advertise

کود جلبک دریایی برای برنج

فروش ویژه کودهای گل استایل

سراسر کشور
مقدار کود جلبک دریایی که باید استفاده کنید به نوع گیاه، سن گیاه و شرایط رشد گیاه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرف کود مایع جلبک دریایی، می‌توانید به برچسب محصول یا دستورالعمل‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
ارسال فوری
۷۶۶,۳۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۷۹۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
تهران

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۵۳

کود آلی عصاره جلبک دریایی خالص کلپاک ضد تنش و مقاوم کننده

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
کمترین قیمت بهترین کیفیت
۷۶۴,۴۰۰ تومان
۷۸۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۷۵۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
مازندران
ود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۱۲,۸۰۰ تومان
۴۳۰,۰۰۰ تومان
۴%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۵
کرمانشاه
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۹۳۱,۰۰۰ تومان
۹۵۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
یزد
کود های سه بیست به دو شکل مایع و پودری تولید میشوند که از لحاظ طریقه ی مصرف باهم تفاوت دارند و هر دو محلول در آب هستند. همچنین با توجه به برند و کشور های تولید کننده ی خود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال انواع شکل نیتروژن موجود در برندهای مختلف کود سه بیست با درصد های متفاوتی از هم وجود دارد که روی هر محصول ذکر شده است.
ضمانت اصالت کالا
۴۲۶,۸۰۰ تومان
۴۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۱
اهواز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۲۱

AlgaRic WSP Growth Gegulator ۱Kg Fertilizer

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان به دو روش محلول‌پاشی و مصرف خاکی استفاده کرد. در روش محلول‌پاشی، کود را با آب رقیق کرده و سپس بر روی برگ‌ها یا خاک گیاهان اسپری می‌کنند. در روش مصرف خاکی، کود را به خاک اضافه می‌کنند.
بهترین قیمت
۷۵۰,۵۰۰ تومان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۷۷۰,۰۰۰ تومان - ۷۹۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود آهن هچیزو ریکو اسپانیا، ۱ کیلوگرمی

کود آهن هچیزو ریکو اسپانیا، ۱ کیلوگرمی

کود محلول در آب، همراه با لئوناردیت و آهن کلات شده با EDDHMA در کنار منگنز است که برای جلوگیری از کمبود مواد مغذی و مولتی کلروز در گیاهان طراحی شده است. آهن یک عنصر ضروری در رشد گیاهان است و نقش مهمی در ارتباط با تولید کلروفیل و انجام فرآیند فتوسنتز ایفا می‌کند. در صورت کمبود آهن فرآیند فتوسنتز در گیاه مختل شده و کلروز (زردی) در برگ‌ها پدیدار می‌شود. برای جلوگیری یا اصلاح کمبودهای شدید و جلوگیری از هرگونه تعامل نامطلوب در میان ریزمغذی‌های آهن و منگنز و بهبود تقابل با ماده آلی درون خاک، تیمارهای منظم با هچیزو توصیه می‌شود. مصرف هچیزو به صورت خاک مصرف در محدوده ریشه در یک یا چندین نوبت بسته به نیاز گیاه، بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.
تخفیف ویژه
  • جاست گرین 
  • اسپانیا
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کرمان

قیمت کود سه بیست مایع | --۳۶۰

کود سه بیست آمریکایی

ود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
ارسال فوری
۴۳۶,۱۰۰ تومان
۴۴۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۵
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

نوردوکس نروژ

نوردوکس نروژ

قارچ کش نوردکس نروژ چیست؟ از ویژگی های قارچ کش _ باکتری کش مس قارچ کش نوردکس نروژ محافظت بیشتری از مس با محصول کمتر و با قیمت عالی می باشد. این تنها قارچ کش _ باکتری کش گرانول ترشونده است که حاوی ۷۵ درصد مس فلزی است و بالاترین درصد مس فعال زیستی موجود امروزه را دارا می باشد. قارچ کش نوردکس نروژ بالاترین آنالیز مس _ روی موجود است. این یک ابزار عالی برای مدیریت شانکر، ملانوز و دلمه روی مرکبات با استفاده از مس فلزی کمتر می باشد. قارچ کش نوردکس نروژ به صورت گرانول های یکنواخت و قابل ترشوندگی (WG) فرموله شده است که اندازه گیری آن آسان است. این گرانول ها به سرعت در آب پراکنده می شوند و در نتیجه یک سوسپانسیون ریز از ذرات میکرونیزه ایجاد می شود.قارچ کش نوردکس نروژ بر اساس استانداردهای تایید شده دقیق و پارامترهای کیفیت بالا توسط Nordox AS در اسلو، نروژ تولید و در سراسر جهان توزیع شده است. با کیفیت سیستم های مدیریت و محیط زیست ISO ۹۰۰۱ ساخته می شود.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • جامد
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود جلبک خالص آلگاریک ریکو اسپانیا

کود جلبک خالص آلگاریک ریکو اسپانیا

کود آلگاریک (AlgaRic Seaweed WSP) امکان بکارگیری بهینه از مواد غذایی که در خاک موجود است را فراهم میکند و موجب افزایش چشمگیر در کیفیت و کمیت محصول هم از نظر اندازه و هم تعداد میوه می‌شود.
فروش ویژه
  • جاست گرین اسپانیا
  • جعبه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۴
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

نوتری تک بردومیکس

نوتری تک بردومیکس

بردوفیکس نوتری تک، قارچ کش و باکتری کش حفاظتی و تماسی است که برای کنترل و درمان شانکر باکتریایی درختان میوه هسته ‌دار، بیماری لکه غربالی درختان میوه، پیچیدگی برگ هلو، گموز درختان میوه، پوسیدگی فیتوفترایی طوقه درختان هسته ‌دار و دانه ‌دار، شانکر سیتوسپورایی درختان میوه، شانکر باکتریایی لیموترش، آتشک درختان میوه دانه ‌دار، لکه‌ آجری بادام، آنتراکنوز گردو و … مورد استفاده قرار میگیرد
تخفیف پاییزه
  • ایران
  • گالن
  • از ۱۰ تا ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
سراسر کشور

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۲۵۷

کود هیومیک اسید پودری زایز

اسید هیومیک یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است.
ضمانت اصالت کالا
۵۰۲,۵۵۰ تومان
۵۲۹,۰۰۰ تومان
۵%
از ۵۲۰,۰۰۰ تومان - ۵۴۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳ (۵ لیتری)

کود مایع نوتری تک سالت گان ۱۳۰۳ (۵ لیتری)

این کود با فرمولاسیون متوازن از نیتروژن (۲۰٪)، فسفر (۲۰٪) و پتاسیم (۲۰٪) برای تغذیه مناسب گیاهان در تمام مراحل رشد آنها طراحی شده است.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • مایع
از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۴
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود مایع پابرا رادیکا

کود مایع پابرا رادیکا

کود ریشه زا کود مایع پابرا رادیکا کودی مؤثر و کارآمد به منظور افزایش و توسعه سیستم ریشه برای تمام محصولات کشاورزی می‌باشد. این کود به دلیل اسیدیته و همراه داشتن هورمون ویژه ریشه‌زایی و میزان بالای میکروالمنت‌های کلات شده و عنصر فسفر، یک ترکیب ویژه و منحصر به فرد در زمینه کودهای ریشه‌زا به حساب می‌آید. این کود را می‌توان به صورت محلول‌پاشی، آبیاری قطره‌ای و به همراه آبیاری استفاده کرد. لازم به ذکر است بهترین توصیه مصرف به صورت آبیاری قطره‌ای و همراه با آب آبیاری می‌باشد.
ارسال رایگان
  • ایران
  • از ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
یزد
کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
تخفیف ویژه
۱۶۴,۹۰۰ تومان
۱۷۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۱۸۵,۰۰۰ تومان - ۱۶۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۵

امروزه خیلی از کشاورزان در صدد این هستند که از مزارع خود برای کشت برنج استفاده کنند چون این محصولات اگر به درستی پرورش داده شوند، می‌تواند سود عالی داشته باشند. اگر شما هم قصد کشت کردن برنج را دارید خوب است از کودهای غنی، برای گیاه خود استفاده کنید تا محصولات عالی داشته باشید. کود جلبک دریایی برای برنج یک گزینه مناسب است و با مصرف از آن می‌توانید مقدار برداشت و کیفیت محصولاتتان را چند برابر بیشتر کنید. در واقعیت کود جلبک دریایی، یک کودی طبیعی وارگانیک است که فواید زیادی برای برنج داردو از بروز کردن آفات و بیماری‌ها هم جلوگیری می‌کند. این کودعالی تمام مواد مورد واملاح در مراحل گوناگون رشد، گیاه قرار می‌دهد تا اصلا کمبود تغذیه‌ای برای گیاه وجود نداشته باشد.یکی از بهترین کودها کود زیستی کود جلبک دریایی است که از مواد کاملاً ارگانیک و طبیعی درست می‌شود،این کود را می توانید از مجموعه گل استایل تهیه نمائید.

مرحله های تغذیه کردن برنج با مصرف کود جلبک دریایی

کوددادن قبل از کشت برنج

برای بدست آوردن محصولاتی سالم و با کیفیت باید قبل از کشت برنج، کار کوددادن را انجام دهید تا نیازهای خاک به‌ خوبی تامین شود. در این مرحله باید اول آزمون خاک را انجام دهید تا کمبودها و عناصر مورد احتباج در خاک مشخص شوند و بعد با توجه به آن‌ها کوددادن شکل بگیرد. به طور عادی کود جلبک دریایی برای برنج اگر در این مرحله به شکل درست استفاده شود، می‌توانید نتیجه های بهتری به دست آورید

کوددهی در وقت خزانه

خزانه همان محلی میباشد که بذور برنج را در یک قسمت از زمین کشاورزی کاشته تا تبدیل به نشاء شود و بعد در زمین اصلی آن را بکارند. در این زمان خوب است از کود جلبک دریایی استفاده کنید تا بذور برای رشد اندازه تحریک شوند و هیچ‌ اثر کمبود تغذیه‌ای نیز برایشان وجود نخواهد داشت. شما در این مرحله میتوانید، از کود جلبک دریایی ازطریق آبیاری استفاده کنید و به آسانی گیاهتان را تقویت کنید.

کوددادن در زمان انتقال نشاء

در این زمان باید نشاء را از خزانه آورده و به زمین اصلی منتقل کنید تا جوانه‌های برنج رشد کنند. گاهی وقتها امکان دارد به علت وجود نداشتن املاح و تغذیه کافی، رشد گیاه توقف پیدا میکند و برنج نمیتواند به‌ درستی جوانه بزند. از این‌ رو ضروری است حتما کار کوددادن در این وقت را برای مصرف کود جلبک دریایی را انجام دهید و گیاهان خود را با طراوت تر کنید.


کوددادن در زمان پنجه‌زنی

گیاه برنج در این زمان برای دانه‌بندی مناسب، تجمع نشاسته بیشتر،افزایش مقاومت پنجه ها پنجه‌زنی بیشتر به فسفر نسبتاً زیادی احتیاج دارد و شما باید با مصرف کود جلبک دریایی، این احتیاج گیاه را به بهترین صورت ممکن تامین کنید

کوددادن زمان رشد ساقه‌ها

مرحله بعد که باید اکود جلبک دریایی برای برنج مصرف کنید، مرحله‌ رشد کردن ساقه‌ها است. در این مرحله گیاه شروع به رشد کردن میکند و شما باید برای کم کردن تنش‌ها از این کود به شکل منظم استفاده کنید.

کوددادن در زمان رشد خوشه

هنگامی که خوشه‌های برنج پدیدار شدند و شروع به رشد کردند، باید با احتیاط بالا کار کوددادن را آغاز کنید تا خوشه‌ها پوک و خراب نشوند. در این هنگام اگر فسفر، پتاسیم،کلسیم،بور،نیتروژن، آهن، وروی برای گیاه به مقدار کافی فراهم نباشد، محصولاتتان ضرر جدی می‌بینند و از بین می‌روند


کوددادن در هنگام پر شدن دانه

آخرین زمانی که باید در آن کار کوددادن را آغاز کنید (کود دادن در هنگام پرشدن دانه) های برنج است. پس سعی کنید در این مرحله با بکارگیری از روش‌های مناسب، حتما کار کوددادن را انجام دهید تا محصولات‌تان از بین نروند و مقدارشان نیز بیشتر شود. بهترین کودهای طبیعی کود جلبک دریایی برای گیاهان آپارتمانی است که برای گل و گیاهان آپارتمانی متفاوت می‌توانید آن را مصرف کنید.


نکات مهم برای کوددادن برنج

به‌ طور عادی هر کشاورزی باید پیش از کاشتن برنج، با احتباجات گیاه خود را به خوبی بشناسد تا بتواند به شکل صحیحی آن‌ها را برآورده کند. برای همین پیشنهاد میکنیم قبل از انجام دادن کاشت بذر برنج، بایداز خاک زمین خود یک نمونه‌برداری انجام بدهید و نمونه را به یک آزمایشگاه کشاورزی تحویل داده تاعناصرو کمبودهایی که در خاک موجود است به خوبی نمایان شود. توجه کنید؛ مقدار مصرف کود جلبک دریایی با توجه به اینکه خاک‌ قلیایی یاشور است متفاوت است و حتماً باید میزان پی اچ خاک را دانسته و سپس کار کوددادن را انجام دهید.
کود جلبک دریایی برای برنج را باید پیش از استفاده با میزان مناسبی آب ترکیب کنید تا غلظتش کافی باشد. پس‌ از انجام دادن این کار به‌ راحتی میتوانید کود مورد نظرتان را به سطوح زمین پاشیده و فرصت دهید کود جذب گیاه وخاک شود. بهترین وقت برای انجام کوددادن از راه محلول پاشی، صبح زود یا در وقت غروب آفتاب است چون در این هنگام آفتاب به مقدار کمی به زمین می‌تابد و کود اثرگذاریش عالی‌تر است. کود جلبک دریایی را هنگامی که در آب حل مکنید حتما حداکثر بعد گذشت ۴ ساعت استفاده شود. وگرنه ممکن است کود اثرگذاری خوبی نداشته باشد. کوددادن برنج را خیلی زیاد تکرار نکنید چون این کار اصلا خوب نیست.عصاره جلبک دریایی برای کاکتوس یک گزینه مناسب است که به سادگی میتوانیداز آن بهره بگیرید و شادابی گیاهتان را چند برابر کنید.


فواید کود جلبک دریایی برای برنج

این کود عالی جوانه‌زنی بذر برنج را بیشتر میکند و در رشد گیاه کمک میکند تادچار اختلال نشود.
با بهره گیری از این کود مغذی مقدار جذب شدن عناصر غذایی توسط گیاه را خیلی زیاد افزایش دهید و اصلا کمبود تغذیه‌ای برای گیاه باقی نگذارید
کود جلبک دریایی سبب افزایش طول عمر مفید گیاه برنج میشود و فرصت نمی‌دهد عوامل محیطی صدمه‌ای به گیاه برنج وارد کنند.
کود جلبک دریایی شامل هورمون‌های بسیار خوبی برای رشد گیاه است و باعث نمیشود رشدش متوقف شود.
با استفاده از کود مفید جلبک دریایی حجم محصوبات خود رامیتوانید بیشتر کنید و به سود فراوانی برسید.
کود جلبک دریایی در قیاس با سایر کودهایی که در بازار موجود هستند عارضه ای برای گیاه ندارد و به سلامت خاک هم ضرری وارد نمی‌کند.


کود جلبک دریایی برای برنج مثل یک اصلاح‌ کننده کار می‌کند و فرصت نمی‌دهد ساختار گیاه دچار صدمه شود یا از میان برود. پس تلاش کنید مصرف راه های محلول پاشی،پخش سطحی و آبیاری کار کوددادن گیاه برنج را انجام دهید تا محصولاتتان مرغوب تر و سالم‌ تر باشند. برای خرید هیومیک اسید با کارشناسان حرفه ای و مجرب ما تماس حاصل نمائید.

ارزان ترین محصولات

پریسا رجبی
کارشناس ارشد بیماری شناسی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.