advertise

کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی

فروش ویژه کودهای گل استایل

پرداخت درب منزل
اهواز

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس، ۵ لیتری

کود مایع فورنوترینت ازت بالا داتیس، ۵ لیتری

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
تخفیف پاییزه
  • ایران
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
اصفهان

کود هیومیک اسید پودری | --۲۵۱

کود اسید هیومیک پودری پلنت چویس

اسید هیومیک پودری یک نوع کود آلی است که از مواد گیاهی تولید می‌شود. این کود با فرآوری اسید هیومیک از لجن، بقایای گیاهی و مواد آلی دیگر تولید می‌شود. اسید هیومیک پودری حاوی اسید هیومیک با وزن مولکولی بالا است که می‌تواند باعث بهبود خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک شود. این کود به عنوان یک ماده آلی مفید، می‌تواند بهبود سلامت گیاهان و افزایش عملکرد آن‌ها کمک کند.
ارسال فوری
۴۱۰,۸۵۰ تومان
۴۱۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۶۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳ (۵ لیتری)

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳ (۵ لیتری)

این کود با فرمولاسیون متوازن از نیتروژن (۲۰٪)، فسفر (۲۰٪) و پتاسیم (۲۰٪) برای تغذیه مناسب گیاهان در تمام مراحل رشد آنها طراحی شده است.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • مایع
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۴
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود بهبود دهنده شوری خاک کاهش دهنده سطوح P.S.I و S.A.R دارای قابلیت اختلاط بسیار بالا می‌باشد. این کود فاقد عناصر سنگین می‌باشد. مناسب استفاده در گلخانه‌ها و ... که دارای شوری بالا هستند. کاتیون کلسیم موجود در آن دارای قدرت هیدراتاسیون کمتر است و می‌تواند سدیم را از خاک حذف کند.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل ، ۱ کیلوگرمی

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل ، ۱ کیلوگرمی

ترکیب مشخصی از عناصر ازت، فسفرو درصد بالایی از پتاسیم قابل مصرف در کلیه محصولات کشاورزی بهبود کیفیت و کمیت محصول محصول کشور ایران
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس

این کود حاوی فسفر، به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • ایران
  • از ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
اصفهان

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۷۳

جلبک دریایی آکادین Acadian

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۱,۱۷۸,۰۰۰ تومان
۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰
تهران
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۱۳,۰۰۰ تومان
۵۴۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶۰۰,۰۰۰ تومان - ۶۲۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۸
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

نوتری تک بردومیکس

نوتری تک بردومیکس

بردوفیکس نوتری تک، قارچ کش و باکتری کش حفاظتی و تماسی است که برای کنترل و درمان شانکر باکتریایی درختان میوه هسته ‌دار، بیماری لکه غربالی درختان میوه، پیچیدگی برگ هلو، گموز درختان میوه، پوسیدگی فیتوفترایی طوقه درختان هسته ‌دار و دانه ‌دار، شانکر سیتوسپورایی درختان میوه، شانکر باکتریایی لیموترش، آتشک درختان میوه دانه ‌دار، لکه‌ آجری بادام، آنتراکنوز گردو و … مورد استفاده قرار میگیرد
تخفیف پاییزه
  • ایران
  • گالن
  • از ۱۰ تا ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱
قم

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۵۵

جلبک دریایی با خلوص بالا استیملکس

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
تخفیف ویژه
۶۲۷,۰۰۰ تومان
۶۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶۵۰,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود NPK ۰-۰-۵۰ شنزن

کود NPK ۰-۰-۵۰ شنزن

این کود حاوی پتاسیم، به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
ارسال رایگان
  • الماس سرشت آریا
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود پودری آهن کلاته اورال بلوروستر

کود پودری آهن کلاته اورال بلوروستر

آهن یک عنصر ضروری در رشد گیاهان است و نقش مهمی در ارتباط با تولید کلروفیل و انجام فرایند فتوسنتز ایفا میکند. در صورت کمبود آهن فرایند فتوسنتر در گیاه مختل شده و کلروز (زردی) در برگ ها پدیدار می شود . با توجه به اینکه کاربرد این عنصر برای حصول عملکرد بالا ضروری است آهن کلاته اورال به طور ویژه برای تامین آهن به شکلی کاملا قابل جذب تولید شده است
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۸
یزد

کود هیومیک اسید مایع | --۳۷۷

اسید هیومیک مایع نوتری تک ۱۲۳

نکات مهم هنگام استفاده از اسید هیومیک مایع توصیه می‌شود این محلول با کودهای با ph کمتر از ۶ استفاده نشود؛ از دسترس کودکان و حیوانات حفظ شود؛ در دمای ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۵۱۴,۹۰۰ تومان
۵۴۲,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
اهواز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۲۱

AlgaRic WSP Growth Gegulator ۱Kg Fertilizer

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
بهترین قیمت
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۷۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶

از بهترین کودهای طبیعی کود جلبک دریایی است که برای گیاه گل و گیاهان متفاوت می‌توانید آن را مصرف کنید. این کود اگر به‌ شکل درست استفاده شود, هیچ‌ گونه ضرری به گیاه و محیط‌ زیست نمی‌رساند و فواید بسیاری دارد. خواص عصاره جلبک دریایی برای گیاهان بی‌اندازه است و با استفاده از آن نتایج خیلی خوبی میتوانید مشاهده کنید. این کود به جوانه‌زنی و گل‌دادن گیاهان تا حدود زیادی کمک میکند و ریششان نیز تقویت میکند.در ادامه مطلب همراه مجموعه گل استایل باشید.
اگر میخواهید درختان مرکبات را کشت کنید و طالب این هستید که محصولات درشتی هم برداشت کنید،برای اطلاعات بیشتر به مقاله کود جلبک دریایی برای مرکبات مراجعه نمائید.


فواید استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی | گل استایل

فواید استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی

کود جلبک دریایی میتواند برای گیاهان آپارتمانی مقاومتشان را در برابر سرما, آفات ،حشرات ،بیماری‌ها، یخ‌زدگی و دیگر شرایط بیشتر کندو فرصت نمیدهد ضرری به آن‌ها وارد شود. این کود بعد از مصرف سریعا تجزیه می‌شود و املاح لازم را برای گیاه قرار می‌دهد.
فواید استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان این است که با کمک این کود ارگانیک تهویه خاک را نیز میتوانید بهتر کنید و تمام ناخالصی‌هایش را از بین ببرید. از دیگر فواید کود طبیعی جلبک دریایی به افزایش حفظ رطوبت بیشتر میتوان در خاک اشاره کرد. در واقع اگر از این کود به‌ شکل مرتب مصرف کنید, مقاومت گیاه در برابر کم‌آبی را هم میتوانید بیشتر کنید و فرصت نمیدهید ریشه درگیرخشکی بشود و از بین برود.

نحوه استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی

به‌ طور عادی بیشتر افراد گیاهان خود را به‌ شکل مستقیم و از راه ریشه تغذیه می‌کنند اما خوب است بدانید بهترین راه استفاده کود غنی جلبک دریایی, روش محلول پاشی میباشد. فواید کود جلبک دریائی برای گیاهان در این راه بسیار زیاد میباشد چون زمانی که ذرات کود بر روی بخش های متفاوت گیاه اسپری می‌شود, سرعت جذبش سریع‌تر میشودو کود اثر گذاری مطلوب‌تری وبهتری میتواند داشته باشد.کود جلبک دریایی برای کاکتوس به‌ طور عادی ساختار ارگانیک و طبیعی دارد و جلوی آسیب رسیدن به گیاه کاکتوس را میتواند تا حدود زیاد بگیرد.برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید.

زمان مصرف کود جلبک دریایی برای گیاهان اپارتمانی

اگر می‌خواهید فواید جلبک دریایی برای گلها یا گیاهان را بهترببینید، تلاش کنید در وقت های مناسب کار کوددادن را انجام دهید. به‌ طور عادی کوددادن را در وقت های مختلف میتوانیدانجام دهید ولی اگر می‌خواهید نتایج خیلی خوب وعالی به دست آورید, خوب است قبل از کشت گیاهان حتما خاک مورد نظر تان را تغذیه کنید تا کمبودی وکسری در آن وجود نداشته باشد و گیاهان هم بدون مشکل در آن بتوانند به رشد خود ادامه دهند.
وقت دیگری که ضروری است در آن کار کوددادن را انجام دهید, زمان رشد گیاه است. بهره گیری از کود جلبک دریایی در وقت رشد گیاهان به شادابی آن‌هاکمک میکند وباعث میشود که دوچندان شود و برگ‌ها نیز درگیرریزش نشوند. وقت دیگری که می‌توانید در آن کار کوددادن را انجام دهید, فصل بهار میباشد.در فصل بهار به‌ طور عادی گیاهان شروع به گل‌دادن می‌کنند و اگر تغذیه اندازه به آن‌ها نرسد, ممکن است رشد خوبی نداشته باشند و دچار ضررشوند. پس تا حد امکان تلاش کنید از کوددادن در این وقت غافل نشوید و بایدبه‌ شکل برنامه‌ریزی‌ شده و مرتب, گیاهان را تغذیه کنید.


مقدار استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی

مقدار استفاده از کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی اهمیت خیلی زیادی دارد و اگر نسبت‌ به آن بی اهمیت باشید به‌ سلامت گیاهان‌تان ممکن است ضربه وارد شود. پس تلاش کنید در استفاده از کود ارگانیک جلبک دریایی زیاده‌روی نکنید تا تأثیرات خیلی بهتری را مشاهده نمایید.

کود جلبک دریایی برای چه گیاهانی خوب است؟

کود جلبک دریایی به علت داشتن مواد معدنی و عناصری مثل؛ پتاسیم,روی،فسفر منیزیم, آهن, و نیتروژن, قابل مصرف برای همه ی گل های زینتی و گیاهان آپارتمانی است. در ادامه به بررسی کردن کود جلبک دریایی انواع گیاهان آپارتمانی می‌پردازیم.


نکات مهم برای کوددادن گیاهان با مصرفکود جلبک دریایی

کود جلبک دریایی یک کود ارگانیک وطبیعی است اما باید در مقدار استفاده از آن زیاده‌روی نکنید چون ممکن است ریشه یا برگ‌ها آسیب ببینند و از بین بروند.
اگر برای کوددادن گیاهان‌تان از راه مستقیم یا آبیاری استفاده کردید، مطمعن باشید که غلظت کودتان به مقدار کافی باشد و بعد از پایان کار، حتما آبیاری را انجام دهید.
به طور عادی گاهی وقت ها گیاهان ممکن است درگیر بیماری یا آفات شوند، برای همین اگر وقتی متوجه شدید گیاهان‌تان ضعیف شدند یا جلوی حمله آفات قرار گرفته‌اند، خوب است حتما کار کوددادن را به شکل منظم عمل کنید.
این کود غنی را با کودهای طبیعی میتوانید ترکیب کنید اما خوب است قبل از انجام دادن این کار، با کارشناسان کشاورزی یا افراد با تجربه مشورت کنید.
برای استفاده از کود جلبک دریایی، حتما به سن گیاه، وفصل ونوع گیاه وجنس خاک توجه کنید و قبل از انجام عمل کوددادن، آزمایش خاک را هم انجام دهید.


کود جلبک دریایی برای زاموفیلیا

کود جلبک دریایی به رشد زاموفیلیا کمک میکند وباعث میشود که افزایش یابد و مقاومتش هم در برابر عامل های محیطی تا حد زیادی بیشتر میشود. این کود غنی وتقویت کننده, همه ی نیازهای خاک را تامین میکند و حجم ریشه را نیز تا حد خیلی زیادی بیشتر میکند.خریدکود جلبک دریایی برای انگور، برای بهبود خاک و اصلاح آن گزینه مناسبی است،

کود جلبک برای پتوس

به علت پهن ترشدن و درشت شدن برگ گیاهانی مثل پتوس از کود جلبک دریایی میتوان بهره گرفت. کود جلبک دریایی با جذب شدن از راه برگ و گاهی ریشه‌ها باعث بیشترشدن متابولیسم در گیاهان شده و سبب می‌شوند گیاه برگ های بیشتر و درشت‌تری تولید کند.


همان گونه که فهمیدید فواید کود جلبک دریایی و خواص عصاره جلبک دریایی برای گیاهان خیلی زیاد است و اگر آن را به شکل مرتب مصرف کنید، می‌توانید گیاهان سالم‌تر و شاداب‌تری داشته باشید. و اینکه کود در مقایسه با بقیه کودهای موجود در بازار، کیفیت عالی‌‌تر وبهتری دارد و اثرات آن می‌تواند تا مدت‌های زیادی در خاک باقی بماند . برای تهیه این کود می توانید با کارشناسان گل استایل تماس حاصل فرمایید . با تشکر از توجه شما عزیزان که جهت افزایش سطح علمی و تجربی گل استایل ما را از نظرات، پیشنهادات و بخصوص انتقادات سازنده خود بهره مند سازید.برای تهیه اصلاح کننده های خاک با مشاورین گل استایل تماس حاصل نمائید.

ارزان ترین محصولات

پریسا رجبی
کارشناس ارشد بیماری شناسی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.