advertise

کود سه بیست برای سانسوریا

فروش ویژه کودهای گل استایل

کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود ۱۰-۱۰-۳۰ نوبل، ۱ کیلوگرمی

کود ۱۰-۱۰-۳۰ نوبل، ۱ کیلوگرمی

استفاده مداوم از این کود به بهبود ساختار و بافت خاک کمک می‌کند و تراکم آن را افزایش می‌دهد.
تخفیف پاییزه
  • ایران
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
سراسر کشور
اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
ضمانت اصالت کالا
۹۷۷,۰۶۰ تومان
۹۹۷,۰۰۰ تومان
۲%
از ۹۹۰,۰۰۰ تومان - ۹۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۵
بندرعباس
نیتروژن موجود در این کود، به گیاهان کمک می‌کند تا رشد سریع‌تری داشته باشند و سبز شوند. همچنین، فسفر برای تقویت رشد ریشه‌ها و افزایش تعداد و اندازه میوه‌ها و گل‌ها حیاتی است. پتاسیم نیز به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل شرایط محیطی سخت‌تر مقاومت کنند و ساختار قوی‌تری برای گیاهان ایجاد کنند.
ارسال فوری
۴۳۶,۵۰۰ تومان
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
شیراز

قیمت کود سه بیست مایع | --۳۹۱

کود ۲۰-۲۰-۲۰ خارجی

سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۴۲۶,۸۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود ۱۰-۱۰-۳۰ نوبل

کود ۱۰-۱۰-۳۰ نوبل

استفاده مداوم از این کود به بهبود ساختار و بافت خاک کمک می‌کند و تراکم آن را افزایش می‌دهد.
تخفیف ویژه
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
قم

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۳۹۳

کود مایع جلبک دریایی با خلوص بالا

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان در طول سال استفاده کرد. با این حال، بهترین زمان استفاده از این کود در فصل رشد گیاهان است.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۹
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود پودری بلک آیرون پلنت چویس، ۱ کیلوگرمی

کود پودری بلک آیرون پلنت چویس، ۱ کیلوگرمی

۱)ترکیبی منحصر به فرد حاوی مقدار زیادی هیومیک اسید در کنار آهن و سایر ریز مغذی های مورد نیاز گیاه ۲)کاملا محلول در آب ۳)جلوگیری از کلروز ناشی از کمبود آهن ۴)افزایش فتوسنتز گیاه و در نتیجه افزایش عملکرد ۵)بدلیل وجود اسید هیومیک باعث اصلاح ساختمان خاک و افزایش باروری و حاصلخیزی خاک می شود ۶)افزایش رشد ریشه و جذب راحت آهن و ریز مغذی ها توسط گیاه
تخفیف پاییزه
  • امریکا
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود سی فول سیلیکات پتاسیم داتیس

کود سی فول سیلیکات پتاسیم داتیس

پتاسیم موجود در این کود به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل تنش‌های زیستی مقاومت بیشتری داشته باشند.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • ۵۰ لیتر
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس

کود مایع ویتال پلاس آهن داتیس

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • از۱۰ تا ۵۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
بندرعباس
کودی کامل مناسب برای بهبود رشد رویشی درختان میوه، سبزی و صیفی‌جات و مزارع. نیتروژن این محصول به سه فرم اوره، نیترات و آمونیوم بوده و گیاهان قادر خواهند بود فرم نیتروژن موردنیاز خود را به‌راحتی جذب نمایند.
ضمانت کیفیت کالا
۵,۹۰۴,۰۰۰ تومان
۶,۱۵۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۶,۳۰۵,۰۰۰ تومان - ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۶
سراسر کشور

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۴۱۷

کود جلبک دریایی ALGAESUN زنیت

کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
ارسال فوری
۱,۰۴۷,۶۰۰ تومان
۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
شیراز
مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: مصرف راحت‌تر کود مایع؛ تقویت و ترمیم ساختار خاک؛ گرمابخشی به گیاه و جلوگیری از سرمازدگی آن در فصول سرد؛ اشاره کرد
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۴۶۸,۲۷۰ تومان
۴۷۳,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

نوتری تک بردومیکس ۵ لیتری

نوتری تک بردومیکس ۵ لیتری

بردوفیکس نوتری تک، قارچ کش و باکتری کش حفاظتی و تماسی است که برای کنترل و درمان شانکر باکتریایی درختان میوه هسته ‌دار، بیماری لکه غربالی درختان میوه، پیچیدگی برگ هلو، گموز درختان میوه، پوسیدگی فیتوفترایی طوقه درختان هسته ‌دار و دانه ‌دار، شانکر سیتوسپورایی درختان میوه، شانکر باکتریایی لیموترش، آتشک درختان میوه دانه ‌دار، لکه‌ آجری بادام، آنتراکنوز گردو و … مورد استفاده قرار میگیرد. میزان مصرف بین ۵ تا ۱۰ لیتر در هزار لیتر آب توصیه می شود. سم بردوفیکس در تمام فصول سال قابل استفاده است.
فروش ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • گالن
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
مازندران
سرعت جذب بالا، حاوی عناصر ان پی کا، بالاترین میزان خلوص و کیفیت
ارسال فوری
۱,۶۴۹,۰۰۰ تومان
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
تهران

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۵۳

کود آلی عصاره جلبک دریایی خالص کلپاک ضد تنش و مقاوم کننده

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
کمترین قیمت بهترین کیفیت
۷۶۴,۴۰۰ تومان
۷۸۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

سانسوریا از جمله گیاهان و لوکس آپارتمانی است. این کود طرفداران زیادی داشته و محبوبیت بسیاری دارد. گیاه سانسوریا هوا را نیز تصفیه کرده و به تنفس انسان ها نیز کمک می کند. این گیاه بسیار زیبا ارقام مختلفی دارد. در این مقاله سعی داریم بهترین کود ها را برای تقویت این گیاه زیبا معرفی کنیم.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره بهترین کود مورد نیاز برای گیاهان آپارتمانی لینک مورد نظر را کلیلک نمائید.


کود 20 20 20 برای سانسوریا |  گل استایل

کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای سانسوریا

تقویت انواع گیاهان آپارتمانی با کود های مختلف انجام می شود. کود سه بیست برای سانسوریا در مراحل رشدی مختلف استفاده می شود. موثر ترین کود هایی که می توان برای استفاده همیشگی جهت تقویت این گیاه استفاده کرد، کود کامل سه بیست است. کود سه بیست می تواند انتخاب خوبی برای تقویت این گیاه باشد و به عنوان کود مخصوص سانسوریا استفاده شود.
این کود را می توان در تمامی مراحل رشدی گیاه سانسوریا و به منظور تامین تمامی نیاز های این گیاه استفاده کرد. کود سه بیست برای سانسوریا و همچنین انواع گیاهان آپارتمانی استفاده می شود. مصرف انواع کود های هیومیک اسید نیز به صورت دوره ای برای افزایش جذب کود سه بیست توسط ریشه های گیاه سانسوریا مفید است.

طرز استفاده کود سه بیست برای سانسوریا

طرز استفاده کود سه بیست برای سانسوریا بسیار ساده و آسان است و به راحتی می توان آن را انجام داد. برای دانستن طرز استفاده کود سه بیست برای سانسوریا ابتدا باید به فرم فیزیکی کود توجه کنید. روش مصرف کود پودری سه بیست با کود سه بیست مایع متفاوت است. طرز استفاده کود سه بیست پودری به صورت آبیاری می باشد.
یک قاشق چای خوری از این کود در یک لیتر آب محلول می گردد و به صورت آبیاری و سیراب به گلدان داده می شود. این کود را با توجه به فواصل ما بین دفعات آبیاری می توان به صورت یک آب در میان استفاده کرد. این به این معناست که یک نوبت آبیاری همراه با کود انجام شده و در نوبت بعدی آبیاری ساده انجام می گیرد

طرز استفاده کود سه بیست برای سانسوریا |  گل استایل

اهمیت کود سه بیست برای سانسوریا

کود سه بیست از جمله کود های کاملی است که از سه عنصر اصلی و پر مصرف ازت، فسفر و پتاسیم به همراه عناصر میکرو ساخته شده است و برای انواع گیاهان آپارتمانی از جمله سانسوریا استفاده می شود. لازم به ذکر است کود سه بیست در حالت پودری به رنگ های سفید و صورتی و در حالت مایع به رنگ سبز و بی رنگ دیده می شود. سانسوریا از گل های آپارتمانی بسیار تغذیه دوست هست که با مصرف کود می تواند به خوبی رشد کند و پاجوش بزند. گلدان های سانسوریا در صورتی که پر باشند و برگ های بلند و شادابی داشته باشند زیبا هستند. گیاه سانسوریا برای پهن برگ شدن و بلند شدن برگ های خود به نیتروژن نیاز دارد.
نیتروژن باعث افزایش رشد رویشی در گیاه سانسوریا می شود. عنصر نیتروژن موجود در ترکیب کود سه بیست عملیات فتوسنتز گیاه ،رشد موثر برگ ها و سبزینگی آن ها را سبب خواهد شد از این رو باعث حفظ شادابی و سبز ماندن برگ های سانسوریا می گردد. عناصر فسفر و پتاسیم موجود در کود سه بیست برای سانسوریا باعث افزایش پاجوش و تکثیر این گیاه می شوند. فسفر بهبود ریشه زایی گیاه سانسوریا را تضمین می کند و در فتوسنتز، تنفس سلولی، ذخیره انرژی و انتقال آن نقش اساسی دارد؛ پتاسیم موجود در کود سه بیست منجر به گلدهی زودتر گیاهان زینتی و حفاظت هر چه بهتر در برابر آفات و بیماری ها خواهد شد.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر استفاده از کود سه بیست برای دیگر گیاهان از جمله بابا آدم ، پتوس و... را مطالعه نمائید.


علائم کمبود کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای سانسوریا

کمبود عناصر موجود در کود سانسوریا با علائم مختلفی می تواند خود را نشان دهد. سه عنصر موجود در کود سه بیست از عناصر اصلی مورد نیاز گیاهان است. سانسوریا یکی از گیاهان حساس است که احتیاج به خاک مناسب سانسوریا و مواد مغذی برای رشد برگ هایش دارد.
به همین دلیل است که زمانی که دیدید سانسوریا رشد نمی کند یا برگ های سانسوریا ترک خورده است باید بدانیم که یکی از سه عنصر مهم برای رشد یعنی فسفر، ازت و پتاسیم آن کم شده است. عدم رشد و کوچک شدن برگ گیاه سانسوریا و همچنین عدم تکثیر و پاجوش زنی از علائم اصلی کمبود عناصر در گیاه سانسوریا است. پس به صورت واضح خواص کود سه بیست برای این گیاه بسیار است.

خرید کود سه بیست برای سانسوریا

مجموعه گل استایل انواع مختلفی از کود سه بیست ایرانی و کود سه بیست خارجی را موجود دارد. این کود ها کیفیت بالایی دارند و برای کود سانسوریا بسیار مناسب هستند. کود سه بیست برای سانسوریا در بسته بندی های مختلف ۲۰ گرمی تا ۲۵ کیلویی از شرکت های مختلف موجود است و شما با تماس با مشاورین ما می توانید این محصولات را خرید کنید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.