advertise

کود سه بیست برای آگلونما

فروش ویژه کودهای گل استایل

سراسر کشور

کود سه بیست پودری | --۲۷۹

کود ۲۰-۲۰-۲۰ SICO GREEN

کود های سه بیست به دو شکل مایع و پودری تولید میشوند که از لحاظ طریقه ی مصرف باهم تفاوت دارند و هر دو محلول در آب هستند. همچنین با توجه به برند و کشور های تولید کننده ی خود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال انواع شکل نیتروژن موجود در برندهای مختلف کود سه بیست با درصد های متفاوتی از هم وجود دارد که روی هر محصول ذکر شده است.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۳۰۵,۵۵۰ تومان
۳۱۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۳۴۰,۰۰۰ تومان - ۳۱۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
اصفهان

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۴۳۷

کود پودری عصاره جلبکی

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
ارسال فوری
۱,۰۰۸,۰۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان - ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
یزد
کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
دارای سریع ترین زمان ارسال
۹۴۸,۶۶۰ تومان
۹۷۸,۰۰۰ تومان
۳%
از ۹۷۵,۰۰۰ تومان - ۹۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
گرگان

قیمت کود سه بیست مایع | --۳۲۶

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ آمریکایی

کود سه بیست شوک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
تحویل فوری
۴۲۶,۸۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
قم
کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
بهترین قیمت
۶۲۰,۸۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۶۵۰,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس، ۵ لیتری

کود فورنوترینت ازت بالا از شرکت سبز محصول داتیس از کودهای کامل دارای عناصر ماکرو و میکرو با درصد بالای ازت است. نیتروژن با نماد شیمیایی N پر مصرف ترین عنصر غذایی در گیاهان است. نیتروژن فراوان ترین عنصر موجود در کره زمین است اما با این حال کشت و کار غیر اصولی و بیش از حد باعث شده با کمبود آن در سراسر جهان مواجه شویم. نیتروژن از عناصل اصلی کلرفیل گیاهیست و نقش اساسی در فتوسنتز دارد.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کارتن
  • از ۵۰لیتر تا ۱۰۰لیتر
  • مایع
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۱
مازندران

کود هیومیک اسید پودری | --۲۸۲

کود هیومیک اسید پودری زایز

هیومیک اسید یکی از پرکاربردترین و مفیدترین کودها برای پرورش گیاهان به شمار می‌رود. استفاده از این کود به سبب فوایدی که برای گیاه و خاک دارد، میان کشاورزان و باغداران رواج گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. این کود قهوه‌ای رنگ، در واقع از بقایای جانداران و گیاهان دفن شده در خاک تولید می‌شود. به بیان دیگر جانداران مدفون شده در زیر خاک بر اثر تغییرات شیمیایی و با گذشت میلیون‌ها سال، تبدیل به اسید هیومیک می‌شوند.
بهترین کیفیت
۱,۰۳۷,۹۰۰ تومان
۱,۰۷۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۷۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کرمانشاه
کود مایع جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
زیر قیمت بازار
۵۶۸,۴۰۰ تومان
۵۸۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۶۰,۰۰۰ تومان - ۵۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود سولفات روی ورزو، ۲۵ کیلوگرمی

کود سولفات روی ورزو، ۲۵ کیلوگرمی

رفع کمبـود عناصـر روی و گوگرد مورد نیاز گیاه * کاهش pH خاک و نقش در جذب عناصر غذایی * حلالیت مناسب و قابلیت استفاده به صورت پیش‌کشت و در سیستم آبیاری
فروش ویژه
  • اسپانیا
  • کیسه
  • از۲۰ کیلوگرم تا۲۰۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود NPK ۰-۰-۵۰ شنزن

کود NPK ۰-۰-۵۰ شنزن

این کود حاوی پتاسیم، به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
ارسال رایگان
  • الماس سرشت آریا
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
قم

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۲۴

جلبک دریایی اسپانیایی

کود مایع جلبک دریایی دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
ضمانت اصالت کالا
۵۵۶,۸۰۰ تومان
۵۸۰,۰۰۰ تومان
۴%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

نوتری تک بردومیکس

نوتری تک بردومیکس

بردوفیکس نوتری تک، قارچ کش و باکتری کش حفاظتی و تماسی است که برای کنترل و درمان شانکر باکتریایی درختان میوه هسته ‌دار، بیماری لکه غربالی درختان میوه، پیچیدگی برگ هلو، گموز درختان میوه، پوسیدگی فیتوفترایی طوقه درختان هسته ‌دار و دانه ‌دار، شانکر سیتوسپورایی درختان میوه، شانکر باکتریایی لیموترش، آتشک درختان میوه دانه ‌دار، لکه‌ آجری بادام، آنتراکنوز گردو و … مورد استفاده قرار میگیرد
تخفیف پاییزه
  • ایران
  • گالن
  • از ۱۰ تا ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود پودری نیترات کلسیم باواریا

کود پودری نیترات کلسیم باواریا

استفاده مداوم از این کود به بهبود ساختار و بافت خاک کمک می‌کند و تراکم آن را افزایش می‌دهد.
فروش ویژه
  • ایران
  • کیسه
  • از ۵۰تا۱۰۰کیلوگرم
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۳۷

کود مایع جلبک دریایی وکوزیوم دریپ

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
ارسال فوری
۹۸۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود بهبود دهنده شوری خاک کاهش دهنده سطوح P.S.I و S.A.R دارای قابلیت اختلاط بسیار بالا می‌باشد. این کود فاقد عناصر سنگین می‌باشد. مناسب استفاده در گلخانه‌ها و ... که دارای شوری بالا هستند. کاتیون کلسیم موجود در آن دارای قدرت هیدراتاسیون کمتر است و می‌تواند سدیم را از خاک حذف کند.
فروش فوق العاده
  • ایران
  • کارتن
  • از۲۰لیتر تا ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲

آگلونما یکی از گیاهان آپارتمانی زیبا و جذابی هست که مانند تمامی گیاهان آپارتمانی دیگر برای شادابی و رشد کافی نیاز به تقویت توسط انواع کود ها دارد. گیاه آگلونما بومی جنگل های انبوه گرمسیری واقع در جنوب شرقی آسیا به مخصوصا کشورهای اندونزی و مالزی می باشد که متعلق به تیره گل شیپوریان است. حالت خم شدگی برگ های ابلق آن به سمت پایین به همراه نشاط و سرزندگی که دارد اجازه نمی دهد با وجود این گزینه لوکس آپارتمانی دست به انتخاب گیاه دیگر زد. نگهداری آگلونما و سازگاری بالایی با محیط ادارات و منازل دارد طوری که با وجود ظاهر بسیار زیبا و پیچیده ای که دارد.
گیاه آگلونما را به طور معمول به کسانی که تا به حال گیاه آپارتمانی نداشته اند معرفی می کنند چرا که نگهداری از آن راحت است.با توجه به نگهداری آسان آگلونما، از آنجایی که محل زندگی کنونی آن با محل رویش اصلی متفاوت شده، بایستی یکسری اصول مراقبتی را در نظر داشته باشید. یکی از این مواردی که باید رعایت کنید کوددهی اصولی به آگلونما است. یکی از کود هایی که به جرات می توان گفت پر مصرف ترین و بهترین کود برای گیاهان آپارتمانی است، سه بیست است. در این مقاله تلاش داریم که در مورد کود سه بیست برای آگلونما با شما صحبت کنیم.کود سه بیست برای چه گیاهانی مناسب نیست در پاسخ به این سوال می توانید برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک مورد نظر کیلیک نمائید.


مزایای کود سه بیست برای آگلونما  | گل استایل

مزایای کود سه بیست برای آگلونما

کود سه بیست برای آگلونما نوعی کود رایج و لازم برای تقویت و تامین عناصر مورد نیاز این گیاه است. این کود بسیار مفید تمامی عناصر مورد نیاز گیاه آگلونما را در فرمولاسیون خود موجود دارد و می تواند اکثر عناصر مورد نیاز این گیاه را تامین کند. کود سه بیست برای آگلونما کودی بسیار مفید برای رشد رویشی و برگدهی است. این کود با داشتن ۲۰ درصد نیتروژن در ترکیبات خاص خود باعث افزایش طول ساقه ها در گیاه آگلونما می شود.
نیتروژن همچنین باعث پهن تر شدن برگ ها شده و شادابی و سرحالی را برای گیاه شما به ارمغان می آورد. کود سه بیست برای آگلونما همچنین باعث گسترش ریشه ها می گردد. این کود با داشتن ۲۰ درصد فسفر قابل جذب برای گیاه آگلونما باعث رشد ریشه ها و گسترش آنها در گلدان می شود. پتاسیم سومین عنصر موجود در کود سه بیست است. این عنصر در گیاهان باعث افزایش میوه دهی و گلدهی میگردد. پتاسیم همچنین باعث مقاوم کردن گیاه آگلونما نسبت به انواع آفات و بیماری ها می شود.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر برای کود سه بیست برای دیگر گیاهان از جمله بابا آدم ، سانسوریا و...مطالب مورد نظر را مطالعه نمائید.

آیا کود سه بیست برای آگلونما باعث گلدهی می شود؟

کود سه بیست کودی متعادل است. پتاسیم و فسفر موجود در کود سه بیست برای آگلونما باعث گلدهی در این گیاه می شود. بعضی از مردم اعتقاد دارند که گل دهی برای آگلونما مفید نیست و باعث ضعیف شدن و خشک شدن این گیاه می شود. در حقیقت گلدهی ممکن است اندکی از انرژی گیاه را گرفته و باعث توقف رشد آن شود. اما باید توجه داشته باشید که گلدهی جز طبیعت ذاتی گیاهان است و آسیب چندانی به گیاه آگلونما نمیزند. پیشنهاد می کنم که در صورت گلدهی، گل را از بوته جدا نکنید و از زیبایی آن لذت ببرید. در زمان گلدهی از کود سه بیست برای اگلونما جهت تقویت گیاه استفاده کنید.


نحوه مصرف کود سه بیست برای اگلونما

مصرف کود سه بیست برای آگلونما در فصل رشد آن یعنی فصول بهار و تابستان از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین آگلونما را با کودهای سه بیست باکیفیت و مرغوب در طول فصل رشد از مواد غذایی سیراب کنید. کوددهی در طول فصل بهار و تابستان باعث رشد بهتر و شادابی گیاه خواهد شد به همین دلیل بهترین انتخاب شما کود مخصوص گیاهان آپارتمانی سه بیست می باشد که بایستی در طول فصل رشد هر دو هفته یکبار و در فصل زمستان هر ۴۵ روز یکبار از آن استفاده کنید. ما در مجموعه گل استایل بهترین کود های سه بیست را موجود داریم که با تماس با مشاورین می توانید بهترین مدل آن را انتخاب و استفاده کنید..مجموعه گل استایل علاوه بر فروش کود سه بیست به عرضه سایر کود ها اعم از کود حیوانی و آلی و کود ارگانیک و محرک رشد میپردازد.شما میتوانید برای مشاهده سایر کود ها به فروشگاه این مجموعه مراجعه نمائید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.