advertise

هیومیک اسید برای سرخس

فروش ویژه کودهای گل استایل

پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود ۱۰-۱۰-۳۰ نوبل

کود ۱۰-۱۰-۳۰ نوبل

استفاده مداوم از این کود به بهبود ساختار و بافت خاک کمک می‌کند و تراکم آن را افزایش می‌دهد.
تخفیف ویژه
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
شیراز

کود هیومیک اسید مایع | --۲۶۵

هیومیک نوتری تک ۱۲۳

از جمله مزایای هیومیک اسید مایع می‌توان به مواردی چون: افزایش کیفیت و مقدار باردهی؛ کمک به جذب مواد معدنی؛ کمک به ریشه‌زایی؛ سرعت‌بخشی فرآیند فتوسنتز؛ کاهش تأثیرات مخرب استفاده از کودهای شیمیایی؛ توجه کرد.
بهترین کیفیت
۵۳۹,۰۰۰ تومان
۵۵۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
کرمانشاه
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
تحویل استان اصفهان رایگان
۹۳۱,۰۰۰ تومان
۹۵۰,۰۰۰ تومان
۲%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
گرگان

کود هیومیک اسید پودری | --۴۷۷

کود هیومیک اسید پودری PABERARADIKA

اسید هیومیک پودری یک نوع کود آلی است که از مواد گیاهی تولید می‌شود. این کود با فرآوری اسید هیومیک از لجن، بقایای گیاهی و مواد آلی دیگر تولید می‌شود. اسید هیومیک پودری حاوی اسید هیومیک با وزن مولکولی بالا است که می‌تواند باعث بهبود خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک شود. این کود به عنوان یک ماده آلی مفید، می‌تواند بهبود سلامت گیاهان و افزایش عملکرد آن‌ها کمک کند.
ارسال فوری
۴۶۵,۵۰۰ تومان
۴۷۵,۰۰۰ تومان
۲%
از ۴۴۰,۰۰۰ تومان - ۴۶۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۲
تهران

کود سه بیست پودری | --۳۲۹

کود NPK ۲۰-۲۰-۲۰ با خلوص بالا

کود بلونا ۲۰-۲۰-۲۰، از مواد اولیه با خلوص بالا و تحت تکنولوژی پیشرفته تولید شده است. این کالا کاملاً محلول در آب است و به لطف خلوص بالا، سبب گرفتگی نازل‌ها در سیستم‌های آبیاری و یا محلول‌پاشی نمی‌گردد.
ارسال فوری
۳۷۸,۳۰۰ تومان
۳۹۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - ۳۸۵,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
مشهد
کودهای اسید آمینه فواید بی‌شماری دارند؛ به عنوان مثال آنها می‌توانند رشد ریشه را تقویت کنند، جذب مواد مغذی را افزایش دهند، مقاومت گیاه را در برابر استرس و بیماری‌ها افزایش دهند، فتوسنتز را بهبود بخشند و رشد کلی گیاه را تحریک کنند.
بهترین کیفیت
۷۲۹,۴۴۰ تومان
۷۵۲,۰۰۰ تومان
۳%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۱۶
فروش فوری
اصفهان، شیخ صدوق

کود هیومیک اسید پودری پابرا رادیکا

کود هیومیک اسید پودری پابرا رادیکا

ارسال رایگان
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۴
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود پودری ریکو میک میکس ۴۶۴ اسپانیا کمپلکس میکرو ریزمغذی

کود پودری ریکو میک میکس ۴۶۴ اسپانیا کمپلکس میکرو ریزمغذی

یک کود اقتصادی میکس کامل از عناصر ریزمغذی کلات شده از شرکت ریکواسپانیا با کیفیت بسیار بالا و میزان مصرف کم
ارسال رایگان
  • گل استایل
  • اسپانیا
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
شیراز

کود هیومیک اسید پودری | --۳۵۶

هیومیک اسید پودری نوبل

کود هیومیک اسید یکی از کودهای آلی است. استفاده از این کود در کشاورزی برای کاهش آلودگی محیط‌زیست، افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات و بهبود سلامت گیاهان مفید است
تحویل فوری
۲۰۹,۰۰۰ تومان
۲۲۰,۰۰۰ تومان
۵%
از ۲۰۰,۰۰۰ تومان - ۲۲۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۳/۲/۸
کرمانشاه

کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۴۲۴

کود جلبک دریایی ماسو

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان برای انواع گیاهان از جمله گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای و آپارتمانی استفاده کرد.
تخفیف ویژه
۵۲۳,۸۰۰ تومان
۵۴۰,۰۰۰ تومان
۳%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
تهران

کود جلبک دریایی/قیمت کود جلبک دریایی مایع | ۱۰--۲۱۷

کود مایع جلبک دریایی با خلوص بالا

کود مایع جلبک دریایی، یک نوع کود ارگانیک است که از عصاره جلبک‌های دریایی تهیه می‌شود. این کود حاوی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، هورمون‌های رشد گیاهی و مواد آلی است که می‌تواند تأثیرات مثبتی بر رشد و عملکرد گیاهان داشته باشد.
ضمانت اصالت کالا
۵۴۰,۰۰۰ تومان
از ۵۶۰,۰۰۰ تومان - ۵۹۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
فروش فوری
اصفهان، امام خمینی

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس

کود مایع فورنوترینت فسفربالا داتیس

این کود حاوی فسفر، به توسعه سیستم ریشه و جذب مواد غذایی کمک می‌کند.
تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • ایران
  • از ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر
  • انواع خاک و گل و گیاه
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
شهرکرد

کود هیومیک اسید مایع | --۲۶۶

هیومیک اسید نوتری تک ۱۲۳

مزایای استفاده از اسید هیومیک مایع افزایش قدرت جوانه زنی بذرها؛ جذب ترکیبات سدیمی و مقاوت به شوری؛ سبک و متخلل ساختن خاک کشاورزی و بهود شرایط مکانیکی برای رشد گیاه؛ کاهش مسمویت ناشی از مصرف سموم؛ افزایش جذب عناصر مهم گیاه مثل نیتروژن و فسفر و ازت؛ افزایش فعالیت‌های آنزیمی خاک و فعالیت باکتری‌های مفید؛ کاهش زردی گیاه از طریق افزایش فتوسنتر؛ تسهیل جذب مواد مغذی خاک؛ افزایش ریشه زایی گیاه؛
ارسال بالای ۱۰۰ لیتر رایگان
۵۵۴,۴۰۰ تومان
۵۶۰,۰۰۰ تومان
۱%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
اصفهان
کود مایع جلبک دریایی دارای فواید متعددی برای گیاهان است، از جمله: * افزایش رشد گیاهان * بهبود کیفیت محصول * افزایش مقاومت گیاهان در برابر بیماری‌ها و آفات * بهبود عملکرد ریشه‌ها * بهبود ساختار خاک
تحویل استان اصفهان رایگان
۷۹۰,۰۰۰ تومان
از ۷۰۰,۰۰۰ تومان - ۷۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
پرداخت درب منزل
اصفهان، بزرگمهر

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا،

کود پودری میکرومکس پلنت چویس آمریکا،

بسته‌بندی کیسه‌ای این کود نگهداری و اعمال آن را بسیار آسان می‌کند.
تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • کیسه
  • از ۲.۵ کیلوگرم تا ۱۰ کیلوگرم
  • انواع خاک و گل و گیاه
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان - ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲

اگر شما در منزل خود از گیاه زیبای سرخس نگهداری می کنید و دغدغه ی نگهداری و تقویت این گیاه را دارید ما به شما هیومیک اسید که از جمله کود های آپارتمانی بسیار مفید و پر مصرف است را معرفی می کنیم. هیومیک اسید برای سرخس که از جمله گیاهان زیبا و محبوب آپارتمانی هست هم استفاده میشود. در این مقاله قصد داریم از مزایای کود هیومیک اسید برای سرخس بگوییم.شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره گیاهان از جمله هیومیک اسید برای زاموفیلیا ، سانسوریا ، پتوس و ... به مقالات مورد نظر مراجعه فرمائید.


هیومیک اسید چیست؟

هیومیک اسید از بقایای گیاهی و جانوری تهیه می گردد. این کود در سالیان طولانی با تحت فشار و گرما قرار گرفتن این بقایای طبیعی تولید می گردد. از بقایای گیاهی و جانوری که پس از پایان زندگی خود توسط میکروارگانیسم های خاک مانند حشرات ، باکتری و قارچ ها طی فرایندی طولانی و کند هوموس تشکیل میشود. در معادن هیومیک اسید به شکل ماده ای به نام لئوناردیت استخراج شده و این ماده به کارخانه های تولید کود منتقل می شود تا از آن کود تهیه شود.
در این فرایند مواد شیمیایی مختلفی تشکیل می شود. هوموس شامل سه جزء اسید فولیک ، هیومین و اسید هیومیک می باشد. هیومیک اسید در هیچ ماده ای محلول نیست و باید با مواد قلیایی مخلوط شود تا بتوان هیومیک اسید خالص را از آن جدا کرد. به همین دلیل در کود های هیومیک اسید، پتاسیم نیز وجود دارد و ترکیب قلیایی می شود. این ترکیب ساخته شده معمولا دارای فولویک اسید نیز هست. فولویک اسید از مواد مفید برای خاک و گیاهان است که خواصی مانند هیومیک اسید دارا می باشد. هیومیک اسید مزایای زیادی در خاک و آب دارا می باشد ، اگر شماهم علاقه دارید بدانید فواید هیومیک اسید چیست؟ در ادامه مطلب در گل استایل همراه ما باشید. 

مزایای هیومیک اسید در خاک سرخس

استفاده از هیومیک اسید در خاک باعث تنظیم PH خاک می شود. همچنین این کود میتواند بافت خاک را اصلاح کرده و خاک های بسیار سنگین را به خاکی سبک و حاصلخیز تبدیل کند. هیومیک اسید همچنین میکرو ارگانیسم های مفید خاک را افزایش داده و خاکی مرده را به خاکی زنده و پویا تبدیل می کند.
سرخس گیاهی است که خاک هایی شنی را بیشتر می پسندد، در نتیجه در ترکیب خاک آن از شن های شیرین شده استفاده می شود. از هیومیک اسید در خاک های شنی نیز برای افزایش ظرفیت نگهداشت آب می توان استفاده کرد. این امر باعث می شود که دفعات آبیاری کاهش یابد و فواصل بین آبیاری افزایش پیدا کند. هیومیک اسید می تواند خاک های ضعیف را به خاک هایی غنی و حاصلخیز تبدیل کند.

مزایای هیومیک اسید در سرخس و دیگر گیاهان آپارتمانی

هیومیک اسید مزایای بسیار زیادی در سرخس و همچنین تمامی گیاهان آپارتمانی دارد. از این کود برای افزایش رشد رویشی و رشد ریشه ی این گیاهان استفاده می گردد. هیومیک اسید باعث مقاوم شدن سرخس نسبت به تنش های دمایی و محیطی می شود. همچنین می تواند گیاه را نسبت به آفات و بیماری ها مقاوم کند.
سرخس نسبت به آبیاری و رطوبت هوا بسیار حساس است و هیومیک اسید می تواند حساسیت این گیاه را نسبت به این عوامل کاهش دهد. هیومیک اسید جذب عنماصر را توسط ریشه افزایش داده و ریشه ی گیاه سرخس می تواند به راحتی عناصر غذایی موجود در گلدان را جذب کند.


معرفی گیاه سرخس

اسم علمی سرخس Nephrolepis exaltata هست که این جنس دارای ۳۰ گونه مختلف از سرخس ها می باشد. سرخس برگ شمشیری بومی نواحی استوایی است و ارتفاع آن به حدود یک تا دو متر می رسد و گسترش بسیار زیادی دارد. سرخس گیاهی همیشه سبز است و هم به صورت گلدانی، هم به صورت آویزی استفاده می شود. این گیاهان بدون گل هستند و در مجموع به آنها کریپتوگام گویند. این گیاه به رطوبت بالایی نیاز دارد، اما برای تامین رطوبت آن میتوان زیر گلدانی آنها را همیشه پر آب نگه داشت و برای تامین رطوبت گیاه جزیره درست کرد (توجه داشته باشید که خا ته گلدان نباید با آب تماس داشته باشه و حتما گلدان را روی سنگ ریزه قرار بدید).
جالب است بدانید که سرخس را می توان در ترایوم هم پرورش داد. همچنین این نکته لازم به ذکر است که هرگز روی برگهای سرخس آبپاشی نکنید چراکه باعث خشک شدن و پژمردگی برگ ها می شود. برای تامین رطوبت سرخس می توان ازر دستگاه ها ی مهپاش نیز استفاده کرد. در تامین نور مورد نیاز سرخس، نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که این گیاهان در مقابل نور شدید آفتاب تابستان تحمل ندارند و همیشه باید نور فیلتر شده را برای این گیاه فراهم کنید یعنی نوری در حدود ۵۰ درصد تابش نور خورشید .پس این گیاهان در کنار پنجره های رو به شمال در محلی که گل های سایه دوست دیگر به خوبی رشد می کنند نگهداری کنید.


نحوه ی استفاده از هیومیک اسید برای سرخس

سرخس گیاهی برگ سبز و دائمی است. این نکته به شما در انتخاب کود کمک خواهد کرد تا از کود هایی که به رشد رویشی و برگ دهی گیاهان کمک می کند استفاده کنید. معمولا کود های ازت بالا می تواند گزینه ی خوبی برای تامین نیتروژن مورد نیاز گیاه سرخس باشد و از این طریق نیز می تواند رشد رویشی را در سرخس افزایش بدهدو هیومیک اسید با تنظیم PH خاک، می تواند کمک زیادی به جذب عنصر نیتروژن از خاک توسط ریشه های سرخس بکند.
همچنین هیومیک اسید مواد آلی داخل خاک را تافزایش داده و خاک را برای رشد و تقویت گیاه مناسب می کند. هیومیک اسید به تنهایی نیز باعث افزایش رشد ریشه و پهن شدن برگ های گیاه سرخس می شود. از هیومیک اسید می توان در بین نوبت های کود دهی به صورت ماهی یکبار یا دوماه یکبار استفاده کنید. همچنین می توان هیومیک اسید را با انواه کود های ان پی کا مخوط کرد تا تاثیر بیشتر و بهتری داشته باشد.هیومیک اسید چه نوع کودی است؟ یکی از پر تکرار ترین سوالاتی است که علاقه مندان به کشاورزی و باغبانی به دنبال پاسخ آن هستند.


روش مصرف هیومیک اسید برای سرخس

روش مصرف هیومیک اسید پودری و مایع با یکدیگر تفاوت دارد. برای استفاده از هیومیک اسید بهترین روش رعایت دستور مصرف نوشته شده روی بسته بندی محصولات است. برای هیومیک اسید های پودری حدودا یک قاشق چایخوری در یک لیتر آب حل کنید و به صورت آبیاری استفاده کنید. نحوه ی مصرف هیومیک اسید مایع نیز به صورت مصرف نصف درب نوشابه هیومیک اسید در یک لیتر آب و استفاده به صورت آبیاری است.برای سفارش هیومیک اسید داکوتا با مجموعه گل استایل تماس حاصل نمائید.

ارزان ترین محصولات

مهندس نیلوفر مسیبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.