advertise

کود جلبک دریایی برای سیب زمینی

فروش ویژه کودهای گل استایل

پرداخت درب منزل
شیراز

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

کود داتیس فورنوترینت ذرت به صورت مجموعه ای از عناصر میکرو و ماکرو می باشد که علاوه بر برطرف نمودن کمبود مواد غذایی در گیاه ذرت موجب پیشگیری از بروز کمبود مواد غذایی نیز می گردد. استفاده از این کود خطر مسمومیت و سوزانندگی نداشته و موجب بالابردن سطح کشت و بهبود کیفی محصول نیز می شود.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • از ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
بندرعباس

قیمت کود سه بیست پودری | --۳۸۲

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ بهاورشیمی پودری

کود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
تخفیف ویژه
۱,۶۴۳,۴۰۰ تومان
۱,۶۶۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان - ۱,۴۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل ، ۱ کیلوگرمی

کود ۳۶-۱۲-۱۲نوبل ، ۱ کیلوگرمی

ترکیب مشخصی از عناصر ازت، فسفرو درصد بالایی از پتاسیم قابل مصرف در کلیه محصولات کشاورزی بهبود کیفیت و کمیت محصول محصول کشور ایران
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۳
کیفیت تضمینی
شیراز

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • گالن
  • از ۵۰لیتر تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
یزد

کود سه بیست مایع | --۳۳۸

کود ۲۰-۲۰-۲۰ SHOCK

افزایش ریشه دهی گیاه، بهبود کیفیت محصول
ارسال فوری
۴۳۶,۵۰۰ تومان
۴۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۳۰,۰۰۰ تومان - ۴۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
اصفهان
کود هیومیک اسید در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توان با توجه به کشت و نیاز خود، اقدام به خرید آن‌ها نمود. از انواع این کود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: اسید هیومیک پرک اسید هیومیک پودری اسید هیومیک مایع اسید هیومیک گرانول
تخفیف ویژه
۴۴۵,۹۰۰ تومان
۴۵۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۵۵,۰۰۰ تومان - ۴۷۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
گرگان

کود سه بیست پودری | --۲۷۰

کود سه بیست ایتالیایی

کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ بلونا یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
بهترین کیفیت
۳۷۶,۲۰۰ تومان
۳۸۰,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۱۰,۰۰۰ تومان - ۳۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰
شهرکرد

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۷۷

اسید هیومیک HUMISUNPLUS- ZENITH

کود هیومیک اسید (Humic Acid) یک ماده آلی تیره رنگ با خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که از ضایعات گیاهی و حیوانی تولید می‌شود. این ماده یکی از اجزای اساسی خاک به شمار می‌رود و باعث بهبود تخلخل خاک، افزایش میزان تهویه، افزایش نفوذپذیری و افزایش ظرفیت نگهداری آب در خاک می‌شود. علاوه بر آن، اسید هیومیک باعث افزایش جذب عناصر غذایی توسط گیاه و بهبود کیفیت و مقاومت گیاه در برابر بیماری‌ها و آفات نیز می‌شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۹۵۵,۴۵۰ تومان
۹۸۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۹۷۵,۰۰۰ تومان - ۹۵۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۱۰
قم

کود سه بیست پودری | --۴۵۲

۲۰-۲۰-۲۰ Planta-Germany پودری

استفاده از کود ۲۰-۲۰-۲۰ به عنوان یک منبع غذایی مناسب برای گیاهان مفید است و می‌تواند به بهبود رشد و عملکرد گیاهان کمک کند. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این کود باید با دقت و با رعایت دستورالعمل‌های استفاده صحیح انجام شود تا احتمال ایجاد خسارت به گیاهان و خاک کمتر شود.
ضمانت کیفیت کالا
۳,۹۳۵,۰۴۰ تومان
۴,۰۹۹,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴,۰۹۶,۰۰۰ تومان - ۴,۰۲۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
کیفیت تضمینی
مشهد

کود مایع فوکستر سیفو

کود مایع فوکستر سیفو

این کود به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل تنش‌های زیستی مقاومت بیشتری داشته باشند.
فروش ویژه
  • گالن
  • از ۲۰ لیتر به بالا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود اسید هیومیک ریکومکس پودری

کود اسید هیومیک ریکومکس پودری

پتاسیم موجود در این کود به گیاهان کمک می‌کند تا در مقابل تنش‌های زیستی مقاومت بیشتری داشته باشند.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
مشهد
کود جلبک دریایی پودری دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
با بهترین کیفیت
۱,۲۱۲,۵۰۰ تومان
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱,۲۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

کود مایع فورنوترینت پتاس بالا داتیس

کود فورنوترینت پتاس بالا از شرکت سبز محصول داتیس از جمله کودهای کامل با عناصر میکرو و ماکرو هست. پتاسیم با نماد K از جمله عناصر پر مصرف توسط گیاهان است. این عنصر به صورت طبیعی داخل خاک وجود دارد. اما برداشت های زیاد و کشاورزی غیر اصولی باعث شده که کمبود این عنصر در خاک در موارد بسیاری به وضوح دیده شود
فروش ویژه
  • گل استایل
  • گالن
  • ۲۰۰لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کرمانشاه
کود مایع جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
زیر قیمت بازار
۵۶۸,۴۰۰ تومان
۵۸۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۵۶۰,۰۰۰ تومان - ۵۹۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۵۰تا۱۰۰لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۴

اگر شما هم جزو آن گروهی از افراد میباشید که شروع به کشت سیب‌ زمینی کرده‌اید و قصد داریدمحصولات باکیفیتی داشته باشید، حتما باید عمل کوددهی را انجام دهید. البته خوب است بدانید؛ هر نوع کودی برای این گیاه خوب نیست و باید سراغ کودهای ارگانیک وطبیعی مثل کود جلبک دریایی بروید و از آن‌ها استفاده کنید. مزایای کود جلبک دریایی برای سیب زمینی بی حدواندازه است و با استفاده منظم آن نتایج بسیار عالی میتوانید مشاهده کنید.
کود جلبک دریایی به سیب‌ زمینی کمک کرده تا رشد بهتری داشته باشد و مقدار برداشت محصولات را هم تا حد زیادی بیشتر میکند. سیب‌ زمینی به‌ طور عادی گیاهی سخت‌گیر نیست و می‌تواند در بیشتر مناطق بدون مشکل، به رشد خودش ادامه دهد.اما خوب است هر چند وقت یک‌بار در زمان‌های مناسب حتما از کود جلبک دریایی مصرف کنید تا سلامتی‌ محصولاتتان به خطر نیفتد و مقدار تولید محصولات‌تان نیز کاسته نشود. جهت اطلاعات بیشتر برای کوددهی به سیب زمینی در ادامه مطلب همراه مجموعه گل استایل باشید.


کود جلبک دریایی برای سیب زمینی | نوین قطره

کود جلبک دریایی به‌ شکل کاملا طبیعی تولید می‌شود و هیچ‌ گونه آثار مخربی در خاک ایجاد نمی‌کند.این کود عالی شامل املاح، مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های گوناگون است و می‌تواند به‌ خوبی احتیاجات گیاهان را فراهم کند. از دیگر فواید جلبک دریایی برای سیب‌ زمینی به بیشترشدن مقاومت گیاه در برابرکم‌آبی، سرما،شوری خاک، خشکی،بیماری ها، آفات و حشرات میتوان نام برد.با بکارگیری به‌ اندازه وبه موقع این کود طبیعی واذگانیک کیفیت محصولات را میتوانیدافزایش دهید و رشد ریشه را نیز چند برابر بیشتر کنید.
جلبک دریایی از کم شدن کیفیت محصولات و پوک شدنشان جلوگیری می‌کند و جوانه‌زنی گیاه را نیز تا حدود زیادی بیشتر میکند. کود جلبک دریایی علاوه ‌بر سیب‌ زمینی، تاثیر خوب و مناسبی بر روی خاک نیز میتواند داشته باشد و بخوبی ساختار خاک را هم اصلاح کند. پس اگر خاک زمین کشاورزی‌تان غنی وحاصلخیز نیست، باید از این کود مفید استفاده کنید و عمل کوددهی را تا هنگامی که ساختار خاک اصلاح می‌شود ادامه دهید


کوددهی قبل از کاشت بذر سیب‌ زمینی

اگر می‌خواهید مزایای کود جلبک دریایی برای سیب زمینی را دیدن کنید، خوب است قبل از کشت سیب‌ زمینی عمل کوددهی را انجام دهید. در واقع سیب‌ زمینی نیز مثل بعضی دیگر از گیاهان، احتیاج دارد که بستری عالی و مناسب داشته باشد تا بتواند به‌ خوبی در آن به رشدش ادامه دهد.از این رو نیاز است در این هنگام با توجه به احتیاجات خاک زمین مورد نظرتان، عمل کوددهی را به روش محلول پاشی انجام دهید تا همه ی ناخالصی‌هایی که در آن موجود است در خاک از بین بروند و ساختار خاک نیز اصلاح شود

عمل کوددهی همزمان با کاشت بذر سیب زمینی

هنگامی که شروع به کاشت بذر سیب‌ زمینی کردید نیز خوب است عمل کوددهی را انجام دهید. البته توجه داشته باشید؛ در این هنگام به کود بسیار زیاد نیاز ندارید و باید عمل کوددادن را به‌ شکل متعادل با توجه به نتیجه آزمون خاک انجام دهید تا بیماری‌ها و قارچ‌هایی که موجود است را از بین بروند و جوانه‌زنی گیاه نیز با سرعت بیشتری صورت بگیرد.برای آشنایی بیشتر با کودجلبک دریایی چیست می توانید به مقاله مورد نظر مراجعه نمائید.


عمل کوددهی در زمان رشد برگ سیب‌ زمینی

تقریباً ۱ هفته بعد از شروع رشد برگ‌های سیب‌ زمینی، خوب است گیاهان خود را با بکارگیری از کود جلبک دریایی تغذیه کنید تا رشدشان درگیر اختلال نشود و بوته‌های سالم‌تری داشته باشید. کوددهی در این هنگام اهمیت بسیار بالایی دارد و اگر به‌ شکل اشتباه آن را انجام دهید ممکن است رشد محصولاتتان متوقف شود و از بین بروند.پس تلاش کنید از مناسب بودن غلظت کودتان مطمعن باشید و زمان انجام عمل کوددهی آن را با میزان مناسبی آب ترکیب کنید تا برگ‌های سیب‌ زمینی نسوزند و از بین نروند.

کوددهی در زمان خاک‌دهی سیب‌ زمینی

به طور عادی مزایای کود جلبک دریایی برای سیب زمینی زمانی خیلی خوب است که از آن به شکل صحیح و در زمان‌های مناسب استفاده کنید. پس خوب است در هنگام خاک‌دهی سیب‌ زمینی نیز از این کود مفید استفاده کنید و کار کوددهی را انجام دهید.خاک‌دهی در حقیقت مرحله‌ای از کشت سیب‌ زمینی میباشد که در آن یک لایه‌ جدید خاک به زمین اضافه می‌کنند تا نور خورشید به‌ شکل مستقیم بر روی غده‌های سیب‌ زمینی نتابد و محصولات صدمه نبینند. بنابر این تلاش کنید بعد از گذراندن این مرحله، با حوصله واحتیاط کار کوددهی را انجام بدهید و محصولات خود را به خوبی تقویت کنید.


کوددهی در زمان رشد و غده‌دهی سیب ‌زمینی

بکارگیری از کود جلبک دریایی در زمان رشد و غده دهی سیب زمینی نیز می‌تواند بسیار مفید باشد و کمک خوبی میکند تا کیفیت و حجم سیب‌ زمینی‌ها بیشتر شوند. پس خوب است در این موقع هم به شکل آبیاری یا محلول پاشی، کار کوددهی را انجام دهید.


نکات مهم برای کوددهی سیب‌ زمینی با بکارگیری از جلبک دریایی

توجه داشته باشید؛ کود جلبک دریایی به طور عادی زیانی برای سیب زمینی ندارد. ولی اگر از آن به شکل نادرست و زیاد از حد مصرف کنید، سلامت محصولات‌تان را ممکن است به خطر بی‌افتد.به طور عادی بهترین زمان برای کوددادن بذور سیب زمینی با بهره گیری از کود جلبک دریایی، فصل بهار چون در این هنگام گیاه به مواد غذایی بیشتری برای رشد احتیاج دارد.اگر می‌خواهید مزایای کود جلبک دریایی برای سیب زمینی افزایش یابد، بایدآزمایش خاک کشاورزی را انجام بدهید تا کمبودهای خاک، مشخص شود و بتوانید آن‌ها را بهتر تأمین کنید.برای به دست آمدن نتیجه‌ای بهتر و درست تر،تلاش کنید بهترین کود جلبک دریایی که در بازار ایران موجود است را از برندهای معتبر و معروف تهیه کرده تا دچار آسیب وزیان نشوید و یک کود باکیفیت داشته باشید.
کود جلبک دریایی علف‌های هرز را میتواند از بین ببرد و جلوی رشد آن‌ها را بگیرد. پس اگر هنگامی که متوجه شدید در زمین کشاورزیتان علف هرز وجود دارد، باید کار کوددهی را به بطور منظم و مرتب انجام دهید تا آن‌ها از بین بروند و انرژی گیاهان را استفاده نکنند.اگر در زمینه کوددهی سیب زمینی تجربه لازم را ندارید، از افراد با تجربه کمک بخواهید تا به شما مشاوره بدهند و بدون آگاهی کاری انجام ندهید.تا جایی که امکان دارد کود جلبک دریایی را با کودهای شیمیایی ترکیب نکنید چون سبب میشود ویژگی خود را از دست بدهد. در صورتی که اگر خواستید این کار را انجام بدهید نیز، خوب است از کارشناسان کشاورزی مشورت بگیرید.


درنتیجه

به طور عادی مزایای کود جلبک دریایی برای سیب زمینی در مقایسه با بقیه ی کودهای طبیعی و شیمیایی، عملکرد بسیار بهتری دارد و کمک می‌کند کشاورزان به سود بالایی برسند‌. پس اگر شما هم اگر به مطالبی که در این مقاله توضیح داده شده توجه کافی داشته باشید؛ مزایای کود جلبک دریایی را میتوانید برای سیب زمینی را به شکل عالی‌تر مشاهده کنیدو از صدمه رسیدن به محصولات خود نیز جلوگیری کنید.شما عزیزان می توانید بهترین کودهای طبیعی که کود جلبک دریایی برای گیاه گل و گیاهان آپارتمانی  را مصرف کنید.جهت ثبت سفارش ما با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.