advertise

کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار

فروش ویژه کودهای گل استایل

فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
فروش فوق العاده
  • اسپانیا 
  • کیسه
  • از ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کیفیت تضمینی
شیراز

کود اکوا ۸-۸-۸ دریپ اوشن داتیس

کود اکوا ۸-۸-۸ دریپ اوشن داتیس

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • ۵۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
کیفیت تضمینی
اصفهان، امام خمینی

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

کود مایع ایدروفلورال کلسیم

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
تخفیف ویژه
  • سیفو 
  • ایتالیا
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

کود مایع پلی سالت اگرو اسپانیا ۵ لیتری

تغذیه تعادلی با این کود باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصولات می‌شود.
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۵۰تا۱۰۰لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۴
مشهد

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۴۶۶

کود محرک رشدجلبک دریایی آلگاریک

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
ارسال فوری
۷۷۴,۱۸۰ تومان
۷۸۲,۰۰۰ تومان
۱%
از ۷۹۰,۰۰۰ تومان - ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
شیراز
کود ۲۰-۲۰-۲۰ مواد مغذی مورد نیاز باغ و زمین کشاورزی شما را تامین می‌کند و سبب افزایش چشم‌گیر کیفیت و تناژ محصولات می‌شود.
ضمانت کیفیت کالا
۶,۰۳۲,۵۰۰ تومان
۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان - ۶,۲۲۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۲/۹
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا، ۱ کیلوگرمی

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا، ۱ کیلوگرمی

آهن ولگرو ویژگی‌ها و توصیه‌ها میکرو گرانول قابل حل در آب. پایدار در اسیدیته ۷/۵-۳/۵ که به سهولت جذب می‌گردد. قابل استفاده به صورت مصارف خاکی و کشت‌های هیدروپونیک. قابل استفاده به صورت مخلوط با کودهای مایع، اسید هیومیک (گروول) یا اسیدهای آمینه.
ارسال رایگان
  • از ۱۰ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
از ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان - ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۸/۱۰
پرداخت درب منزل
اصفهان، شیخ صدوق

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا،

کود آهن ولگرو ماسو اسپانیا،

بسته‌بندی کیسه‌ای این کود نگهداری و اعمال آن را بسیار آسان می‌کند.
فروش ویژه
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، بزرگمهر

انرژیل سیفو

انرژیل سیفو

از باغبانی خانگی تا کشاورزی صنعتی، این کود به عنوان یک کود عمومی مناسب است.
ارسال رایگان
  • ایران
  • گالن
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
شیراز

قیمت کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۳۱۹

کود جلبک دریایی آکادین کانادا

کود جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۱,۲۰۲,۸۰۰ تومان
۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
یزد
اسید هیومیک یک ماده آلی قهوه ای رنگ است که از باقیمانده گیاهان مدفون در خاک استخراج می گردد. از این کود برای افزایش حجم گیاهان و تقویت ریشه آن‌ها برای جذب مواد مغذی به خصوص در خاک‌های آهکی و قلیایی استفاده می‌شود. اسید هیومیک در سه حالت پودری٬ گرانول و اسید هیومیک مایع موجود است.
دارای سریع ترین زمان ارسال
۴۶۰,۳۵۰ تومان
۴۶۵,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱
گرگان

قیمت کود هیومیک اسید پودری | --۴۶۰

هیومیک اسید پودری zeiz

مصرف کودهای حاوی نیتروژن و پتاسیم باعث افزایش کمی و کیفی محصول تولیدی و افزایش درآمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می‌یابد. با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن، منگنز، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود و کود اسید هیومیک مایع تمام این منابع را در اختیار گیاه قرار می‌دهد و همین امر تمام مزایای لازم برای کشاورز، باغدار و مردم را فراهم خواهد کرد.
تخفیف ویژه
۵۰۴,۰۰۰ تومان
۵۲۵,۰۰۰ تومان
۴%
از ۵۱۰,۰۰۰ تومان - ۵۲۸,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۰
اصفهان

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۲۲

کود جلبک دریایی زنیت

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
تحویل استان اصفهان رایگان
۱,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
سراسر کشور

کود سه بیست پودری | --۲۷۹

کود ۲۰-۲۰-۲۰ SICO GREEN

کود های سه بیست به دو شکل مایع و پودری تولید میشوند که از لحاظ طریقه ی مصرف باهم تفاوت دارند و هر دو محلول در آب هستند. همچنین با توجه به برند و کشور های تولید کننده ی خود، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال انواع شکل نیتروژن موجود در برندهای مختلف کود سه بیست با درصد های متفاوتی از هم وجود دارد که روی هر محصول ذکر شده است.
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۳۰۵,۵۵۰ تومان
۳۱۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۳۴۰,۰۰۰ تومان - ۳۱۵,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا

محصول مغذی چند منظوره کود آهن و هیومیک اسید غنی شده، کاملا محلول در آب رفع زردی گیاه در خاک های قلیایی و شور و کمک به سبزینگی برگ ها و بهبود فتوسنتز ضمن اسیدی کردن خاک به دلیل وجود هیومیک اسید، جذب آهن را افزایش داده تثبیت ریشه گیاه در خاک افزایش جوانه، شکوفه و بزرگ شدن میوه، افزایش مقاومت گیاه به خشکی تسهیل تعریق و تعرق گیاهی و تقویت سیستم ریشه
تخفیف ویژه
  • آمریکا
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بهترین زمان استفاده از کود سه بیست

نخل ماداگاسکار گیاهی شبیه به کاکتوس و نخل است. نام علمی آن Pachypodium که از خانواده Apocynaceae است. این گیاه زیبا دارای دو گونه با نام های Pachypodium lamerei و pachypodium geayi می باشد. شرایط نگهداری نخل ماداگاسکار تقریبا راحت است و از آن به عنوان گیاهی با مقاومت زیاد در برابر انواع تنش های محیطی یاد می کنند. خاک مورد نیاز نخل ماداگاسکار خاکی با زهکشی بسیار خوب و عالی می باشد این خاک ها معمولا ترکیبی از شن و ماسه و کوکوپیت است که زهکشی بسیار عالی دارد اما از لحاظ منابع غذایی فقیر است.بنابرین برای تامین عناصر مورد نیاز گیاه نخل ماداگاسگار باید از انواع کود های کامل استفاده کرد. کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار از بهترین و کامل ترین کود های موجود در بازار است.
کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار
می تواند تمامی نیاز های این گیاه را به عناصر غذایی تامین کند. کود سه بیست دارای عناصر پر مصرف مانند ازت، فسفر و پتاسیم می باشد. این عناصر وظایف اصلی و مهمی را در تمامی گیاهان از جمله نخل ماداگاسکار دارند.برای اطلاعات بیشتر درباره کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای درختان ، پتوس مقالات مورد نظر را مطالعه فرمایید.


شرایط نگهداری نخل ماداگاسکار

نخل ماداگاسکار گیاهی بسیار زیبا از خانواده ی کاکتوس ها یا ساکولنت ها است و برخلاف نام خود در دسته ی گیاهان نخل طبقه بندی نمی شود. نامگذاری این گیاه به دلیل برگ های شبیه به برگ نخل در سرشاخه ی این گیاه بسیار زیبا است. نخل ماداگاسکار همانگونه که از نامش پیداست بومی ماداگاسکار و جنگل های آفریقایی است که در شرایط مناسب می تواند تا ۲ متر نیز ارتفاع داشته باشد.نخل ماداگاسکار یک تنه اصلی دارد و به ندرت شاخه جانبی تولید می‌کند و بصورت عمودی و صاف رشد می کند.در شرایط مناسب و رشد زیاد، این گیاه ممکن است برگ‌هایی به طول ۳۸ سانت با عرض ۱۰ سانت هم تولید کند. معمولا به سمت گلدهی نمی رود.
در صورت مطلوب بودن شرایط گلدهی انجام می دهد و گ و گلذ‌هایی به رنگ ‌های سفید، زرد و قرمز در زمستان تولید می ‌کند. ماداگاسکار آب زیادی را در تنه خود ذخیره می‌کند و استقامت خوبی نسبت به گرما دارد. در حالت بهینه و شرایط عادی سالیانه می‌تواند ۳۰ سانتی متر قد بکشد اما در زمستان ‌ها برگ ‌ها خزان دارند و اغلب تنه باقی می ‌ماند که دوباره در بهار برگ ‌های جدید ظاهر و فعالیت گیاه شروع می‌ شود.

نخل ماداگاسکار گیاهی مخصوص فضای باز است و بر اساس محل تولدش به آب و هوایی معتدل و مرطوب احتیاج دارد. در صورتی که در مناطقی با زمستان های سرد و تابستان های گرم زندگی می کنید بهتر است که این گیاه زیبا را در منزل نگهداری کنید. سرمای زیاد و گرما و نور مستقیم آفتاب برای این گیاه مناسب نیست. نور مورد نیاز نخل ماداگاسکار نوری زیاد و غیر مستقیم است.
در صورتی که شرایط مناسب برای نخل ماداگاسکار رعایت نشود گیاه به مرور زمان ضعیف شده و ممکن است در خطر حمله ی انواع آفات و بیماری ها قرار گیرد. کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار باعث تقویت گیاه و مقاوم شدن آن نسبت به بسیاری از آفات و بیماری ها می شود.برای برخی از افراد این سوال پیش می آید که کود سه بیست چه رنگی است؟اطلاعات بیشتر درباره کود سه بیست آبی را می توانید در مقاله مورد نظر مطالعه فرمائید.

زمان مصرف کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار

معمولا گیاهانی که در دسته ی کاکتوس و ساکولنت ها قرار می گیرند نسبت به دیگر گیاهان آپارتمانی نیاز کمتری به عناصر غذایی دارند. این گیاهان کند رشد هستند و آبیاری آنها با فواصل طولانی انجام می گردد و به همین خاطر نیز کوددهی در این گیاهان کمتر انجام می شود. کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار بیشتر در فصول بهار و تابستان که رشد این گیاه بیشتر است استفاده می شود. در این فصول بهتر است ماهی یکبار از کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار به شکل آبیاری استفاده کنید. کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار در پاییز در فواصل طولانی تری استفاده می شود. کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار در زمستان تقریبا بی استفاده است چرا که گیاه رشدی ندارد، در این زمان کوددهی را متوقف کنید و اجازه دهید تا گیاه استراحت کرده و برای فصل جدید آماده شود.

زمان مصرف کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار | گل استایل

روش مصرف کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار

روش مصرف کود سه بیست برای نخل ماداگاسکار مانند تمامی گیاهان آپارتمانی به شکل آبیاری می باشد. از روش محلول پاشی برای تغذیه این گیاه نمی توان استفاده کرد چرا که در این گیاهان جذب زیادی از طریق پوست و برگ گیاه انجام نمی گردد. برای مصرف کود سه بیست به دستور العمل نوشته شده روی بسته بندی توجه کنید. به شکل معمول میزان یک قاشق چایخوری از کود در یک لیتر آب حل می شود و به شکل سیراب مصرف می شود. برای راحتی و رفاه حال شما تیم گل استایل انواع مختلفی از کود سه بیست از جمله کود سه بیست خارجی ، ایرانی و ایتالیایی را تهیه کرده و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در دسترس شما قرار می دهد. برای مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.