advertise

کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی

فروش ویژه کودهای گل استایل

سراسر کشور
کود هیومیک اسید مایع یکی از بهترین کودهای موجود در بازار، برای رشد و نمو گیاهان است
بهترین کیفیت
۴۹۴,۷۰۰ تومان
۵۱۰,۰۰۰ تومان
۳%
  • :
از ۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان - ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۴/۲۴
اهواز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۵۳۵

کود جلبک دریایی با خلوص بالا

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
با بهترین کیفیت
۱,۰۶۹,۲۰۰ تومان
۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۲۴
گرگان

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۴۶۰

هیومیک اسید پودری zeiz

مصرف کودهای حاوی نیتروژن و پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی و افزایش درآمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد. با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن، منگنز، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود و کود اسید هیومیک مایع تمام این منابع را در اختیار گیاه قرار می‌دهد و همین امر تمام مزایای لازم برای کشاورز، باغدار و مردم را فراهم خواهد کرد.
تخفیف ویژه
۵۰۴,۰۰۰ تومان
۵۲۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۵۱۰,۰۰۰ تومان - ۵۲۸,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۳/۹
گرگان
از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۵۲۷,۲۵۰ تومان
۵۵۵,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۳/۱۹
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

کود آهن ۶% گرومور، ۱ کیلوگرمی

• آهن ۶% کلات شده با EDDHA • درمان زردی بین رگبرگی در برگ های جوان • پایداری مناسب در خاک های قلیایی و آهکی • کاملا محلول در آب و عدم انسداد قطره چکان ها • به علت فرمول منحصر به فرد این محصول با مواد دیگر در خاک واکنش نشان نمیدهد و در نتیجه خاک رسوب نمیکند و به راحتی در اختیار گیاه قرار میگیرد.
تخفیف ویژه
  • کشور تولید کننده:ایران
  • حجم هر بسته:از ۱۰کیلوگرم تا ۲۰کیلوگرم
  • مناسب برای:انواع خاک و گل و گیاه
  • نوع کود:جامد
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
یزد
در فرآیند کود آبیاری، باید کود مایع آمینو اسید را همراه با سیستم آبیاری و در سیکل‌های منظم به مزارع کشاورزی تزریق نمایید. کودهای اسید آمینه معمولاً به شکل محلول هستند و باعث می‌شود به‌راحتی در آب آبیاری حل شده و توزیع شوند.
ارسال سریع
۷۲۳,۸۰۰ تومان
۷۷۰,۰۰۰ تومان
۶%
  • :
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۴/۳۱
اصفهان

کود هیومیک اسید مایع | --۸۱۰

اسید هیومیک نوتری تک ۱۲۳

کود هیومیک اسید در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به کشت و نیاز خود، اقدام به خرید آن‌ها نمود. از انواع این کود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: اسید هیومیک پرک اسید هیومیک پودری اسید هیومیک مایع اسید هیومیک گرانول
تحویل فوری
۵۳۳,۵۰۰ تومان
۵۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
  • :
از ۴۵۵,۰۰۰ تومان - ۴۷۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۴/۳۰
کرمان

قیمت کود سه بیست پودری | --۶۷۱

کود سه بیست Bavaria ۲۰-۲۰-۲

کود سه بیست بلونا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را با کیفیت زیاد در دسترس ریشه قرار می‌دهد و از این طریق به تنظیم سوخت و ساز گیاه کمک می‌کند. این کود به عنوان یک کود کامل شناخته می‌شود، چرا که حاوی مقدار مناسبی از هر سه عنصر غذایی اصلی است که گیاهان برای رشد سالم و بهبود عملکرد به آن‌ها نیاز دارند.
بهترین کیفیت بازار
۴,۰۵۵,۰۴۰ تومان
۴,۰۹۶,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴,۰۹۶,۰۰۰ تومان - ۴,۰۲۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۳/۲۶
یزد

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۵۵۰

کود اسید هیومیک پودری

اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
ارسال فوری
۴۲۶,۸۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۲۴
پرداخت درب منزل
اصفهان، امام خمینی

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل ، ۱ کیلوگرمی

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل ، ۱ کیلوگرمی

ترکیب مشخصی از عناصر ازت، فسفرو درصد بالایی از پتاسیم قابل مصرف در کلیه محصولات کشاورزی بهبود کیفیت و کمیت محصول محصول کشور ایران
فروش ویژه
  • کشور تولید کننده:ایران
  • نوع بسته بندی:کیسه
  • حجم هر بسته:از ۵ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم
  • نوع کود:جامد
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
تهران

ریک آمین پودری پودری | --۶۶۴

کود آمینو اسید ریک آمین اسپانیا

در فرآیند کود آبیاری، باید کود مایع آمینو اسید را همراه با سیستم آبیاری و در سیکل‌های منظم به مزارع کشاورزی تزریق نمایید. کودهای اسید آمینه معمولاً به شکل محلول هستند و باعث می‌شود به‌راحتی در آب آبیاری حل شده و توزیع شوند.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۷۱۲,۵۰۰ تومان
۷۵۰,۰۰۰ تومان
۵%
  • :
از ۴۷۰,۰۰۰ تومان - ۴۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۳/۲۳
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود ۸ ۸ ۸ بلونا

کود ۸ ۸ ۸ بلونا

کود ۸ ۸ ۸ بلونا کود کاملی است که معادل کود کامل ۲۰-۲۰-۲۰ (اصطلاحاً کود سه بیست) بوده البته با این تفاوت که این کود به صورت مایع می باشد و قابلیت جذب بالایی دارد و به هیچ عنوان در خاک یا گیاه پسماند نخواهد داشت. این کود سبب تحریک جوانه ‎زنی، تقویت رشد، گل‎دهی بیشتر و میوه ‎دهی بالاتر می‎گردد.
ارسال رایگان
  • شرکت تولید کننده:گل استایل
  • کشور تولید کننده:الماس سرشت آریا
  • نوع بسته بندی:کیسه
  • مناسب برای:انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۳
اهواز

قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۷۶۶

کود مایع عصاره جلبکی ولگرو مار اسپانیا

کود مایع جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
تحویل استان اصفهان رایگان
۵۷۴,۲۰۰ تومان
۵۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
  • :
از ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۴۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۴/۲۳
شهرکرد
هیومیک اسید یکی از پرکاربردترین و مفیدترین کودها برای پرورش گیاهان به شمار می‌رود. استفاده از این کود به سبب فوایدی که برای گیاه و خاک دارد، میان کشاورزان و باغداران رواج گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. این کود قهوه‌ای رنگ، در واقع از بقایای جانداران و گیاهان دفن شده در خاک تولید می‌شود. به بیان دیگر جانداران مدفون شده در زیر خاک بر اثر تغییرات شیمیایی و با گذشت میلیون‌ها سال، تبدیل به اسید هیومیک می‌شوند.
تخفیف ویژه
۶۳۱,۷۵۰ تومان
۶۶۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶۸۲,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۵/۳

از بهترین کودهای طبیعی کود جلبک دریایی است که برای گیاه گل و گیاهان متفاوت می‌توانید آن را مصرف کنید. این کود اگر به‌ شکل درست استفاده شود, هیچ‌ گونه ضرری به گیاه و محیط‌ زیست نمی‌رساند و فواید بسیاری دارد. خواص عصاره جلبک دریایی برای گیاهان بی‌اندازه است و با استفاده از آن نتایج خیلی خوبی میتوانید مشاهده کنید. این کود به جوانه‌زنی و گل‌دادن گیاهان تا حدود زیادی کمک میکند و ریششان نیز تقویت میکند.در ادامه مطلب همراه مجموعه گل استایل باشید.
اگر میخواهید درختان مرکبات را کشت کنید و طالب این هستید که محصولات درشتی هم برداشت کنید،برای اطلاعات بیشتر به مقاله کود جلبک دریایی برای مرکبات مراجعه نمائید.


فواید استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی | گل استایل

فواید استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی

کود جلبک دریایی میتواند برای گیاهان آپارتمانی مقاومتشان را در برابر سرما, آفات ،حشرات ،بیماری‌ها، یخ‌زدگی و دیگر شرایط بیشتر کندو فرصت نمیدهد ضرری به آن‌ها وارد شود. این کود بعد از مصرف سریعا تجزیه می‌شود و املاح لازم را برای گیاه قرار می‌دهد.
فواید استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان این است که با کمک این کود ارگانیک تهویه خاک را نیز میتوانید بهتر کنید و تمام ناخالصی‌هایش را از بین ببرید. از دیگر فواید کود طبیعی جلبک دریایی به افزایش حفظ رطوبت بیشتر میتوان در خاک اشاره کرد. در واقع اگر از این کود به‌ شکل مرتب مصرف کنید, مقاومت گیاه در برابر کم‌آبی را هم میتوانید بیشتر کنید و فرصت نمیدهید ریشه درگیرخشکی بشود و از بین برود.

نحوه استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی

به‌ طور عادی بیشتر افراد گیاهان خود را به‌ شکل مستقیم و از راه ریشه تغذیه می‌کنند اما خوب است بدانید بهترین راه استفاده کود غنی جلبک دریایی, روش محلول پاشی میباشد. فواید کود جلبک دریائی برای گیاهان در این راه بسیار زیاد میباشد چون زمانی که ذرات کود بر روی بخش های متفاوت گیاه اسپری می‌شود, سرعت جذبش سریع‌تر میشودو کود اثر گذاری مطلوب‌تری وبهتری میتواند داشته باشد.کود جلبک دریایی برای کاکتوس به‌ طور عادی ساختار ارگانیک و طبیعی دارد و جلوی آسیب رسیدن به گیاه کاکتوس را میتواند تا حدود زیاد بگیرد.برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید.

زمان مصرف کود جلبک دریایی برای گیاهان اپارتمانی

اگر می‌خواهید فواید جلبک دریایی برای گلها یا گیاهان را بهترببینید، تلاش کنید در وقت های مناسب کار کوددادن را انجام دهید. به‌ طور عادی کوددادن را در وقت های مختلف میتوانیدانجام دهید ولی اگر می‌خواهید نتایج خیلی خوب وعالی به دست آورید, خوب است قبل از کشت گیاهان حتما خاک مورد نظر تان را تغذیه کنید تا کمبودی وکسری در آن وجود نداشته باشد و گیاهان هم بدون مشکل در آن بتوانند به رشد خود ادامه دهند.
وقت دیگری که ضروری است در آن کار کوددادن را انجام دهید, زمان رشد گیاه است. بهره گیری از کود جلبک دریایی در وقت رشد گیاهان به شادابی آن‌هاکمک میکند وباعث میشود که دوچندان شود و برگ‌ها نیز درگیرریزش نشوند. وقت دیگری که می‌توانید در آن کار کوددادن را انجام دهید, فصل بهار میباشد.در فصل بهار به‌ طور عادی گیاهان شروع به گل‌دادن می‌کنند و اگر تغذیه اندازه به آن‌ها نرسد, ممکن است رشد خوبی نداشته باشند و دچار ضررشوند. پس تا حد امکان تلاش کنید از کوددادن در این وقت غافل نشوید و بایدبه‌ شکل برنامه‌ریزی‌ شده و مرتب, گیاهان را تغذیه کنید.


مقدار استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی

مقدار استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی اهمیت خیلی زیادی دارد و اگر نسبت‌ به آن بی اهمیت باشید به‌ سلامت گیاهان‌تان ممکن است ضربه وارد شود. پس تلاش کنید در استفاده از کود ارگانیک جلبک دریایی زیاده‌روی نکنید تا تأثیرات خیلی بهتری را مشاهده نمایید.

کود جلبک دریایی برای چه گیاهانی خوب است؟

کود جلبک دریایی به علت داشتن مواد معدنی و عناصری مثل؛ پتاسیم,روی،فسفر منیزیم, آهن, و نیتروژن, قابل مصرف برای همه ی گل های زینتی و گیاهان آپارتمانی است. در ادامه به بررسی کردن کود جلبک دریایی انواع گیاهان آپارتمانی می‌پردازیم.


نکات مهم برای کوددادن گیاهان با مصرفکود جلبک دریایی

کود جلبک دریایی یک کود ارگانیک وطبیعی است اما باید در مقدار استفاده از آن زیاده‌روی نکنید چون ممکن است ریشه یا برگ‌ها آسیب ببینند و از بین بروند.
اگر برای کوددادن گیاهان‌تان از راه مستقیم یا آبیاری استفاده کردید، مطمعن باشید که غلظت کودتان به مقدار کافی باشد و بعد از پایان کار، حتما آبیاری را انجام دهید.
به طور عادی گاهی وقت ها گیاهان ممکن است درگیر بیماری یا آفات شوند، برای همین اگر وقتی متوجه شدید گیاهان‌تان ضعیف شدند یا جلوی حمله آفات قرار گرفته‌اند، خوب است حتما کار کوددادن را به شکل منظم عمل کنید.
این کود غنی را با کودهای طبیعی میتوانید ترکیب کنید اما خوب است قبل از انجام دادن این کار، با کارشناسان کشاورزی یا افراد با تجربه مشورت کنید.
برای استفاده از کود جلبک دریایی، حتما به سن گیاه، وفصل ونوع گیاه وجنس خاک توجه کنید و قبل از انجام عمل کوددادن، آزمایش خاک را هم انجام دهید.


کود جلبک دریایی برای زاموفیلیا

کود جلبک دریایی به رشد زاموفیلیا کمک میکند وباعث میشود که افزایش یابد و مقاومتش هم در برابر عامل های محیطی تا حد زیادی بیشتر میشود. این کود غنی وتقویت کننده, همه ی نیازهای خاک را تامین میکند و حجم ریشه را نیز تا حد خیلی زیادی بیشتر میکند.خریدکود جلبک دریایی برای انگور، برای بهبود خاک و اصلاح آن گزینه مناسبی است،

کود جلبک برای پتوس

به علت پهن ترشدن و درشت شدن برگ گیاهانی مثل پتوس از کود جلبک دریایی میتوان بهره گرفت. کود جلبک دریایی با جذب شدن از راه برگ و گاهی ریشه‌ها باعث بیشترشدن متابولیسم در گیاهان شده و سبب می‌شوند گیاه برگ های بیشتر و درشت‌تری تولید کند.


همان گونه که فهمیدید فواید کود جلبک دریایی و خواص عصاره جلبک دریایی برای گیاهان خیلی زیاد است و اگر آن را به شکل مرتب مصرف کنید، می‌توانید گیاهان سالم‌تر و شاداب‌تری داشته باشید. و اینکه کود در مقایسه با بقیه کودهای موجود در بازار، کیفیت عالی‌‌تر وبهتری دارد و اثرات آن می‌تواند تا مدت‌های زیادی در خاک باقی بماند . برای تهیه این کود می توانید با کارشناسان گل استایل تماس حاصل فرمایید . با تشکر از توجه شما عزیزان که جهت افزایش سطح علمی و تجربی گل استایل ما را از نظرات، پیشنهادات و بخصوص انتقادات سازنده خود بهره مند سازید.برای تهیه اصلاح کننده های خاک با مشاورین گل استایل تماس حاصل نمائید.

ارزان ترین محصولات

پریسا رجبی
کارشناس ارشد بیماری شناسی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.