advertise

کود جلبک دریایی برای درختان میوه

فروش ویژه کودهای گل استایل

اصفهان

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۲۲

کود جلبک دریایی زنیت

کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
تحویل استان اصفهان رایگان
۱,۰۲۹,۰۰۰ تومان
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان - ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان
منقضی شده در: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
فروش فوری
اصفهان، بزرگمهر

کود Algae super جلبک شنزن

کود Algae super جلبک شنزن

تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • قوطی
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۴
پرداخت درب منزل
شیراز

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

کود مایع فورنوترینت ویژه ذرت داتیس

کود داتیس فورنوترینت ذرت به صورت مجموعه ای از عناصر میکرو و ماکرو می باشد که علاوه بر برطرف نمودن کمبود مواد غذایی در گیاه ذرت موجب پیشگیری از بروز کمبود مواد غذایی نیز می گردد. استفاده از این کود خطر مسمومیت و سوزانندگی نداشته و موجب بالابردن سطح کشت و بهبود کیفی محصول نیز می شود.
تخفیف ویژه
  • گل استایل
  • ایران
  • از ۵۰ تا ۱۰۰ لیتر
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
تهران
کود سه بیست محبوب ترین، پر مصرف ترین و بهترین کود در حوزه کشاورزی است. این کود کامل ترین کود با فرمول ساده ۲۰-۲۰-۲۰ است. کود سه بیست از سه عنصر پر مصرف نیتروژن، فسفر و پتاسیم به میزان بیست درصد موجود دارد. اغلب کود های سه بیست علاوه بر عناصر ماکرو دارای اندکی از عناصر میکرو نیز هستند تا به صورت کامل همه ی عناصر مورد نیاز گیاه را تامین کند.
بهترین کیفیت بازار
۳۷۳,۴۴۰ تومان
۳۸۹,۰۰۰ تومان
۴%
از ۳۹۲,۰۰۰ تومان - ۳۸۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۶
اصفهان

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۴۴۵

کود جلبک دریایی آکادین کانادا

کود جلبک دریایی برای گیاهان سمی نیست. این کود یک کود ارگانیک است که از مواد طبیعی تهیه می‌شود.
زیر قیمت بازار
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
فروش فوری
مشهد

انرژیل سیفو

انرژیل سیفو

این محصول به رشد سریع برگ‌ها و ساقه‌ها کمک می‌کند و گلدهی و میوه‌دهی را تشویق می‌کند.
فروش فوق العاده
  • گل استایل
  • بطری
  • انواع خاک و گل و گیاه
  • مایع
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۹/۱۲
کیفیت تضمینی
اصفهان، شیخ صدوق

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا،

کود گرانول ریکوتک ۱۷ - ۱۲ - ۱۲ بیگ کراپس اسپانیا،

تخفیف پاییزه
  • گل استایل
  • ایران
  • کیسه
  • جامد
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
شهرکرد
هیومیک اسید یکی از پرکاربردترین و مفیدترین کودها برای پرورش گیاهان به شمار می‌رود. استفاده از این کود به سبب فوایدی که برای گیاه و خاک دارد، میان کشاورزان و باغداران رواج گسترده‌ای پیدا کرده‌ است. این کود قهوه‌ای رنگ، در واقع از بقایای جانداران و گیاهان دفن شده در خاک تولید می‌شود. به بیان دیگر جانداران مدفون شده در زیر خاک بر اثر تغییرات شیمیایی و با گذشت میلیون‌ها سال، تبدیل به اسید هیومیک می‌شوند.
تخفیف ویژه
۶۳۱,۷۵۰ تومان
۶۶۵,۰۰۰ تومان
۵%
از ۶۸۲,۰۰۰ تومان - ۶۷۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
اصفهان

کود هیومیک اسید مایع | --۴۲۹

کود مایع نوتری تک هیومیک اسید ۱۲۳ بازرگان کالا

زمان مصرف اسید هیومیک مایع در مورد زمان مصرف اسید هیومیک مایع می‌توان گفت در تمام طول دوره رشد گیاهان زراعی و باغی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. میزان مصرف اسید هیومیک با روش مصرف اسید هیومیک ارتباط دارد. برای مثال در روش خاکی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۵ تا ۱۰ لیتر برای هر هکتار و یا در روش محلول پاشی ۲ تا ۳ نوبت در طول دوره رشد و هر نوبت با نسبت ۳ تا ۴ لیتر برای هر هکتار استفاده می‌شود. البته روش‌های دیگری مثل بذر مال و استفاده برای نهال و نشا وجود دارد که به ترتیب هنگام کاشت برای هر ۱۰۰ کیلوگرم بذر از ترکیب ۱/۵ تا ۲ لیتر از این کود با ۱۰ لیتر آب مصرف می‌شود و در محلول (۱۰ در هزار) این کود غوطه ور می‌شود.
تخفیف ویژه
۵۳۲,۰۰۰ تومان
۵۶۰,۰۰۰ تومان
۵%
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۲/۵
اصفهان
کود پودری جلبک دریایی را می‌توان در طول سال استفاده کرد. با این حال، بهترین زمان استفاده از این کود در فصل رشد گیاهان است.
ارسال فوری
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
اهواز
کود مایع جلبک دریایی را می‌توان با سایر کودهای ارگانیک مانند کود کمپوست یا کود دامی استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را با کودهای شیمیایی نیز استفاده کرد، اما بهتر است قبل از استفاده از این ترکیبات، با یک متخصص کشاورزی مشورت کنید.
زیر قیمت بازار
۹۶۰,۳۰۰ تومان
۹۷۰,۰۰۰ تومان
۱%
رزرو شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
شیراز
کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ سیکو گرین یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
ارسال فوری
۳۲۰,۱۰۰ تومان
۳۳۰,۰۰۰ تومان
۳%
از ۳۵۰,۰۰۰ تومان - ۳۲۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۵
شیراز

کود سه بیست پودری | --۳۵۲

سه بیست Bavaria ۲۰-۲۰-۲۰

کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ بلونا به شکل کریستال و کاملا محلول در آب بوده و برای تمام محصولات باغی، زراعی و گلخانه‎ ای مناسب است. از طرفی به دلیل عدم وجود سدیم و عناصر سنگین در ترکیب آن، از ایجاد رسوب در سیستم‎های آبیاری جلوگیری می کند و برای خاک‎های شور و قلیایی مناسب است. این محصول افزایش رشد رویشی گیاهان، بهبود عملکرد آنزیم‎ها، کمک به بازسازی گیاهان می گردد.
ضمانت اصالت کالا
۴,۰۵۵,۰۴۰ تومان
۴,۰۹۶,۰۰۰ تومان
۱%
از ۴,۱۸۵,۰۰۰ تومان - ۴,۰۹۶,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
یزد

قیمت کود سه بیست مایع | --۳۴۷

کود ۲۰-۲۰-۲۰ Pan American

کود سه بیست ۲۰-۲۰-۲۰ شوک یک کود استاندارد و متعادل است که برای طیف وسیعی از گیاهان از کوچک‌ترین دانه تا بزرگ‌ترین درخت کاربرد دارد.
ضمانت اصالت کالا
۴۲۱,۹۵۰ تومان
۴۳۵,۰۰۰ تومان
۳%
از ۴۵۰,۰۰۰ تومان - ۴۷۰,۰۰۰ تومان
رزرو شده در: ۱۴۰۳/۱/۲۸
قم

کود جلبک دریایی پودری | ۱۰--۲۹۶

کود ارگانیک و جلبک دریایی استیملکس

کود پودری جلبک دریایی را می‌توان از فروشگاه‌های کشاورزی و باغبانی تهیه کرد.
زیر قیمت بازار
۶۴۶,۸۰۰ تومان
۶۶۰,۰۰۰ تومان
۲%
از ۶۴۰,۰۰۰ تومان - ۶۶۰,۰۰۰ تومان
ثبت شده در: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

جلبک دریایی منبع خیلی خوب مواد مغذی خاک میباشد. شامل نیتروژن، فسفر، پتاسیم،کلسیم،منیزیم، ید، اسیدهای آمینه، مواد مغذی ماکرو و میکرو، ویتامین ها، اکسین ها، سیتوکینین و اسید آبسیزیک ABA و بقیه ی مواد معدنی و مواد مغذی کمیاب میباشد. در این مقاله به علت بدست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با جلبک دریایی برای نهال میوه خوب تر است برای ادامه مطلب با گل استایل همراه باشید.


طرز مصرف جلبک دریایی برای درختان میوه | گل استایل

طرز مصرف جلبک دریایی برای درختان میوه

در رابطه با مصرف جلبک دریایی برای درختان میوه خوب است بدانید که پس از برداشت جلبک دریایی حتما آن را در اول وقت مصرف کنید که اینگونه مشخص میشود که به رشد کردن بهتر و عملکرد محصول در گیاهان در خاک، کمک میکند. دانشمندان بیشترشدن ظرفیت نگهداری آب و بالا رفتن میکروب های مفید را ثبت کرده اند.
برای افزایش تغذیه قبل از پیوند نهال ها، توده های جلبک دریایی را میتوانید به پایه سوراخ ها ودرزها اضافه کنید. به نظر می آید که سیب زمینی، ریواس،مارچوپه،گوجه فرنگی به ویژه از این راه سود می برند، و باغبانان گزارش می دهند که با مصرف جلبک دریایی، سبزیجات به مقدار قابل توجهی بزرگتر رشد می‌کنند. اگر اطلاعات بیشتری درباره کود جلبک برای خیار میخواهید به دست آورید و با نکات ضروری در این زمینه آشنا شوید، بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید.

روش مصرف جلبک دریایی

چند راه برای مصرف کردن جلبک دریایی در باغ به علاوه اینکه به چه علت جلبک دریایی خاص است. جلبک دریایی کاربردهای فراوانی دارد. هنگامی آن را یک دارو می دانستند. برای مفاصل متورم، ما ضماد جلبک دریایی مصرف میکنیم. اما جلبک دریایی نیز غذای خوبی میباشد.به طور سنتی، آن را کباب یا بخار پز می کنند، آن را در سوپ مصرف می کنند یا آن را خام می خورند. هم اینکه به عنوان علوفه برای دام ها و تولید کود مصرف می شود.
کود جلبک دریایی هزاران سال میباشد که برای بهبود پیدا کردن کیفیت و ارتقاء رشد گیاه در خاک مصرف می شود.در رابطه با مصرف جلبک دریایی برای نهال میوه خوب است بدانید که اسکاتلندی ها سیستم هوشمندانه ای از ترانشه های موازی واز برآمدگی ها برای پرورش دادن نهال ارائه کردند که آن را کشت در بستر تنبل نام گذاری کردند. سنگرها را حفر کرده و جلبک دریایی را روی پشته ها لایه لایه می کنند و برای چند هفته اجازه میدهند تا بپوسد.
وبعد با خاک سست از سنگرها پوشش داده می شود و سیب زمینی در بالای آن کاشته می شود. جلبک دریایی تنها کود مورد احتیاج برای یک محصول پر رونق میباشد. در فرانسه از جلبک دریایی مرجانی که قرمز رنگ است برای شیرین کردن خاک مصرف می شده است. مطالعات تاریخ نشان داده است که جلبک دریایی قرمز شامل ۸۰ درصد آهک، کربنات کلسیم میباشد که می تواند پی اچ خاک را بیشتر کند. نحوه استفاده کود جلبک دریایی بسیار آسان است و شما می‌توانید از روش‌های محلول‌ پاشی ،چال کود،پخش سطحی، آبیاری استفاده کنیدو کار کوددادن گیاهان را انجام دهید.


جلبک دریایی چگونه به خاک کمک می کند؟

در رابطه با مصرف جلبک دریایی برای نهال میوه خوب است بدانید که مطالعات نشان می دهند که جلبک دریایی شامل موادی است که به بهبود پیدا کردن ساختار خاک کمک می کند. آلژینات های ژله مانند در جلبک های دریایی قهوه ای ذرات خاک را به هم متصل می کنند.
آنها دارای فیتوهورمون های ارگانیک وطبیعی محرک رشد، مواد مغذی مهم گیاهی مثل نیتروژن، فسفر، پتاسیم و بیش از ۶۰ ماده مغذی جزئی و عناصر کمیاب هستند. اسیدهای آمینه گوناگون رشد میکرو فلور را بهبود می بخشد که به نوبه خود سبب بیشترشدن خاک می شود

نکات قابل توجه در بررسی مصرف جلبک دریایی برای درختان میوه

برای مصرف جلبک دریایی برای درختان میوه مطالعات عصاره جلبک دریایی مورد مصرف در مرحله جوانه زنی در مقایسه با گروه شاهد نمایان میکند که گیاهان: بالارفتن رشد ریشه و ساقه شدند وشاخ و برگ میوه های سالم تر وگل ها ایجاد می کنند.مقاومتشان در برابر آفات و بیماری ها بیشترمیشود


چندین راه برای مصرف جلبک دریایی در درختان میوه

۱_پیشگیری از بیماری
در یک مطالعه استرالیایی نتایجی که بدست آمده این است که محصولات تیمار شده با عصاره جلبک دریایی درمقایسه با بیماری‌های خاص مقاومت نشان دادند، از جمله: آلبوگو کاندیدا، عامل زنگ تاول سفید در براسیکا است اسکلروتینیا مینور، قارچی است که به کاهو حمله می کند.
عصاره جلبک دریایی از Durvillaea potatorum، یک جلبک دریایی قهوه‌ای میباشد که فقط در نیمکره جنوبی پیدا می‌شود، و Ascophyllum nodosum، یک جلبک دریایی قهوه‌ای می‌باشد که درحوضه اقیانوس اطلس شمالی موجود است.

در رابطه با مصرف جلبک دریایی برای درختان میوه باید بدانید که به نظر می رسد حلزون ها وراب ها جلبک دریایی را دوست ندارند. از جلبک دریایی باعنوان مالچ در باغ مصرف می کنند، به هرحال ، مراقب پاک کردن علف‌های هرز و زباله‌ها حتما باشید.

جلبک دریایی منبع عالی وخیلی خوب مواد تقویت کننده خاک است. دارای نیتروژن، فسفر، پتاسیم ،کلسیم،منیزیم، ید، اسیدهای آمینه، مواد مغذی ماکرو و میکرو، اکسین ها،ویتامین ها، سیتوکینین و مواد مغذی نادر است. اگر می خواهید بوی جلبک دریایی در حال تجزیه شدن در باغ را حذف کنید واز بین ببرید،
می توانید آن را بگذارید تا خشک بشود، و بعد آن را خرد کنیدو آن را روی خاک بپاشید. میزان کمی جلبک دریایی که خشک شده است را در یک غذاساز قدیمی میتوان آسیاب کرد و در اطراف گیاهان بپاشید. برای دام ها نیز سودمند میباشد.


در رابطه با مصرف جلبک دریایی برای درختان میوه جلبک دریایی به عنوان مالچ خوب نتیجه میدهد چون سنگین میباشد و از بین نمی رود، اما همچنان دارای تخلخل است، بنابراین ریشه های گیاه هوا را میتوانند دریافت کنند. امتیاز این میباشد که اصلا شانسی برای معرفی بذور علف های هرز وجود ندارد. همچنین محافظ رطوبت در خاک است و نیاز به آبیاری را کم میکند.

چندین راه برای مصرف جلبک دریایی در درختان میوه |

۵_چای جلبک دریایی درست کنید

اگر میزان کمی جلبک دریایی دارید، کود مایع گزینه خوبی است. همچنین بهترین روش برای بکارگیری مواد مغذی به گیاهان گلدانی میباشد.یک ظرف بزرگ یا کاسه بزرگ را ۰/۵ تا ۳/۴ با جلبک دریایی پر کنید و سپس آب را اضافه کنید تا هنگامی که جلبک دریایی فقط پوشش داده شود.رویش را بپوشانید و اجازه دهیدحداقل سه هفته بماند، وگاهی هم بزنید – سطل را دور از خانه و همسایه ها قرار بدهیدچون بو می تواند کاملاً شدید باشد.


در رابطه با مصرف جلبک دریایی برای درختان میوه ،جلبک‌های دریایی در نیوزیلند سطح های بالاتری از سولفات‌ها و بقیه ترکیبات تولید می‌کنند. یک مطالعه در ایالات متحده انجام شده که کود برگی بر پایه جلبک دریاییAgriSea که در نیوزیلند ساخته شده رابامحصولات شبیه ایالات متحده مقایسه کرد، نشان داد که محصولات ایالات متحده باید ده برابر نرخ مصرف شود تا نتیجه های شبیه محصول AgriSea بدست آید.
واینکه تلاش کنید هیومیک اسید شوک آمریکایی۲۰ لیتری مصرف کنید. در حقیقت مصرف همزمان از هیومیک اسید شوک و جلبک دریایی شوک آمریکایی کارایی آن ها را در محصول بیشتر می کند.گل استایل ارائه دهنده کود جلبک دریایی برای یونجه،سیب زمینی،برنج و... می باشد.جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

ارزان ترین محصولات

پریسا رجبی
کارشناس ارشد گیاه پزشکی

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.