارد و یکی از پیچیدگی های علم شیمی محسوب می شود. این ماده که اسید ضعیفی می باشد در آب حل می شود اما در موادی که خاصیت اسیدی دارند نامحلول است. هیومیک اسید دارای عناصر مورد نیاز برای رشد و نمو انواع گیاهان است که با توجه به ترکیبات مختلفی که دارد گاها می توان آن را به عنوان یک کود کامل برای تغذیه گیاهان در نظر گرفت.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۵۱۹,۷۵۰ تومان
۵۲۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۰
کرمانشاه

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۴۳

جلبک دریایی با خلوص بالا

مقدار کود مایع جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
با بهترین کیفیت
۵۸۸,۰۰۰ تومان
۶۰۰,۰۰۰ تومان
۲%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود اسید هیومیک ریکومکس پودری

کود اسید هیومیک ریکومکس پودری

پتاسیم موجود در این کود به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل تنش‌های زیستی مقاومت بیشتری داشته باشند.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲

کود سه بیست بی شک بهترین و کامل ترین کود مصرفی برای پسته است. درخت پسته از جمله درختان بسیار ارزشمند می باشد که محصولی با صرفه اقتصادی زیاد و صادراتی تولید می کند. این محصول ارزشمند از لحاظ کیفیت و میزان برداشت برای پسته داران محترم حائز اهمیت می باشد. میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته ممکن است دغدغه بسیاری از باغداران باشد که در این مقاله تلاش داریم که دلیل آن را به شکلی علمی و اصولی توضیح دهیم. کود سه بیست، از جمله بهترین و مغذی ‌ترین کودهای کشاورزی است که می‌توانید از آن برای تامین نیاز های غذایی درختان پسته بهره بگیرید.
این کود مزایای بسیار عالی ای دارد و می‌تواند املاح ضروری و مورد نیاز مانند نیتروژن، فسفر، پتاسیم، منگنز، آهن، کلسیم، پتاسیم، ازت، فسفات و روی را برای پسته‌ تأمین نماید. در حال عادی میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته اگر به‌ صورت صحیح و اصولی مصرف گردد، هیچ‌ گونه ضرری ندارد و می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای نیز از خود به‌ جای بگذارد. این کود کاملا نرمال و پرمصرف، میزان گل‌دهی، رشد و باردهی درختان پسته را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند محصولات سالم و باکیفیت بیشتری برداشت کنید.شمل می توانید برای اطلاعات بیشتر زمان مصرف هیومیک اسید برای پسته را مطالعه نمائید.


روش و میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته

پسته درختی بسیار مقاوم است و در شرایطی نامناسب نیز رشد می کند و به باردهی ادامه می دهد. به همین دلیل این درخت را در مناطقی که خاک، آب و هوای نامناسب دارد نیز می توان کاشت. درخت پسته ریشه ی بسیار عمقی دارد و به همین خاطر نیز آبیاری هایی غرقاب و دیر به دیر احتیاج دارد. یکی از روش های مصرف کود برای درختان پسته به شکل آبیاری است. میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته به صورت آبیاری به عوامل مختلفی بستگی دارد.
عواملی همچون سن درخت، آب و هوا، نوع و بافت خاک، روش کاشت و روش آبیاری در میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته تاثیر دارد. هرچه سن درخت بیشتر باشد میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته نیز افزایش می یابد و بلعکس میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته ای کع تازه کاشت شده و درت کوچکی است کمتر است.
میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته ای که در خاک های شور با فواصل آبیاری طولانی مدت کمتر است. در این نوع خاک ها عناصر موجود در کود سه بیست به راحتی توسط ریشه ها جذب نمی شود و چون سدیم خاک زیاد است ممکن است به رشد و متابولیسم درخت پسته آسیب وارد شود. بسته به میزان شوری آب و EC آن و تحت نر گیاهپزشک می توان میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته را تعیین کرد.پاسخ به این سوال که کود سه بیست مایع بهتر است یا پودری دغدغه بسیاری از علاقمندان به گل و گیاهان خانگی، باغداران و حتی کشاورزان است،برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید.

نکات بسیار مهم در میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته

زمان مصرف و میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته بستگی به عوامل مختلفی دارد. زمان مصرف کود سه بیست برای درختان پسته معمولا در فصول رشد مانند بهار و تابستان است. در این زمان ها درخت پسته درگیر رشد، باردهی، گلدهی و گسترش ریشه های خود می باشد. میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته در زمان گلدهی زیاد است. در این زمان معمولا کود به شکل آبیاری استفاده نمی گردد. چرا که در زمان شکوفه دهی برای درختان آبیاری انجام نمی گردد. در این زمان می توان کود سه بیست را به شکل محلول پاشی استفاده کرد.
میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته در زمان تشکیل میوه ها و پر شدن مغز پسته بسیار زیاد و مهم و ضروری است. اصلی ترین زمان برای مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت پسته در زمان پر شدن مغز پسته می باشد. در این زمان نیاز درختان پسته به این کود بسیار زیاد است و باید حتما از کود های مختلف از جمله سه بیست برای آنها استفاده کرد. کود سه بیست را می توان به شکل آبیاری و محلول پاشی استفاده کرد.برای مشاوره و خرید انواع کود سه بیست ایرانی و یا بهترین مدل های کود سه بیست خارجی با مشاورین ما در گل استایل تماس حاصل فرمایید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.