advertise

کود سه بیست برای بنفشه افریقایی

فروش ویژه کودهای گل استایل

پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فوکستر سیفو

کود مایع فوکستر سیفو

در ساعات خنک روز مصرف گردد. افزایش فرآیند جوانه‌زنی، ریشه‌دهی و رشد ایجاد مقاومت در برابر فشار مکانیکی و تنش‌های دمایی نیتروژن آمونیاکی برای مراحل نخستین رشد بذرها قابل جذب است.
تخفیف پاییزه
  • فوکستر سیفو
  • ایتالیا
  • ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱
تهران

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۵۳

کود آلی عصاره جلبک دریایی خالص کلپاک ضد تنش و مقاوم کننده

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
کمترین قیمت بهترین کیفیت
۷۶۴,۴۰۰ تومان
۷۸۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
تهران
کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
با بهترین کیفیت
۹۶۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود ۵۲-۰-۰ بلونا

کود ۵۲-۰-۰ بلونا

کود ۵۲ ۰ ۰ بلونا دارای درصد بالایی از پتاسیم و مقداری گوگرد می باشد که نیاز گیاه به پتاسیم و گوگرد را رفع می کند. این دو عنصر از عناصر پرمصرف بوده و در دوره زایشی گیاه و رسیدگی محصول موثر است.
ارسال رایگان
  • الماس سرشت آریا 
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
تهران
کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
ضمانت اصالت کالا
۱۷۳,۲۵۰ تومان
۱۷۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱۸۰,۰۰۰ تومان - ۱۶۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۸
مشهد

کود سه بیست مایع | --۳۴۹

کود سه بیست برند SHOCK

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ارسال فوری
۴۳۱,۲۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
اصفهان

کود سه بیست مایع | --۳۴۶

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰

کود سه بیست محبوب ترین، پر مصرف ترین و بهترین کود در حوزه کشاورزی است. این کود کامل ترین کود با فرمول ساده ۲۰-۲۰-۲۰ است. کود سه بیست از سه عنصر پر مصرف نیتروژن، فسفر و پتاسیم به میزان بیست درصد موجود دارد. اغلب کود های سه بیست علاوه بر عناصر ماکرو دارای اندکی از عناصر میکرو نیز هستند تا به صورت کامل همه ی عناصر مورد نیاز گیاه را تامین کند.
بهترین کیفیت بازار
۴۳۰,۶۵۰ تومان
۴۳۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
شیراز
اسید هیومیک یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است.
تخفیف ویژه
۱۶۳,۳۵۰ تومان
۱۶۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱۹۰,۰۰۰ تومان - ۱۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود ۱۰-۵۲-۱۰ بلونا

کود ۱۰-۵۲-۱۰ بلونا

کود ۱۰ ۵۲ ۱۰ بلونا به شکل کریستال و کاملا محلول در آب می باشد. بالا بودن میزان فسفر، در سایزمحصولات غده‎‌ای و میزان قند و نشاسته این محصولات موثر است و همچنین موجب رشد و گسترش ریشه‌ها، استقرار بهتر و جذب بهتر عناصر غذایی مورد نیاز گیاهان می‌ شود. این محصول فاقد عناصر سنگین است و به علت حلالیت بالا در سیستم‎‌‌های آبیاری رسوب نمی‌کند و برای خاک‌های شور و قلیایی مناسبی می باشد.
ارسال رایگان
  • الماس سرشت آریا
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود ۳۶-۱۲-۱۲ سیکو SICO GREEN

کود ۳۶-۱۲-۱۲ سیکو SICO GREEN

کودی کامل با درصد بالای پتاسیم مناسب برای سایز گرفتن و رنگ‌گیری میوه‌ها. نیتروژن این محصول به سه فرم اوره، نیترات و آمونیوم بوده و گیاهان قادر خواهند بود فرم نیتروژن مورد نیاز خود را به‌راحتی جذب نمایند. عناصر میکرو به صورت کلاته با EDTA بوده که سبب پایداری این عناصر در خاک می‌گردد. این کود را می‌توان به‌صورت محلول‌پاشی و آبیاری استفاده کرد.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۰۴

کود ولگرومار ماسو اسپانیا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
با بهترین کیفیت
۶۰۸,۰۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
شیراز
مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
ضمانت اصالت کالا
۴۱۰,۸۸۰ تومان
۴۲۸,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۱۵,۰۰۰ تومان - ۴۲۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود ۳۰-۵-۱۵بلونا

کود ۳۰-۵-۱۵بلونا

کود ۳۰ ۵ ۱۵ بلونا به شکل کریستال و کاملا محلول در آب است. این محصول حاوی مقدار پتاس و ازت بالا بوده و در تنش‎های آبی به گیاه کمک خواهد کرد و بعلاوه عنصر پتاسیم موجود در این محصول در رنگ گیری و افزایش سایز میوه ها بسیار تاثیر دارد. این کود سبب افزایش سایز محصول، افزایش مقاومت گیاه به آفات و بیماری ها و رفع کمبود عنصر پتاسیم می شود.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
اصفهان
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
تحویل استان اصفهان رایگان
۷۶۶,۳۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵

کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای بنفشه آفریقایی

بنفشه آفریقایی از آن دسته گل های زیبایی است که نگهداری از آن برای عدع ای بسیار راحت و برای بعضی ها سخت و دشوار و اذیت کننده است. این گل زیبا به دلیل داشتن ظاهری شبیه به بنفشه به نام بنفشه ی آفریقایی به ایران وارد شده است. مبدا این گل زیبا قاره ی آفریقا است که از آنجا به سراسر دنیا راه یافته.
در صورتی که شرایط و حساسیت های بنفشه آفریقایی را بدانید به راحتی می توانید از این گل زیبا در منازل خود نگهداری کنید.یکی از دغدغه های اصلی کسانی که در منزل یا محل کار خود از گل زیبای بنفشه ی آفریقایی نگهداری می کنند انتخاب کود مناسب برای تقویت این گیاه زیبا است. باید این موضوع را در نظر بگیرید که گیاهانی که در تمام فصول گل دارند، یا آن هایی که میوه می دهند همیشه به میزان بیشتری از مواد مغذی احتیاج دارند.

بنابراین هنگام فراهم آوری شرایط مناسب برای نگهداری از گل بنفشه آفریقایی در منزل باید به تغذیه آن توجه ویژه داشته باشید. چرا که زیبایی و دوام گل های آن به طور کامل بستگی به میزان دریافت مواد مغذی دارد. بهترین انتخاب کود سه بیست برای بنفشه افریقایی است. کود سه بیست برای بنفشه افریقایی از بهترین کود های موجود است که می تواند به خوبی به نیاز های گیاه شما جواب دهد.این کود دارای سه عنصر اصلی ازت، نیتروژن و پتاسیم است که پر مصرف ترین عناصر برای تمامی گیاهان از جمله بنفشه ی آفریقایی می باشد.
کود سه بیست برای بنفشه افریقایی مزایایی بسیاری دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.برای برخی از افراد این سوال پیش می آید که کود سه بیست چه رنگی است. این محصولات در رنگ های مختلف تولید می شوند برای اطلاعات بیشتر مقاله کود سه بیست آبی را مطالعه فرمایید.


مزایای مصرف کود سه بیست برای بنفشه افریقایی |  گل استایل

مزایای مصرف کود سه بیست برای بنفشه افریقایی

همانطور که گفتیم کود سه بیست دارای سه عنصر اصلی و پر مصرف برای گیاهان است. این سه عنصر وایف بسیاری در گیاه بنفشه آفریقایی دارند. پس مزایای کود سه بیست برای بنفشه افریقایی کم نیست. نیتروژن موجود در کود سه بیست ۲۰ درصد است و گیاه بنفشه آفریقایی با مصرف این نیتروژن اقدام به رشد و برگدهی بیشتر و بهتری خواهد کرد.
فسفر کود سه بیست برای بنفشه افریقایی نیز برای رشد ریشه ها و افزایش جوانه ی گل ها اهمیت دارد. عنصر پتاسیم نیز باعث افزایش گلدهی و اندازه ی گل ها در گیاه بنفشه آفریقایی می شود.حال بهترین راه برای تامین عناصر غذایی گیاهان آپارتمانی چیست؟  مجموعه گل استایل ارائه دهنده انواع کودهای گیاهان خانگی و آپارتمان می باشد.

روش مصرف کود سه بیست برای بنفشه افریقایی

کود سه بیست برای بنفشه افریقایی معمولا به شکل آبیاری مصرف می شود. کود سه بیست برای بنفشه افریقایی را می توان در طول سال هر دو تا سه هفته یکبار استفاده کرد. برای آن که بدانیم فواصل زمانی آبیاری بنفشه آفریقایی چقدر باشد، باید به مواردی مثل نور، گرما، خاک، جنس و حجم گلدان و سن گیاه باید توجه کنیم. مثل تمامی گیاهان دیگر، آبیاری زیاد منجر به غرقابی و پوسیدگی ریشه گیاه می شود.
البته ریشه گل بنفشه آفریقایی نسبت به آبیاری زیاد حساس تر هم هست. بنابراین آبیاری آن را با دقت بیشتری انجام دهید و حتما رطوبت خاک را چک نمایید.اگر خاک هنوز خیس است به آن آب ندهید. مقدار آب مورد استفاده برای آبیاری هم باید به میزانی باشد که از سوراخ انتهای گلدان خارج نشود.
غبارپاشی برای گل بنفشه آفریقایی خوب نیست.برگ های این گل به آب بسیار حساس است و اگر برگ های آن خیس شود امکان پوسیدگی گیاه و تشکیل قارچ افزایش پیدا می کند.بنابرین از مصرف کود سه بیست برای بنفشه افریقایی به شکل محلول پاشی خودداری کنید. از راه های آبیاری گل بنفشه آفریقایی ، استفاده از زیرگلدانی گود است. به این صورت که زیرگلدانی از آب پر می شود و آب از طریق سوراخ کف گلدان جذب خاک می شود.


آیا باید از کود سه بیست برای بنفشه افریقایی استفاده کرد؟

خاکی که برای کاشت بنفشه آفرایقایی استفاده می شود ترکیبی از کوکوپیت، پرلیت و پیت ماس است. این خاک نمی تواند به خوبی نیازهای غذایی این گل را تامین کند و یکی از دلایلی که غالبا گل های بنفشه آفریقایی به گل نمی نشینند یا گلدهی کمی دارند همین کمبود مواد مغذی است. بنابراین بایستی در طول سال جهت تغذیه مناسب از کود سه بیست برای بنفشه افریقایی استفاده کرد.

آیا ممکن است کود سه بیست برای بنفشه افریقایی ضرر داشته باشد؟

نکته ای که لازم است درباره استفاده از تمام کودهای شیمیایی مورد توجه قرار گیرد، رعایت دز مصرفی آن است. توصیه می شود به دلیل مشکلات ناشی از تجمع املاح، کود را هیچ گاه بیش از مقدار تجویز شده روی بسته محصول استفاده نکنید. میزان مصرف کود سه بیست برای بنفشه افریقایی معمولا روی بسته بندی ان نوشته شده است و حدودا یک قاشق چایخوری در یک لیتر آب است.
همچنین توجه داشته باشید که به هیچ وجه در هنگام خشک و تشنه بودن گیاه به آن کود ندهید، زیرا امکان دارد که ریشه در نتیجه عدم توانایی در جذب آب دچار آسیب شود.برای خرید برای مشاوره و خرید کود سه بیست برای شمعدانی با مشاورین ما در گل استایل تماس حاصل فرمایید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.